dit is ook een sx idd, waar dat ook voor staatquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 19:12 schreef .Neovo. het volgende:
Dacht ik al. Ik heb de eerste ook gehad. Wel fijn autootje. Ik had het sx model. Met elektrische ramen, LM velgen, mistlampen enz..
Ideaal voor in de stad, op de snelweg wat minder ideaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog een carosserie ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 20:45 schreef Anne het volgende:
[..]
En ook een motorblok van een Cupra. Gefeliciteerd jong.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Met een beetje lijm en oude kranten, eventueel wat kippengaas, krijg je zo'n ding binnen no-time weer fabrieksnieuw!quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 21:54 schreef daNpy het volgende:
Succes met het vinden van een goedkoop hard Golfje 1
Je vergeet purschuim en ducttapequote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:02 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Met een beetje lijm en oude kranten, eventueel wat kippengaas, krijg je zo'n ding binnen no-time weer fabrieksnieuw!
Zien != hebbenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
Rijden er nog zat rond. Kwestie van zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |