Staat er ook iets in als 'neem geen waardevolle spullen mee naar school'?quote:
Euh nee, ik zeg dat het de vraag is welke verzekering ze hebben aangesproken. Want dat hebben ze niet verteld namelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:10 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij speculeert dat ze hun aansprakelijkheidsverzekering niet hebben aangesproken. Welke dan, hun brandverzekering!?
Alles heeft een prijs. Voetballers kunnen hun benen verzekeren, zangers hun stem, dus mobieltjes kunnen ook verzekerd worden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:17 schreef Maanvis het volgende:
Nog zoiets: is er een verzekeraar die een kantoortje met dure mobieltjes gaat verzekeren?
Mag ik weten om welke school het gaat en wat voor mobiel ? Je mag me pm-en.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Euh nee, ik zeg dat het de vraag is welke verzekering ze hebben aangesproken. Want dat hebben ze niet verteld namelijk.
En daarom zeg ik dat als je daarover gaat speculeren dat je ze dan beter kunt bellenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:19 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Euh nee, ik zeg dat het de vraag is welke verzekering ze hebben aangesproken. Want dat hebben ze niet verteld namelijk.
Nee, want de mobieltjes zijn geen eigendom van de school. Een diefstalverzekering moet de moeder vna het kind zelf afsluiten.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alles heeft een prijs. Voetballers kunnen hun benen verzekeren, zangers hun stem, dus mobieltjes kunnen ook verzekerd worden.
En het gaat hier niet om "een kantoorje met dure mobieltjes" verzekeren. Het gaat hier om diefstal verzekeren.
Het kantoortje is ook geen eigendom van de school.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:23 schreef Maanvis het volgende:
Nee, want de mobieltjes zijn geen eigendom van de school. Een diefstalverzekering moet de moeder vna het kind zelf afsluiten.
Nee. En om je overige vragen te besparen: er zijn sowieso geen voorwaarden te vinden.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Staat er ook iets in als 'neem geen waardevolle spullen mee naar school'?
De mobieltjes zijn ook geen eigendom van de gemeente. Dus de gemeente kan zich daarvoor ook niet verzekeren tegen diefstal.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het kantoortje is ook geen eigendom van de school.
Zullen we maar back ontopic gaan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:27 schreef Maanvis het volgende:
De mobieltjes zijn ook geen eigendom van de gemeente. Dus de gemeente kan zich daarvoor ook niet verzekeren tegen diefstal.
Hoezo 'te vinden', die moet jij gewoon opvragen en dan kun je ze inzien, als ze er zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee. En om je overige vragen te besparen: er zijn sowieso geen voorwaarden te vinden.
Zoals TS zegt, ze zijn er toch niet, Einstein?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo 'te vinden', die moet jij gewoon opvragen en dan kun je ze inzien, als ze er zijn.
Als ik gá speculeren ja. Maar dat doe ik nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En daarom zeg ik dat als je daarover gaat speculeren dat je ze dan beter kunt bellen.
Als ze er niet zijn, zijn ze ook niet te vinden he...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo 'te vinden', die moet jij gewoon opvragen en dan kun je ze inzien, als ze er zijn.
Maar waarom zou een school hun voorwaarden niet openbaar hebben?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:34 schreef Maanvis het volgende:
Ze heeft ze gezocht maar niet gevonden, maar dat betekent niet dat ze er niet zijn, anders had ze het wel anders verwoord.
Gelukkig ken jij haar zo goed dat je precies weet hoe ze dingen verwoord.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:34 schreef Maanvis het volgende:
Ze heeft ze gezocht maar niet gevonden, maar dat betekent niet dat ze er niet zijn, anders had ze het wel anders verwoord.
Er bestaat ook nog zoiets als een schoolgids. Op papier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:37 schreef Maanvis het volgende:
omdat het niet verplicht is om ze op internet te publiceren.
Nee, het is andersom. Als je niet aansprakelijk bent, keert je aansprakelijkheidsverzekering niet uit. En als je niet aansprakelijk bent, ben je dus ook niet schadeplichtig. Mocht een rechter beslissen dat je wel aansprakelijk en dus schadeplichtig bent, dan zal de aansprakelijkheidsverzekeraar gewoon moeten uitkeren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
LOL
Dus als een verzekeraar niet uitkeert, is per definitie de school niet aansprakelijk?![]()
Vertel dat Maanvis even; die snapt het allemaal niet zo goed.quote:
Zit nou eens niet altijd zo te trollen joh.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vertel dat Maanvis even; die snapt het allemaal niet zo goed.
Likewise.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:44 schreef Maanvis het volgende:
Zit nou eens niet altijd zo te trollen joh.
Op wat? Je bedoelt op een e-reader? Met e-inkt toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als een schoolgids. Op papier.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Op wat? Je bedoelt op een e-reader? Met e-inkt toch?
Het komt niet bij je op dat ze misschien niet uitkeren omdat er een eigen risico geldt dat hoger is dan de waarde van die paar mobieltjes?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:03 schreef Maanvis het volgende:
De aansprakelijkheidsverzekeraar heeft wat meer verstand van aansprakeljikheid dan jij en ik, dus als die niet uitkeren dan zal de school ook wel niet aansprakelijk zijn gok ik.
De school kan natuurlijk vragen om de bon/factuur/iets anders wat qua bewijs in de buurt komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:50 schreef Ridocar het volgende:
Zo'n claim nodigt volgens mij fraude uit, naar twee kanten:
- Wat als alle leerlingen 'opeens' allemaal een duurder toestel blijken te hebben. ("Maar ik had een Nokia drie-en-dertig-hon....", "Nee, je zegt tegen de meester dat je een iPhone 4S had")
- Als er 20 telefoons in het kantoortje lagen, wat weerhoudt de leraar ervan om er 25 op te geven? (eentje voor de hemzelf, eentje voor z'n vrouw, twee voor z'n dochters, en eeeh... oja, zijn fuckbuddy-collega in de klas ernaast...)
Ik ga er niet vanuit dat leraar in kwestie een lijstje heeft bijgehouden...
is dta niet zo bij elke verzekeringskwestiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:50 schreef Ridocar het volgende:
Zo'n claim nodigt volgens mij fraude uit, naar twee kanten:
- Wat als alle leerlingen 'opeens' allemaal een duurder toestel blijken te hebben. ("Maar ik had een Nokia drie-en-dertig-hon....", "Nee, je zegt tegen de meester dat je een iPhone 4S had")
- Als er 20 telefoons in het kantoortje lagen, wat weerhoudt de leraar ervan om er 25 op te geven? (eentje voor de hemzelf, eentje voor z'n vrouw, twee voor z'n dochters, en eeeh... oja, zijn fuckbuddy-collega in de klas ernaast...)
Ik ga er niet vanuit dat leraar in kwestie een lijstje heeft bijgehouden...
Sorry, bon heb ik niet, doos heb ik al weggegooid. er zat trouwens een pre-paid-simkaart in.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De school kan natuurlijk vragen om de bon/factuur/iets anders wat qua bewijs in de buurt komt.
Ja, als dan iedereen ineens een iPhone 4s heeft, dan zou ik als school gewoon mijn kont tegen de krib gooien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:09 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Sorry, bon heb ik niet, doos heb ik al weggegooid. er zat trouwens een pre-paid-simkaart in.
Wat is de vrijwillige ouderbijdrage tegenwoordig?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:26 schreef zuigmarmot het volgende:
Waarom zo moeilijk doen, gewoon via een simpel schrijven de school aansprakelijk stellen, en aangeven dat de kosten met het schoolgeld verrekend zullen worden.
Dan moet de school de moeite gaan doen, niet jij
anders smeer je het uit over meerdere jaren/kinderen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat is de vrijwillige ouderbijdrage tegenwoordig?
Die mening is meer dan alom vertegenwoordigd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:46 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik vind dat mobieltjes helemaal niet thuishoren op school.
Dat wisselt per school. Ik vind dat we heel wat geld naar school brengen voor ons viertal. Vrijwillige ouderbijdrage, dit jaar twee keer een kamp en dan de bijdrage voor de diverse uitjes. Maar onze school schijnt vergeleken met andere scholen uit de omgeving juist goedkoop te zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat is de vrijwillige ouderbijdrage tegenwoordig?
Nou, ja, je kunt je als ouders in ieder geval verenigen en dreigen geen bijdrage meer te betalen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat wisselt per school. Ik vind dat we heel wat geld naar school brengen voor ons viertal. Vrijwillige ouderbijdrage, dit jaar twee keer een kamp en dan de bijdrage voor de diverse uitjes. Maar onze school schijnt vergeleken met andere scholen uit de omgeving juist goedkoop te zijn.
Je kunt er in ieder geval een nieuwe telefoon van kopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat wisselt per school. Ik vind dat we heel wat geld naar school brengen voor ons viertal. Vrijwillige ouderbijdrage, dit jaar twee keer een kamp en dan de bijdrage voor de diverse uitjes. Maar onze school schijnt vergeleken met andere scholen uit de omgeving juist goedkoop te zijn.
Oplossing 2: vrijwillige bijdragen gewoon skippen en enkel de uitjes betalen. Niet dat de kinderen niet mee mogen anders en om die reden buitengesloten worden.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Als je 18 bent moet je toch naar de VAVO?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:33 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Je kunt er in ieder geval een nieuwe telefoon van kopen.
Pff, vertel mij wat over een vrijwillige ouderbijdragen, toen ik 18 was, en financieel zelfstandig wou ik dat ook niet betalen, en de school wilde maar niet begrijpen waarom ik nadruk wou leggen op de woorden vrijwillig, en ouderbijdrage.
en dan aanmaningen krijgen
Nee, hoor waarom ? dat gebeurt toch vaker dat je 18 wordt, 12 + 6 = 18 toch ?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als je 18 bent moet je toch naar de VAVO?
hm.. Ja. Sorry, dom van me. Ik dacht dat eigenlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:36 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Nee, hoor waarom ? dat gebeurt toch vaker dat je 18 wordt, 12 + 6 = 18 toch ?
Omdat het een beetje raar is al 20+ tussen 14-jarigen te zitten waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:37 schreef n00b13 het volgende:
[..]
hm.. Ja. Sorry, dom van me. Ik dacht dat eigenlijk.
Waarom gaan mensen dan naar de VAVO?
Maar er is dus geen grens, van: Nu mag je hier niet meer?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:38 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Omdat het een beetje raar is al 20+ tussen 14-jarigen te zitten waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:41 schreef Lovechild het volgende:
Nou euh...de vrijwillige ouderbijdrage betalen we al niet. Over het hoe en wat daarvan ga ik niet uitwijden maar daar zit dus geen ruimte meer.
Maakt niet uit.. Het is niet van toepassing en dat zal het voor mij ook niet meer wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:47 schreef Inlognaam het volgende:
Durf ik niet te zeggen eigenlijk, maar volgens mij heeft de school wel het recht om iemand te weigeren.
Dat ligt aan het type school, en of de leerling nog leerplichtig isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:47 schreef Inlognaam het volgende:
Durf ik niet te zeggen eigenlijk, maar volgens mij heeft de school wel het recht om iemand te weigeren.
Wie van 18+ is er dan nog leerplichtig?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:50 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Dat ligt aan het type school, en of de leerling nog leerplichtig is
in dit geval niet, maar de stelling was of scholen je mogen weigeren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wie van 18+ is er dan nog leerplichtig?
Dat is je goed recht, en als ik zie hoe sommige scholen proberen de vrijwillige ouderbijdrage verplicht te maken, of een voorwaarde te geven om met activiteiten mee te doen, geef ik je geen ongelijk ook...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:41 schreef Lovechild het volgende:
Nou euh...de vrijwillige ouderbijdrage betalen we al niet. Over het hoe en wat daarvan ga ik niet uitwijden maar daar zit dus geen ruimte meer.
Nee. Want zoals ik al meermaals heb gezegd, wacht ik af waar de school mee komt. Al vind ik dat een tikje lang duren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:48 schreef TheOneAndOnly het volgende:
En al een nieuwe smartphone uitgekozen?
Een termijn stellen. In ieder geval de school laten weten dat je graag voor [insert datum] een oplossing wilt zien of anders [insert dreigement/openbaarmaking/juridische spierballen/whatever]...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee. Want zoals ik al meermaals heb gezegd, wacht ik af waar de school mee komt. Al vind ik dat een tikje lang duren.
Bel even, vraag je zoon het aan de leraar te vragen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee. Want zoals ik al meermaals heb gezegd, wacht ik af waar de school mee komt. Al vind ik dat een tikje lang duren.
Om nou gelijk met juridische dingen te gaan schermen? Dat roept volgens mij alleen maar een tegenreactie op.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:35 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Een termijn stellen. In ieder geval de school laten weten dat je graag voor [insert datum] een oplossing wilt zien of anders [insert dreigement/openbaarmaking/juridische spierballen/whatever]...
Nee, braaf zitten wachten tot de school een keertje tijd heeft om dit uit te zoeken... Je zou ook vriendelijk een verzoek kunnen doen. Zonder de 'want anders...' als je dat meteen een stap te ver vindt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:07 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Bel even, vraag je zoon het aan de leraar te vragen?
[..]
Om nou gelijk met juridische dingen te gaan schermen? Dat roept volgens mij alleen maar een tegenreactie op.
Ik zeg toch ook dat je even kunt bellen o.i.d.?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:27 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nee, braaf zitten wachten tot de school een keertje tijd heeft om dit uit te zoeken. Je zou ook vriendelijk een verzoek kunnen doen. Zonder de 'want anders...'
Te vrijblijvend. School verschuilt zich achter allerlei vage redenen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat je even kunt bellen o.i.d.?
Oh? Een kwartier eerder nog wel!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:41 schreef Lovechild het volgende:
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef Lovechild het volgende:
Als hij gym heeft wel want school bergt hem niet veilig genoeg opquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:56 schreef TheOneAndOnly het volgende:
En welke les heb je hiermee geleerd?
Laat je zoon de telefoon voortaan thuis als hij een nieuwe heeft?
Wat is de bedoeling van dit stel belerende vragen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:56 schreef TheOneAndOnly het volgende:
En welke les heb je hiermee geleerd?
Laat je zoon de telefoon voortaan thuis als hij een nieuwe heeft?
Mwoa... hangt maar net van je persoonlijke situatie af. Het maakt nogal uit of jouw toestel net een paar dagen of bijvoorbeeld 1,5 jaar oud is.quote:
Het is 3/4e van de prijs voor de telefoon van TS. Gezien het een vast bedrag is zal het voor anderen wellicht een heel slechte deal zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:52 schreef Inlognaam het volgende:
Ja, maar als ie uit de kleedkamer gejat was, had je niets. Verzekering dekt niets... en 3/4 van de prijs terug is dan naar mijn idee erg netjes.
Heel verstandig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef Lovechild het volgende:
School gaat met de medezeggenschapsraad in overleg over nieuw beleid tav de aanwezigheid van mobieltjes op school.
Dat...quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:02 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is wel een leermoment voor ouders die hun kids met de gekste (dure) dingen op pad sturen. Optimaal profijt van het leergeld
Ik weet nog niet of ik er tevreden over ben hoor. Mijn man is het in ieder geval niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:52 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou hier niet tevreden mee zijn..
Maar fijn dat jij dat wel bent ts.
Waar lees jij dan dat dat gevraagd is?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:03 schreef Gia het volgende:
[..]
En niet tijdens de gymles vragen of het in de gymzaal mag liggen, bij de spullen van de meneer. Nee, je bergt het maar op in je jaszak, of laat het thuis.
Ik weet niet of we niks hadden als ie uit de kleedkamer gejat hadden. Feit blijft dat de buitendeur zo dicht had moeten zitten dat er geen buitenstaander naar binnen kon komen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:52 schreef Inlognaam het volgende:
Ja, maar als ie uit de kleedkamer gejat was, had je niets. Verzekering dekt niets... en 3/4 van de prijs terug is dan naar mijn idee erg netjes.
Handig dan, zo´n verzekeringquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef Lovechild het volgende:
en anderzijds omdat oa mobieltjes expliciet zijn uitgesloten.
De vraag is sowieso of jullie überhaupt recht hebben op meer. Hoelang is de economische levensduur van een telefoon? Ik denk 2 jaar. Dat betekent dat je 25% per halfjaar afschrijft. Met andere woorden: je hebt alleen maar recht op een hogere vergoeding als je telefoon minder dan 6 maanden oud is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik er tevreden over ben hoor. Mijn man is het in ieder geval niet.
Waar zeg ik dat dat gevraagd is?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Waar lees jij dan dat dat gevraagd is?
Hoe moeten we dit dan wel duiden?quote:
Het was geen vraag van de leerlingen (maar een klassenregel of het beleid van de school) en de spullen van de meneer liggen ook niet in de gymzaal (maar in het kantoortje).quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Voortaan de verantwoordelijkheid laten bij degene die het mee naar school neemt.
En niet tijdens de gymles vragen of het in de gymzaal mag liggen, bij de spullen van de meneer. Nee, je bergt het maar op in je jaszak, of laat het thuis.
De telefoon is gekregen op 25 maart en gestolen op 27 septemberquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:33 schreef maan_man het volgende:
[..]
De vraag is sowieso of jullie überhaupt recht hebben op meer. Hoelang is de economische levensduur van een telefoon? Ik denk 2 jaar. Dat betekent dat je 25% per halfjaar afschrijft. Met andere woorden: je hebt alleen maar recht op een hogere vergoeding als je telefoon minder dan 6 maanden oud is.
Wat is dit dan? Nep juridische advies? Degelijk opmerking zijn denigrerend jegens iemand die je wil helpen. Als jij een beetje fatsoen in je donder hebt, maak je dergelijke opmerkingen niet. Waarom vraag je het hier als je toch geen echt advies krijgt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
We moeten maar echt juridisch advies inwinnen en dan even kijken wat eruit komt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef maan_man het volgende:
[..]
Wat is dit dan? Nep juridische advies? Degelijk opmerking zijn denigrerend jegens iemand die je wil helpen. Als jij een beetje fatsoen in je donder hebt, maak je dergelijke opmerkingen niet. Waarom vraag je het hier als je toch geen echt advies krijgt.
Je hebt gelijk, laten we WGR maar dichtgooien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef maan_man het volgende:
[..]
Wat is dit dan? Nep juridische advies? Degelijk opmerking zijn denigrerend jegens iemand die je wil helpen. Als jij een beetje fatsoen in je donder hebt, maak je dergelijke opmerkingen niet. Waarom vraag je het hier als je toch geen echt advies krijgt.
Nee hoor, zoals ik al uitlegde heb ik het daar over de toekomst, als de school besluit geen aansprakelijkheid meer te aanvaarden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:00 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Euh, in het stuk tekst dat ik quote boven mijn post?
Met de woorden 'voortaan' en 'en niet' doe je impliciet uitspraken over heden en verleden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals ik al uitlegde heb ik het daar over de toekomst, als de school besluit geen aansprakelijkheid meer te aanvaarden.
Ik heb het er niet over dat dit in het verleden gevraagd is.
Maar ik snap dat je dat er in zou kunnen lezen.
Dat klinkt niet alsof ze een aansprakelijkheidsverzekering hebben aangesproken, of die moet om een andere reden dan de genoemde hebben geweigerd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef Lovechild het volgende:
Waarom er niet vergoed wordt door de verzekeringen (ze hebben er blijkbaar meerder aangesproken) is enerzijds omdat er geen braaksporen zijn en anderzijds omdat oa mobieltjes expliciet zijn uitgesloten.
Dat soort teksten zijn doorgaans nul komma niets waard. Óf je bent aansprakelijk al hangen er honderd bordjes, óf je bent het niet al heb je er geen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:36 schreef Gia het volgende:
Bottomline: de school doet er verstandig aan om in de schoolgids op te nemen dat zij alle aansprakelijkheid voor het zoekraken of diefstal van persoonlijke eigendommen, afwijzen.
Mwah ik denk dat Fok er goed aan zou doen een clausule in de algemene voorwaarden te doen dat de site niet aansprakelijk is voor enig advies gegeven door derden zoals fok users, of iets in die trend.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, laten we WGR maar dichtgooien.
Ik zeg niet dat ik geen echt advies heb gekregen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef maan_man het volgende:
[..]
je bent ook wel een behoorlijke lamlul als je al geld zet op een advies dat je gekregen hebt op een openbaar internetforum.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat Fok er goed aan zou doen een clausule in de algemene voorwaarden te doen dat de site niet aansprakelijk is voor enig advies gegeven door derden zoals fok users, of iets in die trend.
Er vanuitgaande dat ze al zoiets nog niet hebben.
Dat lijkt mij toch wel vrij essentiële informatie om te vermelden in de OPquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:42 schreef Lovechild het volgende:
Beter had je toch meer dan 1 pagina gelezen, Locusta, dan had je gezien dat het hier een basisschool betreft en ik ben nog nooit een basisschool met kluisjes tegengekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |