quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
welke auto?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:34 schreef Paladijn het volgende:
Je kunt je auto ook gewoon oranje verven, is een stuk goedkoper
wat had je ook alweer voor een crosser, een 125 toch?quote:
125 ja, 4takt met(redelijk) kleine wielen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:54 schreef densmee het volgende:
[..]
wat had je ook alweer voor een crosser, een 125 toch?
wel met grote wielen?
is dat niet gewoon een drukknop die de ontsteking onderbreektquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
stond net ook gewoon 5 minuten dat ding te kicken, staat de killswitch nog erop
wel bami merk was het ook alweerquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
stond net ook gewoon 5 minuten dat ding te kicken, staat de killswitch nog erop
ja, alleen deze moet je dus ook weer terug klikken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:17 schreef densmee het volgende:
[..]
is dat niet gewoon een drukknop die de ontsteking onderbreekt
bij mijn honda is dat gewoon een drukschakelaar op het stuur.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:25 schreef Alfisti het volgende:
en weer een Xantia minder![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)uto_op_auto_s__.html
en maar aan de verzekering uitleggen dat het toch echt parkeerschade isquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:25 schreef Alfisti het volgende:
Tsja, als we nu toch eenmaal bezig zijn met de lasten te verhogenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef Alfisti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_naar_7_euro__.html
Is het nog wat geworden met die rechtszaak tegen die administratiekosten ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef Alfisti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_naar_7_euro__.html
Die man kreeg toen gelijk. Dat vond vadertje Staat niet leuk en is gewoon doorgegaan met innen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden met die rechtszaak tegen die administratiekosten ?
puike krikquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:25 schreef Alfisti het volgende:
net zoals dat gedoe met de gratis ID-kaart, dat hadden ze ook in een dag of 3 terug weten te draaienquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Die man kreeg toen gelijk. Dat vond vadertje Staat niet leuk en is gewoon doorgegaan met innen.
Daar ging ik eigenlijk al van uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:51 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens Dingest, het was idd een Fisker (Karma) coupe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
To be honest; niet heel veel last van gehad; alleen zaterdag was ik naar de tering, maar da's niet zo verwonderlijk, zondag een fijne migraine-aanval gehad, weenie of dat er ook bij hoort?quote:
Weet ik niet, geen ervaring met migraine.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
To be honest; niet heel veel last van gehad; alleen zaterdag was ik naar de tering, maar da's niet zo verwonderlijk, zondag een fijne migraine-aanval gehad, weenie of dat er ook bij hoort?
Mis je niks aan, geloof mequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Weet ik niet, geen ervaring met migraine.
en waarom zou die 25k waard zijn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/523991294
Belachelijk duur maar wel erg mooi.
Is een Megane RS coupe 2.0 16V turbo niets voor jou?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ter vervanging van de xantia kan ik voor een koopje een punto kopen die in Haren onder handen is genomen, ziet er niet uit maar daar gaat het ook niet om
die hadden ze ook staan geloof ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Is een Megane RS coupe 2.0 16V turbo niets voor jou?
''Rij die niet ben toch geen wijf''quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
die hadden ze ook staan geloof ik
maar rij geen coupés , ben toch geen wijf
ja, dat dan weer welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:51 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
''Rij die niet ben toch geen wijf''![]()
HOMO!
Liever dat dan een Fiat polioquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, dat dan weer wel
maar geen wijf
ach, ik vind hatchback's altijd wel geinigquote:
Coupé zijn juist de mooiere bodystijlen. Wat vind jij mooi dan? 3 deurs hatchbacks 'met een lekkere grote achterbak'?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
vind ze gewoon oerlelijk
dan heb je zo'n mooie bmw 3/5 serie en dan maken ze er een coupe van en dan lijkt die hele auto nergens meer op
Pas op de Fiat polio waar ik over spreek is de weekend uitvoering. In een woord: Kutbakquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ach, ik vind hatchback's altijd wel geinig
liever een grotere auto natuurlijk maar dat ligt ff niet in het budget
zie liever een mooie sedan of limo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Coupé zijn juist de mooiere bodystijlen. Wat vind jij mooi dan? 3 deurs hatchbacks 'met een lekkere grote achterbak'?
tis ook maar een tijdelijk autootje, gewoon voor een maandje of 2.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:16 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Pas op de Fiat polio waar ik over spreek is de weekend uitvoering. In een woord: Kutbak
Koop een Lancia een Dedra of Themaquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:20 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
tis ook maar een tijdelijk autootje, gewoon voor een maandje of 2.
daarna hopelijk een fatsoenlijke winterauto kopen
maar ik heb een vaste garage he, het is maar net wat ze hebben staan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:21 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Koop een Lancia een Dedra of Thema
Hoeveel sloop jij er eigenlijk op een jaar dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:23 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar ik heb een vaste garage he, het is maar net wat ze hebben staan.
ik doe nooit langer dan een paar maanden met m'n auto's lijkt hetquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:25 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Hoeveel sloop jij er eigenlijk op een jaar dan?
doen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ter vervanging van de xantia kan ik voor een koopje een punto kopen die in Haren onder handen is genomen, ziet er niet uit maar daar gaat het ook niet om
Mijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:28 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ik doe nooit langer dan een paar maanden met m'n auto's lijkt het
maar dit is wel de eerste keer dat in schade heb gereden ofzo
maar het grote gebrek aan deze auto is dus dat er rondom allemaal kleine deuken op zitten en een paar lampenkapjes stuk zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:33 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Mijnzijn eerste autootje in 2 weken tijd kaduuk best wel zielig bleek dat ze hem een auto met een lekke koppakking verkocht hadden
Het grote gebrek aan zijn auto is dat het al zeker een jaar stil staat buiten zonder er naar om te kijken dat ding is gewoon rijp voor de sloopquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:36 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar het grote gebrek aan deze auto is dus dat er rondom allemaal kleine deuken op zitten en een paar lampenkapjes stuk zijn.
verder is het nog een prima auto als je daar ff doorheen koopt, maar daarom is ie ook zo goedkoop
trouwens geen idee wat het bouwjaar hiervan was maar voor 400 kan ik hem meenemen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:39 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Het grote gebrek aan zijn auto is dat het al zeker een jaar stil staat buiten zonder er naar om te kijken dat ding is gewoon rijp voor de sloopKrijg je als je er de ballen verstand van hebt.
Maar goed een Punto vol met deuken wat is de vraagprijs eigenlijk?
Best nog wel geld voor een punto in die staatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
trouwens geen idee wat het bouwjaar hiervan was maar voor 400 kan ik hem meenemen.
heeft nog lange apk en verder geen gebreken(zeggen ze) dus dat is prima om gewoon 1-2 maandjes in rond te rijden
ja, maar het is nog best wel een nieuw ding geloof ik.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:46 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Best nog wel geld voor een punto in die staat
Heb je geen advertentie?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:48 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, maar het is nog best wel een nieuw ding geloof ik.
en ik ruil hem gewoon weer daar in, op die manier krijg ik er wel weer genoeg geld voor als ik hem wegdoe
nee, deze hebben ze (nog) niet online geloof ikquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:54 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
nee, deze hebben ze (nog) niet online geloof ik
Wat voor eentje is dat? de mk1 of mk2?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:41 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
trouwens geen idee wat het bouwjaar hiervan was maar voor 400 kan ik hem meenemen.
heeft nog lange apk en verder geen gebreken(zeggen ze) dus dat is prima om gewoon 1-2 maandjes in rond te rijden
mkwatte?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:03 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Wat voor eentje is dat? de mk1 of mk2?
wel de eerste, voor 400 koop je echt geen 2000+ bj punto met alleen oppervlakkige schadequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:07 schreef .Neovo. het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
of deze?:
[ afbeelding ]
mk staat voor model
dit is ook een sx idd, waar dat ook voor staatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:12 schreef .Neovo. het volgende:
Dacht ik al. Ik heb de eerste ook gehad. Wel fijn autootje. Ik had het sx model. Met elektrische ramen, LM velgen, mistlampen enz..
Ideaal voor in de stad, op de snelweg wat minder ideaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog een carosserie ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:45 schreef Anne het volgende:
[..]
En ook een motorblok van een Cupra. Gefeliciteerd jong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Met een beetje lijm en oude kranten, eventueel wat kippengaas, krijg je zo'n ding binnen no-time weer fabrieksnieuw!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef daNpy het volgende:
Succes met het vinden van een goedkoop hard Golfje 1
Je vergeet purschuim en ducttapequote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Met een beetje lijm en oude kranten, eventueel wat kippengaas, krijg je zo'n ding binnen no-time weer fabrieksnieuw!
Zien != hebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
Rijden er nog zat rond. Kwestie van zoeken
had er dus net eentje achter me die me wilde hebben, is namelijk een pittbike he.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:16 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Totdat het bordje 'Stop Politie' aangaat natuurlijk.
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:06 schreef FAUSTINO het volgende:
#twitter: Ze is klaar zegt men hopelijk houd ze nog van mij
Ja en? Het is mijn meisje hoorquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Auto is toevallig mannelijk in de Neerlandse taal.
quote:
quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:14 schreef Anne het volgende:
Meisje is trouwens onzijdig volgens de Neerlandse taal..
Zeker een Ka.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:18 schreef Barcaconia het volgende:
Een mannelijk onzijdig meisje dus, die auto van jou.
quote:
met van die lekker foute gouden velgen en veel te grote spoiler?quote:
Getverquote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:40 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
met van die lekker foute gouden velgen en veel te grote spoiler?
Dat is Helmond al.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:10 schreef densmee het volgende:
Goedemorgen ook hier, vandaag naar Helden aka de hel
compleet Braboland en Limboland bedoel jequote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2012 07:19 schreef lipje het volgende:
[..]
compleet Braboland en Limboland bedoel je
Pfuuu, hier hoef je er allleen maar shampoo op te gooien, de rest gaat vanzelfquote:Op donderdag 4 oktober 2012 08:47 schreef .Neovo. het volgende:
Moggeh. Zal de auto zo maar even wassen. Heb niks beter te doen.
Owja, da's waar ookquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:14 schreef Anne het volgende:
Toepasselijk toch? Hondenweer op dierendag.
Ben ik net te laat. Hier was noodweer rond 5 uur.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Pfuuu, hier hoef je er allleen maar shampoo op te gooien, de rest gaat vanzelf
Lelijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
http://www.autoscout24.nl(...)d=634818387490000000
wat is dit nou weer dan![]()
Een kruising tussen een volvo en een volkswagen lijkt hetquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
Dat zal wel wat loslopen allemaal. Wordt pas vervelend als ze grote troepenbewegingen richting turkije gaan uitvoeren, maar denk dat Assad wel iets anders aan zijn hoofd heeftquote:Op donderdag 4 oktober 2012 09:18 schreef Anne het volgende:
Weet iemand de laatste stand tussen Turkije en Syrie? Heeft de NAVO er zich al mee bemoeid?
Zoveel eetfeestjes zijn er nou ook weer nietquote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:18 schreef Dingest het volgende:
Het is wel leuk dat mijn omgeving nu een beetje begint druk op te bouwen dat ik meer mensen moet gaan ontmoeten![]()
ewen verneukte vw passaat sedan uit de eind jaren 80quote:Op donderdag 4 oktober 2012 15:21 schreef GrunnigsTrots het volgende:
nee inrichting aanpassen, er zit een sortymo systeem in wat enige aanpassing vraagt, schoonwater tank installeren, carkit inbouwen enz enzquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:40 schreef Paladijn het volgende:
Wat is bedrijfsklaar? Kettingzaagarmen op de achterdeuren, een lier op de neus, een hakselaar op de trekhaak en een vlammenwerper op het dak?
fixedquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:49 schreef lipje het volgende:
[..]
een verneukte vw passat sedan taxi uit de eind jaren 80 China.
Valt mee dus, maar je hoeft er zelf niet in te rijden straks?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:50 schreef densmee het volgende:
[..]
nee inrichting aanpassen, er zit een sortymo systeem in wat enige aanpassing vraagt, schoonwater tank installeren, carkit inbouwen enz enz
mijn om had er ook eentje (een blauwe) maar die kwam uit Dld...quote:
nee ik heb een terranoquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Valt mee dus, maar je hoeft er zelf niet in te rijden straks?
ohja jij was verwend ..quote:
nou nou, als het nou een landcruiser v8 was dan wel inderdaad.quote:
altijd nog beter dan een Frans toilet met wielen..quote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:49 schreef densmee het volgende:
[..]
nou nou, als het nou een landcruiser v8 was dan wel inderdaad.
maar de terrano is eigenlijk ook maar een opgevoerde tractor
correctquote:Op donderdag 4 oktober 2012 20:59 schreef lipje het volgende:
[..]
altijd nog beter dan een Frans toilet met wielen..
wel een Alexxxxx-kloon uitvoeringquote:
nope want deze worden door renault al geleverd en niet door een ombouwer zoals dangel omgebouwdquote:
Ik woon niet in Nijmegenquote:
tijd om te verhuizenquote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nijmegen. Heb nog nooit in Gelderland gewoond, enkel in Limboland, Brabant en Germany.
Nostalgiequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nijmegen. Heb nog nooit in Gelderland gewoond, enkel in Limboland, Brabant en Germany. Anne-land
Ik voel met je meequote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:47 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik woon niet in Nijmegen. Heb nog nooit in Gelderland gewoond, enkel in Limboland, Brabant en Germany.
Koopje!quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 11:38 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gister LPG getankt voor 90 cent per liter
hier van links naar rechts.quote:
Wat voor tank heb jij dan in je auto liggen?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:45 schreef Barcaconia het volgende:
Gisteren voor 128 euro mijn tank volgegooidMet goedkope benzine in Belgie
kom ik aanzetten met een tankje van 47 liter...quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 18:36 schreef Barcaconia het volgende:
Dit was 78.50 liter. Hij was nog noet eens leeg. Wel een nieuw record.
ook zoquote:
Nou, dat zou dan best eens kunnen kloppenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:49 schreef BaraCuda het volgende:
Morgen wordt het weer beter volgens de geleerde.
Zijn wel diezelfde geleerde die vorig jaar een horrorwinter voorspelde en dit jaar een geweldige zomer...
We overleggen evenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:57 schreef daNpy het volgende:
Morgen gaan we nog een rondje toeren met de motoren (SD, Annie, zin om mee te gaan?)
Moet het inderdaad wel goed weer zijn maar daar ziet het er nog wel naar uit.
Ja trek de pomp er even onder vandaan, meestal zit er iets in wat hem fysiek blokkeert; een lekkere dot haar, of iets van metaal ofzo..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 12:58 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemiddag.
Onze wasmachine weigert dienst. Kan water niet wegpompen. Iemand een tip? Filter is inmiddels schoongemaakt, maar de pomp gaat niet aan.
hmm, zal zien. Het schoepenrad (of hoe het ook maar heet) draait gewoon rond als ik er tik tegen aangeef.,Volgens mij is die motor van de pomp naar de klote, je hoort em brommen maar het schoepenrad draait niet. wasmachine een AEG lavamat uit 2005. Al een oudje dus.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja trek de pomp er even onder vandaan, meestal zit er iets in wat hem fysiek blokkeert; een lekkere dot haar, of iets van metaal ofzo..
oudje? Wasmachines gingen vroegahh gewoon 25 jaar meequote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:18 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
hmm, zal zien. Het schoepenrad (of hoe het ook maar heet) draait gewoon rond als ik er tik tegen aangeef.,Volgens mij is die motor van de pomp naar de klote, je hoort em brommen maar het schoepenrad draait niet. wasmachine een AEG lavamat uit 2005. Al een oudje dus.
Vroegah zat er ook nog niet zoveel computergestuurde rommel in. Onze wasdroger is nog eentje met een mechanische klok, die is nog van voor de eeuwwisseling. Nooit wat mis mee. Maargoed, dat is weer appels en peren vergelijken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
oudje? Wasmachines gingen vroegahh gewoon 25 jaar mee
Als gewoon draait met de hand lijkt het me sterk dat hij stuk is, je kunt proberen om er gewoon 220 volt op te zetten, en evt meten of hij wel aangestuurd wordt. Als hij daadwerkelijk stuk blijkt te zijn, kun je bij de handyman zo een nieuwe bestellen. Als hij niet wordt aamgestuurd is het ws de klok van de machine, dan is het wegkeilen.
Oldskool mechanische klokken zijn kwetsbaarder en slijtage gevoeliger als de moderne digitale klokkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 17:37 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Vroegah zat er ook nog niet zoveel computergestuurde rommel in. Onze wasdroger is nog eentje met een mechanische klok, die is nog van voor de eeuwwisseling. Nooit wat mis mee. Maargoed, dat is weer appels en peren vergelijken.
Onze wasmachines gaan niet zo lang mee gek genoeg. Meestal 5 tot 10 jaar.
Inmiddels de pomp weer aan de gang gekregen, maar een halfuur later liep ie weer vast en sprong dat ding weer in storing. Je hoort het pompje wel, alsof ie of vast zit of niet genoeg kracht (stroom) heeft om rond te draaien. Kan wel de aansturing zijn, want als die pomp eenmaal pompt is de trommel ook heel snel leeg.
Ik laat mijn vader er wel naar kijken, die heeft vaak genoeg wasmachines open gehad. Die weet er vast wel meer van dan ik.
Wat staat er voor kraan @ 1.04? Mooi ding!quote:
Aan de cabine en giek + kop te zien, iets van een Grove 250 tonner ofzo.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 18:58 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Wat staat er voor kraan @ 1.04? Mooi ding!
ik denk eerder een sany oid, lijkt me niet dat ze daar volop amerikaanse producten hebben in zuid koreaquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Aan de cabine en giek + kop te zien, iets van een Grove 100 tonner ofzo.
[ afbeelding ]
Grove kom je bijna overal tegen, net als Terexquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:10 schreef densmee het volgende:
[..]
ik denk eerder een sany oid, lijkt me niet dat ze daar volop amerikaanse producten hebben in zuid korea
is dat zo brak dat sleepoog?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:26 schreef 2cv het volgende:
Gisteravond zat m'n BX vast in de drek met een motor die niet weer wou starten, inmiddels is het sleepoog er af gerukt, staat het ding weer op verhard wegdek en start hij ook weer.
Sleepoog moet ik er binnenkort maar weer aan lassen en een bumper en het binnenscherm zonder scheuren en gaten vind ik ook wel weer.
je alter ego?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef GrunnigsTrots het volgende:
zit ik op sbs6 het verkeersexamen te kijken in de hoop dat er beetje normale gasten zijn.
en ja hoor, daar is Jokertje!!!
sbs6
een van onze berlingo's heb ik er een keer bijna haaks uit moeten slepen, en zelfs dat plaatstalen sleepoog zit nog op dezelfde plekquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:39 schreef 2cv het volgende:
Ik nam ten einde raad maar een aanloop met de Opel Corsa terwijl de BX zelf niet meehielp wegens een dode startmotor. En vanwege de situatie ter plekke stond die Corsa ook niet recht voor de BX ...
inderdaad je moet eerst spanning op je band zetten en dan pas beginnen te rijden, als je snukt krijg je alles kapot inderdaad.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:42 schreef lipje het volgende:
snelheid is funest voor slepen/lostrekken
als ik ook nog eens alter ego's zou onderhouden was ik allang verbannen uit nederlandquote:
De Duitsers willen je toch niet hebbenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als ik ook nog eens alter ego's zou onderhouden was ik allang verbannen uit nederland
je woont in Grunnig. Dat is al buitenlandquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
als ik ook nog eens alter ego's zou onderhouden was ik allang verbannen uit nederland
Dat met eerst spanning op de band (oude sjorband die bewezen sterker is dan de sleepkabels die ik eerst gebruikte) heb ik uiteraard eerst gedaan. Maar toen begon het Corsaatje door te slippen zonder dat de BX bewoog.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:43 schreef densmee het volgende:
[..]
inderdaad je moet eerst spanning op je band zetten en dan pas beginnen te rijden, als je snukt krijg je alles kapot inderdaad.
wij gebruiken overigens gewoon hijsbanden om te slepen
maar toch gelden hier gewoon de nederlanse verkeersregelsquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:47 schreef lipje het volgende:
[..]
je woont in Grunnig. Dat is al buitenland
Alsof jij je daaraan houdt..quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar toch gelden hier gewoon de nederlanse verkeersregels
Regels?quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:58 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
maar toch gelden hier gewoon de nederlanse verkeersregels
toch over het algemeen welquote:
Lastig soms.. Op mijn vorige werk hebben we wel eens verlengde Sprinters die tot hun as in de modder zaten er uit getrokken met Superb's.. (en dan ook nog eens slechts 1.9 en 2.0 TDI's)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 20:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat met eerst spanning op de band (oude sjorband die bewezen sterker is dan de sleepkabels die ik eerst gebruikte) heb ik uiteraard eerst gedaan. Maar toen begon het Corsaatje door te slippen zonder dat de BX bewoog.
Achteraf had ik het ook anders aangepakt, maarja, dat is achteraf nu ik geen honger meer heb en niet moe meer ben en dus nogal wat helderder na kan denken
Tja, die 7 ton zal toendertijd al wel een keer klokje rond zijn geweest(zou me i.i.g. niet verbazen..) in combinatie met waardeloos onderhoud(voorgloeilampje blijft branden of ESP defect? boeien...) en 2ehands vervangingsmotoren(waarbij een collega van mij het eens voor elkaar heeft gekregen om een hele motor op te blazen, terwijl hij op de snelweg reed). Of in het betreffende geval was al een maand bekend dat de bus kuren had tijdens het starten(ketting/riem wou niet altijd pakken..)quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:05 schreef 2cv het volgende:
Mijn 'vijftonner' (bijna 6 ton) slaat nog probleemloos aan als de startmotor het doet of het ding aangesleept wordt
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
En laten we eerlijk zijn, de auto's werden over het algemeen bestuurd door mensen die totaal geen auto liefhebbers waren.. (in tegenstelling tot ons PTA'ers..)
Is dat een hint?quote:
tja t is dat de bakker dicht is.....quote:
bordje pap is een warm ontbijtquote:
Brintaquote:
Hier zijn de winkels op zondag nooit openquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:56 schreef Anne het volgende:
[..]
En de supermarkt pas om 4 uur open is..
Ik vindt een bordje Brinta dus echt heerlijk. Beetje suiker erdoorquote:
Bij mij dus ook, daarom kan ik het niet meer luchten of zien.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:02 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik vindt een bordje Brinta dus echt heerlijk. Beetje suiker erdoor![]()
Is van jongs af aan met de paplepel ingegoten
Hier wel, dan kommie je nest maar uitquote:
wut, wat ga de doen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:57 schreef Anne het volgende:
Dinsdag kan densmee ons ruiken trouwens. Ik zal speciaal een bosgeurtje op doen.
Bladel? wat is daar te doen dan?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:34 schreef Anne het volgende:
[..]
We gaan naar Bladel (op de brommert, SD?).
ha dan moet ik werkenquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Am mittag.
In de avond gaan we naar een andere vriendin, in Nijmegen.
Ligt aan het weer lijkt me.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Tijd voor een makro pasquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:57 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Hier zijn de winkels op zondag nooit open
quote:
Je kunt tegenwoordig bij de Makro toch als particulier gewoon een pas krijgen? In BE kan dat tenminste wel, ik heb privé gewoon een pasje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tijd voor een makro pas
Vanaf 1 januari betaal je geen jaarlijkse kosten meer aan de KVK, dus sla je slag
nopequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig bij de Makro toch als particulier gewoon een pas krijgen? In BE kan dat tenminste wel, ik heb privé gewoon een pasje.
Je hebt een KVKnummer nodig, dus helaas...quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig bij de Makro toch als particulier gewoon een pas krijgen? In BE kan dat tenminste wel, ik heb privé gewoon een pasje.
risico van het ondernemen he, niks doen levert helemaal niks meer opquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
Beetje voorbarige uitgaven als je niet eens weet of de Ring nog wel open blijft, of is daar inmiddels al zekerheid over?
moette overigens weer wijt weg?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:03 schreef Sounddragon het volgende:
Jawel hoor, klanten die in wat verouderde kamertjes precies hetzelfde betalen.. dat heet rendement
Dan moet je wel een uur in de wind ... eh ... ruiken. Minimaal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:34 schreef Anne het volgende:
[..]
1 uur, het is geen bxquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan moet je wel een uur in de wind ... eh ... ruiken. Minimaal.
Jeh, moet weer terug; één machinist naar huis gestuurd omdattie een kraan in stabiele zijligging parkeerde op zijn 2e werkdag, en nog eentje omdat hij niet bevalt, al is dat een vaag verhaal.quote:
Het is hier Fierljep-land nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan moet je wel een uur in de wind ... eh ... ruiken. Minimaal.
nice, en gaat annie nou ook nog die kant op of zit dat er niet in?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, moet weer terug; één machinist naar huis gestuurd omdattie een kraan in stabiele zijligging parkeerde op zijn 2e werkdag, en nog eentje omdat hij niet bevalt, al is dat een vaag verhaal.
Lang verhaal kort; mijn maat is vanmorgen al gevlogen, en ik ga ergens volgend weekend die kant op.. wel 2 weekjes korter als de afgelopen keer, 8 weken is wel erg lang.
Nee.quote:
als SD daar is moet hij ook alleen werken natuurlijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:20 schreef Anne het volgende:
Nee, daar heb ik niet zo'n zin in + ik heb mijn eigen werk.
De tering.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, moet weer terug; één machinist naar huis gestuurd omdattie een kraan in stabiele zijligging parkeerde op zijn 2e werkdag, en nog eentje omdat hij niet bevalt, al is dat een vaag verhaal.
Lang verhaal kort; mijn maat is vanmorgen al gevlogen, en ik ga ergens volgend weekend die kant op.. wel 2 weekjes korter als de afgelopen keer, 8 weken is wel erg lang.
Als hij nachtdiensten draait valt dat wel mee. Dan heeft ie 3 dagen vrij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:20 schreef densmee het volgende:
[..]
als SD daar is moet hij ook alleen werken natuurlijk
quote:
Dat hoop ik stiekum wel, maar ik ga niet over de planning.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Als hij nachtdiensten draait valt dat wel mee. Dan heeft ie 3 dagen vrij.
Beiden werken gewoon naast het verhuren, dus dat zal wel wat loslopenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
Beetje voorbarige uitgaven als je niet eens weet of de Ring nog wel open blijft, of is daar inmiddels al zekerheid over?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
OK, dan was ik niet de enige.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:47 schreef Anne het volgende:
En ik snap het hoor; Ik dacht ook dat ie niet meer terug wilde, gezien z'n opmerkingen voorheen.
^^quote:
goh dat het na een week bij jou zijn zo om kan slaan hequote:Op zondag 7 oktober 2012 14:47 schreef Anne het volgende:
Daarom zeg ik het toch.
En ik snap het hoor; Ik dacht ook dat ie niet meer terug wilde, gezien z'n opmerkingen voorheen.
Dat zou inderdaad een reden kunnen zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:40 schreef densmee het volgende:
[..]
goh dat het na een week bij jou zijn zo om kan slaan he
zou dat niet den bels zijn toevallig, je weet dat ze daar ook een limburg hebben hequote:
Heel toevallig heb je gelijk inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef densmee het volgende:
[..]
zou dat niet den bels zijn toevallig, je weet dat ze daar ook een limburg hebben he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |