Die afstand hequote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik eraan denk. Ik zou alleen niet weten wanneer ik ooit weer in Den Bosch ben.
Lukt gedagzeggen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Lastig is een understatement. Het grenst aan onmogelijk.
Dat kan heel goedquote:Op zondag 30 september 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die afstand he.
Ik ben voor werk een keer in Enschede geweest, ik denk op het bedrijventerrein.
Doe Maarquote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
Een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie, vriendschap is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom.
* Samzz zingt.
Clouseau toch?quote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
Een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie, vriendschap is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom.
* Samzz zingt.
Alleen met meisjes waar ik eerder contact mee heb gehad. En aangezien er weinig zijn in mijn werkveld valt dat dus tegenquote:
En ik houd mijn vrienden vast, m'n hele leven langquote:Op zondag 30 september 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, vriendschap is een investering.
Ik ken helaas geen mensen in Enschede en werk is echt een hele kleine kansquote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan heel goed.
Als je weer eens in Enschede bent, let me know, gaan we mini-meeten.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
* Samzz zingt.
Ik ken alleen België van hun.quote:
Maar ik heb het gevoel dat ik inmiddels wel genoeg moeite heb gedaan. Ben het zat.quote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks in dit leven komt vanzelf.
Werk niet, geld niet, de liefde niet enzovoort enzovoort.
Je moet er moeite voor doen.
Tot zover mijn wijsheid.
Same here voor Den Boschquote:Op zondag 30 september 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken helaas geen mensen in Enschede en werk is echt een hele kleine kans
Dan geef je het op. Als je dat vindt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ik heb het gevoel dat ik inmiddels wel genoeg moeite heb gedaan. Ben het zat.
Ik heb van andere dingen meer verstandquote:
Het Goede Doelquote:Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb van andere dingen meer verstand
Mja, dan heb ik niets meer om voor te leven. Liever valse hoop, dan geen hoopquote:Op zondag 30 september 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan geef je het op. Als je dat vindt.
Ja, zo versier je vrouwen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ik heb het gevoel dat ik inmiddels wel genoeg moeite heb gedaan. Ben het zat.
Iedereen kent dat liedje volgens mij welquote:Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Shit, ik zie het
Eeuwige schaamte, ik ken het liedje wel namelijk
Wat nou als je dat voorbehoud loslaat, en er los van de situatie iets mee wil doen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:36 schreef Samzz het volgende:
Nu vanavond. Wat er het komende half jaar gaat gebeuren weet ik niet. Dat is maar afhankelijk van de situatie.
Begin daar eens mee, groet iedere dame. Jong, oud, mooi, minder mooi etc. Iedereen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef benzin het volgende:
[..]
Alleen met meisjes waar ik eerder contact mee heb gehad. En aangezien er weinig zijn in mijn werkveld valt dat dus tegen
Je moet juist veel dingen hebben om voor te leven. Je moet je -eigen- leven zien in te vullen, daar heb je niet een ander voor nodig.quote:Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, dan heb ik niets meer om voor te leven. Liever valse hoop, dan geen hoop
Het is heel simpel.quote:Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Mja, dan heb ik niets meer om voor te leven. Liever valse hoop, dan geen hoop
Zoals?quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat nou als je dat voorbehoud loslaat, en er los van de situatie iets mee wil doen?
Goede tipquote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Begin daar eens mee, groet iedere dame. Jong, oud, mooi, minder mooi etc. Iedereen.
Alles draait om de eenvoud.quote:
Ja, ik kan het lastig uitleggen. De goeie eruit zoeken (cherry picking) is 99% van het werk.quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen kent dat liedje volgens mij wel. Ik vind het verwonderlijk hoe waar dat liedje is.
Oei dat is ook een goede ja! De film Intouchables is daar zo een verrekt goed voorbeeld van. Ik word al vrolijk als ik aan die acteur denkquote:Op zondag 30 september 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede tip. Ik wil ook gaan proberen naar iedereen te glimlachen die ik zie
.
Niet doen Samzz, dan word je onweerstaanbaarquote:Op zondag 30 september 2012 22:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goede tip. Ik wil ook gaan proberen naar iedereen te glimlachen die ik zie
.
Gevaarlijk ditquote:Liever valse hoop, dan geen hoop
Dat je jezelf voorneemt vanaf nu in elk geval probeert te communiceren met anderen in situaties waar je voorheen de confrontatie uit de weg zou gaan. Helemaal mooi is dat het niet uitloopt op een confrontatie, maar dat het gewoon een gesprek wordt.quote:
Nja, er zijn wel een paar dingen die ik leuk vind, maar door andere verplichtingen is daar niet zoveel tijd voor als ik zou willen. Ik heb maar één echt belangrijk doel in mijn leven. Als ik nu al helemaal zeker zou weten dat ik haar niet ga vinden dan zou dat mijn belangrijkste doel onderuit schoppen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet juist veel dingen hebben om voor te leven. Je moet je -eigen- leven zien in te vullen, daar heb je niet een ander voor nodig.
Benzin, hoe zit jij in je vrienden?
Ja, dat is ook zo. En ze bestaan ook. Ik heb niet voor niets een beste vriend en vriendin.quote:Op zondag 30 september 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, ik kan het lastig uitleggen. De goeie eruit zoeken (cherry picking) is 99% van het werk.
Ik heb geen enkele reden om aan mijn vriendschappen te twijfelen, ze zijn door en door eerlijk...en daar houd ik nog het meeste van.
Door en door eerlijke mensen bestaan. Je moet natuurlijk zelf geen kling-on zijn, daar houd niemand van
Iddquote:Op zondag 30 september 2012 22:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oei dat is ook een goede ja! De film Intouchables is daar zo een verrekt goed voorbeeld van. Ik word al vrolijk als ik aan die acteur denk
Zit je m'n zelfvertrouwen nou de grond in te borenquote:Op zondag 30 september 2012 22:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet doen Samzz, dan word je onweerstaanbaar
Ja, en als je dat niet kan minstens neutraal zijn en er voor open staan. En zo komt die uitspraak niet over, eerder verbitterd. En dat op je 22e al.quote:zondag 30 september 2012 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet moeite blijven doen als dat keer op keer faalt?
Sowieso moeite doen.
Ah zo, ja, dat probeer ik sowieso alquote:Op zondag 30 september 2012 22:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je jezelf voorneemt vanaf nu in elk geval probeert te communiceren met anderen in situaties waar je voorheen de confrontatie uit de weg zou gaan. Helemaal mooi is dat het niet uitloopt op een confrontatie, maar dat het gewoon een gesprek wordt.
Vriendschappen moet je onderhouden Benzin. Je weet maar nooit wat je later aan ze gaat hebbenquote:Op zondag 30 september 2012 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, er zijn wel een paar dingen die ik leuk vind, maar door andere verplichtingen is daar niet zoveel tijd voor als ik zou willen. Ik heb maar één echt belangrijk doel in mijn leven. Als ik nu al helemaal zeker zou weten dat ik haar niet ga vinden dan zou dat mijn belangrijkste doel onderuit schoppen.
Ik heb een paar mensen met wie ik vaker omga.
Nog meer proberen dan!quote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
Ah zo, ja, dat probeer ik sowieso al. Soms lukt dat, soms niet.
Dan moet er wel een probleem zijn, hequote:
Nee gaan janken werkt wel.quote:Op zondag 30 september 2012 22:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Je moet moeite blijven doen als dat keer op keer faalt?
Sowieso moeite doen.
Ik wil je wel ff onheus bejegenen, kun je oefenen.quote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef Samzz het volgende:
Dan moet er wel een probleem zijn, he. Die ga ik niet maken, hoor
.
Het is niet helemaal mijn schuld dat ik zo verbitterd ben. Vrouwen werken ook niet echt mee en ik heb ook tot nu toe een flinke dosis pech gehad.quote:Op zondag 30 september 2012 22:54 schreef Casie het volgende:
[..]
Ja, en als je dat niet kan minstens neutraal zijn en er voor open staan. En zo komt die uitspraak niet over, eerder verbitterd. En dat op je 22e al.
Hoezo werken vrouwen niet mee en waarom moeten ze ten opzichte van jou altijd meewerken?quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet helemaal mijn schuld dat ik zo verbitterd ben. Vrouwen werken ook niet echt mee en ik heb ook tot nu toe een flinke dosis pech gehad.
Statistisch gezien kan ik toch bijna niet altijd pech hebben, dus ik maak me vast op voor de mazzelgolf.
Vrouwen zijn geen statistiekquote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet helemaal mijn schuld dat ik zo verbitterd ben. Vrouwen werken ook niet echt mee en ik heb ook tot nu toe een flinke dosis pech gehad.
Statistisch gezien kan ik toch bijna niet altijd pech hebben, dus ik maak me vast op voor de mazzelgolf.
Doe ik inderdaad. Een vriendelijk gebaar kost niets. Als ik auto rijd of op de motor zit of gewoon ergens loop, ik lach vriendelijk en groet iedereen,quote:Op zondag 30 september 2012 22:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Begin daar eens mee, groet iedere dame. Jong, oud, mooi, minder mooi etc. Iedereen.
Omdat hij anders kritisch naar zichzelf zou moeten kijken! Veel makkelijker toch om het bij anderen te zoeken?quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
Hoezo werken vrouwen niet mee en waarom moeten ze ten opzichte van jou altijd meewerken?
Ze hoeven niet altijd mee te werken, maar soms een keertje wat meewerking had wel prettig geweest.quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoezo werken vrouwen niet mee en waarom moeten ze ten opzichte van jou altijd meewerken?
100% kans dat je er vroeg of laat door in de problemen komt. Nu jij weer.quote:
Meewerking in welk opzicht?quote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef benzin het volgende:
[..]
Ze hoeven niet altijd mee te werken, maar soms een keertje wat meewerking had wel prettig geweest.
Dat probeer ik nu ook, een lach kan zoveel doen voor jezelf en een anderquote:Op zondag 30 september 2012 22:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe ik inderdaad. Een vriendelijk gebaar kost niets. Als ik auto rijd of op de motor zit of gewoon ergens loop, ik lach vriendelijk en groet iedereen,
Dan sla ik je gewoon van me af, dat is me al eens eerder gebeurdquote:Op zondag 30 september 2012 22:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je wel ff onheus bejegenen, kun je oefenen.
Dat iemand je onheus bejegende of dat je mij hebt geslagen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:59 schreef Samzz het volgende:
Dan sla ik je gewoon van me af, dat is me al eens eerder gebeurd.
Niet bitcherig doen, een beetje helpen bij het op gang houden van een leuk gesprek. In het beste geval zelf een versierpoging doen, maar dat hoeft niet eens.quote:
Daarom. Stond vandaag even bij een tankstation met de motor en een meid met een auto parkeert er naast me. Ik groet haar vriendelijk, en toen ze terug kwam toch nog even mee gepraat en na afloop elkaar goede reis gewenst.quote:Op zondag 30 september 2012 22:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat probeer ik nu ook, een lach kan zoveel doen voor jezelf en een ander
Dat eerstequote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat iemand je onheus bejegende of dat je mij hebt geslagen?
Dan heb je de verkeerde, move on naar de volgende. Vrouwen doen zelf weinig versierpogingen omdat dat gemiddeld genomen niet nodig is ...quote:Op zondag 30 september 2012 23:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Niet bitcherig doen, een beetje helpen bij het op gang houden van een leuk gesprek. In het beste geval zelf een versierpoging doen, maar dat hoeft niet eens.
Dat zijn de leuke spontane dingenquote:Op zondag 30 september 2012 23:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daarom. Stond vandaag even bij een tankstation met de motor en een meid met een auto parkeert er naast me. Ik groet haar vriendelijk, en toen ze terug kwam toch nog even mee gepraat en na afloop elkaar goede reis gewenst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |