Precies! Alleen rookte ze en dat was dan weer een afknapper, maar dat is dan weer persoonlijkquote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke spontane dingen.
Toch niet tijdens het tanken he?quote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies! Alleen rookte ze en dat was dan weer een afknapper, maar dat is dan weer persoonlijk
Misschien moet ik me maar eens bij een datingsite gaan aanmelden gewoon voor de lolquote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies! Alleen rookte ze en dat was dan weer een afknapper, maar dat is dan weer persoonlijk
Doe ik ook niet, heb gewoon een rotdag vandaag. Al die foto's op Facebook van gelukkige stelletjesquote:Op zondag 30 september 2012 23:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
En Benzin, ga asjeblieft niet weer op die toer he
Vraag het dat Japans sprekende wijf met die dikke tieten.quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Heeft iemand hier zin om te neuken met mij ?
Ik weet niet hoe hard je slaat als het puntje bij het paaltje komt...quote:Op zondag 30 september 2012 23:04 schreef Samzz het volgende:
Dan moet je wel heel down and out zijn geweest.
Hoe vaak heb je een meisje echt proberen te versieren?quote:Op zondag 30 september 2012 22:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet helemaal mijn schuld dat ik zo verbitterd ben. Vrouwen werken ook niet echt mee en ik heb ook tot nu toe een flinke dosis pech gehad.
Statistisch gezien kan ik toch bijna niet altijd pech hebben, dus ik maak me vast op voor de mazzelgolf.
Ja nou en?quote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, heb gewoon een rotdag vandaag. Al die foto's op Facebook van gelukkige stelletjes![]()
![]()
En ik ben verdomme bijna een kwart eeuw hier en het lukt me niet blegh
En tot overmaat van ramp weer bijna kerst/oud&nieuw/valentijnsdag. Blegh.
Zoals ik al zei, ik probeer de valse hoop hoog te houden; dat lukt morgen vast weer beter.
Je klinkt als 1 grote brok frustratie...quote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, heb gewoon een rotdag vandaag. Al die foto's op Facebook van gelukkige stelletjes![]()
![]()
En ik ben verdomme bijna een kwart eeuw hier en het lukt me niet blegh
En tot overmaat van ramp weer bijna kerst/oud&nieuw/valentijnsdag. Blegh.
Zoals ik al zei, ik probeer de valse hoop hoog te houden; dat lukt morgen vast weer beter.
ze reageerde nietquote:Op zondag 30 september 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Vraag het dat Japans sprekende wijf met die dikke tieten.
Kelder? Het keldertje op FOK! of heeft hij waarin z'n kelder geketend zittenquote:Op zondag 30 september 2012 23:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jawel, ik ken hem nu wel een beetje. Of hij zit zich in de kelder te vermaken
.
Nooit. Weet helemaal niet hoe dat werkt.quote:Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je een meisje echt proberen te versieren?
Zo voel ik me ook. Maar heel eerlijk, ik verdien gewoon een keertje mazzel.quote:Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je klinkt als 1 grote brok frustratie...
Zijn eigen kelder natuurlijkquote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kelder? Het keldertje op FOK! of heeft hij waarin z'n kelder geketend zitten?
Hahaha! Nee, was op de parkeerplaatsquote:Op zondag 30 september 2012 23:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toch niet tijdens het tanken he?
INTERESSE TONEN!quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Nooit. Weet helemaal niet hoe dat werkt.
Korte en directe antwoorden.quote:
Jij weet niet van Mur's kelder?quote:Op zondag 30 september 2012 23:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kelder? Het keldertje op FOK! of heeft hij waarin z'n kelder geketend zitten?
Ik heb geen kelderquote:Op zondag 30 september 2012 23:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zijn eigen kelder natuurlijk. We gaan GvsE een keer meenemen om daar vast te binden
. Lekker met de zweep eroverheen kletsen
![]()
Mij vandaag welquote:Op zondag 30 september 2012 23:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja nou en?
Ik ben nog veel langer single geweest dan jij oud bent Benzin, dus hou op met dat geschijt van je
Mij hoor je toch ook niet de hele tijd janken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |