To be honest; niet heel veel last van gehad; alleen zaterdag was ik naar de tering, maar da's niet zo verwonderlijk, zondag een fijne migraine-aanval gehad, weenie of dat er ook bij hoort?quote:
Weet ik niet, geen ervaring met migraine.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
To be honest; niet heel veel last van gehad; alleen zaterdag was ik naar de tering, maar da's niet zo verwonderlijk, zondag een fijne migraine-aanval gehad, weenie of dat er ook bij hoort?
Mis je niks aan, geloof mequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Weet ik niet, geen ervaring met migraine.
en waarom zou die 25k waard zijn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/523991294
Belachelijk duur maar wel erg mooi.
Is een Megane RS coupe 2.0 16V turbo niets voor jou?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ter vervanging van de xantia kan ik voor een koopje een punto kopen die in Haren onder handen is genomen, ziet er niet uit maar daar gaat het ook niet om
die hadden ze ook staan geloof ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Is een Megane RS coupe 2.0 16V turbo niets voor jou?
''Rij die niet ben toch geen wijf''quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
die hadden ze ook staan geloof ik
maar rij geen coupés , ben toch geen wijf
ja, dat dan weer welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:51 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
''Rij die niet ben toch geen wijf''![]()
HOMO!
Liever dat dan een Fiat polioquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, dat dan weer wel
maar geen wijf
ach, ik vind hatchback's altijd wel geinigquote:
Coupé zijn juist de mooiere bodystijlen. Wat vind jij mooi dan? 3 deurs hatchbacks 'met een lekkere grote achterbak'?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
vind ze gewoon oerlelijk
dan heb je zo'n mooie bmw 3/5 serie en dan maken ze er een coupe van en dan lijkt die hele auto nergens meer op
Pas op de Fiat polio waar ik over spreek is de weekend uitvoering. In een woord: Kutbakquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ach, ik vind hatchback's altijd wel geinig
liever een grotere auto natuurlijk maar dat ligt ff niet in het budget
zie liever een mooie sedan of limo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Coupé zijn juist de mooiere bodystijlen. Wat vind jij mooi dan? 3 deurs hatchbacks 'met een lekkere grote achterbak'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |