En dan?quote:
Exactly. Ik denk dat er van huiswerk niet veel terecht zou komen.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Door een ongelukkige plek hoor ik nu alles over de sexcapades van een meisje waar ik vroeger verliefd op was.
Godzijdank is er nog muziek.
Ik had liever dat we samen thuis waren.quote:
Vermoede had ik al maar dacht, blijf even netjes.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:02 schreef twi het volgende:
[..]
Soppen natuurlijk. Beetje opletten ook_gek...
Sex party?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Exactly. Ik denk dat er van huiswerk niet veel terecht zou komen.
Wie heeft je zo op zitten geilen dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Exactly. Ik denk dat er van huiswerk niet veel terecht zou komen.
Dat nog liever inderdaad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje awkward wel zeker?
Ik ken dat gevoel broeder.Sterkte.
[..]
Ik had liever dat we samen thuis waren.
das toch juist interessant!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Door een ongelukkige plek hoor ik nu alles over de sexcapades van een meisje waar ik vroeger verliefd op was.
Godzijdank is er nog muziek.
Wie denk je?quote:
zitten we nog met 1 probleem, ik kan het verschil online onmogelijk zienquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ongeveer, maar niet helemaal. Met naamzegging wordt er niet per definitie verwacht dat er iets achteraan komt. Met roeping is die verwachting groter.
Ja dat wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gewoon zo vraagje tussen door is dit.
Ook geen rukje aan gegeven?
Ik wist niet dat mijn seksleven echt belangrijk voor je was..quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja toch? Jammer dat je er niet op reageert. Zo komt er nooit een gesprek op gang
[..]
Gewoon zo vraagje tussen door is dit.
Ook geen rukje aan gegeven?
Nee fucking hilarisch.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje awkward wel zeker?
Ik ken dat gevoel broeder.Sterkte.
De onkundequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:06 schreef rival het volgende:
zitten we nog met 1 probleem, ik kan het verschil online onmogelijk zien
Dat opgebouwde schild van jou man man manquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee fucking hilarisch.
Ik vind het nu het grootste kutwijf van de school. Dus pijn doet het niet.
Ik hoef het niet te weten hoor. Maar ik kan er hartelijk om lachen.quote:
Hehe. Ik vond dat toen best moeilijk, horen wie ze had gedaan en op welke manier.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee fucking hilarisch.
Ik vind het nu het grootste kutwijf van de school. Dus pijn doet het niet.
Schild? Ik heb vroeger nooit ingezien dat het een naar mens was. Iets met verliefdheid en blindheid enzo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat opgebouwde schild van jou man man man
Verkering, wat een lief woordquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Twi, ouwe knakker heb je nog steeds verkering met myra
Ja verliefdheid is voor pussys, zie jij rambo al verliefd zijn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Schild? Ik heb vroeger nooit ingezien dat het een naar mens was. Iets met verliefdheid en blindheid enzo.
Gaan jullie dan ook nurken hihihi :$quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:11 schreef twi het volgende:
[..]
Verkering, wat een lief woordMaar ja, ik heb nog steeds verkering met Myra.
Oh ik heb daar nooit problemen mee gehad, sexverhalen aan horen van chicks waar ik verliefd op ben geweest.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Ik vond dat toen best moeilijk, horen wie ze had gedaan en op welke manier.
Gelukkig ben ik later volwassener en wijzer geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |