INTERESSE TONEN!quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Nooit. Weet helemaal niet hoe dat werkt.
Korte en directe antwoorden.quote:
Jij weet niet van Mur's kelder?quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kelder? Het keldertje op FOK! of heeft hij waarin z'n kelder geketend zitten?
Ik heb geen kelderquote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn eigen kelder natuurlijk. We gaan GvsE een keer meenemen om daar vast te binden
. Lekker met de zweep eroverheen kletsen
![]()
Mij vandaag welquote:Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja nou en?
Ik ben nog veel langer single geweest dan jij oud bent Benzin, dus hou op met dat geschijt van je
Mij hoor je toch ook niet de hele tijd janken?
Mag ik kijkenquote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn eigen kelder natuurlijk. We gaan GvsE een keer meenemen om daar vast te binden
. Lekker met de zweep eroverheen kletsen
![]()
Je moet je kans pakken gast, niet wachten tot het komt aanwaaien. Sowieso is frustratie niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef benzin het volgende:
Zo voel ik me ook. Maar heel eerlijk, ik verdien gewoon een keertje mazzel.
Aah, ja jammer dat ze rooktequote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha! Nee, was op de parkeerplaatsHad wat te drinken en te snoepen gekocht en toen kwam ze aanrijden
Zo werkt het helaas nietquote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Zo voel ik me ook. Maar heel eerlijk, ik verdien gewoon een keertje mazzel.
Daar hou jij wel van?quote:
Zonde man.quote:
Na afloop kan ze bij mij komen logeren hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
Hij woont in Leiden, kun je de reis aan?
Als jullie betalenquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij woont in Leiden, kun je de reis aan?
Nice try... ik wil haar Den Bosch via de Dieze laten zien, Bossche Bol eten, de markt laten zien echt allesquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na afloop kan ze bij mij komen logeren hoor.
Hoe kan je dan spreken van pech?quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Zonde man, zonde.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice try... ik wil haar Den Bosch via de Dieze laten zien, Bossche Bol eten, de markt laten zien echt alles![]()
![]()
Er is er 1 single hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is Samzzquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Redelijkquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is de bui al een beetje overgetrokken?
Dat is dichtbij het strand hequote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja, heeft me afgeleid van het huishoudenquote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk. FOK! is wel een fijne afleiding.
Hm, ik hou al opquote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er is er 1 single hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is Samzz
quote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Er is er 1 single hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is Samzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |