quote:
Je kunt tegenwoordig bij de Makro toch als particulier gewoon een pas krijgen? In BE kan dat tenminste wel, ik heb privé gewoon een pasje.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:41 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Tijd voor een makro pas
Vanaf 1 januari betaal je geen jaarlijkse kosten meer aan de KVK, dus sla je slag
nopequote:Op zondag 7 oktober 2012 13:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig bij de Makro toch als particulier gewoon een pas krijgen? In BE kan dat tenminste wel, ik heb privé gewoon een pasje.
Je hebt een KVKnummer nodig, dus helaas...quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:37 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig bij de Makro toch als particulier gewoon een pas krijgen? In BE kan dat tenminste wel, ik heb privé gewoon een pasje.
risico van het ondernemen he, niks doen levert helemaal niks meer opquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
Beetje voorbarige uitgaven als je niet eens weet of de Ring nog wel open blijft, of is daar inmiddels al zekerheid over?
moette overigens weer wijt weg?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:03 schreef Sounddragon het volgende:
Jawel hoor, klanten die in wat verouderde kamertjes precies hetzelfde betalen.. dat heet rendement
Dan moet je wel een uur in de wind ... eh ... ruiken. Minimaal.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:34 schreef Anne het volgende:
[..]
We gaan naar Bladel (op de brommert, SD?).
1 uur, het is geen bxquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan moet je wel een uur in de wind ... eh ... ruiken. Minimaal.
Jeh, moet weer terug; één machinist naar huis gestuurd omdattie een kraan in stabiele zijligging parkeerde op zijn 2e werkdag, en nog eentje omdat hij niet bevalt, al is dat een vaag verhaal.quote:
Het is hier Fierljep-land nietquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan moet je wel een uur in de wind ... eh ... ruiken. Minimaal.
nice, en gaat annie nou ook nog die kant op of zit dat er niet in?quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, moet weer terug; één machinist naar huis gestuurd omdattie een kraan in stabiele zijligging parkeerde op zijn 2e werkdag, en nog eentje omdat hij niet bevalt, al is dat een vaag verhaal.
Lang verhaal kort; mijn maat is vanmorgen al gevlogen, en ik ga ergens volgend weekend die kant op.. wel 2 weekjes korter als de afgelopen keer, 8 weken is wel erg lang.
Nee.quote:
als SD daar is moet hij ook alleen werken natuurlijkquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:20 schreef Anne het volgende:
Nee, daar heb ik niet zo'n zin in + ik heb mijn eigen werk.
De tering.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jeh, moet weer terug; één machinist naar huis gestuurd omdattie een kraan in stabiele zijligging parkeerde op zijn 2e werkdag, en nog eentje omdat hij niet bevalt, al is dat een vaag verhaal.
Lang verhaal kort; mijn maat is vanmorgen al gevlogen, en ik ga ergens volgend weekend die kant op.. wel 2 weekjes korter als de afgelopen keer, 8 weken is wel erg lang.
Als hij nachtdiensten draait valt dat wel mee. Dan heeft ie 3 dagen vrij.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:20 schreef densmee het volgende:
[..]
als SD daar is moet hij ook alleen werken natuurlijk
quote:
Dat hoop ik stiekum wel, maar ik ga niet over de planning.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:24 schreef Anne het volgende:
[..]
Als hij nachtdiensten draait valt dat wel mee. Dan heeft ie 3 dagen vrij.
Beiden werken gewoon naast het verhuren, dus dat zal wel wat loslopenquote:Op zondag 7 oktober 2012 14:01 schreef Sounddragon het volgende:
Beetje voorbarige uitgaven als je niet eens weet of de Ring nog wel open blijft, of is daar inmiddels al zekerheid over?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
OK, dan was ik niet de enige.quote:Op zondag 7 oktober 2012 14:47 schreef Anne het volgende:
En ik snap het hoor; Ik dacht ook dat ie niet meer terug wilde, gezien z'n opmerkingen voorheen.
^^quote:
goh dat het na een week bij jou zijn zo om kan slaan hequote:Op zondag 7 oktober 2012 14:47 schreef Anne het volgende:
Daarom zeg ik het toch.
En ik snap het hoor; Ik dacht ook dat ie niet meer terug wilde, gezien z'n opmerkingen voorheen.
Dat zou inderdaad een reden kunnen zijnquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:40 schreef densmee het volgende:
[..]
goh dat het na een week bij jou zijn zo om kan slaan he
zou dat niet den bels zijn toevallig, je weet dat ze daar ook een limburg hebben hequote:
Heel toevallig heb je gelijk inderdaad.quote:Op zondag 7 oktober 2012 20:01 schreef densmee het volgende:
[..]
zou dat niet den bels zijn toevallig, je weet dat ze daar ook een limburg hebben he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |