Hoezo 'te vinden', die moet jij gewoon opvragen en dan kun je ze inzien, als ze er zijn.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:27 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee. En om je overige vragen te besparen: er zijn sowieso geen voorwaarden te vinden.
Zoals TS zegt, ze zijn er toch niet, Einstein?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo 'te vinden', die moet jij gewoon opvragen en dan kun je ze inzien, als ze er zijn.
Als ik gá speculeren ja. Maar dat doe ik nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En daarom zeg ik dat als je daarover gaat speculeren dat je ze dan beter kunt bellen.
Als ze er niet zijn, zijn ze ook niet te vinden he...quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoezo 'te vinden', die moet jij gewoon opvragen en dan kun je ze inzien, als ze er zijn.
Maar waarom zou een school hun voorwaarden niet openbaar hebben?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:34 schreef Maanvis het volgende:
Ze heeft ze gezocht maar niet gevonden, maar dat betekent niet dat ze er niet zijn, anders had ze het wel anders verwoord.
Gelukkig ken jij haar zo goed dat je precies weet hoe ze dingen verwoord.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:34 schreef Maanvis het volgende:
Ze heeft ze gezocht maar niet gevonden, maar dat betekent niet dat ze er niet zijn, anders had ze het wel anders verwoord.
Er bestaat ook nog zoiets als een schoolgids. Op papier.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:37 schreef Maanvis het volgende:
omdat het niet verplicht is om ze op internet te publiceren.
Nee, het is andersom. Als je niet aansprakelijk bent, keert je aansprakelijkheidsverzekering niet uit. En als je niet aansprakelijk bent, ben je dus ook niet schadeplichtig. Mocht een rechter beslissen dat je wel aansprakelijk en dus schadeplichtig bent, dan zal de aansprakelijkheidsverzekeraar gewoon moeten uitkeren.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
LOL
Dus als een verzekeraar niet uitkeert, is per definitie de school niet aansprakelijk?![]()
Vertel dat Maanvis even; die snapt het allemaal niet zo goed.quote:
Zit nou eens niet altijd zo te trollen joh.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Vertel dat Maanvis even; die snapt het allemaal niet zo goed.
Likewise.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:44 schreef Maanvis het volgende:
Zit nou eens niet altijd zo te trollen joh.
Op wat? Je bedoelt op een e-reader? Met e-inkt toch?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:40 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Er bestaat ook nog zoiets als een schoolgids. Op papier.
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 23:09 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Op wat? Je bedoelt op een e-reader? Met e-inkt toch?
Het komt niet bij je op dat ze misschien niet uitkeren omdat er een eigen risico geldt dat hoger is dan de waarde van die paar mobieltjes?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:03 schreef Maanvis het volgende:
De aansprakelijkheidsverzekeraar heeft wat meer verstand van aansprakeljikheid dan jij en ik, dus als die niet uitkeren dan zal de school ook wel niet aansprakelijk zijn gok ik.
De school kan natuurlijk vragen om de bon/factuur/iets anders wat qua bewijs in de buurt komt.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:50 schreef Ridocar het volgende:
Zo'n claim nodigt volgens mij fraude uit, naar twee kanten:
- Wat als alle leerlingen 'opeens' allemaal een duurder toestel blijken te hebben. ("Maar ik had een Nokia drie-en-dertig-hon....", "Nee, je zegt tegen de meester dat je een iPhone 4S had")
- Als er 20 telefoons in het kantoortje lagen, wat weerhoudt de leraar ervan om er 25 op te geven? (eentje voor de hemzelf, eentje voor z'n vrouw, twee voor z'n dochters, en eeeh... oja, zijn fuckbuddy-collega in de klas ernaast...)
Ik ga er niet vanuit dat leraar in kwestie een lijstje heeft bijgehouden...
is dta niet zo bij elke verzekeringskwestiequote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:50 schreef Ridocar het volgende:
Zo'n claim nodigt volgens mij fraude uit, naar twee kanten:
- Wat als alle leerlingen 'opeens' allemaal een duurder toestel blijken te hebben. ("Maar ik had een Nokia drie-en-dertig-hon....", "Nee, je zegt tegen de meester dat je een iPhone 4S had")
- Als er 20 telefoons in het kantoortje lagen, wat weerhoudt de leraar ervan om er 25 op te geven? (eentje voor de hemzelf, eentje voor z'n vrouw, twee voor z'n dochters, en eeeh... oja, zijn fuckbuddy-collega in de klas ernaast...)
Ik ga er niet vanuit dat leraar in kwestie een lijstje heeft bijgehouden...
Sorry, bon heb ik niet, doos heb ik al weggegooid. er zat trouwens een pre-paid-simkaart in.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 14:56 schreef n00b13 het volgende:
[..]
De school kan natuurlijk vragen om de bon/factuur/iets anders wat qua bewijs in de buurt komt.
Ja, als dan iedereen ineens een iPhone 4s heeft, dan zou ik als school gewoon mijn kont tegen de krib gooien.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:09 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Sorry, bon heb ik niet, doos heb ik al weggegooid. er zat trouwens een pre-paid-simkaart in.
Wat is de vrijwillige ouderbijdrage tegenwoordig?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:26 schreef zuigmarmot het volgende:
Waarom zo moeilijk doen, gewoon via een simpel schrijven de school aansprakelijk stellen, en aangeven dat de kosten met het schoolgeld verrekend zullen worden.
Dan moet de school de moeite gaan doen, niet jij
anders smeer je het uit over meerdere jaren/kinderen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat is de vrijwillige ouderbijdrage tegenwoordig?
Die mening is meer dan alom vertegenwoordigd.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:46 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Ik vind dat mobieltjes helemaal niet thuishoren op school.
Dat wisselt per school. Ik vind dat we heel wat geld naar school brengen voor ons viertal. Vrijwillige ouderbijdrage, dit jaar twee keer een kamp en dan de bijdrage voor de diverse uitjes. Maar onze school schijnt vergeleken met andere scholen uit de omgeving juist goedkoop te zijn.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:44 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Wat is de vrijwillige ouderbijdrage tegenwoordig?
Nou, ja, je kunt je als ouders in ieder geval verenigen en dreigen geen bijdrage meer te betalen..quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat wisselt per school. Ik vind dat we heel wat geld naar school brengen voor ons viertal. Vrijwillige ouderbijdrage, dit jaar twee keer een kamp en dan de bijdrage voor de diverse uitjes. Maar onze school schijnt vergeleken met andere scholen uit de omgeving juist goedkoop te zijn.
Je kunt er in ieder geval een nieuwe telefoon van kopen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:29 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Dat wisselt per school. Ik vind dat we heel wat geld naar school brengen voor ons viertal. Vrijwillige ouderbijdrage, dit jaar twee keer een kamp en dan de bijdrage voor de diverse uitjes. Maar onze school schijnt vergeleken met andere scholen uit de omgeving juist goedkoop te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |