Nee, dat mag nog niet van de kerk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gaan jullie dan ook nurken hihihi :$
Uhm ja, maar die moord dan een heel kamp uit omdat die doos gevangen wordt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja verliefdheid is voor pussys, zie jij rambo al verliefd zijn?
Nee, want ik heb die films nooit gezien.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja verliefdheid is voor pussys, zie jij rambo al verliefd zijn?
Ik zou het alleen maar interessant vindenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:09 schreef heloef het volgende:
Ik hoef het niet te weten hoor. Maar ik kan er hartelijk om lachen.
Dat noemen we hier volkerenmoord. Ik haal wel een afdekzeil bij de GAMMA voor de huwelijksnacht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:13 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oké dat wordt aanzwengelen voorlopig
Hoeft ook nie, Rambo schiet iedereen kapot theEndquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, want ik heb die films nooit gezien.
Dat ken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zou het alleen maar interessant vinden
Jij bent goed moslimquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Dat noemen we hier volkerenmoord. Ik haal wel een afdekzeil bij de GAMMA voor de huwelijksnacht.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:14 schreef twi het volgende:
[..]
Dat noemen we hier volkerenmoord. Ik haal wel een afdekzeil bij de GAMMA voor de huwelijksnacht.
Lunch he, het is al 12 uur geweest.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moet mezelf nu echt dwingen voor ontbijt.. first world problems
Brunch.quote:
Je hebt het zwaar man, ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke periode.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Brunch.
Zo nog naar apotheek, computerwinkel en fietsenmaker #fml
Doe nou niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heloef, wat zou er gebeuren als ik een leuk berichtje voor je achterliet op fb met de beruchte taartfoto?
Hoeveel mensen zouden daar in trappen?
Ik doe het niet. Maar hoeveel mensen zouden er in trappen?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Doe nou niet.
Dan denken sommigen serieus dat ik met vrouwen kan omgaan, dat schept verwachtingen.
Als ze een beetje logisch nadenken: geenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik doe het niet. Maar hoeveel mensen zouden er in trappen?
Hihi kusjequote:
Will do.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan tijnbrein, maar nu begin ik te twijfelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |