Ons uit eindelijke doelquote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Razor21 het volgende:
Hallo,
Na het zorgvuldig controleren van onze gegevens hebben we vastgesteld dat
uw AdSense-account mogelijk ongeldige activiteit genereert. Omdat we onze
AdWords-adverteerders moeten beschermen tegen kunstmatig verhoogde kosten
voor ongeldige activiteiten, hebben we uw AdSense-account moeten
uitschakelen. Uw openstaande saldo en het aandeel van de inkomsten dat
Google zou ontvangen, worden volledig terugbetaald aan de betreffende
adverteerders.
We hopen dat u begrijpt dat we genoodzaakt zijn dergelijke stappen te
nemen om de effectiviteit van het advertentiesysteem van Google en met
name een goede verhouding tussen adverteerders en uitgevers te kunnen
garanderen. We beseffen dat dit tot ongemak kan leiden en willen u daarom
alvast bedanken voor uw begrip en medewerking.
Als u vragen heeft over de stappen die we hebben ondernomen, over de
procedure voor het aantekenen van bezwaar tegen dit besluit of over
ongeldige activiteit in het algemeen, kunt u meer informatie vinden op
http://www.google.com/adsense/support/bin/answer.py?answer=57153.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou je de url kunnen dmen ben wel benieuwdquote:Op zondag 30 september 2012 20:50 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Grotendeels uit 1 site eigenlijk en nog 2 kleintjes
Ja, gisteren en vandaag gaat het niet echt hard bij mij. Verder wel een goede maand. Ik heb deze maand twee keer de inkomsten van de afgelopen twee maanden samen verdiend. Maar ik ben bang dat dat vooral kwam door de tijdelijke piek van afgelopen week, waarbij mijn belangrijkste site ineens bezoekersrecords voor dit jaar brak. Eens kijken wat volgende maand gaat brengen dus.quote:Op zondag 30 september 2012 19:53 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik mag ook niet klagen, ruim 100% meer dan vorige maand.
Alleen de laatste 2 dagen vallen erg tegen.
Meer mensen last van?
M'n frettenkanaal loopt wel het slechtst van allemaal maar boeiend is dat niet, heb 'm vooral vanwege de hobby. Heb AdSense wel aan staan in de hoop dat ik over een jaar het frettenvoer er van kan betalen maar als dat niet lukt mogen ze ook blijvenquote:Op zondag 30 september 2012 21:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, gisteren en vandaag gaat het niet echt hard bij mij. Verder wel een goede maand. Ik heb deze maand twee keer de inkomsten van de afgelopen twee maanden samen verdiend. Maar ik ben bang dat dat vooral kwam door de tijdelijke piek van afgelopen week, waarbij mijn belangrijkste site ineens bezoekersrecords voor dit jaar brak. Eens kijken wat volgende maand gaat brengen dus.
Ik heb nu overigens 4 websites en een Youtube-account met Adsense, en één website is goed voor 98% van alle inkomsten. Komende maand moet ik dus maar eens gaan proberen om de andere sites aan te pakken. Die zitten nu op gemiddeld zo'n 1,5 bezoeker per dag geloof ik. Maar ja, het zijn ook vooral hobbysites en ik heb in het verleden nooit echt veel aandacht aan SEO geschonken
.
Ligt er maar net aan hoe kansrijk je bent om een topnotering te krijgen in de zoekresultaten.quote:Op maandag 1 oktober 2012 00:36 schreef Maxbet het volgende:
Hier toch maar eens informeren,
Ik heb een bepaalde niche in mijn hoofd om een informatieve site te maken.
Via de keyword tool gekeken naar het aantal zoekopdrachten,
Het gaat om 2 woorden, dus bijvoorbeeld: huis kopen.
Hierop word lokaal en wereldwijd (exact, niet breed) 14800 keer gezocht, met een normale concurrentie.
Is zoiets volgens jullie de moeite, of toch echt peanuts?
Heb zelfs wel sites gehad die een jaar lang geen bezoekers hadden en opeens zag ik in mijn stats bezoekers.quote:Op zondag 30 september 2012 21:19 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik heb ook sites met 1.5 bezoeker per dag hoor, maar soms duurt het gewoon even. Hobby sites zijn niet erg, want vaak interessanter dan "adsense-sites". Maar uiteindelijk wil je er het liefst wel wat aan verdienen...
gewoon voor de 100 gaan, 3,33 per dagquote:Op maandag 1 oktober 2012 09:44 schreef CasB het volgende:
Mijn doel is ook behaald voor september: uiteindelijk boven de 60 euro uitgekomen, streven was 50. Komende maand probeer ik de 70 euro te halen, om zo in ieder geval elke maand uitbetaald te krijgen.
Dan hou ik me maar stilquote:Op maandag 1 oktober 2012 11:35 schreef dirkjo het volgende:
Maand afgesloten met kleine ¤130,-. Lekker hoor
Met je 2000 haha. Samen met Star Gazer momenteel de 2 baasjes hoorquote:
Ik denk dat die al verlopen is, heb het even geprobeerd maar bij mij zegt die precies hetzelfde.quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:16 schreef eaglejohn het volgende:
Voor degene die het wil proberen heb ik nog een AdWords coupon liggen van 50 euro.
Ondanks dat niemand anders de bon heeft gezien, zegt Google dat-ie al is ingewisseld...
D44X7-EAXAR-HG67
Nee daar werkt die ook niet op, heb zelf een account ongeveer 5 dagen geleden aangemaakt en helaas pakt hij deze ook niet. Ben nog steeds opzoek naar een werkende code..quote:Op maandag 1 oktober 2012 17:53 schreef Afwazig het volgende:
Waarschijnlijk is dat een code die alleen geldt als je nog niet eerder een code hebt gebruikt. Voor nieuwe klanten dus.
Nee hoor, heb ook wel eens een 2e code gehadquote:Op maandag 1 oktober 2012 17:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Die codes zijn altijd voor nieuwe klanten
100 euro zelfs. Die 80 euro die ik kreeg was al een tijdje op en een half jaar later kreeg ik opeens een 100 euro coupon van mijn vrienden van Google in de mail.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Gewoon zo'n ¤50 coupon? Oh wist ik niet, die wil ik ook wel
Nieuw al heel lang dit topic hier aan het volgen maar nog niets neergezet.quote:Op maandag 1 oktober 2012 18:01 schreef YoshiBignose het volgende:
Gewoon zo'n ¤50 coupon? Oh wist ik niet, die wil ik ook wel
quote:No, doing this would be considered bringing unnatural attention to the ad. In addition, a site may not use symbols such as graphics, arrows, or misleading images that direct attention to the ads. This includes placing Google ads in floating box scripts.
De skyscraper mag niet bewegen, deze site heeft juist de content die men moet scrollen.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat bedoel je met meebewegend? wat deze site heeft mag juist niet.
[..]
ik snap je denk ik niet... dit mag in ieder geval niet. de ads moeten gewoon gelijk bewegen aan de rest van de site, dit is dus fout:quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:42 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
De skyscraper mag niet bewegen, deze site heeft juist de content die men moet scrollen.
quote:This includes placing Google ads in floating box scripts.
De skyscraper en de achtergrond staan vast, de rest van de pagina is te zien door te scrollen. Geen idee hoe ik het anders kan uitleggen maar de banner beweegt niet mee en volgens mij dus geen probleem.quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ik snap je denk ik niet... dit mag in ieder geval niet. de ads moeten gewoon gelijk bewegen aan de rest van de site, dit is dus fout:
[..]
Volgens mij staan de ads ook niet in een floating box, maar is wel de randjes van het beleid verkennen denk ik.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:08 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
De skyscraper en de achtergrond staan vast, de rest van de pagina is te zien door te scrollen. Geen idee hoe ik het anders kan uitleggen maar de banner beweegt niet mee en volgens mij dus geen probleem.
Bedankt voor het attenderen, hier is het bedrag ook vastgesteld, ik ben tevredenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:27 schreef LiSTIago het volgende:
Ze zijn snel deze maand, huidig saldo staat er hier al op.
Dagelijkse kliks komen daareentegem met vertraging door de laatste week, is 's morgens wel telkens een surprise op die manier.
Bij jullie ook zo ????
Ik weet ook niet wat er op tegen zou zijn maar een banner die meebeweegt is soms irritant en beweegt vaak schokkerig waardoor het extra aandacht krijgt. De skyscraper op fok was dacht ik ook eerder 'verkeerd'. Deze Belgische site heeft het wel slim aangepaktquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef LiSTIago het volgende:
[..]
Volgens mij staan de ads ook niet in een floating box, maar is wel de randjes van het beleid verkennen denk ik.
Dit mag zonder meer niet. Er wordt immers onnatuurlijk veel aandacht voor de ad gevraagd, die blijft nota bene staan terwijl de pagina scrollt, zoals normaal is. Niemand kan volhouden dat het normaal is dat een ad in beeld blijft terwijl de rest van de pagina wél scrollt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef LiSTIago het volgende:
[..]
Volgens mij staan de ads ook niet in een floating box, maar is wel de randjes van het beleid verkennen denk ik.
of de banner nou met een animatie lichtelijk vertraagd het scrollen volgt, of er meteen staat zoals op deze site, dat maakt niet uit...quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:08 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
De skyscraper en de achtergrond staan vast, de rest van de pagina is te zien door te scrollen. Geen idee hoe ik het anders kan uitleggen maar de banner beweegt niet mee en volgens mij dus geen probleem.
Ja, heb ik met 1 site last van.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:21 schreef JortK het volgende:
Het kan zijn dat na het weekend mensen minder traffic hebben, Google heeft namelijk een EMD update doorgevoerd: http://www.reddit.com/r/S(...)te_did_to_one_of_my/
Ik heb een licht tintje schaduw om mijn ads heen, dat mag dus ook niet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat bedoel je met meebewegend? wat deze site heeft mag juist niet.
[..]
Inderdaad een domme wet, even wat overheidssites langs gegaan om eens te zien wat zij er mee doen, www.rotterdam.nl laat duidelijk weten dat ze cookies gebruiken maar een waarschuwing o.i.d.?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:43 schreef JDx het volgende:
Domme wet, echt niets mee gedaan
In percentages:
- Inkomsten gestegen met 43%
- Verschil tussen inkomsten en saldo 1,45%
Met je blogjes weer?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:43 schreef JDx het volgende:
Domme wet, echt niets mee gedaan
In percentages:
- Inkomsten gestegen met 43%
- Verschil tussen inkomsten en saldo 1,45%
Damn wat een verschil tussen inkomsten en huidig saldo, kom nooit hoger dan 0,5 % verschil tussen beide.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
7,50 bij mij, valt mee op het hele bedrag.
Als ik me niet vergis heeft Magnet rond de 2000 inkomsten en dan is 7,50 nog geen 0,4% verschilquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:19 schreef LiSTIago het volgende:
[..]
Damn wat een verschil tussen inkomsten en huidig saldo, kom nooit hoger dan 0,5 % verschil tussen beide.
Is bij mij maar 0,36% hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:19 schreef LiSTIago het volgende:
[..]
Damn wat een verschil tussen inkomsten en huidig saldo, kom nooit hoger dan 0,5 % verschil tussen beide.
Met de gigantische drop in views (op 2 kanalen tegelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:20 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft Magnet rond de 2000 inkomsten en dan is 7,50 nog geen 0,4% verschil
Ja met zo'n bedragen is het een peulschil natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:20 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft Magnet rond de 2000 inkomsten en dan is 7,50 nog geen 0,4% verschil
Even bij de concurrentie gaan rondkijkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:47 schreef JDx het volgende:
Ik ga deze maand ook niet zoveel halen als vorige maand denk ik. Twee sites zijn gezakt van plaats 1 naar plek 2.
En laat dat nou net m'n belangrijkste sites zijn.
Exact match domains?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:47 schreef JDx het volgende:
Ik ga deze maand ook niet zoveel halen als vorige maand denk ik. Twee sites zijn gezakt van plaats 1 naar plek 2.
En laat dat nou net m'n belangrijkste sites zijn.
3 way links hebben wel zin zoals elke link wel zin heeft maar Google heeft 3 way links steeds sneller in de gaten en zal net zoals een reciprocale link de kracht hiervan dempen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:50 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Even bij de concurrentie gaan rondkijken
Algemene vraag, heeft het zin om hier elkaar te backlinken? Direct over en weer heeft volgens mij geen effect maar in een kringetje moet het te doen zijn volgens mij, dus website 1 -> website 2 -> website 3 -> website 1
Hoe kan google dan in de gaten hebben? Als A naar B linkt en B naar C, dan zou Google ergens een overeenkomst moeten zien tussen A en C, maar feitelijk is dat onmogelijk. Tenzij A en C ook weer ergens gelinkt zijn, maar dat is dan niet slim.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
3 way links hebben wel zin zoals elke link wel zin heeft maar Google heeft 3 way links steeds sneller in de gaten en zal net zoals een reciprocale link de kracht hiervan dempen.
Net zoals alles bij Google is er niks mis met 3 ways link en Google boeite het ook niet heel veel. Het gaat om de excessen. Als iets hele veel gebeurt onstaat er een 'pattern' die Google herkent.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:20 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hoe kan google dan in de gaten hebben? Als A naar B linkt en B naar C, dan zou Google ergens een overeenkomst moeten zien tussen A en C, maar feitelijk is dat onmogelijk. Tenzij A en C ook weer ergens gelinkt zijn, maar dat is dan niet slim.
Dat zeg ik niet hè?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmmm op zo'n manier, ze controleren dus of de website van één eigenaar linken met de website van een andere eigenaar en andersom. Zou kunnen, maar dan gaan ze wel heel ver. Zou me idd niet verbazen
Relevantie is zeker van belang. Als ik een website over auto's heb en ik link naar jouw website over bloemen dan heb jij daar niet veel aan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:30 schreef WebBeestje het volgende:
@Yoshi en Afwazig, als we hier dus van elkaar de sector zouden weten kunnen we in kringetjes linken. De relevantie met elkaar is toch ook van belang?
Zit wel wat in.quote:a-b b-a links may happen between sites of similar topics recommedning each other.
a-b b-c links only occur to game google, there is no other purpose.
You straight away raise a red flag of linking for the purpose of gaming google.
Hm de regels van het SEO spel veranderen hiermee wel. Ook als je kijkt naar je concurrentie hoef je dus minder zorgen te maken over concurrenten die de exact keyword in de url hebben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:21 schreef JortK het volgende:
Het kan zijn dat na het weekend mensen minder traffic hebben, Google heeft namelijk een EMD update doorgevoerd: http://www.reddit.com/r/S(...)te_did_to_one_of_my/
En goede, relevante contentquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm de regels van het SEO spel veranderen hiermee wel. Ook als je kijkt naar je concurrentie hoef je dus minder zorgen te maken over concurrenten die de exact keyword in de url hebben.
Exact keyword in titels/headers blijven wel waardevol lijkt me?
Toch denk ik niet dat je daardoor snel een red flag krijgt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:42 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Relevantie is zeker van belang. Als ik een website over auto's heb en ik link naar jouw website over bloemen dan heb jij daar niet veel aan.
Las net dit over 3-way links btw:
[..]
Zit wel wat in.
Mat cutts had het het gezegd via twitter dat lage kwaliteitescontentsites met exacte EMD lager zouden gaan ranken, zou een impact hebben op 0.6 % van de engelstalige sites.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm de regels van het SEO spel veranderen hiermee wel. Ook als je kijkt naar je concurrentie hoef je dus minder zorgen te maken over concurrenten die de exact keyword in de url hebben.
Exact keyword in titels/headers blijven wel waardevol lijkt me?
Relevant met al het andere wat je noemt/biedquote:
EMD ja, Exact Match Domainquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:15 schreef LiSTIago het volgende:
[..]
Mat cutts had het het gezegd via twitter dat lage kwaliteitescontentsites met exacte EMD lager zouden gaan ranken, zou een impact hebben op 0.6 % van de engelstalige sites.
Meer info hier
Dit is niet nieuw hoor. Het was al eerder getweaked en nu nog eens. Sowieso is SEO al jaren onderhevig aan veel veranderingen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
EMD ja, Exact Match Domain
Maar goed ze willen bij Google dus iig aanpakken wat we hier min of meer aan het doen zijn: static sites targetten op keywords en volop gebruik maken van SEO en de algoritmes van Google. Waarmee je met een mindere site maar betere SEO marketing hoger kan ranken dan een betere site die daar geen verstand van heeft.
Dus net nu ik daar aan wil beginnen, begint Google met maatregelen, aan ene kant jammer, aan andere kant kan ik dan vanaf begin af aan rekening houden met de nieuwe spelregels
elke maand per update 40 wijzigingen ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dit is niet nieuw hoor. Het was al eerder getweaked en nu nog eens. Sowieso is SEO al jaren onderhevig aan veel veranderingen.
Met Youtube moet je het geluk hebben dat je door anderen opgepikt wordt, kwaliteit uploaden, zorgen dat mensen terug komen om je video's te bekijken etc.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 22:45 schreef Afwazig het volgende:
Youtube is ook geen manier om structureel geld te verdienen. Dan moet je gewoon geluk hebben dat een filmpje aanslaat. Met websites / SEO ligt het toch iets anders.
Dit is niet de randjes van het beleid verkennen, want dit mag gewoon. De advertenties staan niet in een floating box, maar het is de content die zal gaan bewegen. Gewoon een statische Adsense advertentie.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef LiSTIago het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ookquote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Dit is niet de randjes van het beleid verkennen, want dit mag gewoon. De advertenties staan niet in een floating box, maar het is de content die zal gaan bewegen. Gewoon een statische Adsense advertentie.
Ondanks dat er niet direct een regel is die zegt dat het niet mag heb je er weinig aan als je AdSense account disabled is omdat men het niet netjes vond.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 00:54 schreef zomer86 het volgende:
[..]
Dit is niet de randjes van het beleid verkennen, want dit mag gewoon. De advertenties staan niet in een floating box, maar het is de content die zal gaan bewegen. Gewoon een statische Adsense advertentie.
post je hier tzt ook je brief? die in de op is vast alweer achterhaald...quote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:11 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ooknu moet ik nog uitzoeken hoe ik hetzelfde kan gaan doen.
Zijn maanden overheen gegaan, opeens ontkent de klant dat ik ooit werkzaamheden voor hem heb gedaanquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Je bedoelt een klant waar jij een website voor gemaakt hebt? Tja, dat klanten later betalen is toch vrij normaal tegenwoordig
Dat is weeral uitgeklaard, thx voor de link, niet dat ik het ga implementeren maar is goed om weten.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:05 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ondanks dat er niet direct een regel is die zegt dat het niet mag heb je er weinig aan als je AdSense account disabled is omdat men het niet netjes vond.
Internet en ook het AdSense product forum staat vol met mensen die een uitgeschakeld account hebben en vonden dat ze net binnen de regels opereerden.
Ik zou het risico niet willen lopen voor die paar extra knaken.
Maar ja, zo denk ik dan he
edit: Alhoewel, als ik dit lees lijkt het legaal en heb je gelijk:
http://support.google.com(...)hl=en&answer=1354742
Zal niet zo'n vaart lopen want het mag gewoonquote:Op woensdag 3 oktober 2012 08:11 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
post je hier tzt ook je brief? die in de op is vast alweer achterhaald...
Hoe bedoel je dat? Addthis zijn toch die Social Buttons?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:05 schreef ursel het volgende:
Valt zo'n service als AddThis daar ook onder?
Ja, maar dat valt toch niet onder service to create links to your website?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat? Addthis zijn toch die Social Buttons?
Nee tuurlijk niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:22 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, maar dat valt toch niet onder service to create links to your website?
vsquote:Also, to allow scrolling, publishers may place ads in a static frame while the primary content of the site is in a secondary frame.
een adsense medewerker zegt:quote:Some examples of unacceptable modifications include:
Placing Google ads in a "floating box" in which ads scroll, hover, or expand over the webpage.
het mag dus wel, ook een floating box, zolang het aan de zijkant van je pagina staat en niks overlapt...quote:You may have ads scrolling down as long as it does not overlap the content
of your site or interfere with the user experience.
Sincerely,
Andy
The Google AdSense Team
uitleg:quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
"You may have ads scrolling down"
lol dat is al jaren zoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:57 schreef Afwazig het volgende:
Google heeft de Quality Guidelines vernieuwd: http://support.google.com(...)hl=en&answer=35769#3
Vooral dit stuk over het linken van en naar pagina's is interessant omdat we het er gister nog over hadden.
http://support.google.com(...)y?hl=en&answer=66356
The following are examples of link schemes which can negatively impact a site's ranking in search results:
• Buying or selling links that pass PageRank. This includes exchanging money for links, or posts that contain links; exchanging goods or services for links; or sending someone a free product in exchange for them writing about it and including a link
• Excessive link exchanging ("Link to me and I'll link to you")
• Linking to web spammers or unrelated sites with the intent to manipulate PageRank
• Building partner pages exclusively for the sake of cross-linking
• Using automated programs or services to create links to your site
Ja klopt maar ze hebben wel wat dingen veranderd met voorbeelden enzo. Dit was eerder niet zo waardoor er nog veel open lag voor interpretatie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
lol dat is al jaren zoMaar toch blijft het gewoon helpen hoor.
En btw over die floating box. Waarom zou je de gok wagen om dat de doen.
ten eerste: het is zwaar irritant als bezoeker
ten tweede: Je weet niet geheel zeker dat het mag
Dus gewoon niet doen. Beter besteed je je tijd om meer bezoekers te trekken naar je website = meer omzet.
Is maar goed dat google eens wat opener is. Altijd dat vage gedoe. Als publisher wil je weten waar je aan toe bentquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja klopt maar ze hebben wel wat dingen veranderd met voorbeelden enzo. Dit was eerder niet zo waardoor er nog veel open lag voor interpretatie.
quote:Google Webmaster Guidelines updated
Tuesday, October 02, 2012 at 10:26 AM
Webmaster level: All
Today we’re happy to announce an updated version of our Webmaster Quality Guidelines. Both our basic quality guidelines and many of our more specific articles (like those on links schemes or hidden text) have been reorganized and expanded to provide you with more information about how to create quality websites for both users and Google.
The main message of our quality guidelines hasn’t changed: Focus on the user. However, we’ve added more guidance and examples of behavior that you should avoid in order to keep your site in good standing with Google’s search results. We’ve also added a set of quality and technical guidelines for rich snippets, as structured markup is becoming increasingly popular.
We hope these updated guidelines will give you a better understanding of how to create and maintain Google-friendly websites.
Ik heb vroeger ook website gemaakt voor klanten. Altijd lang wachten op je geld. Gasten moeten bedreigen via hyves voordat ze pas betaaldenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:58 schreef Blester het volgende:
Pffff, hatelijk als klanten niet gewoon normaal betalen. Nu weer dat hele gedoe voor een klant...
IP van klant white-listen en melden dat de site up gaat na betaling.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook website gemaakt voor klanten. Altijd lang wachten op je geld. Gasten moeten bedreigen via hyves voordat ze pas betaaldenDat doe ik dus niet meer.
Zelfde hier gehad, tot op heden heeft hij niet betaald.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook website gemaakt voor klanten. Altijd lang wachten op je geld. Gasten moeten bedreigen via hyves voordat ze pas betaaldenDat doe ik dus niet meer.
niet, wat zou het voordeel voor google zijn?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:36 schreef eaglejohn het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen in hoeverre AdWords negatieve invloed heeft op je organic ranking.
Kan er ook echt niet tegen, maar ik ga niet moeilijk doen. Meteen dreigen met incasso, kost me al tijd zat. Daarbij reken ik alle uren mee die ik in de klant heb gestoken voor bellen / mailen / anders, de werkzaamheden, rente over het bedrag en de normale tarieven van de incassobureaus. Uiteindelijk gaat het bedrag wat de klant normaal moet betalen dan ongeveer 3 keer over de kop. Tja, moet hij maar normaal betalen. Maar gelukkig heb ik veel vaste en goede klanten, waardoor ik vrijwel altijd netjes betaald krijg. Bij maatwerk laat ik sowieso altijd vooruit betalen. Vaste klanten mogen bij mij achteraf betalen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Mwah, sowieso van vaste klanten verwacht ik het niet, die tijden normaal hebben betaald. Misschien komt het door de slechte tijd, maar bestel dan gewoon NIETS of koop niets over. Maar mensen kosten laten maken en dan niet betalen is zwak.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Is niet zo vreemd hé tegenwoordig...
No cure no pay werken diequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja maar als jij verwacht dat jouw klant deze maand betaalt en dat gebeurt niet, dan kan hij daardoor bijv. jou weer niet betalen en zo gaat het door en door, vooral bij de kleine ondernemingen zie je dat. De vaste lasten (hypotheek etc.) lopen gewoon door dus die moeten eerst betaald worden.
Je moet er wel goed op zitten hoor daar niet van, mensen schrikken niet eens meer als ze laatste aanmaning zien. Heb zelf nog nooit een aanmaning hoeven sturen of een incassobureau. Zijn ook dieven.
lol, niet dreigen met incasso. Dreigen dat we hadden achterhaald waar hij woonde en dat we hem even thuis op kwamen zoeken. Incasso doe ik niet aan. Dan moet ik hun ook nog betalen. Deze man was trouwens 2 maanden te laat en reageerde niet op onze mailtjes. Pas toen we hem benaderde op hyves en zeiden wat zijn adres was kon hij wel reageren. Wat een gast.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:19 schreef Blester het volgende:
[..]
Kan er ook echt niet tegen, maar ik ga niet moeilijk doen. Meteen dreigen met incasso, kost me al tijd zat. Daarbij reken ik alle uren mee die ik in de klant heb gestoken voor bellen / mailen / anders, de werkzaamheden, rente over het bedrag en de normale tarieven van de incassobureaus. Uiteindelijk gaat het bedrag wat de klant normaal moet betalen dan ongeveer 3 keer over de kop. Tja, moet hij maar normaal betalen. Maar gelukkig heb ik veel vaste en goede klanten, waardoor ik vrijwel altijd netjes betaald krijg. Bij maatwerk laat ik sowieso altijd vooruit betalen. Vaste klanten mogen bij mij achteraf betalen.
Dit was ook een vaste klant die eerder wel betaalde, helaas nu dus niet meer...
Lijkt elke dag wel raak inderdaad, paar maanden geleden ging het heerlijk gelijk op de hele dag en was het snachts dood. Nu loopt alles langzaam op t/m de volgende ochtend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:33 schreef WebBeestje het volgende:
Voorlopig nog geen click hier terwijl ik normaal al rond de 5 zit, ik ga er vanuit dat er een storing is want de pageviews zijn wel boven het gemiddelde
Daarom, lache man!quote:Op donderdag 4 oktober 2012 18:44 schreef Afwazig het volgende:
IRC man, dat heb ik vroeger zo vaak gedaan. Beetje idle'n op zo`n channel.
Heb nu een tussenoplossing met mijn klant gevonden, vergoeding voor een deel van de werkuren, maar het product niet afgenomen. Dit heeft hij binnen 5 minuten betaald, als de wil er is ....quote:Op donderdag 4 oktober 2012 10:52 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
lol, niet dreigen met incasso. Dreigen dat we hadden achterhaald waar hij woonde en dat we hem even thuis op kwamen zoeken. Incasso doe ik niet aan. Dan moet ik hun ook nog betalen. Deze man was trouwens 2 maanden te laat en reageerde niet op onze mailtjes. Pas toen we hem benaderde op hyves en zeiden wat zijn adres was kon hij wel reageren. Wat een gast.
Jaquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:22 schreef ursel het volgende:
whehe![]()
Danny wordt nog eens rijk van jullie.
Beter dan die van JDx.. Maar ik mis een echte CTA er in.. En o met dit kanaal haal je je 2k niet lijkt mijquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 00:19 schreef MaGNeT het volgende:
Toch ook maar eens een plaatje onder die banner aan de linkerkant gezet...
Wie 'm als eerste ziet mag klagen over de opmaak
Gistermiddag om 14uur een RPM van 4 euro en 1,85. Werd vanmorgen wakker en zoals verwacht dus 17,07 en een RPM van 15 euro. Blijft vaag hoor, blijf denken dat de pageviews en kliks niet gelijk lopen, aangezien dit nooit zo was en ik puur NL verkeer heb.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 14:09 schreef JDx het volgende:
Ik op 1,85 (ongeveer gelijk aan afgelopen dagen rond deze tijd), maar eindig meestal bij 15 euro de volgende ochtend.
Met exact dezelfde sites had ik een maand geleden rond deze tijd meestal al 6/7 euro om savonds op 9,50 te eindigen en de volgende ochtend rond de 10.
Vandaar dat ik het zo vaag vind. Want de pageviews zijn ook allemaal gelijk gebleven (ook het verloop op de dag). Heb nu een RPM van 4 euro, maar het gemiddelde RPM van mijn sites is ongeveer 20 euro de afgelopen maanden. En morgenvroeg staat ie waarschijnlijk weer op 15-20 euro.
Ja daar maak ik veelvoudig gebruik van. Lage CPC maar wel veel kliks. Gewoon witte achtergrond met zwarte letters.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:29 schreef Afwazig het volgende:
Gebruiken jullie trouwens wel eens eens 728 x 15 met 4 links ad?
[ afbeelding ]
Ik heb die op 2 sites en gek genoeg zijn dat de enige ads waar op die sites zon beetje op geklikt wordt.
Precies. Heb hetzelfde. Als het goed in de vormgeving van de website blend krijg je vaak kliks. Al zijn het maar kliks van +- 20 cent.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 12:32 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja daar maak ik veelvoudig gebruik van. Lage CPC maar wel veel kliks. Gewoon witte achtergrond met zwarte letters.
Waarom zet je nooit neer wat je verkoopt. Alsof dat boeit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:33 schreef Blester het volgende:
Iemand hier toevallig interesse om een webshop met domein, betaald script en voorraad over te kopen? Is een webshop met telefoonhoezen voor een merk smartphone.
Ja precies, je verkoopt sneller als er mensen kunnen zien wat voor site. En waarschijnlijk loopt ie toch niet goed. Anders zou je hem niet verkopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom zet je nooit neer wat je verkoopt. Alsof dat boeit.
Ik geef mijn websites alleen weer bij interesse. Heb ik zo mijn redenen voorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom zet je nooit neer wat je verkoopt. Alsof dat boeit.
Het is een webshop waar een script voor aangekocht en een domein en een voorraad, de webshop draait zelf niet. Er worden daarnaast vaak zat webshops verkocht die goede inkomsten behalen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:08 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja precies, je verkoopt sneller als er mensen kunnen zien wat voor site. En waarschijnlijk loopt ie toch niet goed. Anders zou je hem niet verkopen
Reactie krijg je altijdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Nu moeten we weer DM-en en hopen dat ie reageert..
Denk dat ik hier op het ogenblik hetzelfde beleef, ziet er slecht uit voor vandaag. Hoop dat het bijtrekt deze nacht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:59 schreef JDx het volgende:
[..]
Gistermiddag om 14uur een RPM van 4 euro en 1,85. Werd vanmorgen wakker en zoals verwacht dus 17,07 en een RPM van 15 euro. Blijft vaag hoor, blijf denken dat de pageviews en kliks niet gelijk lopen, aangezien dit nooit zo was en ik puur NL verkeer heb.
Ik heb het ge exporteerd en nu de posts aan het importeren op de andere wordpress site met reclame maar nog bijna geen bezoekers. Ik heb er geen 100 per uur maar tussen de 50 en 150 per dag. Ik zie dit nog steeds meer om te oefenen. Wil nog geen geld investeren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Je zou op je .wordpress.com blog door kunnen gaan linken. Je kan je blog natuurlijk makkelijk overzetten naar eigen domein en host.
http://en.support.wordpress.com/site-redirect/
Als ik het goed lees kost het beetje geld, maar wel waard met zo'n 100 bezoekers per uur lijkt me. Eigen ads erop etc.
Onverwacht meevallertje op de vrijdagquote:Item(s) $1,294.00
Shipping $0.00
Seller's Proceeds $1,294.00
------------------ ------------------
Total $1,294.00
Thank you for your business! We hope we can assist you with any future
escrow needs.
www.escrow.com, domeinnaam/website verkocht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef JDx het volgende:
Zegt me helemaal niets, wat krijg jij daarvan? Waar is dit van?
http://en.support.wordpress.com/site-redirect/quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:48 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik heb het ge exporteerd en nu de posts aan het importeren op de andere wordpress site met reclame maar nog bijna geen bezoekers. Ik heb er geen 100 per uur maar tussen de 50 en 150 per dag. Ik zie dit nog steeds meer om te oefenen. Wil nog geen geld investeren.
Dat zou niet mogen. Járen geleden had ik een campagne draaien waarvan 1 opgestelde advertentie het al dagen zeer goed deed. En precies die keurden ze later af, omdat het niet professioneel genoeg zou zijn. Er mankeerde echt niets aan en dan nog, ik moest het zelf betalen. Zoals hun voorstel was zag het er een stuk minder professioneel uit en liep het voor geen meter meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:17 schreef MaGNeT het volgende:
Ben eens aan het experimenteren met video-campagnes van AdWords.
Video van 1 oktober nog niet goedgekeurd, 1 indeling wordt echter wel weergegeven.
Andere 2 video-ads na 3 dagen nog steeds niet goedgekeurd en weergegeven omdat de indeling nog niet goedgekeurd is.
Of het nu goed- of afgekeurd wordt, ik ga niet dagen wachten.
Dat moet toch in maximaal enkele uren bekend kunnen zijn zodat ik aanpassingen kan doen. Als dat niet lukt hebben ze te weinig personeel.
Saldo in account is nu 0 en dat blijft het tot ze het opgelost hebben...
Heb een mail naar support gestuurd, dit gaat echt nergens over.
Dit kost AdSense gebruikers ook geld. Minder adverteerders die er in slagen hun advertenties online te krijgen = lagere biedingen = minder inkomsten.
aangezien hij verkocht is kan je wel delen welke naam het was wellicht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Domeinnaam, escrow.com inderdaad, alle escrow kosten voor de koper, hier gaat alleen nog $40 wire-transfer fee vanaf.
Nope, ik heb een NDA. Het was een .nl en ik heb er zelf een maand of tien geleden ¤165 voor betaald. Meer kan ik helaas niet zeggen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:29 schreef Skiet het volgende:
[..]
aangezien hij verkocht is kan je wel delen welke naam het was wellicht?
Die reken ik niet mee binnen dat uur. Ik typ zelf al mijn content paketten, heb het over de restquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:21 schreef drumstickNL het volgende:
Heh; en hoe zit dat met content enzo dan?
Lees hierboven: content komt hier nog bij.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 11:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Minder dan een uur. Dus je zou 40 websites per week kunnen maken. Gewoon elk mogelijk onderwerp en domein... moeten er wel een paar zijn die aanslaan dan. Of geldt bij website ook, kwaliteit boven kwantiteit...?
quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:06 schreef Blester het volgende:
Waar ik vanochtend trouwens overna zat te denken.
De volgende situatie:
Je wilt zelf een iPhone 5 kopen en je hebt een affiliate website waarbij je iPhone 5 smartphones verkoopt. Je koopt via jouw eigen affiliate link de iPhone 5 bij dit bedrijf, je krijgt hiervoor dan bijvoorbeeld ¤40,- (commissie). Indirect is dit gewoon ¤40,- korting op een aankoop die je sowieso wel wilt doen.
Is dit eigenlijk toegestaan? En hebben jullie dit ooit gedaan? De iPhone 5 dient slechts als voorbeeld.
Hmmm? Lijkt me een redelijk normale vraag dit, met een goed voorbeeld.quote:
en dan je klanten 20 euro korting bieden en de rest zelf pakkenquote:Op zaterdag 6 oktober 2012 13:06 schreef Blester het volgende:
Waar ik vanochtend trouwens overna zat te denken.
De volgende situatie:
Je wilt zelf een iPhone 5 kopen en je hebt een affiliate website waarbij je iPhone 5 smartphones verkoopt. Je koopt via jouw eigen affiliate link de iPhone 5 bij dit bedrijf, je krijgt hiervoor dan bijvoorbeeld ¤40,- (commissie). Indirect is dit gewoon ¤40,- korting op een aankoop die je sowieso wel wilt doen.
Is dit eigenlijk toegestaan? En hebben jullie dit ooit gedaan? De iPhone 5 dient slechts als voorbeeld.
Niet direct, had het meer over eigen gebruik.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:04 schreef borbit het volgende:
[..]
en dan je klanten 20 euro korting bieden en de rest zelf pakken
ja ik dacht ff door. denk als je dit een keer doet het niet opvalt.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:06 schreef Blester het volgende:
[..]
Niet direct, had het meer over eigen gebruik.
Maar het lijkt mij in dit geval toch niet erg, hun verkopen een product, die korting hadden ze ook moeten geven als iemand anders op mijn website zou kopen. Daarnaast maken hun sowieso op elk product winst, ongeacht de vergoeding. Daarnaast zit er niet zoals AdSense een tussenpersoon tussen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:07 schreef borbit het volgende:
[..]
ja ik dacht ff door. denk als je dit een keer doet het niet opvalt.
Sommige affiliates doen er niet moeilijk over, andere wel. Ik zou even in de voorwaarden kijken of het gewoon navragen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:10 schreef Blester het volgende:
[..]
Maar het lijkt mij in dit geval toch niet erg, hun verkopen een product, die korting hadden ze ook moeten geven als iemand anders op mijn website zou kopen. Daarnaast maken hun sowieso op elk product winst, ongeacht de vergoeding. Daarnaast zit er niet zoals AdSense een tussenpersoon tussen.
Je weet niet wie je klanten zijn, dus je kan ze ook geen korting geven.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 14:04 schreef borbit het volgende:
[..]
en dan je klanten 20 euro korting bieden en de rest zelf pakken
Dan komt er bij Google ook minder binnen via AdSense, als mensen het daar juist voor gebruiken.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 16:17 schreef LiSTIago het volgende:
Ter info :
Adword nieuwe account coupon beleid is gewijzigd. Eerst dien je nu 25 euro zelf te spenderen binnen de 31 dagen alvorens het gratis tegoed van de coupon wordt bijgeschreven op je account.
Voor de gratisaccounthoppers slecht nieuws natuurlijk.
Grtz
Ik denk dat dat niet mag. Je mag je adsense er niet uit laten zien als onderdeel van de navigatie van de site.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:06 schreef xaban06 het volgende:
Is het positioneren van Google Adsense zoalgs hier gedaan wordt wel toegestaan? Dan heb ik het dus over de groene balk, het lijkt namelijk de menu, maar het is gewoon adsense. Wel slim
Nee dit mag inderdaad niet. Ik heb genoeg mensen gezien wiens account voor zoiets opgeheven werd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:06 schreef xaban06 het volgende:
Is het positioneren van Google Adsense zoalgs hier gedaan wordt wel toegestaan? Dan heb ik het dus over de groene balk, het lijkt namelijk de menu, maar het is gewoon adsense. Wel slim
Toch niet die met een groene navigatiebalk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:38 schreef JDx het volgende:
Mijn site had opeens mega veel bezoekers. 390 ipv 150.
Daar vergis je denk ik inquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Webbeestje als je al die tijd die je verkloot met wat wel en niet geklikt wordt of wat je stats elk uur zijn nou gewoon bezig bent met websites en content maken dan lijkt me dat veel beter voor de inkomsten.
Bijzonder, ik plaats hier al lange tijd niks meer over de inkomsten maar ze verschillen niet veel met die van jou. Jij haalt dus 'weinig' inkomsten met veel websitesquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Je bent één van de weinige die weinig inkomsten haalt uit 1 project
Was toch al algemeen bekend dat adverteren op FOK! geen zin heeftquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:40 schreef MaGNeT het volgende:
Oh ja, dat adverteren onder die banner links was een groot succes.
7 kliks
Ter vergelijking, via AdWords heb ik voor hetzelfde budget 200 kliks.
Kan je bij FOK! ook "per klik" adverteren? Dan wil ik er nog wel eens wat geld aan wagen.
Waarom zou je ruzie maken over wie de meeste inkomsten heeft?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:41 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Bijzonder, ik plaats hier al lange tijd niks meer over de inkomsten maar ze verschillen niet veel met die van jou. Jij haalt dus 'weinig' inkomsten met veel websites
Soms moet je dingen zelf ondervinden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:44 schreef Blester het volgende:
[..]
Was toch al algemeen bekend dat adverteren op FOK! geen zin heeft
Google... stond denk ik 1 dag op 1 ipv 2 ofzo. 242 via zoekwoord A en 56 via zoekwoord (not provided)...quote:
En ik vind ¤ 1,42 per klik net wat te gek gaanquote:
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Google... stond denk ik 1 dag op 1 ipv 2 ofzo. 242 via zoekwoord A en 56 via zoekwoord (not provided)...
Wel heerlijk, 43 euro op 1 dag, dat ga ik never nooit meer halen haha.
¤1,42 per klik is inderdaad duur maar bij Fok verschijnen de banners overal, ook op plekken waar waarschijnlijk geen/weinig interesse is voor de advertentie. Als ik in mijn sector bij Adwords hoog wil scoren moet ik rond de ¤1,00 CPC instellen máár dan komen de advertenties wel op plekken die een hogere CTR hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En ik vind ¤ 1,42 per klik net wat te gek gaan
Bij AdWords kan je voor 5 cent of minder per klik nog wel wat doen.
Ik ga me er binnenkort 100% op richten om 100 euro per dag te halenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Voor iedereen die hier met AdSenses bezig is: er is geen maximum aan het inkomen.
Dat moet je jezelf altijd voorhouden.
Als je 5000 per dag wil verdienen, is dat haalbaar. Dat weet ik zeker.
Hoeveel sites beheer je nu?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ga me er binnenkort 100% op richten om 100 euro per dag te halen
Is mogelijk maar onrealistisch.. dan moet je fors meer users/viewers hebben als heel FOK bij elkaar/.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Voor iedereen die hier met AdSense bezig is: er is geen maximum aan het inkomen.
Dat moet je jezelf altijd voorhouden.
Als je 5000 per dag wil verdienen, is dat haalbaar. Dat weet ik zeker.
Omdat het gratis is en net zo goed werkt als gewone domeinen.quote:
Ben in april begonnen en zit nu al tussen 1200 en 2000 Euro per maand.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:16 schreef blup het volgende:
[..]
Is mogelijk maar onrealistisch.. dan moet je fors meer users/viewers hebben als heel FOK bij elkaar/.
Opgeven, box 1 (overige werkzaamheden), minus onkosten (adverteren, hosting, reiskosten en materialen voor filmpjes).quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef blup het volgende:
Hoe doe je dat bij de belastingdienst eigenlijk?
k, ik moet dat ook doen alhoewel het 70 euro per maand is ofzo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Opgeven, box 1, minus onkosten (adverteren, hosting, reiskosten en materialen voor filmpjes).
Als het weinig opbrengt zou het als hobby kunnen gelden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:34 schreef blup het volgende:
[..]
k, ik moet dat ook doen alhoewel het 70 euro per maand is ofzo.
Heb idd een filmpje gezien van een aziaat ofzo die ook begon met 1,47 euro per maand en eindigde met 15.000 per maand ofzo. Gewoon door meer en meer sites te maken en meer moeite te doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:37 schreef MaGNeT het volgende:
Met dat "5000 per dag" verhaal vertel ik het wat zwart-wit maar als je meer wil verdienen moet je er meer energie in steken. Het loont.
Dat soort mensen zeggen dan hun baan op en zijn volledig afhankelijk van AdSense voor hun inkomsten, ik zou dat zeker niet willen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:39 schreef JDx het volgende:
[..]
Heb idd een filmpje gezien van een aziaat ofzo die ook begon met 1,47 euro per maand en eindigde met 15.000 per maand ofzo. Gewoon door meer en meer sites te maken en meer moeite te doen.
Ik zou dan sowieso zekerheid willen hebben, aangezien je alles ervan moet betalen. Ga maar eens een hypotheek afsluiten op basis van je AdSense inkomsten, mij niet gezien.quote:
Hypotheek heb ik alquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:48 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik zou dan sowieso zekerheid willen hebben, aangezien je alles ervan moet betalen. Ga maar eens een hypotheek afsluiten op basis van je AdSense inkomsten, mij niet gezien.
Ben bang dat je met AdSense nooit echt stabiel bent, je bent erg afhankelijk van de consument namelijk. Op een gegeven moment kan iemand een paar duizend euro aan promotie besteden en jouw websites laten zakken (= minder inkomsten), je onderwerp is niet meer interessant of achterhaald etc. Allemaal zaken waardoor je dus geen zekerheid hebt op een constant inkomen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Lukt je ook niet, banken willen tegenwoordig op z'n minst 3 jaarcijfers zien (liefst nog door accountant) van je inkomsten. Dat is dus irritante van ondernemer zijn... je wordt er niet echt door geholpen. Huurhuisje voor mij dus maartot ik een paar jaar stabiele inkomsten heb op papier.
Nee, ruim 3 jaar geleden, nog voor ik ooit van AdSense gehoord had.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:52 schreef Blester het volgende:
[..]
Niet op basis van je AdSense inkomsten neem ik aan?
Om mijn eigen argument na heroverweging ook voor een deel tegen te spreken: in deze tijd ben je in loondienst ook niet zeker van een vast inkomen, maar ook hiervoor krijg je een hypotheek. In deze tijd heeft AdSense misschien zelfs nog meer zekerheid als het behouden van een baan in loondienst.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat is waar, maar je kijkt natuurlijk naar het totaal plaatje. Je hebt verschillende inkomstenbronnen... als jij ieder jaar bijv. 40.000 weet te verdienen met adsense, affiliates en weet ik veel wat, dan kan je dus wel spreken van een stabiel inkomen en krijg je dus een hypotheek op basis van dat inkomen. Natuurlijk hou je het risico wat iemand in loondienst niet heeft... maar dat is het waard
Dat is altijd al zo, ik werkte 6 jaar geleden voor een jong bedrijf en ik heb toen een huis gekocht met dat inkomen, maar m'n baas kon geen huis kopen, omdat het bedrijf nog maar 2 jaar bestond.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Lukt je ook niet, banken willen tegenwoordig op z'n minst 3 jaarcijfers zien (liefst nog door accountant) van je inkomsten. Dat is dus irritante van ondernemer zijn... je wordt er niet echt door geholpen. Huurhuisje voor mij dus maartot ik een paar jaar stabiele inkomsten heb op papier.
Wat denk je zelf, logisch toch. Anders kan je ze zelf benadere, zonder tussenkomst van Google.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:19 schreef WebBeestje het volgende:
Ik blijf benieuwd welke advertenties veel worden aangeklikt, gisteren zijn twee posities bovengemiddeld goed gegaan. Het probleem is dan dat je niet weet welke adverteerder het was geweest. Wat zou voor Google de reden zijn dat je niet kunt zien welke advertentie goed scoort?
Maar dan krijg je wel WW.quote:Op zondag 7 oktober 2012 13:21 schreef YoshiBignose het volgende:
JA oke, maar tegenwoordig zullen ze nog terughoudender zijn ook al toon je jaarcijfers van de laatste drie jaar. Ondernemingen kunnen zo failliet, maar goed in loondienst kan je ook zo ontslagen worden tegenwoordig idd.
Ik denk van wel:quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:19 schreef Blester het volgende:
Zelfs websites zoals nu.nl hebben geen 5k inkomsten per dag gok ik
Jij gebruikt dit soort websites?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:33 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Ik denk van wel:
http://www.website-waarde.nl/nu.nl
Bij mijn project valt het lager uit dan ze daar aangeven, zal bij andere projecten niet veel anders zijn.
Zit wat in. Maar advertentieblindheid geldt uiteraard voor veel (nieuws-)websites. Maar het zou dus eerder een kwestie van proberen zijn. Was ik al bang voorquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:13 schreef RPG het volgende:
Ergens tussen de 1 euro en de 10.000 euro per maand.
Als je bezoekers hebt die op ads klikken (zijn dus vaak de mensen die niet je site als vaste bezoeker bezoeken) kan het snel oplopen. Als je alleen maar vaste bezoekers hebt zal je weinig kliks krijgen. Die zijn namelijk al snel advertentie blind en zullen dus niet snel op advertenties klikken..
Daar wordt op dit moment gebruik van gemaakt. Volgens mij iets van 50 euro per jaar per adverteerder voor een banner, stuk of 25 adverteerders. Misschien combineren met Adsense en gewoon beide doen?quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Kan je geen lokale adverteerders vinden?
quote:Op zondag 7 oktober 2012 16:51 schreef Maxbet het volgende:
Ik weet zo even niet wie er ook alweer bezig was over een wordpress blog over zetten naar eigen domein.
Maar dat schijnt dus 129 euro te moeten kosten
Ik ben dus nu even bezig met wat spelen op zo'n blogje, dadelijk maak ik een export en wis ik verder alles, opzich wel handig aangezien ik geen zin had op xammp oid op localhost te draaienquote:Op zondag 7 oktober 2012 16:56 schreef Blester het volgende:
[..]
Waarom start je dan ook een blog.wordpressIk snap die mensen niet die niet gewoon voor 2 euro een domein kopen..
Wat dacht je van een testdomein? Ik heb op mijn testdomein veel verschillende CMS systemen draaien waar ik alles in kan testen e.d. Veel gemakkelijk dan localhostquote:Op zondag 7 oktober 2012 17:06 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ben dus nu even bezig met wat spelen op zo'n blogje, dadelijk maak ik een export en wis ik verder alles, opzich wel handig aangezien ik geen zin had op xammp oid op localhost te draaien
Ik denk dat je "Apple" oordopjes bedoelt?quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:14 schreef Blester het volgende:
Iemand met een webshop in Apple producten? Zelf heb ik een grote voorraad Apple oortjes, Apple USB laders en Apple stroomladers (import) en ga er denk ik toch zelf niets mee doen.
Zie de "import", inderdaad "Apple" dus. Maar ik heb de originele producten en deze, je ziet geen verschil en je hoort ook geen verschilquote:Op zondag 7 oktober 2012 18:23 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ik denk dat je "Apple" oordopjes bedoelt?
Nee, dat snap ik. Bepaalde producten is het verschil vrijwel niet waar te nemen en/of te horen. Maar het is toch wel zo netjes om dit aan te geven. Import wil niet zeggen dat het nep is.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:54 schreef Blester het volgende:
[..]
Zie de "import", inderdaad "Apple" dus. Maar ik heb de originele producten en deze, je ziet geen verschil en je hoort ook geen verschil
Verkopen van backlinks gaat tegen het beleid van Google in.quote:Op zondag 7 oktober 2012 18:26 schreef Fomalhaut het volgende:
Even volgen. Ik ben van plan om me de komende tijd hier ook in te gaan verdiepen. Ik heb me tot op heden alleen beziggehouden met het verkopen van ruimte voor het plaatsen van backlinks op sites met een hoge PR en dat verdient erg goed, en ik denk dat Adsense daar een mooie aanvulling op kan vormen. Komende week wil ik de eerste vijf sites in de lucht gaan brengen
Pas maar op met namaakartikelen, voor je het weet is er inbeslagname en een forse boete wegens een economisch delict.quote:Zie de "import", inderdaad "Apple" dus. Maar ik heb de originele producten en deze, je ziet geen verschil en je hoort ook geen verschil
Ik houd het gescheidenquote:Op zondag 7 oktober 2012 20:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Verkopen van backlinks gaat tegen het beleid van Google in.
Ook zonder Adsense gaat het tegen het beleid van Google in. Als je geen nofollow gebruikt voor betaalde links op je website riskeer je een penalty.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |