Mag ik kijkenquote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn eigen kelder natuurlijk. We gaan GvsE een keer meenemen om daar vast te binden
. Lekker met de zweep eroverheen kletsen
![]()
Je moet je kans pakken gast, niet wachten tot het komt aanwaaien. Sowieso is frustratie niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef benzin het volgende:
Zo voel ik me ook. Maar heel eerlijk, ik verdien gewoon een keertje mazzel.
Aah, ja jammer dat ze rooktequote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha! Nee, was op de parkeerplaatsHad wat te drinken en te snoepen gekocht en toen kwam ze aanrijden
Zo werkt het helaas nietquote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Nooit. Weet helemaal niet hoe dat werkt.
[..]
Zo voel ik me ook. Maar heel eerlijk, ik verdien gewoon een keertje mazzel.
Daar hou jij wel van?quote:
Zonde man.quote:
Na afloop kan ze bij mij komen logeren hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
Hij woont in Leiden, kun je de reis aan?
Als jullie betalenquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij woont in Leiden, kun je de reis aan?
Nice try... ik wil haar Den Bosch via de Dieze laten zien, Bossche Bol eten, de markt laten zien echt allesquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na afloop kan ze bij mij komen logeren hoor.
Hoe kan je dan spreken van pech?quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Nooit. Weet helemaal niet hoe dat werkt.
Zonde man, zonde.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice try... ik wil haar Den Bosch via de Dieze laten zien, Bossche Bol eten, de markt laten zien echt alles![]()
![]()
Er is er 1 single hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is Samzzquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Redelijkquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is de bui al een beetje overgetrokken?
Dat is dichtbij het strand hequote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja, heeft me afgeleid van het huishoudenquote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk. FOK! is wel een fijne afleiding.
Hm, ik hou al opquote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er is er 1 single hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is Samzz
quote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Er is er 1 single hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is Samzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |