Neuh.quote:
Jij wel.quote:
Dat vinden alle mannen geweldig!quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja, da's ook mijn omvangrijkste lichaamsdeel
Ik denk dat dat voor de meeste vrouwen geldt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ohja, da's ook mijn omvangrijkste lichaamsdeel
Loka heeft een beetje een negerinnenbips.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat vinden alle mannen geweldig!
quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:42 schreef Faxie het volgende:
IK WIL JE BILLEN ZIIIEEEENNN!!
[ afbeelding ]
Lang niet allemaal, zat vrouwen zonder kont. En sommige met enorme tieten om het te compenseren.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor de meeste vrouwen geldt.
Meeste.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Lang niet allemaal, zat vrouwen zonder kont. En sommige met enorme tieten om het te compenseren.
Wat een held was datquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:42 schreef Faxie het volgende:
IK WIL JE BILLEN ZIIIEEEENNN!!
[ afbeelding ]
Gelukkig wel, op de meeste andere plekken ziet vet er niet uit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor de meeste vrouwen geldt.
True.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig wel, op de meeste andere plekken ziet vet er niet uit.
Dat probeer ik altijd te vergetenquote:Op maandag 1 oktober 2012 23:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka heeft een beetje een negerinnenbips.
True. In het buitenland wordt mijn kont wel gewaardeerd.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig wel, op de meeste andere plekken ziet vet er niet uit.
Niks mis mee meis.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat probeer ik altijd te vergeten
Waarom?quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat probeer ik altijd te vergeten
Omdat het ongemakkelijk voelt als je je bedenkt dat je kont niet helemaal in proportie isquote:
Weltrusten.quote:
Het ziet er prima uit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 23:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat het ongemakkelijk voelt als je je bedenkt dat je kont niet helemaal in proportie is
Gelukkig zit hij aan de achterkant dus meestal lukt het.
Zitten altijd zacht.quote:
Weltrusten!quote:
Je hebt nieuwe woonruimte gevonden dus?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 02:24 schreef kree het volgende:
Ok nieuw huisje weer. Wat een gedoe zeg dat verhuizen weer. Maar ok zit hier wel beter.
Oja nu nog nieuw werk vinden :p
Ja maand terug al. Alles geregeld en vorige opgezecht per 1 oktober. Ok dat was binnen twee dagen alweer verhuurd. En week daarna hoorde ik dat ze m'n contract niet wilde verlengen op m'n werk. Lekker kut.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 02:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt nieuwe woonruimte gevonden dus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |