Ik moest echt heel hard lachen om dat filmpje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Let the haters hate....
en ben geen topic kaper! Want ik kom hier wel vaker!
Snap ik. Maar snap best wel dat niemand me dood wil verwensen. Soms was het wel hard tegen mij en denk dat dat minder kan en aardig blijven. Ti's maar zo. Iedereen heeft een andere mening over dingen.quote:
Ja me 2...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moest echt heel hard lachen om dat filmpje.
Zet ze in de OPquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:02 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja me 2...
Die van afgelopen maandag was ook wel redelijk maar lang niet zo grappig.
Ja, lekker origineel weerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:04 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Ik dacht even van word ik gek... deze TT heb ik eerder gezien... maar de andere SC heeft precies dezelfde TT
Donequote:
It is...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, lekker origineel weer
de nadruk ligt op advies.quote:
Dankjewelquote:
Het moet relatieadvies zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
de nadruk ligt op advies.
what's your excuse?
Ik ben vanmorgen ook al fijn wakker gemaakt met spierpijn door mijn katquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dankjewel. Vanavond krijg ik iets lekkers
.
"Anders heb je niets aan die baby!"quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
'Gebruik die baby''als je die baby erkent hebt'
(over youtube clipje van Gino)
Dude...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"Anders heb je niets aan die baby!"
Ik heb hier in de buurt wel eens gezegd, tegen zo'n tienermoeder: "gooi dat popje maar weg... krijg je van mij wel een nieuwe".... I know....
Nu ben ik stiekem wel heel erg benieuwd wat...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dankjewel. Vanavond krijg ik iets lekkers
.
Ligt er misschien aan wat men zoekt?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:14 schreef Myraela het volgende:
Waarom is een baan zoeken binnen 2 maanden voor jou eigenlijk niet lastig kree? Zoveel mogelijkheden in Katwijk?
Wijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nu ben ik stiekem wel heel erg benieuwd wat...
Nou, proost dan maar!quote:
Goede vraag.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:14 schreef Myraela het volgende:
Waarom is een baan zoeken binnen 2 maanden voor jou eigenlijk niet lastig kree? Zoveel mogelijkheden in Katwijk?
Is onderdeel van het progamma Kansloos op Veronica.quote:
Vanavond pas hequote:
Volgens mij maakt zelfs dat op het moment nog maar weinig uit. En zelfs als ze je willen, dan is het meestal allemaal nog niet zo snel geregeld.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ligt er misschien aan wat men zoekt?
Een typetje van een Nederlandse rapper.quote:
Tenzij je echt een one of a kind werknemer bent, maar dan was zijn contract wel verlengt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij maakt zelfs dat op het moment nog maar weinig uit. En zelfs als ze je willen, dan is het meestal allemaal nog niet zo snel geregeld.
Is het ook niet myr.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:14 schreef Myraela het volgende:
Je gaat nu eerst een paar weken chillen en dan pas zoeken?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:21 schreef kree het volgende:
[..]
Is het ook niet myr.
Mogelijkheden genoeg.
Maar het kwam nu allemaal tegelijk. En verhuizen. En heb nog niet eens vakantie gehad en was het uiteraard zat. Dus nu ga ik ff een paar weken nemen om te wennen nieuw huisje en dan eens kijken wat ik precies wil. Heb nog wel ff geld ervoor dus ok. Snap je?
Mijn God dat is nog erger dan wat een vriend van mij laatste zei tegen een meisje.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
"Anders heb je niets aan die baby!"
Ik heb hier in de buurt wel eens gezegd, tegen zo'n tienermoeder: "gooi dat popje maar weg... krijg je van mij wel een nieuwe".... I know....
Gezellig! Veel plezier alvastquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vanavond pas he. Wijntje doen met een vriendin.
Ligt eraan, soms duurt het inderdaad wat langer dan anders. Maar er zijn ook bedrijven die zo te spreken zijn dat je dags na het gesprek telefoon krijgt of je wilt beginnen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij maakt zelfs dat op het moment nog maar weinig uit. En zelfs als ze je willen, dan is het meestal allemaal nog niet zo snel geregeld.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn God dat is nog erger dan wat een vriend van mij laatste zei tegen een meisje.
"Hey hoe kom je aan die krassen op je arm?"
Dat doe ik als ik me kut voel
"Dan zit je wel heel vaak aan je kut zeker?"
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je gaat nu eerst een paar weken chillen en dan pas zoeken?
Nou succes daarmee.
Andere mensen zoeken al maanden naar werk, maar doe jij het vooral rustig aan hoor.
Dan zijn zorgen over het vinden van een baan niet handig om erbij te hebben, zou maar snel wat sollicitaties op de bus doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:24 schreef kree het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet.
Ik kijk onderhand wel verder en krijg belletjes van anderen voor werk.
Ik zeg ik wil ff een beetje rust. En dat gaat niet echt zo want heb genoeg zorgen.
dat is het plan ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dan zijn zorgen over het vinden van een baan niet handig om erbij te hebben, zou maar snel wat sollicitaties op de bus doen.
Hij klinkt als een mongoolquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Een typetje van een Nederlandse rapper.
Het kan echt niet, maar ik moest lachen.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn God dat is nog erger dan wat een vriend van mij laatste zei tegen een meisje.
"Hey hoe kom je aan die krassen op je arm?"
Dat doe ik als ik me kut voel
"Dan zit je wel heel vaak aan je kut zeker?"
De man hem speelt is in het echt een rapper. Fresku genaamd die zich ergert aan rappers die het alleen maar hebben over geweldig ze zijn en hoeveel chicks ze neuken. Dit typetje zet eigenlijk de hedendaagse rapper voor lul.quote:
Mijn zegen heb je.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:50 schreef Royco1 het volgende:
Ik hoorde gister het nieuwe nummer van die Gers, mijn god wat slecht.
Als ik er even voor ga zitten schrijf ik een betere tekst
Hij is inderdaad wel erg scherpquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Het kan echt niet, maar ik moest lachen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |