Met mij en verder alleen maar vrouwen ook, maar dat gaat ook niet gebeurenquote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten werken. Met wat eerlijkheid zou het universum een betere plek zijn.
Bossche bolquote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice try... ik wil haar Den Bosch via de Dieze laten zien, Bossche Bol eten, de markt laten zien echt alles![]()
![]()
Yup, nog immer tien minuutjes lopen vanaf mijn voordeur.quote:
Dat kan ik beamenquote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk. FOK! is wel een fijne afleiding.
Ik kom vaak aan het strandquote:
Hou op, ik krijg er nu al zin inquote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Casie het volgende:
[..]
Bossche bol![]()
Ik moet echt weer vaker naar Brabant gaan
Waaaaaaaaaat een onzin.quote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten werken. Met wat eerlijkheid zou het universum een betere plek zijn.
Ik heb liever een Brabantse Broeder. Wat een genot is datquote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Casie het volgende:
[..]
Bossche bol![]()
Er is toch nog wel plek voor een paar Fokkertjes?quote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mij en verder alleen maar vrouwen ook, maar dat gaat ook niet gebeuren
Ben jij al in die nieuwe broodjeszaak in Druten geweest?quote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Casie het volgende:
[..]
Bossche bol![]()
Nou vooruit maar dan, jullie mogen er ook wel bijquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is toch nog wel plek voor een paar Fokkertjes?
Die ken ik nietquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een Brabantse Broeder. Wat een genot is dat.
Je bent nog idealistischer dan Diederik Samsom.quote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:
Ik zit toch aan de andere kant van het land dus van mij heb je geen last hoorquote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit maar dan, jullie mogen er ook wel bij
Ik lig regelmatig in een deuk om uitspraken, briljantquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen
[..]
Ik kom vaak aan het strand
Brabante broeder?quote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een Brabantse Broeder. Wat een genot is dat.
Mijn ouders wel, ze hadden het zelf op mijn vaders verjaardag overquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij al in die nieuwe broodjeszaak in Druten geweest?
Jah, onze Faxman is een aantrekkelijke boyquote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig regelmatig in een deuk om uitspraken, briljant.
Jij doet kyte-surfen, toch?
quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig regelmatig in een deuk om uitspraken, briljant.
Jij doet kyte-surfen, toch?
Wel duur geloof ik toch?quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef Casie het volgende:
[..]
Brabante broeder?
[..]
Mijn ouders wel, ze hadden het zelf op mijn vaders verjaardag over, en hij is goed volgens hun maar niet speciaal.
You tell her!quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, onze Faxman is een aantrekkelijke boy
Ik kan het niet uitleggenquote:
No homo, maar ik ben het daar mee eensquote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, onze Faxman is een aantrekkelijke boy
Broodje? Bier? Snoepgoed?quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen. Maar zo lekker
.
Denk het niet.quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is die meet een uitgaansnacht?
Spread the wordquote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
No homo, maar ik ben het daar mee eens
Min of meer.quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan. Is het moeilijk?quote:
Ja ik bedoel, is het de hele nacht doorgaan of zo van 20:00 - 24:00 kroegje pakkenquote:
Meer een cafe nacht volgens mij?quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gebak.quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Broodje? Bier? Snoepgoed?![]()
Vertel het me ik ben nieuwsgierig want na 20 jaar weet ik nog niet wat dat is
Kroegen!quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer een cafe nacht volgens mij?
Wellicht naderhand de stad even in ofzo? ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |