Tsss, you underestimate their powerquote:Op zondag 30 september 2012 23:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Honden zijn van nature in principe niet agressief. Waren ze dat wel, dan had jij je katten niet meer.
Wat jij ziet als goede dingen doen is te simplistisch en niet perse het beste. En jij grijpt meteen naar gemeen en oneerlijk wat wel heel erg eenzijdig is. En soms moeten mensen bijvoorbeeld hard voor elkaar zijn en dat straf jij dan af omdat jij daar toevallig niet mee om kan gaan. Dat is erg oneerlijk van jou.quote:Op zondag 30 september 2012 23:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het een goede reden. Het is heel simpel: Wie goede dingen doet, krijgt goede dingen.
Mensen moeten gemeen en oneerlijk zijn omdat dat is hoe ze werken?
Dat is wat anders dan vliegenquote:Op zondag 30 september 2012 23:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou in Spanje zag ik iemand die op een surfplank zat, met z'n hond voor zichDie leek het wel leuk te vinden
Daar twijfel ik niet aan, ik ben een stuk kleinerquote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Heb je haar spierballen gezien? Ze maakt zo een wokkel van je
Dat dacht ik ook, totdat ik ze een keer betraptequote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef Casie het volgende:
[..]
[..]
Ouders hebben toch geen seksleven
Nee, jij die van een hond.quote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tsss, you underestimate their power
Wat lief dat je het allemaal zo uitlegt.quote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat jij ziet als goede dingen doen is te simplistisch en niet perse het beste. En jij grijpt meteen naar gemeen en oneerlijk wat wel heel erg eenzijdig is. En soms moeten mensen bijvoorbeeld hard voor elkaar zijn en dat straf jij dan af omdat jij daar toevallig niet mee om kan gaan. Dat is erg oneerlijk van jou.
En wat is goed doen dan? En wat zijn goede dingen krijgen? Een keertje lekker mogen neuken omdat jij altijd zo goed voor je plantje gezorgd hebt en je ouders geen hartaanval hebt bezorgd? I hope not.
Dat is precies het punt wat ik maak, dat is oneerlijk. Degene die zijn soort het beste steunt wordt afgemaakt.quote:Op zondag 30 september 2012 23:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo werkt de natuur niet. In de natuur wint de sterkere, niet de liefste.
wie kent dat moment nietquote:Op zondag 30 september 2012 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat ik ze een keer betrapte
benzin...wat doe je toch hopeloos naief.quote:Op zondag 30 september 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is precies het punt wat ik maak, dat is oneerlijk. Degene die zijn soort het beste steunt wordt afgemaakt.
Wat krijg ik nu voor liefs? Wat wie lief doet die krijgt dan ook lieve dingen toch?quote:Op zondag 30 september 2012 23:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat lief dat je het allemaal zo uitlegt.
Kan je terug in de tijd en misschien de oermensen ander gedrag aanleren.quote:
Ik geef je aandacht op mijn beurt. Dat is ook weer lief. Dus wat krijg ik nu weer van jou?quote:Op zondag 30 september 2012 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Wat krijg ik nu voor liefs? Wat wie lief doet die krijgt dan ook lieve dingen toch?
Neehoor, dat is niet oneerlijk. Daar is het ondersteunende volk voor. Gebruiken en dumpen zodra je ze niet meer nodig hebt. Daarom moet je zorgen dat je een leider bent en geen volger.quote:Op zondag 30 september 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is precies het punt wat ik maak, dat is oneerlijk. Degene die zijn soort het beste steunt wordt afgemaakt.
Ik ben gewikkeld in een dekentje en liggend in een mandje voor de deur gezet, dat kan de enige verklaring zijnquote:Op zondag 30 september 2012 23:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij werd door de vogel gebracht?
Dat is niet oneerlijk, het enige wat oneerlijk is is dat jouw ouders je nooit geleerd hebben om in de echte wereld te leven en doodnormale dingen te kunnen handelen. Ookwel dikke vette pech genoemd, en een mooi moment om deze tegenslag om te zetten in iets positiefs. Zelluf. Zonder hulp van een volslagen idiote utopie.quote:Op zondag 30 september 2012 23:38 schreef benzin het volgende:
[..]
O zoquote:Op zondag 30 september 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Kan je terug in de tijd en misschien de oermensen ander gedrag aanleren.
Ja, ik ga voor 3 op een rijquote:Op zondag 30 september 2012 23:40 schreef Capstan het volgende:
Ik dacht nog: ach, ik lees zo wel even terug. Maar heb ik het goed als ik zeg dat het lijkt alsof opeens het oude tempo er weer in zit? Een topic per half uur, of zo?
Dat lijkt mij heel genantquote:Op zondag 30 september 2012 23:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, totdat ik ze een keer betrapte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |