quote:Op zondag 30 september 2012 22:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou, ze zeiden tegen mij dat het vanzelf komt, dus dat zeg ik tegen jou ook.Niks in dit leven komt vanzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werk niet, geld niet, de liefde niet enzovoort enzovoort.
Je moet er moeite voor doen.
Tot zover mijn wijsheid.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
True, vriendschap is een investering.quote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een vriendschap is ook iets wat je heel langzaam opbouwt. Voor mij geldt dat ik iemand pas vriend noem als ik hem/haar (een goeie kennis) al een jaar of 5 ken.
Wel kut voor je dat je geen echte vrienden meer hebt Muhahaha, wellicht vind je op fok! iemand?
Niks lieverd.quote:Op zondag 30 september 2012 22:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat?
[..]
Makkelijkste vraag, ooit.
Lastig is een understatement. Het grenst aan onmogelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het komt niet vanzelf goed, als je niks doet gebeurd er niks als man zijnde. Vind je het lastig om vrouwen aan te spreken?
Die afstand hequote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik eraan denk. Ik zou alleen niet weten wanneer ik ooit weer in Den Bosch ben.
Lukt gedagzeggen?quote:Op zondag 30 september 2012 22:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Lastig is een understatement. Het grenst aan onmogelijk.
Dat kan heel goedquote:Op zondag 30 september 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die afstand he.
Ik ben voor werk een keer in Enschede geweest, ik denk op het bedrijventerrein.
Doe Maarquote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
Een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie, vriendschap is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom.
* Samzz zingt.
Clouseau toch?quote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
Een keer trek je de conclusie, vriendschap is een illusie, vriendschap is een droom, een pakketje schroot met een dun laagje chroom.
* Samzz zingt.
Alleen met meisjes waar ik eerder contact mee heb gehad. En aangezien er weinig zijn in mijn werkveld valt dat dus tegenquote:
En ik houd mijn vrienden vast, m'n hele leven langquote:Op zondag 30 september 2012 22:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True, vriendschap is een investering.
Ik ken helaas geen mensen in Enschede en werk is echt een hele kleine kansquote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan heel goed.
Als je weer eens in Enschede bent, let me know, gaan we mini-meeten.
quote:Op zondag 30 september 2012 22:47 schreef Samzz het volgende:
* Samzz zingt.
Ik ken alleen België van hun.quote:
Maar ik heb het gevoel dat ik inmiddels wel genoeg moeite heb gedaan. Ben het zat.quote:Op zondag 30 september 2012 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Niks in dit leven komt vanzelf.
Werk niet, geld niet, de liefde niet enzovoort enzovoort.
Je moet er moeite voor doen.
Tot zover mijn wijsheid.
Same here voor Den Boschquote:Op zondag 30 september 2012 22:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik ken helaas geen mensen in Enschede en werk is echt een hele kleine kans
Dan geef je het op. Als je dat vindt.quote:Op zondag 30 september 2012 22:48 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ik heb het gevoel dat ik inmiddels wel genoeg moeite heb gedaan. Ben het zat.
Ik heb van andere dingen meer verstandquote:
Het Goede Doelquote:Op zondag 30 september 2012 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik heb van andere dingen meer verstand
Mja, dan heb ik niets meer om voor te leven. Liever valse hoop, dan geen hoopquote:Op zondag 30 september 2012 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan geef je het op. Als je dat vindt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |