Neuh.quote:
Jij wel.quote:
Dat vinden alle mannen geweldig!quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja, da's ook mijn omvangrijkste lichaamsdeel
Ik denk dat dat voor de meeste vrouwen geldt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja, da's ook mijn omvangrijkste lichaamsdeel
Loka heeft een beetje een negerinnenbips.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat vinden alle mannen geweldig!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:42 schreef Faxie het volgende:
IK WIL JE BILLEN ZIIIEEEENNN!!
[ afbeelding ]
Lang niet allemaal, zat vrouwen zonder kont. En sommige met enorme tieten om het te compenseren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor de meeste vrouwen geldt.
Meeste.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Lang niet allemaal, zat vrouwen zonder kont. En sommige met enorme tieten om het te compenseren.
Wat een held was datquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:42 schreef Faxie het volgende:
IK WIL JE BILLEN ZIIIEEEENNN!!
[ afbeelding ]
Gelukkig wel, op de meeste andere plekken ziet vet er niet uit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor de meeste vrouwen geldt.
True.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig wel, op de meeste andere plekken ziet vet er niet uit.
Dat probeer ik altijd te vergetenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka heeft een beetje een negerinnenbips.
True. In het buitenland wordt mijn kont wel gewaardeerd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig wel, op de meeste andere plekken ziet vet er niet uit.
Niks mis mee meis.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat probeer ik altijd te vergeten
Waarom?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat probeer ik altijd te vergeten
Omdat het ongemakkelijk voelt als je je bedenkt dat je kont niet helemaal in proportie isquote:
Weltrusten.quote:
Het ziet er prima uit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat het ongemakkelijk voelt als je je bedenkt dat je kont niet helemaal in proportie is
Gelukkig zit hij aan de achterkant dus meestal lukt het.
Zitten altijd zacht.quote:
Weltrusten!quote:
Je hebt nieuwe woonruimte gevonden dus?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 02:24 schreef kree het volgende:
Ok nieuw huisje weer. Wat een gedoe zeg dat verhuizen weer. Maar ok zit hier wel beter.
Oja nu nog nieuw werk vinden :p
Ja maand terug al. Alles geregeld en vorige opgezecht per 1 oktober. Ok dat was binnen twee dagen alweer verhuurd. En week daarna hoorde ik dat ze m'n contract niet wilde verlengen op m'n werk. Lekker kut.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 02:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt nieuwe woonruimte gevonden dus?
Ik heb liever een plensbui dan motregen!quote:
Ik zal jou wel even volmaken.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 07:50 schreef SiIk het volgende:
Ik sliep al, had helemaal niet door dat ie al bijna vol zat
Ik wilde eerst zeggen dat ze volmaakt was, maar dat lag weer te ver af van haar originele post. En het was te slijmerig.quote:
In dat geval heb je een goede keuze gemaakt ja.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde eerst zeggen dat ze volmaakt was, maar dat lag weer te ver af van haar originele post. En het was te slijmerig.
Dank je wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
In dat geval heb je een goede keuze gemaakt ja.
quote:
Ik ben echt slecht in dat soort grappen.quote:
Je dekbedquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:04 schreef Myraela het volgende:
Jaloers katje, is jaloers.
[ afbeelding ]
Het past ook niet echt bij jouquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht in dat soort grappen.
Ik maak ze maar niet meer.
Gelukkig maar, de humor was om te huilen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben echt slecht in dat soort grappen.
Ik maak ze maar niet meer.
Dat zal het zijn.quote:
Een beetje wel.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Gelukkig maar, de humor was om te huilen.
Maakt niet uit, we kunnen niet allemaal de leukste thuis zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.
[..]
Een beetje wel.
Pijnlijke is wel dat ik alleen thuis ben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we kunnen niet allemaal de leukste thuis zijn.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pijnlijke is wel dat ik alleen thuis ben.
Jub behalve als ik het onderwerp van het leedvermaak ben natuutlijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Flips houdt wel van leedvermaak zie ik
Een goede morgen
Gezond verstand heeft ze ook nog eens!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jub behalve als ik het onderwerp van het leedvermaak ben natuutlijk
Goedemorgen ook
En dat gebeurt gelukkig nooitquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jub behalve als ik het onderwerp van het leedvermaak ben natuutlijk
Goedemorgen ook
Goed (: Weer eens een echt leuke droom gehad voor de veranderingquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja prima. Jij ook fris uit bed?
Ik ben even douchen en scheren!
Ik zeg alleen maar hoiquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:36 schreef heloef het volgende:
Waarom praat iedereen onder het werken over seks?
Dat is mijn baan, sorry.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:36 schreef heloef het volgende:
Waarom praat iedereen onder het werken over seks?
Leuk dat je het vraagt!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar hoi
Maar jij nog geneukt onlangs?
Ah normale onderwerpen ze bestaan nog.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar hoi
Maar jij nog geneukt onlangs?
Door een ongelukkige plek hoor ik nu alles over de sexcapades van een meisje waar ik vroeger verliefd op was.quote:
Ongeveer, maar niet helemaal. Met naamzegging wordt er niet per definitie verwacht dat er iets achteraan komt. Met roeping is die verwachting groter.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:58 schreef rival het volgende:
dat komt toch ongeveer op hetzelfde neer lieve schat
Was ik maar alleen thuis.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pijnlijke is wel dat ik alleen thuis ben.
Ja toch? Jammer dat je er niet op reageert. Zo komt er nooit een gesprek op gangquote:
Gewoon zo vraagje tussen door is dit.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ah normale onderwerpen ze bestaan nog.
Nee joh, doe niet zo mal. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |