Ja, zo versier je vrouwen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ik heb het gevoel dat ik inmiddels wel genoeg moeite heb gedaan. Ben het zat.
Iedereen kent dat liedje volgens mij welquote:Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Shit, ik zie het
Eeuwige schaamte, ik ken het liedje wel namelijk
Wat nou als je dat voorbehoud loslaat, en er los van de situatie iets mee wil doen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
Nu vanavond. Wat er het komende half jaar gaat gebeuren weet ik niet. Dat is maar afhankelijk van de situatie.
Begin daar eens mee, groet iedere dame. Jong, oud, mooi, minder mooi etc. Iedereen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Alleen met meisjes waar ik eerder contact mee heb gehad. En aangezien er weinig zijn in mijn werkveld valt dat dus tegen
Je moet juist veel dingen hebben om voor te leven. Je moet je -eigen- leven zien in te vullen, daar heb je niet een ander voor nodig.quote:Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, dan heb ik niets meer om voor te leven. Liever valse hoop, dan geen hoop
Het is heel simpel.quote:Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, dan heb ik niets meer om voor te leven. Liever valse hoop, dan geen hoop
Zoals?quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als je dat voorbehoud loslaat, en er los van de situatie iets mee wil doen?
Goede tipquote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Begin daar eens mee, groet iedere dame. Jong, oud, mooi, minder mooi etc. Iedereen.
Alles draait om de eenvoud.quote:
Ja, ik kan het lastig uitleggen. De goeie eruit zoeken (cherry picking) is 99% van het werk.quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen kent dat liedje volgens mij wel. Ik vind het verwonderlijk hoe waar dat liedje is.
Oei dat is ook een goede ja! De film Intouchables is daar zo een verrekt goed voorbeeld van. Ik word al vrolijk als ik aan die acteur denkquote:Op zondag 30 september 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede tip. Ik wil ook gaan proberen naar iedereen te glimlachen die ik zie
.
Niet doen Samzz, dan word je onweerstaanbaarquote:Op zondag 30 september 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede tip. Ik wil ook gaan proberen naar iedereen te glimlachen die ik zie
.
Gevaarlijk ditquote:Liever valse hoop, dan geen hoop
Dat je jezelf voorneemt vanaf nu in elk geval probeert te communiceren met anderen in situaties waar je voorheen de confrontatie uit de weg zou gaan. Helemaal mooi is dat het niet uitloopt op een confrontatie, maar dat het gewoon een gesprek wordt.quote:
Nja, er zijn wel een paar dingen die ik leuk vind, maar door andere verplichtingen is daar niet zoveel tijd voor als ik zou willen. Ik heb maar één echt belangrijk doel in mijn leven. Als ik nu al helemaal zeker zou weten dat ik haar niet ga vinden dan zou dat mijn belangrijkste doel onderuit schoppen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet juist veel dingen hebben om voor te leven. Je moet je -eigen- leven zien in te vullen, daar heb je niet een ander voor nodig.
Benzin, hoe zit jij in je vrienden?
Ja, dat is ook zo. En ze bestaan ook. Ik heb niet voor niets een beste vriend en vriendin.quote:Op zondag 30 september 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik kan het lastig uitleggen. De goeie eruit zoeken (cherry picking) is 99% van het werk.
Ik heb geen enkele reden om aan mijn vriendschappen te twijfelen, ze zijn door en door eerlijk...en daar houd ik nog het meeste van.
Door en door eerlijke mensen bestaan. Je moet natuurlijk zelf geen kling-on zijn, daar houd niemand van
Iddquote:Op zondag 30 september 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oei dat is ook een goede ja! De film Intouchables is daar zo een verrekt goed voorbeeld van. Ik word al vrolijk als ik aan die acteur denk
Zit je m'n zelfvertrouwen nou de grond in te borenquote:Op zondag 30 september 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet doen Samzz, dan word je onweerstaanbaar
Ja, en als je dat niet kan minstens neutraal zijn en er voor open staan. En zo komt die uitspraak niet over, eerder verbitterd. En dat op je 22e al.quote:zondag 30 september 2012 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet moeite blijven doen als dat keer op keer faalt?
Sowieso moeite doen.
Ah zo, ja, dat probeer ik sowieso alquote:Op zondag 30 september 2012 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je jezelf voorneemt vanaf nu in elk geval probeert te communiceren met anderen in situaties waar je voorheen de confrontatie uit de weg zou gaan. Helemaal mooi is dat het niet uitloopt op een confrontatie, maar dat het gewoon een gesprek wordt.
Vriendschappen moet je onderhouden Benzin. Je weet maar nooit wat je later aan ze gaat hebbenquote:Op zondag 30 september 2012 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, er zijn wel een paar dingen die ik leuk vind, maar door andere verplichtingen is daar niet zoveel tijd voor als ik zou willen. Ik heb maar één echt belangrijk doel in mijn leven. Als ik nu al helemaal zeker zou weten dat ik haar niet ga vinden dan zou dat mijn belangrijkste doel onderuit schoppen.
Ik heb een paar mensen met wie ik vaker omga.
Nog meer proberen dan!quote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
Ah zo, ja, dat probeer ik sowieso al. Soms lukt dat, soms niet.
Dan moet er wel een probleem zijn, hequote:
Nee gaan janken werkt wel.quote:Op zondag 30 september 2012 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet moeite blijven doen als dat keer op keer faalt?
Sowieso moeite doen.
Ik wil je wel ff onheus bejegenen, kun je oefenen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
Dan moet er wel een probleem zijn, he. Die ga ik niet maken, hoor
.
Het is niet helemaal mijn schuld dat ik zo verbitterd ben. Vrouwen werken ook niet echt mee en ik heb ook tot nu toe een flinke dosis pech gehad.quote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef Casie het volgende:
[..]
Ja, en als je dat niet kan minstens neutraal zijn en er voor open staan. En zo komt die uitspraak niet over, eerder verbitterd. En dat op je 22e al.
Hoezo werken vrouwen niet mee en waarom moeten ze ten opzichte van jou altijd meewerken?quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet helemaal mijn schuld dat ik zo verbitterd ben. Vrouwen werken ook niet echt mee en ik heb ook tot nu toe een flinke dosis pech gehad.
Statistisch gezien kan ik toch bijna niet altijd pech hebben, dus ik maak me vast op voor de mazzelgolf.
Vrouwen zijn geen statistiekquote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet helemaal mijn schuld dat ik zo verbitterd ben. Vrouwen werken ook niet echt mee en ik heb ook tot nu toe een flinke dosis pech gehad.
Statistisch gezien kan ik toch bijna niet altijd pech hebben, dus ik maak me vast op voor de mazzelgolf.
Doe ik inderdaad. Een vriendelijk gebaar kost niets. Als ik auto rijd of op de motor zit of gewoon ergens loop, ik lach vriendelijk en groet iedereen,quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Begin daar eens mee, groet iedere dame. Jong, oud, mooi, minder mooi etc. Iedereen.
Omdat hij anders kritisch naar zichzelf zou moeten kijken! Veel makkelijker toch om het bij anderen te zoeken?quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Hoezo werken vrouwen niet mee en waarom moeten ze ten opzichte van jou altijd meewerken?
Ze hoeven niet altijd mee te werken, maar soms een keertje wat meewerking had wel prettig geweest.quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo werken vrouwen niet mee en waarom moeten ze ten opzichte van jou altijd meewerken?
100% kans dat je er vroeg of laat door in de problemen komt. Nu jij weer.quote:
Meewerking in welk opzicht?quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze hoeven niet altijd mee te werken, maar soms een keertje wat meewerking had wel prettig geweest.
Dat probeer ik nu ook, een lach kan zoveel doen voor jezelf en een anderquote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe ik inderdaad. Een vriendelijk gebaar kost niets. Als ik auto rijd of op de motor zit of gewoon ergens loop, ik lach vriendelijk en groet iedereen,
Dan sla ik je gewoon van me af, dat is me al eens eerder gebeurdquote:Op zondag 30 september 2012 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je wel ff onheus bejegenen, kun je oefenen.
Dat iemand je onheus bejegende of dat je mij hebt geslagen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
Dan sla ik je gewoon van me af, dat is me al eens eerder gebeurd.
Niet bitcherig doen, een beetje helpen bij het op gang houden van een leuk gesprek. In het beste geval zelf een versierpoging doen, maar dat hoeft niet eens.quote:
Daarom. Stond vandaag even bij een tankstation met de motor en een meid met een auto parkeert er naast me. Ik groet haar vriendelijk, en toen ze terug kwam toch nog even mee gepraat en na afloop elkaar goede reis gewenst.quote:Op zondag 30 september 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat probeer ik nu ook, een lach kan zoveel doen voor jezelf en een ander
Dat eerstequote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat iemand je onheus bejegende of dat je mij hebt geslagen?
Dan heb je de verkeerde, move on naar de volgende. Vrouwen doen zelf weinig versierpogingen omdat dat gemiddeld genomen niet nodig is ...quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet bitcherig doen, een beetje helpen bij het op gang houden van een leuk gesprek. In het beste geval zelf een versierpoging doen, maar dat hoeft niet eens.
Dat zijn de leuke spontane dingenquote:Op zondag 30 september 2012 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. Stond vandaag even bij een tankstation met de motor en een meid met een auto parkeert er naast me. Ik groet haar vriendelijk, en toen ze terug kwam toch nog even mee gepraat en na afloop elkaar goede reis gewenst.
Geluk moet je afdwingen Benzin.quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik was al bijna bang dat ik iets had gemist.quote:
Leuke typoquote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geluk moet je afswingen Benzin.
En Benzin, ga asjeblieft niet weer op die toer he
Ja, dit probleem heb ik ookquote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef Faxie het volgende:
Ik lach altijd lief naar de dames op het water, en die lachen ook altijd wel lief terug, maar verder....
Dan moet je wel heel down and out zijn geweestquote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was al bijna bang dat ik iets had gemist.
Ja ik, waar woon je?quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand hier zin om te neuken met mij ?
Dan doe ik ook maar ninja edittenquote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sorrie sint, no homoquote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Precies! Alleen rookte ze en dat was dan weer een afknapper, maar dat is dan weer persoonlijkquote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke spontane dingen.
Toch niet tijdens het tanken he?quote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies! Alleen rookte ze en dat was dan weer een afknapper, maar dat is dan weer persoonlijk
Misschien moet ik me maar eens bij een datingsite gaan aanmelden gewoon voor de lolquote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies! Alleen rookte ze en dat was dan weer een afknapper, maar dat is dan weer persoonlijk
Doe ik ook niet, heb gewoon een rotdag vandaag. Al die foto's op Facebook van gelukkige stelletjesquote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
En Benzin, ga asjeblieft niet weer op die toer he
Vraag het dat Japans sprekende wijf met die dikke tieten.quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik weet niet hoe hard je slaat als het puntje bij het paaltje komt...quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
Dan moet je wel heel down and out zijn geweest.
Hoe vaak heb je een meisje echt proberen te versieren?quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja nou en?quote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, heb gewoon een rotdag vandaag. Al die foto's op Facebook van gelukkige stelletjes![]()
![]()
En ik ben verdomme bijna een kwart eeuw hier en het lukt me niet blegh
En tot overmaat van ramp weer bijna kerst/oud&nieuw/valentijnsdag. Blegh.
Zoals ik al zei, ik probeer de valse hoop hoog te houden; dat lukt morgen vast weer beter.
Je klinkt als 1 grote brok frustratie...quote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, heb gewoon een rotdag vandaag. Al die foto's op Facebook van gelukkige stelletjes![]()
![]()
En ik ben verdomme bijna een kwart eeuw hier en het lukt me niet blegh
En tot overmaat van ramp weer bijna kerst/oud&nieuw/valentijnsdag. Blegh.
Zoals ik al zei, ik probeer de valse hoop hoog te houden; dat lukt morgen vast weer beter.
ze reageerde nietquote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Vraag het dat Japans sprekende wijf met die dikke tieten.
Kelder? Het keldertje op FOK! of heeft hij waarin z'n kelder geketend zittenquote:Op zondag 30 september 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, ik ken hem nu wel een beetje. Of hij zit zich in de kelder te vermaken
.
Nooit. Weet helemaal niet hoe dat werkt.quote:Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je een meisje echt proberen te versieren?
Zo voel ik me ook. Maar heel eerlijk, ik verdien gewoon een keertje mazzel.quote:Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je klinkt als 1 grote brok frustratie...
Zijn eigen kelder natuurlijkquote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kelder? Het keldertje op FOK! of heeft hij waarin z'n kelder geketend zitten?
Hahaha! Nee, was op de parkeerplaatsquote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch niet tijdens het tanken he?
INTERESSE TONEN!quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Nooit. Weet helemaal niet hoe dat werkt.
Korte en directe antwoorden.quote:
Jij weet niet van Mur's kelder?quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kelder? Het keldertje op FOK! of heeft hij waarin z'n kelder geketend zitten?
Ik heb geen kelderquote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn eigen kelder natuurlijk. We gaan GvsE een keer meenemen om daar vast te binden
. Lekker met de zweep eroverheen kletsen
![]()
Mij vandaag welquote:Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja nou en?
Ik ben nog veel langer single geweest dan jij oud bent Benzin, dus hou op met dat geschijt van je
Mij hoor je toch ook niet de hele tijd janken?
Mag ik kijkenquote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn eigen kelder natuurlijk. We gaan GvsE een keer meenemen om daar vast te binden
. Lekker met de zweep eroverheen kletsen
![]()
Je moet je kans pakken gast, niet wachten tot het komt aanwaaien. Sowieso is frustratie niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef benzin het volgende:
Zo voel ik me ook. Maar heel eerlijk, ik verdien gewoon een keertje mazzel.
Aah, ja jammer dat ze rooktequote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hahaha! Nee, was op de parkeerplaatsHad wat te drinken en te snoepen gekocht en toen kwam ze aanrijden
Zo werkt het helaas nietquote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Zo voel ik me ook. Maar heel eerlijk, ik verdien gewoon een keertje mazzel.
Daar hou jij wel van?quote:
Zonde man.quote:
Na afloop kan ze bij mij komen logeren hoor.quote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
Hij woont in Leiden, kun je de reis aan?
Als jullie betalenquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij woont in Leiden, kun je de reis aan?
Nice try... ik wil haar Den Bosch via de Dieze laten zien, Bossche Bol eten, de markt laten zien echt allesquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Na afloop kan ze bij mij komen logeren hoor.
Hoe kan je dan spreken van pech?quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Zonde man, zonde.quote:
quote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice try... ik wil haar Den Bosch via de Dieze laten zien, Bossche Bol eten, de markt laten zien echt alles![]()
![]()
Er is er 1 single hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is Samzzquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Redelijkquote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Is de bui al een beetje overgetrokken?
Dat is dichtbij het strand hequote:Op zondag 30 september 2012 23:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja, heeft me afgeleid van het huishoudenquote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk. FOK! is wel een fijne afleiding.
Hm, ik hou al opquote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Er is er 1 single hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is Samzz
quote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Er is er 1 single hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is Samzz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |