Neuh.quote:
Jij wel.quote:
Dat vinden alle mannen geweldig!quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja, da's ook mijn omvangrijkste lichaamsdeel
Ik denk dat dat voor de meeste vrouwen geldt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja, da's ook mijn omvangrijkste lichaamsdeel
Loka heeft een beetje een negerinnenbips.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat vinden alle mannen geweldig!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:42 schreef Faxie het volgende:
IK WIL JE BILLEN ZIIIEEEENNN!!
[ afbeelding ]
Lang niet allemaal, zat vrouwen zonder kont. En sommige met enorme tieten om het te compenseren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor de meeste vrouwen geldt.
Meeste.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Lang niet allemaal, zat vrouwen zonder kont. En sommige met enorme tieten om het te compenseren.
Wat een held was datquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:42 schreef Faxie het volgende:
IK WIL JE BILLEN ZIIIEEEENNN!!
[ afbeelding ]
Gelukkig wel, op de meeste andere plekken ziet vet er niet uit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor de meeste vrouwen geldt.
True.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig wel, op de meeste andere plekken ziet vet er niet uit.
Dat probeer ik altijd te vergetenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka heeft een beetje een negerinnenbips.
True. In het buitenland wordt mijn kont wel gewaardeerd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig wel, op de meeste andere plekken ziet vet er niet uit.
Niks mis mee meis.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat probeer ik altijd te vergeten
Waarom?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat probeer ik altijd te vergeten
Omdat het ongemakkelijk voelt als je je bedenkt dat je kont niet helemaal in proportie isquote:
Weltrusten.quote:
Het ziet er prima uit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat het ongemakkelijk voelt als je je bedenkt dat je kont niet helemaal in proportie is
Gelukkig zit hij aan de achterkant dus meestal lukt het.
Zitten altijd zacht.quote:
Weltrusten!quote:
Je hebt nieuwe woonruimte gevonden dus?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 02:24 schreef kree het volgende:
Ok nieuw huisje weer. Wat een gedoe zeg dat verhuizen weer. Maar ok zit hier wel beter.
Oja nu nog nieuw werk vinden :p
Ja maand terug al. Alles geregeld en vorige opgezecht per 1 oktober. Ok dat was binnen twee dagen alweer verhuurd. En week daarna hoorde ik dat ze m'n contract niet wilde verlengen op m'n werk. Lekker kut.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 02:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt nieuwe woonruimte gevonden dus?
Ik heb liever een plensbui dan motregen!quote:
Ik zal jou wel even volmaken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:50 schreef SiIk het volgende:
Ik sliep al, had helemaal niet door dat ie al bijna vol zat
Ik wilde eerst zeggen dat ze volmaakt was, maar dat lag weer te ver af van haar originele post. En het was te slijmerig.quote:
In dat geval heb je een goede keuze gemaakt ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen dat ze volmaakt was, maar dat lag weer te ver af van haar originele post. En het was te slijmerig.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
In dat geval heb je een goede keuze gemaakt ja.
quote:
Ik ben echt slecht in dat soort grappen.quote:
Je dekbedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:04 schreef Myraela het volgende:
Jaloers katje, is jaloers.
[ afbeelding ]
Het past ook niet echt bij jouquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht in dat soort grappen.
Ik maak ze maar niet meer.
Gelukkig maar, de humor was om te huilen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht in dat soort grappen.
Ik maak ze maar niet meer.
Dat zal het zijn.quote:
Een beetje wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar, de humor was om te huilen.
Maakt niet uit, we kunnen niet allemaal de leukste thuis zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
[..]
Een beetje wel.
Pijnlijke is wel dat ik alleen thuis ben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we kunnen niet allemaal de leukste thuis zijn.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pijnlijke is wel dat ik alleen thuis ben.
Jub behalve als ik het onderwerp van het leedvermaak ben natuutlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Flips houdt wel van leedvermaak zie ik
Een goede morgen
Gezond verstand heeft ze ook nog eens!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jub behalve als ik het onderwerp van het leedvermaak ben natuutlijk
Goedemorgen ook
En dat gebeurt gelukkig nooitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jub behalve als ik het onderwerp van het leedvermaak ben natuutlijk
Goedemorgen ook
Goed (: Weer eens een echt leuke droom gehad voor de veranderingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja prima. Jij ook fris uit bed?
Ik ben even douchen en scheren!
Ik zeg alleen maar hoiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:36 schreef heloef het volgende:
Waarom praat iedereen onder het werken over seks?
Dat is mijn baan, sorry.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:36 schreef heloef het volgende:
Waarom praat iedereen onder het werken over seks?
Leuk dat je het vraagt!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar hoi
Maar jij nog geneukt onlangs?
Ah normale onderwerpen ze bestaan nog.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar hoi
Maar jij nog geneukt onlangs?
Door een ongelukkige plek hoor ik nu alles over de sexcapades van een meisje waar ik vroeger verliefd op was.quote:
Ongeveer, maar niet helemaal. Met naamzegging wordt er niet per definitie verwacht dat er iets achteraan komt. Met roeping is die verwachting groter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:58 schreef rival het volgende:
dat komt toch ongeveer op hetzelfde neer lieve schat
Was ik maar alleen thuis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pijnlijke is wel dat ik alleen thuis ben.
Ja toch? Jammer dat je er niet op reageert. Zo komt er nooit een gesprek op gangquote:
Gewoon zo vraagje tussen door is dit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah normale onderwerpen ze bestaan nog.
Nee joh, doe niet zo mal. [ afbeelding ]
En dan?quote:
Exactly. Ik denk dat er van huiswerk niet veel terecht zou komen.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Door een ongelukkige plek hoor ik nu alles over de sexcapades van een meisje waar ik vroeger verliefd op was.
Godzijdank is er nog muziek.
Ik had liever dat we samen thuis waren.quote:
Vermoede had ik al maar dacht, blijf even netjes.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Soppen natuurlijk. Beetje opletten ook_gek...
Sex party?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Exactly. Ik denk dat er van huiswerk niet veel terecht zou komen.
Wie heeft je zo op zitten geilen dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Exactly. Ik denk dat er van huiswerk niet veel terecht zou komen.
Dat nog liever inderdaad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje awkward wel zeker?
Ik ken dat gevoel broeder.Sterkte.
[..]
Ik had liever dat we samen thuis waren.
das toch juist interessant!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Door een ongelukkige plek hoor ik nu alles over de sexcapades van een meisje waar ik vroeger verliefd op was.
Godzijdank is er nog muziek.
Wie denk je?quote:
zitten we nog met 1 probleem, ik kan het verschil online onmogelijk zienquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ongeveer, maar niet helemaal. Met naamzegging wordt er niet per definitie verwacht dat er iets achteraan komt. Met roeping is die verwachting groter.
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon zo vraagje tussen door is dit.
Ook geen rukje aan gegeven?
Ik wist niet dat mijn seksleven echt belangrijk voor je was..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja toch? Jammer dat je er niet op reageert. Zo komt er nooit een gesprek op gang
[..]
Gewoon zo vraagje tussen door is dit.
Ook geen rukje aan gegeven?
Nee fucking hilarisch.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje awkward wel zeker?
Ik ken dat gevoel broeder.Sterkte.
De onkundequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:06 schreef rival het volgende:
zitten we nog met 1 probleem, ik kan het verschil online onmogelijk zien
Dat opgebouwde schild van jou man man manquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee fucking hilarisch.
Ik vind het nu het grootste kutwijf van de school. Dus pijn doet het niet.
Ik hoef het niet te weten hoor. Maar ik kan er hartelijk om lachen.quote:
Hehe. Ik vond dat toen best moeilijk, horen wie ze had gedaan en op welke manier.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee fucking hilarisch.
Ik vind het nu het grootste kutwijf van de school. Dus pijn doet het niet.
Schild? Ik heb vroeger nooit ingezien dat het een naar mens was. Iets met verliefdheid en blindheid enzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat opgebouwde schild van jou man man man
Verkering, wat een lief woordquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Twi, ouwe knakker heb je nog steeds verkering met myra
Ja verliefdheid is voor pussys, zie jij rambo al verliefd zijn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Schild? Ik heb vroeger nooit ingezien dat het een naar mens was. Iets met verliefdheid en blindheid enzo.
Gaan jullie dan ook nurken hihihi :$quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Verkering, wat een lief woordMaar ja, ik heb nog steeds verkering met Myra.
Oh ik heb daar nooit problemen mee gehad, sexverhalen aan horen van chicks waar ik verliefd op ben geweest.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Ik vond dat toen best moeilijk, horen wie ze had gedaan en op welke manier.
Gelukkig ben ik later volwassener en wijzer geworden.
Nee, dat mag nog niet van de kerk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook nurken hihihi :$
Uhm ja, maar die moord dan een heel kamp uit omdat die doos gevangen wordt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja verliefdheid is voor pussys, zie jij rambo al verliefd zijn?
Nee, want ik heb die films nooit gezien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja verliefdheid is voor pussys, zie jij rambo al verliefd zijn?
Ik zou het alleen maar interessant vindenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:09 schreef heloef het volgende:
Ik hoef het niet te weten hoor. Maar ik kan er hartelijk om lachen.
Dat noemen we hier volkerenmoord. Ik haal wel een afdekzeil bij de GAMMA voor de huwelijksnacht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké dat wordt aanzwengelen voorlopig
Hoeft ook nie, Rambo schiet iedereen kapot theEndquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, want ik heb die films nooit gezien.
Dat ken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou het alleen maar interessant vinden
Jij bent goed moslimquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Dat noemen we hier volkerenmoord. Ik haal wel een afdekzeil bij de GAMMA voor de huwelijksnacht.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Dat noemen we hier volkerenmoord. Ik haal wel een afdekzeil bij de GAMMA voor de huwelijksnacht.
Lunch he, het is al 12 uur geweest.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moet mezelf nu echt dwingen voor ontbijt.. first world problems
Brunch.quote:
Je hebt het zwaar man, ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Brunch.
Zo nog naar apotheek, computerwinkel en fietsenmaker #fml
Doe nou niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef, wat zou er gebeuren als ik een leuk berichtje voor je achterliet op fb met de beruchte taartfoto?
Hoeveel mensen zouden daar in trappen?
Ik doe het niet. Maar hoeveel mensen zouden er in trappen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe nou niet.
Dan denken sommigen serieus dat ik met vrouwen kan omgaan, dat schept verwachtingen.
Als ze een beetje logisch nadenken: geenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Maar hoeveel mensen zouden er in trappen?
Hihi kusjequote:
Will do.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan tijnbrein, maar nu begin ik te twijfelen.
Hoi Murquote:
Hihi, Feertje.quote:
Werd tijd ookquote:
Geen naakt gods zij dank!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi kusje![]()
Vertel eens wat voor foto's jij hebt gekregen![]()
Gehequote:
Brrrrrquote:
Ja vertel wat is er met mij.quote:
Nee. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat het isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Weet jij het?
Ja, ik ook wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat het is
Goed plan. Friend waar ben jequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel.
Anders pakken we beiden friend bij een voet, tillen we hem op en schudden we net zolang totdat het antwoord eruit valt
Haiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aaahhh, laat me niet zo schrikken man!![]()
![]()
Nog bepaalde nummers aan het beluisteren?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima
Zit nu muziek te luisteren op youtube
Alohaquote:
Nu op moment Radiohead.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nog bepaalde nummers aan het beluisteren?
Hey Sammersquote:
Hoi magnetronquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu op moment Radiohead.
[..]
Hey Sammers
Goedquote:
Oh.. hoe ging het gesprek?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed![]()
Alhoewelmijn leidinggevende luisterde niet. GVD
Damn. Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed![]()
Alhoewelmijn leidinggevende luisterde niet. GVD
Tijnbrein neukt?quote:
Zijn reactie was ja maar dit, ja maar dat. En niet luisteren of laten uitpraten. Dat ben ik wel gewend en had het ook wel verwacht.quote:
Hij wil er niets aan doen.quote:
Je hebt het in ieder geval aangekaart, dus ze kunnen jou niks verwijten. Misschien wordt er toch nog iets mee gedaan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn reactie was ja maar dit, ja maar dat. En niet luisteren of laten uitpraten. Dat ben ik wel gewend en had het ook wel verwacht.
[..]
Hij wil er niets aan doen.
Ik weet van nietsquote:
Ja het is het probleem van mij en mijn collega's wij moeten hem gaan helpen en als we dat niet doen krijgen we op ons flikker. Iemand helpen oke maar niet iemand die er misbruik van maakt. Door langzaam te werkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval aangekaart, dus ze kunnen jou niks verwijten. Misschien wordt er toch nog iets mee gedaan?
GHB in het verkeerde drankje gegooidquote:
Heb je het ook al tegen de persoon in kwestie gezegd? Wel toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja het is het probleem van mij en mijn collega's wij moeten hem gaan helpen en als we dat niet doen krijgen we op ons flikker. Iemand helpen oke maar niet iemand die er misbruik van maakt. Door langzaam te werken
In mijn eigen zwaard gevallen denk ikquote:
Ach.. is het zo erg?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In mijn eigen zwaard gevallen denk ik
In wiens drankje moest het eigenlijk dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
GHB in het verkeerde drankje gegooid![]()
Je moet ook niet met zwaarden spelen als je er niet mee overweg kuntquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In mijn eigen zwaard gevallen denk ik
Ja, en hij doet als of zijn neus bloed. Hij moest een controle doen van 8 big-bags en daar is hij 3,5 uur mee bezig geweest. Terwijl als je doorwerkt dat in anderhalf tot 2 uur gedaan kan hebben. Maar daar iets over zeggen tegen hem of mijn leidinggevende is zinloosquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb je het ook al tegen de persoon in kwestie gezegd? Wel toch?
Dan zou ik de eer aan mezelf houdenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en hij doet als of zijn neus bloed. Hij moest een controle doen van 8 big-bags en daar is hij 3,5 uur mee bezig geweest. Terwijl als je doorwerkt dat in anderhalf tot 2 uur gedaan kan hebben. Maar daar iets over zeggen tegen hem of mijn leidinggevende is zinloos
Ik heb geen idee. Toch maar even teruglezenquote:
Dat weet ik niet meer door de GHBquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
In wiens drankje moest het eigenlijk dan?
Ik heb mijn lesje geleerdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ook niet met zwaarden spelen als je er niet mee overweg kunt
Jaja, smoesjes. Wie A zegt ...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Toch maar even teruglezen
[..]
Dat weet ik niet meer door de GHB
[..]
Ik heb mijn lesje geleerd
Misschien heeft Tijn wel geheimpjes voor ons.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:
als jij wel sex hebt word ik jaloers tijn
Wat een afgunst weer, gun die jongen ook watquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Of anders aanpakken. De werkzaamheden waar mogelijk structuren voor hem. Dat dit betekend dat ik of andere harder moeten werkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan zou ik de eer aan mezelf houden
Ik weet niet waar het over gaatquote:
Dat ik jaloers word sluit niet per definitie uit dat ik hem niets gunquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een afgunst weer, gun die jongen ook wat
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat ik jaloers word sluit niet per definitie uit dat ik hem niets gun
Dan heb ik 5 minuten geleden nog seks gehadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Het ging over:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of anders aanpakken. De werkzaamheden waar mogelijk structuren voor hem. Dat dit betekend dat ik of andere harder moeten werken
[..]
Ik weet niet waar het over gaat
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
In wiens drankje moest het eigenlijk dan?
Pfffffffftquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik 5 minuten geleden nog seks gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
PfffffffftIk gun het hem ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
GHB in drankje, drankje zelf opgedronken, geheugen verlies. Dus ....quote:
Je eigen grap moeten uitleggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
GHB in drankje, drankje zelf opgedronken, geheugen verlies. Dus ....
Aah. Ik ben zelf een beetje traag van begrip denk ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
GHB in drankje, drankje zelf opgedronken, geheugen verlies. Dus ....
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
PfffffffftDank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik jou ook
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ik ook nietquote:
Ben je gehosseld?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nietnog steeds geen idee waarom of waar mee ik mazzel had
Of het is zo'n inner circle grap, wat maar 1 ding kan betekenen: Wij zijn outer-circle, ze spannen tegen ons samen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nietnog steeds geen idee waarom of waar mee ik mazzel had
Ik draag heul nooit een pakquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik dat naar je toe werp krijg je een nat pak
Oh echt. Wanneer zie je haar weer?quote:
Ik wilde net zeggen, een natte afritsbroekquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik draag heul nooit een pak
Dat is chantage.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
3. Vrijdagmiddag al. Maar duurt langquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das over 4 dagen. Ik heb al bijna 4 jaar geen mazzel meer gehad
Dan heb ik niets te klagenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das over 4 dagen. Ik heb al bijna 4 jaar geen mazzel meer gehad
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is chantage.Waarop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat ik weetquote:
Detroit zou koken maar die is nog niet thuis.. Wordt weer laatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tering, 2 borden pasta. Zit vol
Nja, moet ik wel de juiste tegenkomenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
3. Vrijdagmiddag al. Maar duurt langEn ik word ook via msn genegerd. Ik ken straks iemand die geen mazzel heeft vrijdag
Dat wordt ook tijd voor mazzel voor jou koffie!
Misschien zit ie in de kroegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Detroit zou koken maar die is nog niet thuis.. Wordt weer laat
Dat klopt..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nja, moet ik wel de juiste tegenkomen
Nee er is hier niemand die Detroit heetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien zit ie in de kroeg
In Royco's kroeg!
Ligt eraan wat je onder lichamelijk inspannen verstaat.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij mag je toch niet lichamelijk inspannen morgen
misschien in je andere kroeg?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee er is hier niemand die Detroit heet
Alles wat lichamelijk is.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:08 schreef Sammers het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je onder lichamelijk inspannen verstaat.
Enkel in mijn dromen.quote:
Is toch lastig hoor. Maar daar kom je morgen wel achter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Alles wat lichamelijk is.
Jij bent ziek dus moet lekker rustig aan doen.
Ik iig niet, jij?quote:
is dat nou echt offquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:09 schreef Sammers het volgende:
[..]
Is toch lastig hoor. Maar daar kom je morgen wel achter.
OF hij zit bij z'n nieuwste aanwinst!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik heb gehosseld![]()
Ik gok dat Detroit aan het rennen is in het westerpark
Nee jij komt er morgen dan wel achter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:09 schreef Sammers het volgende:
[..]
Is toch lastig hoor. Maar daar kom je morgen wel achter.
MAAR ALS IK WAKKER WORD NAAST JOU DROOM IK NOGquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En de meeste dromen zijn bedrog
Terecht.quote:
Gelukkig weet je wel beter, en weet je dat ik (soms!) eigenwijs kan zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee jij komt er morgen dan wel achter.
Als Dr Royco zegt dat je rustig aan moet doen dan gebeurt dat ook.
Dat vind ik ook best, alleen maar fijn voor hemquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
OF hij zit bij z'n nieuwste aanwinst!
Anders haal je een patatjequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook best, alleen maar fijn voor hemMaar dat hij het dan even laat weten, ik heb honger
Koffie had net nog pastaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat vind ik ook best, alleen maar fijn voor hemMaar dat hij het dan even laat weten, ik heb honger
Ja, nu is alles opquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Koffie had net nog pastahad je eerder moeten zeggen
Dus?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
We zullen zienquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:11 schreef Sammers het volgende:
[..]
Gelukkig weet je wel beter, en weet je dat ik (soms!) eigenwijs kan zijn.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan kun je ook teren op je vetjes
doe ik ook niet hoor
Ik kreeg hier een enormquote:
jij bent vroegquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand een goede TT voor volgende topic? Of moet ik weer die lapo machen?![]()
Dit topic neukt elkaar, dat is toch wel bekend?quote:
Naamtopic voor mijquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Iemand een goede TT voor volgende topic? Of moet ik weer die lapo machen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |