Met mij en verder alleen maar vrouwen ook, maar dat gaat ook niet gebeurenquote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten werken. Met wat eerlijkheid zou het universum een betere plek zijn.
Bossche bolquote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice try... ik wil haar Den Bosch via de Dieze laten zien, Bossche Bol eten, de markt laten zien echt alles![]()
![]()
Yup, nog immer tien minuutjes lopen vanaf mijn voordeur.quote:
Dat kan ik beamenquote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk. FOK! is wel een fijne afleiding.
Ik kom vaak aan het strandquote:
Hou op, ik krijg er nu al zin inquote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Casie het volgende:
[..]
Bossche bol![]()
Ik moet echt weer vaker naar Brabant gaan
Waaaaaaaaaat een onzin.quote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten werken. Met wat eerlijkheid zou het universum een betere plek zijn.
Ik heb liever een Brabantse Broeder. Wat een genot is datquote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Casie het volgende:
[..]
Bossche bol![]()
Er is toch nog wel plek voor een paar Fokkertjes?quote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mij en verder alleen maar vrouwen ook, maar dat gaat ook niet gebeuren
Ben jij al in die nieuwe broodjeszaak in Druten geweest?quote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Casie het volgende:
[..]
Bossche bol![]()
Nou vooruit maar dan, jullie mogen er ook wel bijquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is toch nog wel plek voor een paar Fokkertjes?
Die ken ik nietquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een Brabantse Broeder. Wat een genot is dat.
Je bent nog idealistischer dan Diederik Samsom.quote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:
Ik zit toch aan de andere kant van het land dus van mij heb je geen last hoorquote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit maar dan, jullie mogen er ook wel bij
Ik lig regelmatig in een deuk om uitspraken, briljantquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen
[..]
Ik kom vaak aan het strand
Brabante broeder?quote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een Brabantse Broeder. Wat een genot is dat.
Mijn ouders wel, ze hadden het zelf op mijn vaders verjaardag overquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij al in die nieuwe broodjeszaak in Druten geweest?
Jah, onze Faxman is een aantrekkelijke boyquote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig regelmatig in een deuk om uitspraken, briljant.
Jij doet kyte-surfen, toch?
quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig regelmatig in een deuk om uitspraken, briljant.
Jij doet kyte-surfen, toch?
Wel duur geloof ik toch?quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef Casie het volgende:
[..]
Brabante broeder?
[..]
Mijn ouders wel, ze hadden het zelf op mijn vaders verjaardag over, en hij is goed volgens hun maar niet speciaal.
You tell her!quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, onze Faxman is een aantrekkelijke boy
Ik kan het niet uitleggenquote:
No homo, maar ik ben het daar mee eensquote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, onze Faxman is een aantrekkelijke boy
Broodje? Bier? Snoepgoed?quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen. Maar zo lekker
.
Denk het niet.quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is die meet een uitgaansnacht?
Spread the wordquote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
No homo, maar ik ben het daar mee eens
Min of meer.quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan. Is het moeilijk?quote:
Ja ik bedoel, is het de hele nacht doorgaan of zo van 20:00 - 24:00 kroegje pakkenquote:
Meer een cafe nacht volgens mij?quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gebak.quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Broodje? Bier? Snoepgoed?![]()
Vertel het me ik ben nieuwsgierig want na 20 jaar weet ik nog niet wat dat is
Kroegen!quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer een cafe nacht volgens mij?
Wellicht naderhand de stad even in ofzo? ...
Eerder het tweede.quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, is het de hele nacht doorgaan of zo van 20:00 - 24:00 kroegje pakken
Valt op zich wel mee hoorquote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan. Is het moeilijk?
quote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
Ik houd het voor gezien vanavond, morgen vroeg op voor sollicitatie, 2e gesprek. De groeten!
Hey de mazzel El Thijs!quote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
Ik houd het voor gezien vanavond, morgen vroeg op voor sollicitatie, 2e gesprek. De groeten!
Het is niet waar te maken. Ik heb ook nog wel andere ideeën over hoe een perfecte wereld zou werken, maar het is onmogelijk dat waar te maken.quote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent nog idealistischer dan Diederik Samsom.
Grote verschil die probeert ze nog waar te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |