Met mij en verder alleen maar vrouwen ook, maar dat gaat ook niet gebeurenquote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten werken. Met wat eerlijkheid zou het universum een betere plek zijn.
Bossche bolquote:Op zondag 30 september 2012 23:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nice try... ik wil haar Den Bosch via de Dieze laten zien, Bossche Bol eten, de markt laten zien echt alles![]()
![]()
Yup, nog immer tien minuutjes lopen vanaf mijn voordeur.quote:
Dat kan ik beamenquote:Op zondag 30 september 2012 23:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Redelijk. FOK! is wel een fijne afleiding.
Ik kom vaak aan het strandquote:
Hou op, ik krijg er nu al zin inquote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Casie het volgende:
[..]
Bossche bol![]()
Ik moet echt weer vaker naar Brabant gaan
Waaaaaaaaaat een onzin.quote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo zou het wel moeten werken. Met wat eerlijkheid zou het universum een betere plek zijn.
Ik heb liever een Brabantse Broeder. Wat een genot is datquote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Casie het volgende:
[..]
Bossche bol![]()
Er is toch nog wel plek voor een paar Fokkertjes?quote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met mij en verder alleen maar vrouwen ook, maar dat gaat ook niet gebeuren
Ben jij al in die nieuwe broodjeszaak in Druten geweest?quote:Op zondag 30 september 2012 23:16 schreef Casie het volgende:
[..]
Bossche bol![]()
Nou vooruit maar dan, jullie mogen er ook wel bijquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is toch nog wel plek voor een paar Fokkertjes?
Die ken ik nietquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een Brabantse Broeder. Wat een genot is dat.
Je bent nog idealistischer dan Diederik Samsom.quote:Op zondag 30 september 2012 23:15 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:
Ik zit toch aan de andere kant van het land dus van mij heb je geen last hoorquote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou vooruit maar dan, jullie mogen er ook wel bij
Ik lig regelmatig in een deuk om uitspraken, briljantquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat kan ik beamen
[..]
Ik kom vaak aan het strand
Brabante broeder?quote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb liever een Brabantse Broeder. Wat een genot is dat.
Mijn ouders wel, ze hadden het zelf op mijn vaders verjaardag overquote:Op zondag 30 september 2012 23:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben jij al in die nieuwe broodjeszaak in Druten geweest?
Jah, onze Faxman is een aantrekkelijke boyquote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig regelmatig in een deuk om uitspraken, briljant.
Jij doet kyte-surfen, toch?
quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lig regelmatig in een deuk om uitspraken, briljant.
Jij doet kyte-surfen, toch?
Wel duur geloof ik toch?quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef Casie het volgende:
[..]
Brabante broeder?
[..]
Mijn ouders wel, ze hadden het zelf op mijn vaders verjaardag over, en hij is goed volgens hun maar niet speciaal.
You tell her!quote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, onze Faxman is een aantrekkelijke boy
Ik kan het niet uitleggenquote:
No homo, maar ik ben het daar mee eensquote:Op zondag 30 september 2012 23:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jah, onze Faxman is een aantrekkelijke boy
Broodje? Bier? Snoepgoed?quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het niet uitleggen. Maar zo lekker
.
Denk het niet.quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is die meet een uitgaansnacht?
Spread the wordquote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
No homo, maar ik ben het daar mee eens
Min of meer.quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan. Is het moeilijk?quote:
Ja ik bedoel, is het de hele nacht doorgaan of zo van 20:00 - 24:00 kroegje pakkenquote:
Meer een cafe nacht volgens mij?quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Gebak.quote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Broodje? Bier? Snoepgoed?![]()
Vertel het me ik ben nieuwsgierig want na 20 jaar weet ik nog niet wat dat is
Kroegen!quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Meer een cafe nacht volgens mij?
Wellicht naderhand de stad even in ofzo? ...
Eerder het tweede.quote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, is het de hele nacht doorgaan of zo van 20:00 - 24:00 kroegje pakken
Valt op zich wel mee hoorquote:Op zondag 30 september 2012 23:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan. Is het moeilijk?
quote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
Ik houd het voor gezien vanavond, morgen vroeg op voor sollicitatie, 2e gesprek. De groeten!
Hey de mazzel El Thijs!quote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
Ik houd het voor gezien vanavond, morgen vroeg op voor sollicitatie, 2e gesprek. De groeten!
Het is niet waar te maken. Ik heb ook nog wel andere ideeën over hoe een perfecte wereld zou werken, maar het is onmogelijk dat waar te maken.quote:Op zondag 30 september 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Je bent nog idealistischer dan Diederik Samsom.
Grote verschil die probeert ze nog waar te maken.
Slaap lekkerquote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
Ik weet alvast dat ik niet in jouw 'perfecte' wereld wil leven.quote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet waar te maken. Ik heb ook nog wel andere ideeën over hoe een perfecte wereld zou werken, maar het is onmogelijk dat waar te maken.
vertel! Ik ben 1 en al oor! Wat zijn je plannen O grote Benzin?quote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is niet waar te maken. Ik heb ook nog wel andere ideeën over hoe een perfecte wereld zou werken, maar het is onmogelijk dat waar te maken.
Heeft ook wel wat weg van een Haagse kakker.quote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
Muhahaha: http://www.bakkerijbesselink.nl/groot-20.html
Ah, verklaart wel waarom ik het niet ken als ze het alleen daar verkopenquote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef Samzz het volgende:
Muhahaha: http://www.bakkerijbesselink.nl/groot-20.html
Oke. Het klinkt wel tof. Beetje vergelijkbaar met waterskien?quote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Valt op zich wel mee hoor![]()
Begin kan lastig zijn, maar zodra je kunt varen gaat een wereld voor je open
Ben ik in 1 van die plannen heerser?quote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Okee dus je hebt geconstateerd dat het niet kan. Dat is duidelijk.quote:Op zondag 30 september 2012 23:23 schreef benzin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 september 2012 23:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan wil ik wel komen chillen
Volgens mij is het hetzelfdequote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heeft ook wel wat weg van een Haagse kakker.
http://www.bakkerijhessin(...)en-haagsekakker.html
Op FOK! komen klagen dat de wereld corrupt isquote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee dus je hebt geconstateerd dat het niet kan. Dat is duidelijk.
Dus hoe gaan we daar mee om?
Ik vertelde trouwens aan familie dat ik in jouw café was geweest en toen zeiden ze dat er een lingeriewinkel bijna tegenover moet liggen en niet te missen is. Ik heb hem niet gezien. En nu wil ik weten of ik het goed heb of hunquote:Op zondag 30 september 2012 23:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
No homo, maar ik ben het daar mee eens
Keer een vergelijkend warenonderzoek doen, gecombineerd met een strandwandeling?quote:
Wordt wel op meer plaatsen verkocht. Je kan ze ook zelf maken, wel heel veel werk.quote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah, verklaart wel waarom ik het niet ken als ze het alleen daar verkopen. Ziet er lekker uit
Ik heb geen lingerie winkel gespot en heb de hele straat doorgeredenquote:Op zondag 30 september 2012 23:25 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik vertelde trouwens aan familie dat ik in jouw café was geweest en toen zeiden ze dat er een lingeriewinkel bijna tegenover moet liggen en niet te missen is. Ik heb hem niet gezien. En nu wil ik weten of ik het goed heb of hun
Een maatschappij waarin ieder mens krijgt wat hij/zij verdient. Wie goede dingen doet en een goed mens is krijgt ook goede dingen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
vertel! Ik ben 1 en al oor! Wat zijn je plannen O grote Benzin?
Stel je voor he, we maken de wereld heel erg eerlijk. Als we iedereen die hard zijn best doet bij de meisjes maar niet slaagt krijgt een leuke vriendin. Dan komt benzin nog onder aan de lijst want hij heeft het nooit geprobeerd. Ik kom iets hoger met twee pogingen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Op FOK! komen klagen dat de wereld corrupt is
Als je hier bent gaan we daar langsquote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wordt wel op meer plaatsen verkocht. Je kan ze ook zelf maken, wel heel veel werk.
Het is echt hemels. Wel van die bakker kopen.
Als zelfs een man een lingerie winkel niet ziet heb ik vast gelijkquote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb geen lingerie winkel gespot en heb de hele straat doorgereden
Je hebt nog geen enkel "plan" genoemd. Voor een plan moet je ook een manier hebben hoe je het gaat regelen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Een maatschappij waarin ieder mens krijgt wat hij/zij verdient. Wie goede dingen doet en een goed mens is krijgt ook goede dingen.
Wat ik ook voor me zie is dat vooral de mensen met talent en intelligentie alles zouden moeten runnen en niet de mensen die per se hun idee het beste kunnen verkopen.
Ik heb nog wel meer plannen die af en toe door mijn hoofd schieten, maar kan er even niet meer bedenken. Als er iets te binnen schiet hoor je het.
Mag Sjaak dan mee? Ik heb hem altijd al mee willen nemen naar het strand, volgens mij vindt hij dat geweldigquote:Op zondag 30 september 2012 23:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Keer een vergelijkend warenonderzoek doen, gecombineerd met een strandwandeling?
Eerder met wakeboardenquote:Op zondag 30 september 2012 23:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke. Het klinkt wel tof. Beetje vergelijkbaar met waterskien?
Grappig, zo ziet mijn 6 jarige nichtje de wereld ook!quote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Een maatschappij waarin ieder mens krijgt wat hij/zij verdient. Wie goede dingen doet en een goed mens is krijgt ook goede dingen.
Wat ik ook voor me zie is dat vooral de mensen met talent en intelligentie alles zouden moeten runnen en niet de mensen die per se hun idee het beste kunnen verkopen.
Ik heb nog wel meer plannen die af en toe door mijn hoofd schieten, maar kan er even niet meer bedenken. Als er iets te binnen schiet hoor je het.
Nee hoor, we hebben hier geen lingeriewinkel.quote:Op zondag 30 september 2012 23:25 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik vertelde trouwens aan familie dat ik in jouw café was geweest en toen zeiden ze dat er een lingeriewinkel bijna tegenover moet liggen en niet te missen is. Ik heb hem niet gezien. En nu wil ik weten of ik het goed heb of hun
Weet je hoe oneerlijk dat is voor mensen die gewoon menselijk zijn en niet alles opgeven om maar de lieve vrede te bewaren en wel aan zichzelf durven te denken.quote:Op zondag 30 september 2012 23:26 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat doorkruist mijn plannen voor die logeerdate met dat slaapknuffelen. Mijn inschatting is dat de katten niet zo blij worden van Sjaak.quote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
Mag Sjaak dan mee? Ik heb hem altijd al mee willen nemen naar het strand, volgens mij vindt hij dat geweldig.
Goed ideequote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je hier bent gaan we daar langs![]()
Serieus op Benzin ingaan, hij luistert toch nietquote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet je hoe oneerlijk dat is voor mensen die gewoon menselijk zijn en niet alles opgeven om maar de lieve vrede te bewaren en wel aan zichzelf durven te denken.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Stel je voor he, we maken de wereld heel erg eerlijk. Als we iedereen die hard zijn best doet bij de meisjes maar niet slaagt krijgt een leuke vriendin. Dan komt benzin nog onder aan de lijst want hij heeft het nooit geprobeerd. Ik kom iets hoger met twee pogingen.
Dus zelfs in een eerlijke wereld krijgt benzin geen chick.
Ik kan het me ook niet herinneren eigenlijkquote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef Casie het volgende:
[..]
Als zelfs een man een lingerie winkel niet ziet heb ik vast gelijk
Is lachen, zetten we filmpje op youtubequote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Daar ben ik niet zo goed in.
Als ik serieus was zou ik nu op zijn stoep staan om hem de echte wereld in te sleuren.quote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus op Benzin ingaan, hij luistert toch niet
Sjaak binden we ook aan een vliegerquote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag Sjaak dan mee? Ik heb hem altijd al mee willen nemen naar het strand, volgens mij vindt hij dat geweldig.
Sjaak doet niks uit op katten, helaas.quote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doorkruist mijn plannen voor die logeerdate met dat slaapknuffelen. Mijn inschatting is dat de katten niet zo blij worden van Sjaak.
Dan bedoelen ze vast die met een grote lingerie winkelquote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben hier geen lingeriewinkel.
Er zit wel aan het einde van de straat een heel klein winkeltje waar ze lingerie/partykleding/dildo's verkopen
Waarom vind je dat oneerlijk?quote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet je hoe oneerlijk dat is voor mensen die gewoon menselijk zijn en niet alles opgeven om maar de lieve vrede te bewaren en wel aan zichzelf durven te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |