Serieus op Benzin ingaan, hij luistert toch nietquote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet je hoe oneerlijk dat is voor mensen die gewoon menselijk zijn en niet alles opgeven om maar de lieve vrede te bewaren en wel aan zichzelf durven te denken.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Stel je voor he, we maken de wereld heel erg eerlijk. Als we iedereen die hard zijn best doet bij de meisjes maar niet slaagt krijgt een leuke vriendin. Dan komt benzin nog onder aan de lijst want hij heeft het nooit geprobeerd. Ik kom iets hoger met twee pogingen.
Dus zelfs in een eerlijke wereld krijgt benzin geen chick.
Ik kan het me ook niet herinneren eigenlijkquote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef Casie het volgende:
[..]
Als zelfs een man een lingerie winkel niet ziet heb ik vast gelijk
Is lachen, zetten we filmpje op youtubequote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Daar ben ik niet zo goed in.
Als ik serieus was zou ik nu op zijn stoep staan om hem de echte wereld in te sleuren.quote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Serieus op Benzin ingaan, hij luistert toch niet
Sjaak binden we ook aan een vliegerquote:Op zondag 30 september 2012 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mag Sjaak dan mee? Ik heb hem altijd al mee willen nemen naar het strand, volgens mij vindt hij dat geweldig.
Sjaak doet niks uit op katten, helaas.quote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat doorkruist mijn plannen voor die logeerdate met dat slaapknuffelen. Mijn inschatting is dat de katten niet zo blij worden van Sjaak.
Dan bedoelen ze vast die met een grote lingerie winkelquote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee hoor, we hebben hier geen lingeriewinkel.
Er zit wel aan het einde van de straat een heel klein winkeltje waar ze lingerie/partykleding/dildo's verkopen
Waarom vind je dat oneerlijk?quote:Op zondag 30 september 2012 23:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Weet je hoe oneerlijk dat is voor mensen die gewoon menselijk zijn en niet alles opgeven om maar de lieve vrede te bewaren en wel aan zichzelf durven te denken.
quote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik serieus was zou ik nu op zijn stoep staan om hem de echte wereld in te sleuren.
Zieligquote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sjaak binden we ook aan een vlieger
Dat gaat de stress bij mijn katten niet minder maken vrees ik.quote:
Al het begin is moeilijk toch?quote:Op zondag 30 september 2012 23:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Daar ben ik niet zo goed in.
Ik ga die nacht daarvoor al stappen en 2 nachten achter elkaar wordt wat duurquote:
Oh, die zijn bang van honden? Jammer.quote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat de stress bij mijn katten niet minder maken vrees ik.
Omdat jij die mensen achterstelt zonder goede reden. Daarnaast staat het hele idee van dingen die jij 'goed' vind als de norm nemen mij al helemaal niet aan omdat je een compleet onrealistisch wereldbeeld hebt en blijkbaar geen idee hoe hebt hoe de mens werkt.quote:
Misschien bedoelden ze een kleine winkel die grote dildo's verkooptquote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef Casie het volgende:
[..]
Dan bedoelen ze vast die met een grote lingerie winkel
Ik heb altijd geturnd, dus mijn gevoel voor evenwicht is wel goed. Wellicht dat dat ook helpt?quote:Op zondag 30 september 2012 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Al het begin is moeilijk toch?
Maar normaal kan je wel na een 2 daagse cursus.
Of een dag goed doorhalen, dan kan je het wellicht aan het eind van de dag
Niet bekend mee, dus dan gaat hun instinct aan de haal met ze.quote:
Mijn katten zijn er juist niet bang voor, die gaan samen werken om de hond te pakken.quote:Op zondag 30 september 2012 23:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat gaat de stress bij mijn katten niet minder maken vrees ik.
O dat moet haast wel!quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb altijd geturnd, dus mijn gevoel voor evenwicht is wel goed. Wellicht dat dat ook helpt?
Ja ik let op alles.quote:
Wij hadden ook zulke katten, de buurthonden hadden serieuze trauma's en durfden niet meer langs onze tuin te lopen.quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn katten zijn er juist niet bang voor, die gaan samen werken om de hond te pakken.
.
Mijn katten zijn echte solisten, al verandert dat wellicht met een gemeenschappelijke vijand.quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef Royco1 het volgende:
Mijn katten zijn er juist niet bang voor, die gaan samen werken om de hond te pakken.
.
Ah zo. Nee, stress bezorgen is niet lief.quote:Op zondag 30 september 2012 23:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet bekend mee, dus dan gaat hun instinct aan de haal met ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |