Hoezo werken vrouwen niet mee en waarom moeten ze ten opzichte van jou altijd meewerken?quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet helemaal mijn schuld dat ik zo verbitterd ben. Vrouwen werken ook niet echt mee en ik heb ook tot nu toe een flinke dosis pech gehad.
Statistisch gezien kan ik toch bijna niet altijd pech hebben, dus ik maak me vast op voor de mazzelgolf.
Vrouwen zijn geen statistiekquote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet helemaal mijn schuld dat ik zo verbitterd ben. Vrouwen werken ook niet echt mee en ik heb ook tot nu toe een flinke dosis pech gehad.
Statistisch gezien kan ik toch bijna niet altijd pech hebben, dus ik maak me vast op voor de mazzelgolf.
Doe ik inderdaad. Een vriendelijk gebaar kost niets. Als ik auto rijd of op de motor zit of gewoon ergens loop, ik lach vriendelijk en groet iedereen,quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Begin daar eens mee, groet iedere dame. Jong, oud, mooi, minder mooi etc. Iedereen.
Omdat hij anders kritisch naar zichzelf zou moeten kijken! Veel makkelijker toch om het bij anderen te zoeken?quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Hoezo werken vrouwen niet mee en waarom moeten ze ten opzichte van jou altijd meewerken?
Ze hoeven niet altijd mee te werken, maar soms een keertje wat meewerking had wel prettig geweest.quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo werken vrouwen niet mee en waarom moeten ze ten opzichte van jou altijd meewerken?
100% kans dat je er vroeg of laat door in de problemen komt. Nu jij weer.quote:
Meewerking in welk opzicht?quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze hoeven niet altijd mee te werken, maar soms een keertje wat meewerking had wel prettig geweest.
Dat probeer ik nu ook, een lach kan zoveel doen voor jezelf en een anderquote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe ik inderdaad. Een vriendelijk gebaar kost niets. Als ik auto rijd of op de motor zit of gewoon ergens loop, ik lach vriendelijk en groet iedereen,
Dan sla ik je gewoon van me af, dat is me al eens eerder gebeurdquote:Op zondag 30 september 2012 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je wel ff onheus bejegenen, kun je oefenen.
Dat iemand je onheus bejegende of dat je mij hebt geslagen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
Dan sla ik je gewoon van me af, dat is me al eens eerder gebeurd.
Niet bitcherig doen, een beetje helpen bij het op gang houden van een leuk gesprek. In het beste geval zelf een versierpoging doen, maar dat hoeft niet eens.quote:
Daarom. Stond vandaag even bij een tankstation met de motor en een meid met een auto parkeert er naast me. Ik groet haar vriendelijk, en toen ze terug kwam toch nog even mee gepraat en na afloop elkaar goede reis gewenst.quote:Op zondag 30 september 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat probeer ik nu ook, een lach kan zoveel doen voor jezelf en een ander
Dat eerstequote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat iemand je onheus bejegende of dat je mij hebt geslagen?
Dan heb je de verkeerde, move on naar de volgende. Vrouwen doen zelf weinig versierpogingen omdat dat gemiddeld genomen niet nodig is ...quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet bitcherig doen, een beetje helpen bij het op gang houden van een leuk gesprek. In het beste geval zelf een versierpoging doen, maar dat hoeft niet eens.
Dat zijn de leuke spontane dingenquote:Op zondag 30 september 2012 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. Stond vandaag even bij een tankstation met de motor en een meid met een auto parkeert er naast me. Ik groet haar vriendelijk, en toen ze terug kwam toch nog even mee gepraat en na afloop elkaar goede reis gewenst.
Geluk moet je afdwingen Benzin.quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik was al bijna bang dat ik iets had gemist.quote:
Leuke typoquote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geluk moet je afswingen Benzin.
En Benzin, ga asjeblieft niet weer op die toer he
Ja, dit probleem heb ik ookquote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef Faxie het volgende:
Ik lach altijd lief naar de dames op het water, en die lachen ook altijd wel lief terug, maar verder....
Dan moet je wel heel down and out zijn geweestquote:Op zondag 30 september 2012 23:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik was al bijna bang dat ik iets had gemist.
Ja ik, waar woon je?quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand hier zin om te neuken met mij ?
Dan doe ik ook maar ninja edittenquote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sorrie sint, no homoquote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |