Met mij en verder alleen maar vrouwen ook, maar dat gaat ook niet gebeurenquote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten werken. Met wat eerlijkheid zou het universum een betere plek zijn.
Bossche bolquote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice try... ik wil haar Den Bosch via de Dieze laten zien, Bossche Bol eten, de markt laten zien echt alles![]()
![]()
Yup, nog immer tien minuutjes lopen vanaf mijn voordeur.quote:
Dat kan ik beamenquote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk. FOK! is wel een fijne afleiding.
Ik kom vaak aan het strandquote:
Hou op, ik krijg er nu al zin inquote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Casie het volgende:
[..]
Bossche bol![]()
Ik moet echt weer vaker naar Brabant gaan
Waaaaaaaaaat een onzin.quote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten werken. Met wat eerlijkheid zou het universum een betere plek zijn.
Ik heb liever een Brabantse Broeder. Wat een genot is datquote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Casie het volgende:
[..]
Bossche bol![]()
Er is toch nog wel plek voor een paar Fokkertjes?quote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mij en verder alleen maar vrouwen ook, maar dat gaat ook niet gebeuren
Ben jij al in die nieuwe broodjeszaak in Druten geweest?quote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Casie het volgende:
[..]
Bossche bol![]()
Nou vooruit maar dan, jullie mogen er ook wel bijquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is toch nog wel plek voor een paar Fokkertjes?
Die ken ik nietquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een Brabantse Broeder. Wat een genot is dat.
Je bent nog idealistischer dan Diederik Samsom.quote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:
Ik zit toch aan de andere kant van het land dus van mij heb je geen last hoorquote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit maar dan, jullie mogen er ook wel bij
Ik lig regelmatig in een deuk om uitspraken, briljantquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen
[..]
Ik kom vaak aan het strand
Brabante broeder?quote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een Brabantse Broeder. Wat een genot is dat.
Mijn ouders wel, ze hadden het zelf op mijn vaders verjaardag overquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij al in die nieuwe broodjeszaak in Druten geweest?
Jah, onze Faxman is een aantrekkelijke boyquote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig regelmatig in een deuk om uitspraken, briljant.
Jij doet kyte-surfen, toch?
quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig regelmatig in een deuk om uitspraken, briljant.
Jij doet kyte-surfen, toch?
Wel duur geloof ik toch?quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef Casie het volgende:
[..]
Brabante broeder?
[..]
Mijn ouders wel, ze hadden het zelf op mijn vaders verjaardag over, en hij is goed volgens hun maar niet speciaal.
You tell her!quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, onze Faxman is een aantrekkelijke boy
Ik kan het niet uitleggenquote:
No homo, maar ik ben het daar mee eensquote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, onze Faxman is een aantrekkelijke boy
Broodje? Bier? Snoepgoed?quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen. Maar zo lekker
.
Denk het niet.quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is die meet een uitgaansnacht?
Spread the wordquote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
No homo, maar ik ben het daar mee eens
Min of meer.quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan. Is het moeilijk?quote:
Ja ik bedoel, is het de hele nacht doorgaan of zo van 20:00 - 24:00 kroegje pakkenquote:
Meer een cafe nacht volgens mij?quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gebak.quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Broodje? Bier? Snoepgoed?![]()
Vertel het me ik ben nieuwsgierig want na 20 jaar weet ik nog niet wat dat is
Kroegen!quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer een cafe nacht volgens mij?
Wellicht naderhand de stad even in ofzo? ...
Eerder het tweede.quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, is het de hele nacht doorgaan of zo van 20:00 - 24:00 kroegje pakken
Valt op zich wel mee hoorquote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan. Is het moeilijk?
quote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
Ik houd het voor gezien vanavond, morgen vroeg op voor sollicitatie, 2e gesprek. De groeten!
Hey de mazzel El Thijs!quote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
Ik houd het voor gezien vanavond, morgen vroeg op voor sollicitatie, 2e gesprek. De groeten!
Het is niet waar te maken. Ik heb ook nog wel andere ideeën over hoe een perfecte wereld zou werken, maar het is onmogelijk dat waar te maken.quote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent nog idealistischer dan Diederik Samsom.
Grote verschil die probeert ze nog waar te maken.
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
Ik weet alvast dat ik niet in jouw 'perfecte' wereld wil leven.quote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet waar te maken. Ik heb ook nog wel andere ideeën over hoe een perfecte wereld zou werken, maar het is onmogelijk dat waar te maken.
vertel! Ik ben 1 en al oor! Wat zijn je plannen O grote Benzin?quote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet waar te maken. Ik heb ook nog wel andere ideeën over hoe een perfecte wereld zou werken, maar het is onmogelijk dat waar te maken.
Heeft ook wel wat weg van een Haagse kakker.quote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
Muhahaha: http://www.bakkerijbesselink.nl/groot-20.html
Ah, verklaart wel waarom ik het niet ken als ze het alleen daar verkopenquote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
Muhahaha: http://www.bakkerijbesselink.nl/groot-20.html
Oke. Het klinkt wel tof. Beetje vergelijkbaar met waterskien?quote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee hoor![]()
Begin kan lastig zijn, maar zodra je kunt varen gaat een wereld voor je open
Ben ik in 1 van die plannen heerser?quote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Okee dus je hebt geconstateerd dat het niet kan. Dat is duidelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan wil ik wel komen chillen
Volgens mij is het hetzelfdequote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft ook wel wat weg van een Haagse kakker.
http://www.bakkerijhessin(...)en-haagsekakker.html
Op FOK! komen klagen dat de wereld corrupt isquote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee dus je hebt geconstateerd dat het niet kan. Dat is duidelijk.
Dus hoe gaan we daar mee om?
Ik vertelde trouwens aan familie dat ik in jouw café was geweest en toen zeiden ze dat er een lingeriewinkel bijna tegenover moet liggen en niet te missen is. Ik heb hem niet gezien. En nu wil ik weten of ik het goed heb of hunquote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
No homo, maar ik ben het daar mee eens
Keer een vergelijkend warenonderzoek doen, gecombineerd met een strandwandeling?quote:
Wordt wel op meer plaatsen verkocht. Je kan ze ook zelf maken, wel heel veel werk.quote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, verklaart wel waarom ik het niet ken als ze het alleen daar verkopen. Ziet er lekker uit
Ik heb geen lingerie winkel gespot en heb de hele straat doorgeredenquote:Op zondag 30 september 2012 23:25 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik vertelde trouwens aan familie dat ik in jouw café was geweest en toen zeiden ze dat er een lingeriewinkel bijna tegenover moet liggen en niet te missen is. Ik heb hem niet gezien. En nu wil ik weten of ik het goed heb of hun
Een maatschappij waarin ieder mens krijgt wat hij/zij verdient. Wie goede dingen doet en een goed mens is krijgt ook goede dingen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
vertel! Ik ben 1 en al oor! Wat zijn je plannen O grote Benzin?
Stel je voor he, we maken de wereld heel erg eerlijk. Als we iedereen die hard zijn best doet bij de meisjes maar niet slaagt krijgt een leuke vriendin. Dan komt benzin nog onder aan de lijst want hij heeft het nooit geprobeerd. Ik kom iets hoger met twee pogingen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op FOK! komen klagen dat de wereld corrupt is
Als je hier bent gaan we daar langsquote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wordt wel op meer plaatsen verkocht. Je kan ze ook zelf maken, wel heel veel werk.
Het is echt hemels. Wel van die bakker kopen.
Als zelfs een man een lingerie winkel niet ziet heb ik vast gelijkquote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb geen lingerie winkel gespot en heb de hele straat doorgereden
Je hebt nog geen enkel "plan" genoemd. Voor een plan moet je ook een manier hebben hoe je het gaat regelen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Een maatschappij waarin ieder mens krijgt wat hij/zij verdient. Wie goede dingen doet en een goed mens is krijgt ook goede dingen.
Wat ik ook voor me zie is dat vooral de mensen met talent en intelligentie alles zouden moeten runnen en niet de mensen die per se hun idee het beste kunnen verkopen.
Ik heb nog wel meer plannen die af en toe door mijn hoofd schieten, maar kan er even niet meer bedenken. Als er iets te binnen schiet hoor je het.
Mag Sjaak dan mee? Ik heb hem altijd al mee willen nemen naar het strand, volgens mij vindt hij dat geweldigquote:Op zondag 30 september 2012 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Keer een vergelijkend warenonderzoek doen, gecombineerd met een strandwandeling?
Eerder met wakeboardenquote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Het klinkt wel tof. Beetje vergelijkbaar met waterskien?
Grappig, zo ziet mijn 6 jarige nichtje de wereld ook!quote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Een maatschappij waarin ieder mens krijgt wat hij/zij verdient. Wie goede dingen doet en een goed mens is krijgt ook goede dingen.
Wat ik ook voor me zie is dat vooral de mensen met talent en intelligentie alles zouden moeten runnen en niet de mensen die per se hun idee het beste kunnen verkopen.
Ik heb nog wel meer plannen die af en toe door mijn hoofd schieten, maar kan er even niet meer bedenken. Als er iets te binnen schiet hoor je het.
Nee hoor, we hebben hier geen lingeriewinkel.quote:Op zondag 30 september 2012 23:25 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik vertelde trouwens aan familie dat ik in jouw café was geweest en toen zeiden ze dat er een lingeriewinkel bijna tegenover moet liggen en niet te missen is. Ik heb hem niet gezien. En nu wil ik weten of ik het goed heb of hun
Weet je hoe oneerlijk dat is voor mensen die gewoon menselijk zijn en niet alles opgeven om maar de lieve vrede te bewaren en wel aan zichzelf durven te denken.quote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat doorkruist mijn plannen voor die logeerdate met dat slaapknuffelen. Mijn inschatting is dat de katten niet zo blij worden van Sjaak.quote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
Mag Sjaak dan mee? Ik heb hem altijd al mee willen nemen naar het strand, volgens mij vindt hij dat geweldig.
Goed ideequote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je hier bent gaan we daar langs![]()
Serieus op Benzin ingaan, hij luistert toch nietquote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet je hoe oneerlijk dat is voor mensen die gewoon menselijk zijn en niet alles opgeven om maar de lieve vrede te bewaren en wel aan zichzelf durven te denken.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Stel je voor he, we maken de wereld heel erg eerlijk. Als we iedereen die hard zijn best doet bij de meisjes maar niet slaagt krijgt een leuke vriendin. Dan komt benzin nog onder aan de lijst want hij heeft het nooit geprobeerd. Ik kom iets hoger met twee pogingen.
Dus zelfs in een eerlijke wereld krijgt benzin geen chick.
Ik kan het me ook niet herinneren eigenlijkquote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef Casie het volgende:
[..]
Als zelfs een man een lingerie winkel niet ziet heb ik vast gelijk
Is lachen, zetten we filmpje op youtubequote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Daar ben ik niet zo goed in.
Als ik serieus was zou ik nu op zijn stoep staan om hem de echte wereld in te sleuren.quote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus op Benzin ingaan, hij luistert toch niet
Sjaak binden we ook aan een vliegerquote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag Sjaak dan mee? Ik heb hem altijd al mee willen nemen naar het strand, volgens mij vindt hij dat geweldig.
Sjaak doet niks uit op katten, helaas.quote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doorkruist mijn plannen voor die logeerdate met dat slaapknuffelen. Mijn inschatting is dat de katten niet zo blij worden van Sjaak.
Dan bedoelen ze vast die met een grote lingerie winkelquote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben hier geen lingeriewinkel.
Er zit wel aan het einde van de straat een heel klein winkeltje waar ze lingerie/partykleding/dildo's verkopen
Waarom vind je dat oneerlijk?quote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet je hoe oneerlijk dat is voor mensen die gewoon menselijk zijn en niet alles opgeven om maar de lieve vrede te bewaren en wel aan zichzelf durven te denken.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik serieus was zou ik nu op zijn stoep staan om hem de echte wereld in te sleuren.
Zieligquote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sjaak binden we ook aan een vlieger
Dat gaat de stress bij mijn katten niet minder maken vrees ik.quote:
Al het begin is moeilijk toch?quote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Daar ben ik niet zo goed in.
Ik ga die nacht daarvoor al stappen en 2 nachten achter elkaar wordt wat duurquote:
Oh, die zijn bang van honden? Jammer.quote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat de stress bij mijn katten niet minder maken vrees ik.
Omdat jij die mensen achterstelt zonder goede reden. Daarnaast staat het hele idee van dingen die jij 'goed' vind als de norm nemen mij al helemaal niet aan omdat je een compleet onrealistisch wereldbeeld hebt en blijkbaar geen idee hoe hebt hoe de mens werkt.quote:
Misschien bedoelden ze een kleine winkel die grote dildo's verkooptquote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef Casie het volgende:
[..]
Dan bedoelen ze vast die met een grote lingerie winkel
Ik heb altijd geturnd, dus mijn gevoel voor evenwicht is wel goed. Wellicht dat dat ook helpt?quote:Op zondag 30 september 2012 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al het begin is moeilijk toch?
Maar normaal kan je wel na een 2 daagse cursus.
Of een dag goed doorhalen, dan kan je het wellicht aan het eind van de dag
Niet bekend mee, dus dan gaat hun instinct aan de haal met ze.quote:
Mijn katten zijn er juist niet bang voor, die gaan samen werken om de hond te pakken.quote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat de stress bij mijn katten niet minder maken vrees ik.
O dat moet haast wel!quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd geturnd, dus mijn gevoel voor evenwicht is wel goed. Wellicht dat dat ook helpt?
Ja ik let op alles.quote:
Wij hadden ook zulke katten, de buurthonden hadden serieuze trauma's en durfden niet meer langs onze tuin te lopen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn katten zijn er juist niet bang voor, die gaan samen werken om de hond te pakken.
.
Mijn katten zijn echte solisten, al verandert dat wellicht met een gemeenschappelijke vijand.quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef Royco1 het volgende:
Mijn katten zijn er juist niet bang voor, die gaan samen werken om de hond te pakken.
.
Ah zo. Nee, stress bezorgen is niet lief.quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet bekend mee, dus dan gaat hun instinct aan de haal met ze.
Ik vind het een goede reden. Het is heel simpel: Wie goede dingen doet, krijgt goede dingen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Omdat jij die mensen achterstelt zonder goede reden. Daarnaast staat het hele idee van dingen die jij 'goed' vind als de norm nemen mij al helemaal niet aan omdat je een compleet onrealistisch wereldbeeld hebt en blijkbaar geen idee hoe hebt hoe de mens werkt.
En nu vraag ik mij af hoe hun dat zouden kunnen weten, thanksquote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Misschien bedoelden ze een kleine winkel die grote dildo's verkoopt
quote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Effe snel dit topic volspammen, dan kan ik weer de lapo pakken
Alleen maar heloefs bedoel je.quote:
Ja dat helpt wel een hoop. Dat is in het begin ook het lastigste, die boardcontrole tijdens en na het waterstarten. Maar da's een kwestie van aanvoelen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd geturnd, dus mijn gevoel voor evenwicht is wel goed. Wellicht dat dat ook helpt?
Nope, dat ga ik ze niet aandoen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:33 schreef Samzz het volgende:
Ah zo. Nee, stress bezorgen is niet lief.
Dat wil je niet wetenquote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef Casie het volgende:
[..]
En nu vraag ik mij af hoe hun dat zouden kunnen weten, thanks
Neequote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ken Sjaak niet, maar die vindt het vast geweldig
Hebben pas 1 hond gehad waarvoor ze op de loop gingen, maar die kwam gewoon al lomp binnengestormd.quote:Op zondag 30 september 2012 23:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wij hadden ook zulke katten, de buurthonden hadden serieuze trauma's en durfden niet meer langs onze tuin te lopen.
Gequote....maar ik weet niet waaromquote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het een goede reden. Het is heel simpel: Wie goede dingen doet, krijgt goede dingen.
Mensen moeten gemeen en oneerlijk zijn omdat dat is hoe ze werken?
Hahaquote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef Casie het volgende:
[..]
Zo werkt de natuur niet. In de natuur wint de sterkere, niet de liefste.quote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het een goede reden. Het is heel simpel: Wie goede dingen doet, krijgt goede dingen.
Je bekijkt ze vanaf nu door andere ogen?quote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef Casie het volgende:
[..]
Ja maar de natuur bouwt geen kantoorgebouwenquote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo werkt de natuur niet. In de natuur wint de sterkere, niet de liefste.
Krijgen we dan een commissie die beoordeelt wat goed is?quote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hoe heeft Twi gewonnen dan?quote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nou in Spanje zag ik iemand die op een surfplank zat, met z'n hond voor zichquote:
That makes sensequote:Op zondag 30 september 2012 23:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Twi is door myra verovert ergo myra is de sterkste
Honden zijn van nature in principe niet agressief. Waren ze dat wel, dan had jij je katten niet meer.quote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hebben pas 1 hond gehad waarvoor ze op de loop gingen, maar die kwam gewoon al lomp binnengestormd.
Alle andere honden van mijn ouders ownen ze
Dus wat benzin eigenlijk wil veranderen is de werking der natuur.quote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:
Ouders hebben toch geen sekslevenquote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bekijkt ze vanaf nu door andere ogen?
En naar jou sturen?quote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel filmpje schieten van Samzz he Faxie
En dan?quote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Dus wat benzin eigenlijk wil veranderen is de werking der natuur.
Ik zou een tijdmachine bouwen benzin.
Tsss, you underestimate their powerquote:Op zondag 30 september 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Honden zijn van nature in principe niet agressief. Waren ze dat wel, dan had jij je katten niet meer.
Wat jij ziet als goede dingen doen is te simplistisch en niet perse het beste. En jij grijpt meteen naar gemeen en oneerlijk wat wel heel erg eenzijdig is. En soms moeten mensen bijvoorbeeld hard voor elkaar zijn en dat straf jij dan af omdat jij daar toevallig niet mee om kan gaan. Dat is erg oneerlijk van jou.quote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is wat anders dan vliegenquote:Op zondag 30 september 2012 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou in Spanje zag ik iemand die op een surfplank zat, met z'n hond voor zichDie leek het wel leuk te vinden
Daar twijfel ik niet aan, ik ben een stuk kleinerquote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je haar spierballen gezien? Ze maakt zo een wokkel van je
Dat dacht ik ook, totdat ik ze een keer betraptequote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef Casie het volgende:
[..]
[..]
Ouders hebben toch geen seksleven
Nee, jij die van een hond.quote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss, you underestimate their power
Wat lief dat je het allemaal zo uitlegt.quote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat jij ziet als goede dingen doen is te simplistisch en niet perse het beste. En jij grijpt meteen naar gemeen en oneerlijk wat wel heel erg eenzijdig is. En soms moeten mensen bijvoorbeeld hard voor elkaar zijn en dat straf jij dan af omdat jij daar toevallig niet mee om kan gaan. Dat is erg oneerlijk van jou.
En wat is goed doen dan? En wat zijn goede dingen krijgen? Een keertje lekker mogen neuken omdat jij altijd zo goed voor je plantje gezorgd hebt en je ouders geen hartaanval hebt bezorgd? I hope not.
Dat is precies het punt wat ik maak, dat is oneerlijk. Degene die zijn soort het beste steunt wordt afgemaakt.quote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
wie kent dat moment nietquote:Op zondag 30 september 2012 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat ik ze een keer betrapte
benzin...wat doe je toch hopeloos naief.quote:Op zondag 30 september 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is precies het punt wat ik maak, dat is oneerlijk. Degene die zijn soort het beste steunt wordt afgemaakt.
Wat krijg ik nu voor liefs? Wat wie lief doet die krijgt dan ook lieve dingen toch?quote:Op zondag 30 september 2012 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat lief dat je het allemaal zo uitlegt.
Kan je terug in de tijd en misschien de oermensen ander gedrag aanleren.quote:
Ik geef je aandacht op mijn beurt. Dat is ook weer lief. Dus wat krijg ik nu weer van jou?quote:Op zondag 30 september 2012 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat krijg ik nu voor liefs? Wat wie lief doet die krijgt dan ook lieve dingen toch?
Neehoor, dat is niet oneerlijk. Daar is het ondersteunende volk voor. Gebruiken en dumpen zodra je ze niet meer nodig hebt. Daarom moet je zorgen dat je een leider bent en geen volger.quote:Op zondag 30 september 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is precies het punt wat ik maak, dat is oneerlijk. Degene die zijn soort het beste steunt wordt afgemaakt.
Ik ben gewikkeld in een dekentje en liggend in een mandje voor de deur gezet, dat kan de enige verklaring zijnquote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij werd door de vogel gebracht?
Dat is niet oneerlijk, het enige wat oneerlijk is is dat jouw ouders je nooit geleerd hebben om in de echte wereld te leven en doodnormale dingen te kunnen handelen. Ookwel dikke vette pech genoemd, en een mooi moment om deze tegenslag om te zetten in iets positiefs. Zelluf. Zonder hulp van een volslagen idiote utopie.quote:Op zondag 30 september 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
O zoquote:Op zondag 30 september 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan je terug in de tijd en misschien de oermensen ander gedrag aanleren.
Ja, ik ga voor 3 op een rijquote:Op zondag 30 september 2012 23:40 schreef Capstan het volgende:
Ik dacht nog: ach, ik lees zo wel even terug. Maar heb ik het goed als ik zeg dat het lijkt alsof opeens het oude tempo er weer in zit? Een topic per half uur, of zo?
Dat lijkt mij heel genantquote:Op zondag 30 september 2012 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat ik ze een keer betrapte
Een reactie terug.quote:Op zondag 30 september 2012 23:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik geef je aandacht op mijn beurt. Dat is ook weer lief. Dus wat krijg ik nu weer van jou?
Waarom moeten mensen soms hard voor elkaar zijn?quote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wat jij ziet als goede dingen doen is te simplistisch en niet perse het beste. En jij grijpt meteen naar gemeen en oneerlijk wat wel heel erg eenzijdig is. En soms moeten mensen bijvoorbeeld hard voor elkaar zijn en dat straf jij dan af omdat jij daar toevallig niet mee om kan gaan. Dat is erg oneerlijk van jou.
En wat is goed doen dan? En wat zijn goede dingen krijgen? Een keertje lekker mogen neuken omdat jij altijd zo goed voor je plantje gezorgd hebt en je ouders geen hartaanval hebt bezorgd? I hope not.
Zeg, het lag al aan vrouwen en aan domme pech die hem is overkomen. Ga alsjeblieft niet vertellen dat het ook nog aan zijn ouders ligt. Straks ligt het helemaal niet aan hem.quote:Op zondag 30 september 2012 23:40 schreef moneyfornothing het volgende:
Dat is niet oneerlijk, het enige wat oneerlijk is is dat jouw ouders je nooit geleerd hebben om in de echte wereld te leven en doodnormale dingen te kunnen handelen. Ookwel dikke vette pech genoemd, en een mooi moment om deze tegenslag om te zetten in iets positiefs. Zelluf. Zonder hulp van een volslagen idiote utopie.
Procesmatig niks tegen in te brengen. Inhoudelijk is het wat karig.quote:
Ik vind dat je geen goede dingen doet. Wat doe je dan zoal Benzin?quote:Op zondag 30 september 2012 23:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom moeten mensen soms hard voor elkaar zijn?
Nja, ik vind dat ik goede dingen doe. Ik zou al lang blij zijn als ik iets van waarde terugkrijg daarvoor.
Je opent ze wel bij de vleet, niet?quote:Op zondag 30 september 2012 23:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik ga voor 3 op een rij
En hoe zou ik dat dan moeten doen?quote:Op zondag 30 september 2012 23:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat is niet oneerlijk, het enige wat oneerlijk is is dat jouw ouders je nooit geleerd hebben om in de echte wereld te leven en doodnormale dingen te kunnen handelen. Ookwel dikke vette pech genoemd, en een mooi moment om deze tegenslag om te zetten in iets positiefs. Zelluf. Zonder hulp van een volslagen idiote utopie.
Niet goed heilig?quote:Op zondag 30 september 2012 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik voel me weer goed gelukkig
Had steeds mazzel. Je kent het wel, geluk in het spel, pech in de liefdequote:Op zondag 30 september 2012 23:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je opent ze wel bij de vleet, niet?
Omdat je anders van die softe jankballetjes krijg die gaan lopen jengelen op internetfora dat het allemaal zo oneerlijk is in plaats van zijn ballen recht te hangen en naar buiten te stappen en zelf te regelen dat hij krijgt wat hij wil.quote:Op zondag 30 september 2012 23:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, ik vind dat ik goede dingen doe. Ik zou al lang blij zijn als ik iets van waarde terugkrijg daarvoor.
Omdat ze anders blijven hangen in hetzelfde gedrag.quote:Op zondag 30 september 2012 23:41 schreef benzin het volgende:
[..]
Door zelf dingen aan te pakken.quote:Op zondag 30 september 2012 23:42 schreef benzin het volgende:
[..]
En hoe zou ik dat dan moeten doen?
Ik meende het al uit de TT op te makenquote:Op zondag 30 september 2012 23:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had steeds mazzel. Je kent het wel, geluk in het spel, pech in de liefde
Als dat eens zomaar konquote:Op zondag 30 september 2012 23:42 schreef moneyfornothing het volgende:
naar buiten te stappen en zelf te regelen dat hij krijgt wat hij wil.
Ik ookquote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
Ik geloof wel in het wie goed doet, goed ontmoet principe.
Hij heeft ooit zelf iets gezegd in de trant van 'pas als mijn ouders dood zijn kan ik zelfstandig worden'. Dus niks nieuws dacht ik.quote:Op zondag 30 september 2012 23:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg, het lag al aan vrouwen en aan domme pech die hem is overkomen. Ga alsjeblieft niet vertellen dat het ook nog aan zijn ouders ligt. Straks ligt het helemaal niet aan hem.
Owja, ik had al 3x de lapo vandaag. Vanmiddag had ik even lapostealpauze vanwege effe GoT kijken.quote:Op zondag 30 september 2012 23:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik meende het al uit de TT op te maken
Zo werkt de wereld ook gewoon in de basis.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
Op de heel lange termijn danquote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
Dat kan ja, maar jij wil het niet. Dat is ook slecht trouwens, wel willen zeuren maar niet willen ondernemen.quote:
Nou........min of meer klopt dit wel, maar alleen wie niet goed doet, die niet goed ontmoet oidquote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
Ik heb daar erg lang in geloofd, totdat ik er achter kwam dat het ook niet andersom werkte.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
Ik leef heel naïef maar wel volgens dat principe, er echt in geloven doe ik niet meer.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
Die heb ik gemist. Dan past 'ie prima in het rijtje van onterechte redenen om uitstelgedrag te legitimeren.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef moneyfornothing het volgende:
Hij heeft ooit zelf iets gezegd in de trant van 'pas als mijn ouders dood zijn kan ik zelfstandig worden'. Dus niks nieuws dacht ik.
Geluk maak je ook zelfquote:
Doeidoei!quote:Op zondag 30 september 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn bedje induiken, trusten allemaal
Ik geloof in niets, het leven heeft geen purpose, het universum heeft geen purpose, wij hebben geen purpose. Maar dat weerhoudt mij er gelukkig niet van mezelf te vermaken.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef Samzz het volgende:
Trustenquote:Op zondag 30 september 2012 23:46 schreef muhahaha het volgende:
Ik ga mijn bedje induiken, trusten allemaal
Boeken al gelezen?quote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nu ik de hele GoT heb gekeken...vind ik die dwerg eigenlijk m'n favo personage van die serie
Ik zie het ook min of meer zo. Alleen is mijn leven heel anders gaan lopen dan ik van tevoren in gedachten hadquote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik geloof in niets, het leven heeft geen purpose, het universum heeft geen purpose, wij hebben geen purpose. Maar dat weerhoudt mij er gelukkig niet van mezelf te vermaken.
Ik ook. Wat een baas is dat. In de boeken is hij ook zo geweldig, alleen niet knap.quote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nu ik de hele GoT heb gekeken...vind ik die dwerg eigenlijk m'n favo personage van die serie
Boeken zijn echt geweldigquote:Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Wat een baas is dat. In de boeken is hij ook zo geweldig, alleen niet knap.
Deze zijn wel de moeite waard, maar maakt op zich niet uit want je kan ook gewoon de volgende seizoenen afwachten.quote:
Ja ik ook wel, en mag niet te veel klagen op zich, maar dat ene ding waar ik zo lang naartoe aan het werken ben wilt maar niet komenquote:Op zondag 30 september 2012 23:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geluk maak je ook zelf.
Ik kan niet zeggen dat ik nu ultiem gelukkig ben, maar ik werk er wel aan.
In de serie wel? :Squote:Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Wat een baas is dat. In de boeken is hij ook zo geweldig, alleen niet knap.
Nog een reden waarom vrienden zo belangrijk zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
Ergens denk ik wel dat Benzin een punt heeft.
De wereld lijkt steeds harder te worden.
Mensen lijken steeds meer alleen om zichzelf te geven.
En dat is ook niet zo heel gek in tijden van crisis.
But we have to go back to that old shit, where everyone was looking out for each other
We geven het purpose enzo tochquote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik geloof in niets, het leven heeft geen purpose, het universum heeft geen purpose, wij hebben geen purpose. Maar dat weerhoudt mij er gelukkig niet van mezelf te vermaken.
Heeft hij ook . Maar je kan niet de wereld de schuld geven van je eigen falenquote:Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
But we have to go back to that old shit, where everyone was looking out for each other
Ik denk dat 'lijken' het goede woord is ja.quote:Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
Dat zekerquote:Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog een reden waarom vrienden zo belangrijk zijn.
Ik kan geen boeken lezen, ik volg de hele verhaallijn niet en concentratie ditdatquote:Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Deze zijn wel de moeite waard, maar maakt op zich niet uit want je kan ook gewoon de volgende seizoenen afwachten.
Dat is langer geleden. Oneerlijke aanval.quote:Op zondag 30 september 2012 23:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hij heeft ooit zelf iets gezegd in de trant van 'pas als mijn ouders dood zijn kan ik zelfstandig worden'. Dus niks nieuws dacht ik.
Juist omdat wij leven in een wereld die niets betekent moet er een principe zijn waar iedereen zich aan houdt die ervoor zorgt dat de mensheid naar een hoger en coherenter niveau getild wordt.quote:Op zondag 30 september 2012 23:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Met je eensquote:Op zondag 30 september 2012 23:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heeft hij ook . Maar je kan niet de wereld de schuld geven van je eigen falen.
Ik vind dat de acteur die hem speelt een leuk koppie heeftquote:
quote:Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik zo opvallend vind aan GoT is dat zoveel personages het leven latenquote:Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Deze zijn wel de moeite waard, maar maakt op zich niet uit want je kan ook gewoon de volgende seizoenen afwachten.
Voor jezelf een purpose verzinnen is heel iets anders dan of iets daadwerkelijk een purpose (bij gebrek aan goed nederlands woord hiervoor, anyone?) heeft, maar wel haast noodzakelijk voor je eigen gemoedstoestand denk ik.quote:
Mja, hij is zeker niet lelijk of zoquote:Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind dat de acteur die hem speelt een leuk koppie heeft.
Alsjeblieft niet.quote:Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef Royco1 het volgende:
Dat komt welquote:Op zondag 30 september 2012 23:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, en mag niet te veel klagen op zich, maar dat ene ding waar ik zo lang naartoe aan het werken ben wilt maar niet komen
Het is geen aanval, enkel een opheldering. Oneerlijk om mij van een aanval te beschuldigen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is langer geleden. Oneerlijke aanval.
[..]
Juist omdat wij leven in een wereld die niets betekent moet er een principe zijn waar iedereen zich aan houdt die ervoor zorgt dat de mensheid naar een hoger en coherenter niveau getild wordt.
Indeed. Terwijl hij in het boek echt een gedrocht moet zijn.quote:Op zondag 30 september 2012 23:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mja, hij is zeker niet lelijk of zo
Doel.quote:Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Voor jezelf een purpose verzinnen is heel iets anders dan of iets daadwerkelijk een purpose (bij gebrek aan goed nederlands woord hiervoor, anyone?) heeft, maar wel haast noodzakelijk voor je eigen gemoedstoestand denk ik.
Het is net het echte leven wat dat betreft.quote:Op zondag 30 september 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Wat ik zo opvallend vind aan GoT is dat zoveel personages het leven laten
Dat kan ik inmiddels ook wel onderschrijven, maar de tijd dat je het dan vast weet te houden valt soms nog tegenquote:
Owja?quote:Op zondag 30 september 2012 23:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Indeed. Terwijl hij in het boek echt een gedrocht moet zijn.
Oh noes he's using the "i'm under attack card"quote:Op zondag 30 september 2012 23:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is langer geleden. Oneerlijke aanval.
kloptquote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat kan ik inmiddels ook wel onderschrijven, maar de tijd dat je het dan vast weet te houden valt soms nog tegen
Alle boeken zijn te koop in zowel Engels als Nederlands.quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja?
Hoeveel seizoenen zijn er al van de boeken uit trouwens?
Dat denk ik ook. Het begin was een beetje verwarrend enzoquote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is net het echte leven wat dat betreft.
Maar de boeken verhelderen de serie wel maar als boeken lezen niet werkt zou ik gewoon alles weer eens overnieuw kijken. Dan zie je vast ook wel nieuwe verbanden en worden dingen helderder.
Weet ik niet. Het is zo simpel dat ik niet snap dat niet iedereen dit ziet.quote:Op zondag 30 september 2012 23:51 schreef moneyfornothing het volgende:
Foute conclusie, en jij bent wel de laatste die het inzicht heeft om een dergelijk principe te verzinnen, mocht deze uberhaupt al nodig zijn.
Betekenis dan? Bij gebrek aan beter...quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb ik overwogen maar dekt voor mij de lading niet voldoende.
Dream on Benzin, dream onquote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik niet. Het is zo simpel dat ik niet snap dat niet iedereen dit ziet.
Ik snap niet dat jij niet snapt dat het gewoon niet een goede oplossing is.quote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Die vind ik al beter ja.quote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Betekenis dan? Bij gebrek aan beter...
Het maakt de wereld beter. Dat is goed genoeg.quote:Op zondag 30 september 2012 23:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij niet snapt dat het gewoon niet een goede oplossing is.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar goed, ik ben even gamen. Fijne avond nog iedereen
reden.quote:Op zondag 30 september 2012 23:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb ik overwogen maar dekt voor mij de lading niet voldoende.
Die zal zo lang niet meer durenquote:Op zondag 30 september 2012 23:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar goed, ik ben even gamen. Fijne avond nog iedereen
Jup, daarom is herkijken wel verhelderend als je de boeken niet gaat lezen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Het begin was een beetje verwarrend enzo
Al vond ik de verhaallijn wel leuk, ik vond het ook erg verwarrend
Nee, het maakt de wereld niet beter. Dus het is helemaal niet goed.quote:Op zondag 30 september 2012 23:56 schreef benzin het volgende:
[..]
Het maakt de wereld beter. Dat is goed genoeg.
Zou de wereld eerlijker moeten? Ja eigenlijk wel.quote:Op zondag 30 september 2012 23:54 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet haten op Disneyquote:Op zondag 30 september 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou de wereld eerlijker moeten? Ja eigenlijk wel.
Wordt hij dat ooit? Nee echt niet, we leven in een ik-cultuur.
Zien we je punt? Ja. Vinden we het een goed excuus? Nee. Zou je je met andere dingen bezig moeten houden dan Disney theorieën die nooit zullen gebeuren? Nou geeft zelf het antwoord maar.
Om even aan te geven dat het een sprookjestheorie is.quote:
Eens.quote:Op zondag 30 september 2012 23:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zou de wereld eerlijker moeten? Ja eigenlijk wel.
Wordt hij dat ooit? Nee echt niet, we leven in een ik-cultuur.
Zien we je punt? Ja. Vinden we het een goed excuus? Nee. Zou je je met andere dingen bezig moeten houden dan Disney theorieën die nooit zullen gebeuren? Nou geeft zelf het antwoord maar.
Voortbestaan kan alleen maar als de mensheid samen werkt. Als we vervallen in individualisme vormen we een grote set eenlingen in plaats van één grote samenwerkende entiteit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Eens.
Behalve dan dat ik niet vind dat de wereld eerlijker moet, ik denk zelfs dat deze oneerlijker zou moeten om het voortbestaan beter te kunnen garanderen. But that's just me, en ik ga al helemaal niet doordrammen dat het zo zou moeten zijn omdat ik niet verder kan denken dan mijn eigen voordeeltjes.
En roeien we onszelf uit.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Voortbestaan kan alleen maar als de mensheid samen werkt. Als we vervallen in individualisme vormen we een grote set eenlingen in plaats van één grote samenwerkende entiteit.
Voortbestaan kan heel erg goed als de mensheid absoluut niet samen werkt, dus stelling verworpen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Voortbestaan kan alleen maar als de mensheid samen werkt. Als we vervallen in individualisme vormen we een grote set eenlingen in plaats van één grote samenwerkende entiteit.
Seks.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
Meh ik wil slapen, maar zit vol met stress (morgen sollicitatiegesprek).
Iemand nog tips? Pak hangt klaar en blabla, maar meer voor het goed slapen.
Mijn schouders verkrampen nu echt al van de stress
En ja ik wil deze baan dus echt erg graag
Geluk maak je zelf.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef benzin het volgende:
Maar eigenlijk maakt het voortbestaan van de wereld/mensheid me niet zoveel uit. Ik wil vooral zelf gewoon een beetje geluk. Dat is alles wat ik wil.
Zorg ervoor dat je het bedrijf Googlet zodat je meer weet en bereid een paar vragen voor voor als ze je vragen of jij nog vragen hebt. Je komt dat echt over als iemand die de baan wil en goed is voorbereid.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:02 schreef Rafeiro het volgende:
Meh ik wil slapen, maar zit vol met stress (morgen sollicitatiegesprek).
Iemand nog tips? Pak hangt klaar en blabla, maar meer voor het goed slapen.
Mijn schouders verkrampen nu echt al van de stress
En ja ik wil deze baan dus echt erg graag
Egoïsme is ook een slecht iets. Maar wel menselijk, dusja valt niet echt in je goed doen goed krijgen straatje.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef benzin het volgende:
Maar eigenlijk maakt het voortbestaan van de wereld/mensheid me niet zoveel uit. Ik wil vooral zelf gewoon een beetje geluk. Dat is alles wat ik wil.
Hij heeft het de hele tijd over de mensheid, waarom haal je dan de aarde erbij? Daar gaat het niet over en Benzin heeft gewoon gelijk.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Voortbestaan kan heel erg goed als de mensheid absoluut niet samen werkt, dus stelling verworpen.
Voortbestaan van de Aarde that is, de mensheid is vluchtig en niet relevant voor het voortbestaan.
Ik ben bijna altijd goed, sta altijd voor mensen klaar en ben er altijd voor aan het zorgen dat dingen soepel lopen. Ik vind niet dat ik egoïstisch ben, ik vind dat ik dat beetje geluk verdiend heb.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Egoïsme is ook een slecht iets. Maar wel menselijk, dusja valt niet echt in je goed doen goed krijgen straatje.
Ze geven je toch veel liefde terug?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:07 schreef Samzz het volgende:
Ik help katten. Die krengen doen alleen nooit iets voor mij. Ze willen niet eens beter worden
.
Ik gaf daarvoor al aan dat ik wat dat betreft uit mezelf redeneerde en mijn eigen 'ideaal' voor de wereld. Maar dat het ook onrealistisch is en niet iets wat ik perse ter vervanging van het nu wil en het gewoon loslaat om te leven in het nu. Het was dus anders bedoelt dan dat jij nu leest.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij heeft het de hele tijd over de mensheid, waarom haal je dan de aarde erbij? Daar gaat het niet over en Benzin heeft gewoon gelijk.
Individualisme is niet goed voor een kuddedier.
Ik zie dat heel anders, nu wat?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd goed, sta altijd voor mensen klaar en ben er altijd voor aan het zorgen dat dingen soepel lopen. Ik vind niet dat ik egoïstisch ben, ik vind dat ik dat beetje geluk verdiend heb.
Je hebt recht op een mening.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:08 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik zie dat heel anders, nu wat?
Egoisme is niet aardig he.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:03 schreef benzin het volgende:
quote:
quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd goed, sta altijd voor mensen klaar en ben er altijd voor aan het zorgen dat dingen soepel lopen. Ik vind niet dat ik egoïstisch ben, ik vind dat ik dat beetje geluk verdiend heb.
Gelukkig mag dat dan weer wel in jouw utopie.quote:
Ik speel fucknothingquote:Op maandag 1 oktober 2012 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
spelen jullie nog wordfeut of drawsomething
Ik?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:09 schreef debeterebob het volgende:
Waarom zou je de aarde willen redden per se?
Met gedachten schaadt je niemand. Goed doen gaat puur om je acties waarbij andere mensen gevolgen merken van wat je doet. Je moet andere mensen goed behandelen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gelukkig mag dat dan weer wel in jouw utopie.
Of ook niet? Mag je ook alleen goede dingen denken?
Gedachten kunnen mensen schaden die ze denken. Onechte acties zijn dus ook prima?quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Met gedachten schaadt je niemand. Goed doen gaat puur om je acties waarbij andere mensen gevolgen merken van wat je doet. Je moet andere mensen goed behandelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |