quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
[..]
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
welke auto?quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:34 schreef Paladijn het volgende:
Je kunt je auto ook gewoon oranje verven, is een stuk goedkoper
wat had je ook alweer voor een crosser, een 125 toch?quote:
125 ja, 4takt met(redelijk) kleine wielen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:54 schreef densmee het volgende:
[..]
wat had je ook alweer voor een crosser, een 125 toch?
wel met grote wielen?
is dat niet gewoon een drukknop die de ontsteking onderbreektquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
stond net ook gewoon 5 minuten dat ding te kicken, staat de killswitch nog erop
wel bami merk was het ook alweerquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
stond net ook gewoon 5 minuten dat ding te kicken, staat de killswitch nog erop
ja, alleen deze moet je dus ook weer terug klikken.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:17 schreef densmee het volgende:
[..]
is dat niet gewoon een drukknop die de ontsteking onderbreekt
bij mijn honda is dat gewoon een drukschakelaar op het stuur.
quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:25 schreef Alfisti het volgende:
en weer een Xantia minder![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)uto_op_auto_s__.html
en maar aan de verzekering uitleggen dat het toch echt parkeerschade isquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:25 schreef Alfisti het volgende:
Tsja, als we nu toch eenmaal bezig zijn met de lasten te verhogenquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef Alfisti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_naar_7_euro__.html
Is het nog wat geworden met die rechtszaak tegen die administratiekosten ?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:24 schreef Alfisti het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)e_naar_7_euro__.html
Die man kreeg toen gelijk. Dat vond vadertje Staat niet leuk en is gewoon doorgegaan met innen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:43 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is het nog wat geworden met die rechtszaak tegen die administratiekosten ?
puike krikquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:25 schreef Alfisti het volgende:
net zoals dat gedoe met de gratis ID-kaart, dat hadden ze ook in een dag of 3 terug weten te draaienquote:Op maandag 1 oktober 2012 19:44 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Die man kreeg toen gelijk. Dat vond vadertje Staat niet leuk en is gewoon doorgegaan met innen.
Daar ging ik eigenlijk al van uitquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:51 schreef Paladijn het volgende:
Trouwens Dingest, het was idd een Fisker (Karma) coupe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
To be honest; niet heel veel last van gehad; alleen zaterdag was ik naar de tering, maar da's niet zo verwonderlijk, zondag een fijne migraine-aanval gehad, weenie of dat er ook bij hoort?quote:
Weet ik niet, geen ervaring met migraine.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 09:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
To be honest; niet heel veel last van gehad; alleen zaterdag was ik naar de tering, maar da's niet zo verwonderlijk, zondag een fijne migraine-aanval gehad, weenie of dat er ook bij hoort?
Mis je niks aan, geloof mequote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Weet ik niet, geen ervaring met migraine.
en waarom zou die 25k waard zijn?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:52 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/523991294
Belachelijk duur maar wel erg mooi.
Is een Megane RS coupe 2.0 16V turbo niets voor jou?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:31 schreef GrunnigsTrots het volgende:
ter vervanging van de xantia kan ik voor een koopje een punto kopen die in Haren onder handen is genomen, ziet er niet uit maar daar gaat het ook niet om
die hadden ze ook staan geloof ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Is een Megane RS coupe 2.0 16V turbo niets voor jou?
''Rij die niet ben toch geen wijf''quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:46 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
die hadden ze ook staan geloof ik
maar rij geen coupés , ben toch geen wijf
ja, dat dan weer welquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 16:51 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
''Rij die niet ben toch geen wijf''![]()
HOMO!
Liever dat dan een Fiat polioquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:00 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ja, dat dan weer wel
maar geen wijf
ach, ik vind hatchback's altijd wel geinigquote:
Coupé zijn juist de mooiere bodystijlen. Wat vind jij mooi dan? 3 deurs hatchbacks 'met een lekkere grote achterbak'?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:08 schreef GrunnigsTrots het volgende:
vind ze gewoon oerlelijk
dan heb je zo'n mooie bmw 3/5 serie en dan maken ze er een coupe van en dan lijkt die hele auto nergens meer op
Pas op de Fiat polio waar ik over spreek is de weekend uitvoering. In een woord: Kutbakquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:14 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
ach, ik vind hatchback's altijd wel geinig
liever een grotere auto natuurlijk maar dat ligt ff niet in het budget
zie liever een mooie sedan of limo.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 17:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Coupé zijn juist de mooiere bodystijlen. Wat vind jij mooi dan? 3 deurs hatchbacks 'met een lekkere grote achterbak'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |