Ik ook nietquote:
Ben je gehosseld?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nietnog steeds geen idee waarom of waar mee ik mazzel had
Of het is zo'n inner circle grap, wat maar 1 ding kan betekenen: Wij zijn outer-circle, ze spannen tegen ons samen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook nietnog steeds geen idee waarom of waar mee ik mazzel had
Ik draag heul nooit een pakquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik dat naar je toe werp krijg je een nat pak
Oh echt. Wanneer zie je haar weer?quote:
Ik wilde net zeggen, een natte afritsbroekquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik draag heul nooit een pak
Dat is chantage.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
3. Vrijdagmiddag al. Maar duurt langquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das over 4 dagen. Ik heb al bijna 4 jaar geen mazzel meer gehad
Dan heb ik niets te klagenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das over 4 dagen. Ik heb al bijna 4 jaar geen mazzel meer gehad
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:05 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dat is chantage.Waarop?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet dat ik weetquote:
Detroit zou koken maar die is nog niet thuis.. Wordt weer laatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tering, 2 borden pasta. Zit vol
Nja, moet ik wel de juiste tegenkomenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
3. Vrijdagmiddag al. Maar duurt langEn ik word ook via msn genegerd. Ik ken straks iemand die geen mazzel heeft vrijdag
Dat wordt ook tijd voor mazzel voor jou koffie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |