Hoi Murquote:
Hihi, Feertje.quote:
Werd tijd ookquote:
Geen naakt gods zij dank!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi kusje![]()
Vertel eens wat voor foto's jij hebt gekregen![]()
Gehequote:
Brrrrrquote:
Ja vertel wat is er met mij.quote:
Nee. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat het isquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee! Weet jij het?
Ja, ik ook wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee. Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat het is
Goed plan. Friend waar ben jequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel.
Anders pakken we beiden friend bij een voet, tillen we hem op en schudden we net zolang totdat het antwoord eruit valt
Haiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Aaahhh, laat me niet zo schrikken man!![]()
![]()
Nog bepaalde nummers aan het beluisteren?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Prima
Zit nu muziek te luisteren op youtube
Alohaquote:
Nu op moment Radiohead.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nog bepaalde nummers aan het beluisteren?
Hey Sammersquote:
Hoi magnetronquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nu op moment Radiohead.
[..]
Hey Sammers
Goedquote:
Oh.. hoe ging het gesprek?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed![]()
Alhoewelmijn leidinggevende luisterde niet. GVD
Damn. Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:40 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed![]()
Alhoewelmijn leidinggevende luisterde niet. GVD
Tijnbrein neukt?quote:
Zijn reactie was ja maar dit, ja maar dat. En niet luisteren of laten uitpraten. Dat ben ik wel gewend en had het ook wel verwacht.quote:
Hij wil er niets aan doen.quote:
Je hebt het in ieder geval aangekaart, dus ze kunnen jou niks verwijten. Misschien wordt er toch nog iets mee gedaan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zijn reactie was ja maar dit, ja maar dat. En niet luisteren of laten uitpraten. Dat ben ik wel gewend en had het ook wel verwacht.
[..]
Hij wil er niets aan doen.
Ik weet van nietsquote:
Ja het is het probleem van mij en mijn collega's wij moeten hem gaan helpen en als we dat niet doen krijgen we op ons flikker. Iemand helpen oke maar niet iemand die er misbruik van maakt. Door langzaam te werkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:48 schreef Sammers het volgende:
[..]
Je hebt het in ieder geval aangekaart, dus ze kunnen jou niks verwijten. Misschien wordt er toch nog iets mee gedaan?
GHB in het verkeerde drankje gegooidquote:
Heb je het ook al tegen de persoon in kwestie gezegd? Wel toch?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja het is het probleem van mij en mijn collega's wij moeten hem gaan helpen en als we dat niet doen krijgen we op ons flikker. Iemand helpen oke maar niet iemand die er misbruik van maakt. Door langzaam te werken
In mijn eigen zwaard gevallen denk ikquote:
Ach.. is het zo erg?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In mijn eigen zwaard gevallen denk ik
In wiens drankje moest het eigenlijk dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
GHB in het verkeerde drankje gegooid![]()
Je moet ook niet met zwaarden spelen als je er niet mee overweg kuntquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In mijn eigen zwaard gevallen denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |