Maakt niet uit.. Het is niet van toepassing en dat zal het voor mij ook niet meer wordenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:47 schreef Inlognaam het volgende:
Durf ik niet te zeggen eigenlijk, maar volgens mij heeft de school wel het recht om iemand te weigeren.
Dat ligt aan het type school, en of de leerling nog leerplichtig isquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:47 schreef Inlognaam het volgende:
Durf ik niet te zeggen eigenlijk, maar volgens mij heeft de school wel het recht om iemand te weigeren.
Wie van 18+ is er dan nog leerplichtig?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:50 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Dat ligt aan het type school, en of de leerling nog leerplichtig is
in dit geval niet, maar de stelling was of scholen je mogen weigeren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:50 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wie van 18+ is er dan nog leerplichtig?
Dat is je goed recht, en als ik zie hoe sommige scholen proberen de vrijwillige ouderbijdrage verplicht te maken, of een voorwaarde te geven om met activiteiten mee te doen, geef ik je geen ongelijk ook...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:41 schreef Lovechild het volgende:
Nou euh...de vrijwillige ouderbijdrage betalen we al niet. Over het hoe en wat daarvan ga ik niet uitwijden maar daar zit dus geen ruimte meer.
Nee. Want zoals ik al meermaals heb gezegd, wacht ik af waar de school mee komt. Al vind ik dat een tikje lang duren.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 07:48 schreef TheOneAndOnly het volgende:
En al een nieuwe smartphone uitgekozen?
Een termijn stellen. In ieder geval de school laten weten dat je graag voor [insert datum] een oplossing wilt zien of anders [insert dreigement/openbaarmaking/juridische spierballen/whatever]...quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee. Want zoals ik al meermaals heb gezegd, wacht ik af waar de school mee komt. Al vind ik dat een tikje lang duren.
Bel even, vraag je zoon het aan de leraar te vragen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:26 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee. Want zoals ik al meermaals heb gezegd, wacht ik af waar de school mee komt. Al vind ik dat een tikje lang duren.
Om nou gelijk met juridische dingen te gaan schermen? Dat roept volgens mij alleen maar een tegenreactie op.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:35 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Een termijn stellen. In ieder geval de school laten weten dat je graag voor [insert datum] een oplossing wilt zien of anders [insert dreigement/openbaarmaking/juridische spierballen/whatever]...
Nee, braaf zitten wachten tot de school een keertje tijd heeft om dit uit te zoeken... Je zou ook vriendelijk een verzoek kunnen doen. Zonder de 'want anders...' als je dat meteen een stap te ver vindt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:07 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Bel even, vraag je zoon het aan de leraar te vragen?
[..]
Om nou gelijk met juridische dingen te gaan schermen? Dat roept volgens mij alleen maar een tegenreactie op.
Ik zeg toch ook dat je even kunt bellen o.i.d.?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:27 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Nee, braaf zitten wachten tot de school een keertje tijd heeft om dit uit te zoeken. Je zou ook vriendelijk een verzoek kunnen doen. Zonder de 'want anders...'
Te vrijblijvend. School verschuilt zich achter allerlei vage redenen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:28 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook dat je even kunt bellen o.i.d.?
Oh? Een kwartier eerder nog wel!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:41 schreef Lovechild het volgende:
Nou euh...de vrijwillige ouderbijdrage betalen we al niet. Over het hoe en wat daarvan ga ik niet uitwijden maar daar zit dus geen ruimte meer.
quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef Lovechild het volgende:
Dat wisselt per school. Ik vind dat we heel wat geld naar school brengen voor ons viertal. Vrijwillige ouderbijdrage, dit jaar twee keer een kamp en dan de bijdrage voor de diverse uitjes. Maar onze school schijnt vergeleken met andere scholen uit de omgeving juist goedkoop te zijn.
Als hij gym heeft wel want school bergt hem niet veilig genoeg opquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:56 schreef TheOneAndOnly het volgende:
En welke les heb je hiermee geleerd?
Laat je zoon de telefoon voortaan thuis als hij een nieuwe heeft?
Wat is de bedoeling van dit stel belerende vragen?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:56 schreef TheOneAndOnly het volgende:
En welke les heb je hiermee geleerd?
Laat je zoon de telefoon voortaan thuis als hij een nieuwe heeft?
Mwoa... hangt maar net van je persoonlijke situatie af. Het maakt nogal uit of jouw toestel net een paar dagen of bijvoorbeeld 1,5 jaar oud is.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |