Voor mijn vorige baan bijna een half jaar, dus dat hakt er ook in. Dan voel je je ook genaaid als je het telkens niet wordt. Leeftijd is bij mij niet zo'n euvelquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:34 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ben zelf ook 3 maanden aan het solliciteren geweest, en werd telkens afgewezen op m'n leeftijd![]()
Wat doe je ondertussen?
En ja, uit Brabant
Hoi!quote:
Dichtbij Eindhoven.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voor mijn vorige baan bijna een half jaar, dus dat hakt er ook in. Dan voel je je ook genaaid als je het telkens niet wordt. Leeftijd is bij mij niet zo'n euvel
Ik ben nu werkloos en doe genoeg sollicitaties de deur uit in de hoop een reactie te krijgen. En nu pas ik op het huis omdat pa en ma op de camping zitten
Waar ergens uit Braboland?
[..]
Hoi!
Hoi magnetronquote:
Ik heb nog wat van je te goed!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
He shit, 't geluid van m'n pc valt steeds uit. Wordt tijd dat ik er een geluidskaart in doe, dit is irritant
Zelfde gebeurt ook als ik op skype zit, hoort ineens de ander me niet terwijl ik vol sta te lullen -_-
Ja ik denk ook dat mijn poorten aan het overlijden zijnquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:46 schreef Royco1 het volgende:
Mijn HDMI uitgang op mijn laptop is stuk
Dat weet ik niet meer, even teruglezen..quote:
Ik weet nog wel dat het iets van een verhaaltje was, maar weet niet meerquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, even teruglezen..
Ik weet niet in welke SC ik moet zoeken, het was volgens mij wel deze weekquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat het iets van een verhaaltje was, maar weet niet meer
Kun je me de link even pasen zodra je wat gevonden hebt?
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, even teruglezen..
Volgens mij was het gewoon deze en was het gister.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:51 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ik weet niet in welke SC ik moet zoeken, het was volgens mij wel deze weekNog een momentje
In Tilburg zelf, maar dat was bij een telecom bedrijf in het centrum. Mij iets te hectisch. Ik probeer vooral in Brabant te blijven, andere optie is in Breda. Bel ik morgen de contactpersoon eens even over op, kijken wat de status is.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:40 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dichtbij Eindhoven.
Ik had niet verwacht dat ik op leeftijd werd afgewezen. Ben 21, dusja. Gelukkig had ik tijdens die periode nog een studie waar ik me op kon concentreren, dus heb me niet hoeven te vervelen.
Heb je hier in de buurt geen passende functies voor je?
Voor veel functies vinden ze je dan te jong, te weinig ervaring etcquote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Tilburg zelf, maar dat was bij een telecom bedrijf in het centrum. Mij iets te hectisch. Ik probeer vooral in Brabant te blijven, andere optie is in Breda. Bel ik morgen de contactpersoon eens even over op, kijken wat de status is.
21? Dan zou je zeggen dat ze je wel willen eigenlijk.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Volgens mij was het gewoon deze en was het gister.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Die houd je van me tegoed Sammers!
Inderdaad, loop tegen het laatste ook nog wel eens aan.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor veel functies vinden ze je dan te jong, te weinig ervaring etc
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
In Tilburg zelf, maar dat was bij een telecom bedrijf in het centrum. Mij iets te hectisch. Ik probeer vooral in Brabant te blijven, andere optie is in Breda. Bel ik morgen de contactpersoon eens even over op, kijken wat de status is.
21? Dan zou je zeggen dat ze je wel willen eigenlijk.
Wat Roy zegt.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor veel functies vinden ze je dan te jong, te weinig ervaring etc
Sjongejonge..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kut, ik weet em niet meer
Hoeveel jaar ervaring heb je dan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 17:59 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, loop tegen het laatste ook nog wel eens aan.
Ik heb alles bij elkaar een jaar of 4 ervaring, maar ik heb verschillende dingen in de ICT gedaan. Dus ik heb net te weinig ervaring in hetgeen in wil doen soms. Kortom, ik weet van verschillende dingen wat, in tegenstelling tot van een iets een heleboel.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:01 schreef Sammers het volgende:
[..]
Hoeveel jaar ervaring heb je dan?
Probeer het eens bij de telecom in luxemburg.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb alles bij elkaar een jaar of 4 ervaring, maar ik heb verschillende dingen in de ICT gedaan. Dus ik heb net te weinig ervaring in hetgeen in wil doen soms. Kortom, ik weet van verschillende dingen wat, in tegenstelling tot van een iets een heleboel.
Dat is vervelend.. Maar ik hoop dat er snel iets op je pad komtquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb alles bij elkaar een jaar of 4 ervaring, maar ik heb verschillende dingen in de ICT gedaan. Dus ik heb net te weinig ervaring in hetgeen in wil doen soms. Kortom, ik weet van verschillende dingen wat, in tegenstelling tot van een iets een heleboel.
Allicht, ik zie het allemaal positief inquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:10 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is vervelend.. Maar ik hoop dat er snel iets op je pad komt
Dan is het goedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Allicht, ik zie het allemaal positief in
En ik kan nog steeds alles doen wat ik wil doen, dus zo erg is het op zich niet. Enkel je eigen ontwikkeling en ervaringen komen niet verder.
Smakelijk!quote:
Nee, ik maak bijna alles zelf.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dusss..iemand nog iets meegemaakt of zo?
Goed eruit geluldquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:24 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Het draait allemaal om perceptie.
Niet echt. Vandaag weer gewerktquote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dusss..iemand nog iets meegemaakt of zo?
Nee, niet meer ziek. Was echt lang niet meer zo ziek geweest..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je bent niet meer ziek?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |