Bedankt voor het attenderen, hier is het bedrag ook vastgesteld, ik ben tevredenquote:Op maandag 1 oktober 2012 20:27 schreef LiSTIago het volgende:
Ze zijn snel deze maand, huidig saldo staat er hier al op.
Dagelijkse kliks komen daareentegem met vertraging door de laatste week, is 's morgens wel telkens een surprise op die manier.
Bij jullie ook zo ????
Ik weet ook niet wat er op tegen zou zijn maar een banner die meebeweegt is soms irritant en beweegt vaak schokkerig waardoor het extra aandacht krijgt. De skyscraper op fok was dacht ik ook eerder 'verkeerd'. Deze Belgische site heeft het wel slim aangepaktquote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef LiSTIago het volgende:
[..]
Volgens mij staan de ads ook niet in een floating box, maar is wel de randjes van het beleid verkennen denk ik.
Dit mag zonder meer niet. Er wordt immers onnatuurlijk veel aandacht voor de ad gevraagd, die blijft nota bene staan terwijl de pagina scrollt, zoals normaal is. Niemand kan volhouden dat het normaal is dat een ad in beeld blijft terwijl de rest van de pagina wél scrollt.quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef LiSTIago het volgende:
[..]
Volgens mij staan de ads ook niet in een floating box, maar is wel de randjes van het beleid verkennen denk ik.
of de banner nou met een animatie lichtelijk vertraagd het scrollen volgt, of er meteen staat zoals op deze site, dat maakt niet uit...quote:Op maandag 1 oktober 2012 21:08 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
De skyscraper en de achtergrond staan vast, de rest van de pagina is te zien door te scrollen. Geen idee hoe ik het anders kan uitleggen maar de banner beweegt niet mee en volgens mij dus geen probleem.
Ja, heb ik met 1 site last van.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:21 schreef JortK het volgende:
Het kan zijn dat na het weekend mensen minder traffic hebben, Google heeft namelijk een EMD update doorgevoerd: http://www.reddit.com/r/S(...)te_did_to_one_of_my/
Ik heb een licht tintje schaduw om mijn ads heen, dat mag dus ook niet?quote:Op maandag 1 oktober 2012 19:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat bedoel je met meebewegend? wat deze site heeft mag juist niet.
[..]
Inderdaad een domme wet, even wat overheidssites langs gegaan om eens te zien wat zij er mee doen, www.rotterdam.nl laat duidelijk weten dat ze cookies gebruiken maar een waarschuwing o.i.d.?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:43 schreef JDx het volgende:
Domme wet, echt niets mee gedaan
In percentages:
- Inkomsten gestegen met 43%
- Verschil tussen inkomsten en saldo 1,45%
Met je blogjes weer?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:43 schreef JDx het volgende:
Domme wet, echt niets mee gedaan
In percentages:
- Inkomsten gestegen met 43%
- Verschil tussen inkomsten en saldo 1,45%
Damn wat een verschil tussen inkomsten en huidig saldo, kom nooit hoger dan 0,5 % verschil tussen beide.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 10:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
7,50 bij mij, valt mee op het hele bedrag.
Als ik me niet vergis heeft Magnet rond de 2000 inkomsten en dan is 7,50 nog geen 0,4% verschilquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:19 schreef LiSTIago het volgende:
[..]
Damn wat een verschil tussen inkomsten en huidig saldo, kom nooit hoger dan 0,5 % verschil tussen beide.
Is bij mij maar 0,36% hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:19 schreef LiSTIago het volgende:
[..]
Damn wat een verschil tussen inkomsten en huidig saldo, kom nooit hoger dan 0,5 % verschil tussen beide.
Met de gigantische drop in views (op 2 kanalen tegelijkquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:20 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft Magnet rond de 2000 inkomsten en dan is 7,50 nog geen 0,4% verschil
Ja met zo'n bedragen is het een peulschil natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:20 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis heeft Magnet rond de 2000 inkomsten en dan is 7,50 nog geen 0,4% verschil
Even bij de concurrentie gaan rondkijkenquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:47 schreef JDx het volgende:
Ik ga deze maand ook niet zoveel halen als vorige maand denk ik. Twee sites zijn gezakt van plaats 1 naar plek 2.
En laat dat nou net m'n belangrijkste sites zijn.
Exact match domains?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:47 schreef JDx het volgende:
Ik ga deze maand ook niet zoveel halen als vorige maand denk ik. Twee sites zijn gezakt van plaats 1 naar plek 2.
En laat dat nou net m'n belangrijkste sites zijn.
3 way links hebben wel zin zoals elke link wel zin heeft maar Google heeft 3 way links steeds sneller in de gaten en zal net zoals een reciprocale link de kracht hiervan dempen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:50 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Even bij de concurrentie gaan rondkijken
Algemene vraag, heeft het zin om hier elkaar te backlinken? Direct over en weer heeft volgens mij geen effect maar in een kringetje moet het te doen zijn volgens mij, dus website 1 -> website 2 -> website 3 -> website 1
Hoe kan google dan in de gaten hebben? Als A naar B linkt en B naar C, dan zou Google ergens een overeenkomst moeten zien tussen A en C, maar feitelijk is dat onmogelijk. Tenzij A en C ook weer ergens gelinkt zijn, maar dat is dan niet slim.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 11:52 schreef Afwazig het volgende:
[..]
3 way links hebben wel zin zoals elke link wel zin heeft maar Google heeft 3 way links steeds sneller in de gaten en zal net zoals een reciprocale link de kracht hiervan dempen.
Net zoals alles bij Google is er niks mis met 3 ways link en Google boeite het ook niet heel veel. Het gaat om de excessen. Als iets hele veel gebeurt onstaat er een 'pattern' die Google herkent.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:20 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hoe kan google dan in de gaten hebben? Als A naar B linkt en B naar C, dan zou Google ergens een overeenkomst moeten zien tussen A en C, maar feitelijk is dat onmogelijk. Tenzij A en C ook weer ergens gelinkt zijn, maar dat is dan niet slim.
Dat zeg ik niet hè?quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 12:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmmm op zo'n manier, ze controleren dus of de website van één eigenaar linken met de website van een andere eigenaar en andersom. Zou kunnen, maar dan gaan ze wel heel ver. Zou me idd niet verbazen
Relevantie is zeker van belang. Als ik een website over auto's heb en ik link naar jouw website over bloemen dan heb jij daar niet veel aan.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:30 schreef WebBeestje het volgende:
@Yoshi en Afwazig, als we hier dus van elkaar de sector zouden weten kunnen we in kringetjes linken. De relevantie met elkaar is toch ook van belang?
Zit wel wat in.quote:a-b b-a links may happen between sites of similar topics recommedning each other.
a-b b-c links only occur to game google, there is no other purpose.
You straight away raise a red flag of linking for the purpose of gaming google.
Hm de regels van het SEO spel veranderen hiermee wel. Ook als je kijkt naar je concurrentie hoef je dus minder zorgen te maken over concurrenten die de exact keyword in de url hebben.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 08:21 schreef JortK het volgende:
Het kan zijn dat na het weekend mensen minder traffic hebben, Google heeft namelijk een EMD update doorgevoerd: http://www.reddit.com/r/S(...)te_did_to_one_of_my/
En goede, relevante contentquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm de regels van het SEO spel veranderen hiermee wel. Ook als je kijkt naar je concurrentie hoef je dus minder zorgen te maken over concurrenten die de exact keyword in de url hebben.
Exact keyword in titels/headers blijven wel waardevol lijkt me?
Toch denk ik niet dat je daardoor snel een red flag krijgt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:42 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Relevantie is zeker van belang. Als ik een website over auto's heb en ik link naar jouw website over bloemen dan heb jij daar niet veel aan.
Las net dit over 3-way links btw:
[..]
Zit wel wat in.
Mat cutts had het het gezegd via twitter dat lage kwaliteitescontentsites met exacte EMD lager zouden gaan ranken, zou een impact hebben op 0.6 % van de engelstalige sites.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hm de regels van het SEO spel veranderen hiermee wel. Ook als je kijkt naar je concurrentie hoef je dus minder zorgen te maken over concurrenten die de exact keyword in de url hebben.
Exact keyword in titels/headers blijven wel waardevol lijkt me?
Relevant met al het andere wat je noemt/biedquote:
EMD ja, Exact Match Domainquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:15 schreef LiSTIago het volgende:
[..]
Mat cutts had het het gezegd via twitter dat lage kwaliteitescontentsites met exacte EMD lager zouden gaan ranken, zou een impact hebben op 0.6 % van de engelstalige sites.
Meer info hier
Dit is niet nieuw hoor. Het was al eerder getweaked en nu nog eens. Sowieso is SEO al jaren onderhevig aan veel veranderingen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
EMD ja, Exact Match Domain
Maar goed ze willen bij Google dus iig aanpakken wat we hier min of meer aan het doen zijn: static sites targetten op keywords en volop gebruik maken van SEO en de algoritmes van Google. Waarmee je met een mindere site maar betere SEO marketing hoger kan ranken dan een betere site die daar geen verstand van heeft.
Dus net nu ik daar aan wil beginnen, begint Google met maatregelen, aan ene kant jammer, aan andere kant kan ik dan vanaf begin af aan rekening houden met de nieuwe spelregels
elke maand per update 40 wijzigingen ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Dit is niet nieuw hoor. Het was al eerder getweaked en nu nog eens. Sowieso is SEO al jaren onderhevig aan veel veranderingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |