Ja, en hij doet als of zijn neus bloed. Hij moest een controle doen van 8 big-bags en daar is hij 3,5 uur mee bezig geweest. Terwijl als je doorwerkt dat in anderhalf tot 2 uur gedaan kan hebben. Maar daar iets over zeggen tegen hem of mijn leidinggevende is zinloosquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:52 schreef Sammers het volgende:
[..]
Heb je het ook al tegen de persoon in kwestie gezegd? Wel toch?
Dan zou ik de eer aan mezelf houdenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, en hij doet als of zijn neus bloed. Hij moest een controle doen van 8 big-bags en daar is hij 3,5 uur mee bezig geweest. Terwijl als je doorwerkt dat in anderhalf tot 2 uur gedaan kan hebben. Maar daar iets over zeggen tegen hem of mijn leidinggevende is zinloos
Ik heb geen idee. Toch maar even teruglezenquote:
Dat weet ik niet meer door de GHBquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
In wiens drankje moest het eigenlijk dan?
Ik heb mijn lesje geleerdquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet ook niet met zwaarden spelen als je er niet mee overweg kunt
Jaja, smoesjes. Wie A zegt ...quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Toch maar even teruglezen
[..]
Dat weet ik niet meer door de GHB
[..]
Ik heb mijn lesje geleerd
Misschien heeft Tijn wel geheimpjes voor ons.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:
als jij wel sex hebt word ik jaloers tijn
Wat een afgunst weer, gun die jongen ook watquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Of anders aanpakken. De werkzaamheden waar mogelijk structuren voor hem. Dat dit betekend dat ik of andere harder moeten werkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:55 schreef Sammers het volgende:
[..]
Dan zou ik de eer aan mezelf houden
Ik weet niet waar het over gaatquote:
Dat ik jaloers word sluit niet per definitie uit dat ik hem niets gunquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat een afgunst weer, gun die jongen ook wat
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:57 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat ik jaloers word sluit niet per definitie uit dat ik hem niets gun
Dan heb ik 5 minuten geleden nog seks gehadquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Het ging over:quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of anders aanpakken. De werkzaamheden waar mogelijk structuren voor hem. Dat dit betekend dat ik of andere harder moeten werken
[..]
Ik weet niet waar het over gaat
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:53 schreef Sammers het volgende:
[..]
In wiens drankje moest het eigenlijk dan?
Pfffffffftquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb ik 5 minuten geleden nog seks gehad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
PfffffffftIk gun het hem ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Love the life you live, live the life you love - Bob Marley
GHB in drankje, drankje zelf opgedronken, geheugen verlies. Dus ....quote:
Je eigen grap moeten uitleggenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
GHB in drankje, drankje zelf opgedronken, geheugen verlies. Dus ....
Aah. Ik ben zelf een beetje traag van begrip denk ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
GHB in drankje, drankje zelf opgedronken, geheugen verlies. Dus ....
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 18:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
PfffffffftDank jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik jou ook
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |