Wat is de bedoeling van dit stel belerende vragen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:56 schreef TheOneAndOnly het volgende:
En welke les heb je hiermee geleerd?
Laat je zoon de telefoon voortaan thuis als hij een nieuwe heeft?
Mwoa... hangt maar net van je persoonlijke situatie af. Het maakt nogal uit of jouw toestel net een paar dagen of bijvoorbeeld 1,5 jaar oud is.quote:
Het is 3/4e van de prijs voor de telefoon van TS. Gezien het een vast bedrag is zal het voor anderen wellicht een heel slechte deal zijn.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:52 schreef Inlognaam het volgende:
Ja, maar als ie uit de kleedkamer gejat was, had je niets. Verzekering dekt niets... en 3/4 van de prijs terug is dan naar mijn idee erg netjes.
Heel verstandig.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef Lovechild het volgende:
School gaat met de medezeggenschapsraad in overleg over nieuw beleid tav de aanwezigheid van mobieltjes op school.
Dat...quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:02 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Aan de andere kant, het is wel een leermoment voor ouders die hun kids met de gekste (dure) dingen op pad sturen. Optimaal profijt van het leergeld
Ik weet nog niet of ik er tevreden over ben hoor. Mijn man is het in ieder geval niet.quote:Op maandag 8 oktober 2012 17:52 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zou hier niet tevreden mee zijn..
Maar fijn dat jij dat wel bent ts.
Waar lees jij dan dat dat gevraagd is?quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:03 schreef Gia het volgende:
[..]
En niet tijdens de gymles vragen of het in de gymzaal mag liggen, bij de spullen van de meneer. Nee, je bergt het maar op in je jaszak, of laat het thuis.
Ik weet niet of we niks hadden als ie uit de kleedkamer gejat hadden. Feit blijft dat de buitendeur zo dicht had moeten zitten dat er geen buitenstaander naar binnen kon komen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 15:52 schreef Inlognaam het volgende:
Ja, maar als ie uit de kleedkamer gejat was, had je niets. Verzekering dekt niets... en 3/4 van de prijs terug is dan naar mijn idee erg netjes.
Handig dan, zo´n verzekeringquote:Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef Lovechild het volgende:
en anderzijds omdat oa mobieltjes expliciet zijn uitgesloten.
De vraag is sowieso of jullie überhaupt recht hebben op meer. Hoelang is de economische levensduur van een telefoon? Ik denk 2 jaar. Dat betekent dat je 25% per halfjaar afschrijft. Met andere woorden: je hebt alleen maar recht op een hogere vergoeding als je telefoon minder dan 6 maanden oud is.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:01 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik er tevreden over ben hoor. Mijn man is het in ieder geval niet.
Waar zeg ik dat dat gevraagd is?quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:02 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Waar lees jij dan dat dat gevraagd is?
Hoe moeten we dit dan wel duiden?quote:
Het was geen vraag van de leerlingen (maar een klassenregel of het beleid van de school) en de spullen van de meneer liggen ook niet in de gymzaal (maar in het kantoortje).quote:Op maandag 8 oktober 2012 18:03 schreef Gia het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Voortaan de verantwoordelijkheid laten bij degene die het mee naar school neemt.
En niet tijdens de gymles vragen of het in de gymzaal mag liggen, bij de spullen van de meneer. Nee, je bergt het maar op in je jaszak, of laat het thuis.
De telefoon is gekregen op 25 maart en gestolen op 27 septemberquote:Op maandag 8 oktober 2012 19:33 schreef maan_man het volgende:
[..]
De vraag is sowieso of jullie überhaupt recht hebben op meer. Hoelang is de economische levensduur van een telefoon? Ik denk 2 jaar. Dat betekent dat je 25% per halfjaar afschrijft. Met andere woorden: je hebt alleen maar recht op een hogere vergoeding als je telefoon minder dan 6 maanden oud is.
Wat is dit dan? Nep juridische advies? Degelijk opmerking zijn denigrerend jegens iemand die je wil helpen. Als jij een beetje fatsoen in je donder hebt, maak je dergelijke opmerkingen niet. Waarom vraag je het hier als je toch geen echt advies krijgt.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:04 schreef Lovechild het volgende:
[..]
We moeten maar echt juridisch advies inwinnen en dan even kijken wat eruit komt.
quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef maan_man het volgende:
[..]
Wat is dit dan? Nep juridische advies? Degelijk opmerking zijn denigrerend jegens iemand die je wil helpen. Als jij een beetje fatsoen in je donder hebt, maak je dergelijke opmerkingen niet. Waarom vraag je het hier als je toch geen echt advies krijgt.
Je hebt gelijk, laten we WGR maar dichtgooien.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef maan_man het volgende:
[..]
Wat is dit dan? Nep juridische advies? Degelijk opmerking zijn denigrerend jegens iemand die je wil helpen. Als jij een beetje fatsoen in je donder hebt, maak je dergelijke opmerkingen niet. Waarom vraag je het hier als je toch geen echt advies krijgt.
Nee hoor, zoals ik al uitlegde heb ik het daar over de toekomst, als de school besluit geen aansprakelijkheid meer te aanvaarden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:00 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Euh, in het stuk tekst dat ik quote boven mijn post?
Met de woorden 'voortaan' en 'en niet' doe je impliciet uitspraken over heden en verleden.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:21 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee hoor, zoals ik al uitlegde heb ik het daar over de toekomst, als de school besluit geen aansprakelijkheid meer te aanvaarden.
Ik heb het er niet over dat dit in het verleden gevraagd is.
Maar ik snap dat je dat er in zou kunnen lezen.
Dat klinkt niet alsof ze een aansprakelijkheidsverzekering hebben aangesproken, of die moet om een andere reden dan de genoemde hebben geweigerd.quote:Op maandag 8 oktober 2012 14:19 schreef Lovechild het volgende:
Waarom er niet vergoed wordt door de verzekeringen (ze hebben er blijkbaar meerder aangesproken) is enerzijds omdat er geen braaksporen zijn en anderzijds omdat oa mobieltjes expliciet zijn uitgesloten.
Dat soort teksten zijn doorgaans nul komma niets waard. Óf je bent aansprakelijk al hangen er honderd bordjes, óf je bent het niet al heb je er geen.quote:Op maandag 8 oktober 2012 19:36 schreef Gia het volgende:
Bottomline: de school doet er verstandig aan om in de schoolgids op te nemen dat zij alle aansprakelijkheid voor het zoekraken of diefstal van persoonlijke eigendommen, afwijzen.
Mwah ik denk dat Fok er goed aan zou doen een clausule in de algemene voorwaarden te doen dat de site niet aansprakelijk is voor enig advies gegeven door derden zoals fok users, of iets in die trend.quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, laten we WGR maar dichtgooien.
Ik zeg niet dat ik geen echt advies heb gekregen!quote:Op maandag 8 oktober 2012 20:09 schreef maan_man het volgende:
[..]
je bent ook wel een behoorlijke lamlul als je al geld zet op een advies dat je gekregen hebt op een openbaar internetforum.quote:Op maandag 8 oktober 2012 22:27 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Mwah ik denk dat Fok er goed aan zou doen een clausule in de algemene voorwaarden te doen dat de site niet aansprakelijk is voor enig advies gegeven door derden zoals fok users, of iets in die trend.
Er vanuitgaande dat ze al zoiets nog niet hebben.
Dat lijkt mij toch wel vrij essentiële informatie om te vermelden in de OPquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:42 schreef Lovechild het volgende:
Beter had je toch meer dan 1 pagina gelezen, Locusta, dan had je gezien dat het hier een basisschool betreft en ik ben nog nooit een basisschool met kluisjes tegengekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |