abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117482178
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 20:27 schreef LiSTIago het volgende:
Ze zijn snel deze maand, huidig saldo staat er hier al op.

Dagelijkse kliks komen daareentegem met vertraging door de laatste week, is 's morgens wel telkens een surprise op die manier.

Bij jullie ook zo ????
Bedankt voor het attenderen, hier is het bedrag ook vastgesteld, ik ben tevreden :)

De clicks en paginaweergaves werken hier ook vertraagd. In de avond een opleving en in de nacht gaat het verder. Ach iets meer geduld hebben en lekker wakker worden :)
pi_117482375
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef LiSTIago het volgende:

[..]

Volgens mij staan de ads ook niet in een floating box, maar is wel de randjes van het beleid verkennen denk ik.
Ik weet ook niet wat er op tegen zou zijn maar een banner die meebeweegt is soms irritant en beweegt vaak schokkerig waardoor het extra aandacht krijgt. De skyscraper op fok was dacht ik ook eerder 'verkeerd'. Deze Belgische site heeft het wel slim aangepakt :)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 00:40:56 #53
79273 18konijn
Rey de Copán
pi_117492493
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:13 schreef LiSTIago het volgende:

[..]

Volgens mij staan de ads ook niet in een floating box, maar is wel de randjes van het beleid verkennen denk ik.
Dit mag zonder meer niet. Er wordt immers onnatuurlijk veel aandacht voor de ad gevraagd, die blijft nota bene staan terwijl de pagina scrollt, zoals normaal is. Niemand kan volhouden dat het normaal is dat een ad in beeld blijft terwijl de rest van de pagina wél scrollt.
Dat slechts het omgekeerde ("floating ad") genoemd wordt, zegt niets. Dat is alleen maar een voorbeeld van onnatuurlijke aandacht.
It's not a lie, if you believe
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 08:21:54 #54
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_117494749
Het kan zijn dat na het weekend mensen minder traffic hebben, Google heeft namelijk een EMD update doorgevoerd: http://www.reddit.com/r/S(...)te_did_to_one_of_my/
pi_117494874
Niets van gemerkt.
Facts don't care about your feelings
pi_117494947
quote:
1s.gif Op maandag 1 oktober 2012 21:08 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

De skyscraper en de achtergrond staan vast, de rest van de pagina is te zien door te scrollen. Geen idee hoe ik het anders kan uitleggen maar de banner beweegt niet mee en volgens mij dus geen probleem.
of de banner nou met een animatie lichtelijk vertraagd het scrollen volgt, of er meteen staat zoals op deze site, dat maakt niet uit...

[ Bericht 3% gewijzigd door Deeltjesversneller op 02-10-2012 08:44:13 ]
pi_117495168
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:21 schreef JortK het volgende:
Het kan zijn dat na het weekend mensen minder traffic hebben, Google heeft namelijk een EMD update doorgevoerd: http://www.reddit.com/r/S(...)te_did_to_one_of_my/
Ja, heb ik met 1 site last van. ;(
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 08:56:05 #58
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_117495170
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 19:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
wat bedoel je met meebewegend? wat deze site heeft mag juist niet.

[..]

Ik heb een licht tintje schaduw om mijn ads heen, dat mag dus ook niet? :o
pi_117496455
Zo, het definitieve bedrag is vlug deze maand. Er is maar 30 cent afgegaan. 8-)
pi_117496470
Nice, bij mij 6,50 ofzo.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 10:15:02 #61
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_117496582
1,20 eraf, gisteren trouwens opvallend veel kliks boven de euro.
pi_117496686
Volgens mij zegt het percentage afgekeurd meer dan een bedrag, ¤1,20 eraf op ¤10 is natuurlijk slechter dan op ¤100 :) procentueel ging er bij mij iets meer dan 5% er vanaf maar de inkomsten zijn met ruim 30% gestegen t.o.v. de vorige maand.
pi_117497265
Wat betreft het cookiebeleid nog een leuke maar die volgens mij ook niet voldoet:

Deze website gebruikt cookies

Cookies helpen ons u op de website te herkennen en te begrijpen welke delen van de website u het meest interessant vindt. U bepaalt zelf of u cookies accepteert of niet. De instellingen van uw browser kunt u meestal zo aanpassen dat cookies worden geweigerd. Meer informatie? Klik hier.

www.kpnvandaag.nl
pi_117497297
Domme wet, echt niets mee gedaan :')

In percentages:
- Inkomsten gestegen met 43%
- Verschil tussen inkomsten en saldo 1,45%
pi_117497416
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:43 schreef JDx het volgende:

In percentages:
Inderdaad een domme wet, even wat overheidssites langs gegaan om eens te zien wat zij er mee doen, www.rotterdam.nl laat duidelijk weten dat ze cookies gebruiken maar een waarschuwing o.i.d.? :) Dan denk ik dat hier 9 van de 10 het beter hebben aangegeven al doet bijna niemand het zoals het zou moeten.

Mooie stats :) vraag jij je nooit af wanneer het eens terug zal vallen? Hier gaat de gedachte wel eens door mijn hoofd maar van de andere kant blijven bezoekers toenemen dus dan is het logisch dat inkomsten ook blijven toenemen.
pi_117497523
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:09 schreef JDx het volgende:
Nice, bij mij 6,50 ofzo.
7,50 bij mij, valt mee op het hele bedrag.
pi_117497862
Zoo zijn we weer. Dezer dagen weer druk bezig geweest. Zo'n 10 nieuwe affiliate websites uit de grond gestampt met mijn compagnons. Nu weer lekker bezig met SEO. Zaken gaan goed. Zeer goed!

@ JDx: heeft de nieuwe setup z'n vruchten afgeworpen?
pi_117497872
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:43 schreef JDx het volgende:

In percentages:
Met je blogjes weer?

Zit nu met een idee voor een database; stabiel inkomen krijg je daarvoor vaak maar die initiele inzet is erg hoog. (qua arbeid)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_117498232
Cookie bullshit doe ik ook niet aan. Staat wel wat over in m'n privacy beleid dus lezen ze dat maar en niet janken voor de rest :')

Ik weet niet wat jullie bedoelen met dat er geld af zou gaan ofzo, dat valt me nooit op maar check het dan ook niet elke dag. Bedrag staat iig nog gewoon op ¤ 558 dus mooi :P Denk niet dat ik dit ga verbreken deze maand maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
pi_117498309
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 10:51 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

7,50 bij mij, valt mee op het hele bedrag.
Damn wat een verschil tussen inkomsten en huidig saldo, kom nooit hoger dan 0,5 % verschil tussen beide.
pi_117498349
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:19 schreef LiSTIago het volgende:

[..]

Damn wat een verschil tussen inkomsten en huidig saldo, kom nooit hoger dan 0,5 % verschil tussen beide.
Als ik me niet vergis heeft Magnet rond de 2000 inkomsten en dan is 7,50 nog geen 0,4% verschil :)
pi_117498370
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:19 schreef LiSTIago het volgende:

[..]

Is bij mij maar 0,36% hoor.
pi_117498414
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:20 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Als ik me niet vergis heeft Magnet rond de 2000 inkomsten en dan is 7,50 nog geen 0,4% verschil :)
Met de gigantische drop in views (op 2 kanalen tegelijk :?) vraag ik me af of ik dat deze maand wéér ga halen...
pi_117498728
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:20 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Ja met zo'n bedragen is het een peulschil natuurlijk.
pi_117499084
Ik ga deze maand ook niet zoveel halen als vorige maand denk ik. Twee sites zijn gezakt van plaats 1 naar plek 2.

En laat dat nou net m'n belangrijkste sites zijn.
pi_117499141
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:47 schreef JDx het volgende:
Ik ga deze maand ook niet zoveel halen als vorige maand denk ik. Twee sites zijn gezakt van plaats 1 naar plek 2.

Even bij de concurrentie gaan rondkijken :)

Algemene vraag, heeft het zin om hier elkaar te backlinken? Direct over en weer heeft volgens mij geen effect maar in een kringetje moet het te doen zijn volgens mij, dus website 1 -> website 2 -> website 3 -> website 1
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 11:51:30 #77
131603 Afwazig
Serious business
pi_117499183
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:47 schreef JDx het volgende:

Exact match domains?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 11:52:35 #78
131603 Afwazig
Serious business
pi_117499215
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:50 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Even bij de concurrentie gaan rondkijken :)

Algemene vraag, heeft het zin om hier elkaar te backlinken? Direct over en weer heeft volgens mij geen effect maar in een kringetje moet het te doen zijn volgens mij, dus website 1 -> website 2 -> website 3 -> website 1
3 way links hebben wel zin zoals elke link wel zin heeft maar Google heeft 3 way links steeds sneller in de gaten en zal net zoals een reciprocale link de kracht hiervan dempen.
pi_117500003
Vandaag een campagne gelanceerd met ¤105 euro adwords tegoed dat ik bij elkaar heb weten te krijgen, is kijken wat dat gaat doen! Verder heb ik wel het idee dat hoe langer mijn site nu bestaat, hoe beter deze steeds gevonden gaat worden. Want aangezien ik de laatste tijd niet echt nieuwe dingen heb gepost blijft het bezoekersaantal toch aanzienlijk stijgen.
pi_117500093
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 11:52 schreef Afwazig het volgende:

[..]

3 way links hebben wel zin zoals elke link wel zin heeft maar Google heeft 3 way links steeds sneller in de gaten en zal net zoals een reciprocale link de kracht hiervan dempen.
Hoe kan google dan in de gaten hebben? Als A naar B linkt en B naar C, dan zou Google ergens een overeenkomst moeten zien tussen A en C, maar feitelijk is dat onmogelijk. Tenzij A en C ook weer ergens gelinkt zijn, maar dat is dan niet slim.
pi_117500215
Heb momenteel (en gister ook rond dit tijdstip) een RPM van 1 euro (was 15-20 euro afgelopen weken). Echt irritant dat alles niet meer gelijk loopt, want vannacht trok alles wel weer bij.

Hopen maar dat het weer goed komt, maar toch is het lekkerder om rond de lunch al op een euro of 5 te zitten op zijn minst.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:33:02 #82
131603 Afwazig
Serious business
pi_117500374
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:20 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Hoe kan google dan in de gaten hebben? Als A naar B linkt en B naar C, dan zou Google ergens een overeenkomst moeten zien tussen A en C, maar feitelijk is dat onmogelijk. Tenzij A en C ook weer ergens gelinkt zijn, maar dat is dan niet slim.
Net zoals alles bij Google is er niks mis met 3 ways link en Google boeite het ook niet heel veel. Het gaat om de excessen. Als iets hele veel gebeurt onstaat er een 'pattern' die Google herkent.

Sowieso feitelijk onmogelijk trouwens? Met de rekenkracht van computer zijn verbanden makkelijk te leggen hoor. Linking schemes zijn simpel ontdekt. De factoren die hiervoor echter worden gebruikt zijn natuurlijk niet vrijgegeven. Ik kan me voorstellen dat ze het bijvoorbeeld doen aan de hand van de eigenaar van de website. Website A is van eigenaar X en Website B en C zijn van Y. Voila je verband.

Edit: Matt Cutts heeft hier ooit eens wat over gezegd, ik kan het zo gauw niet terugvinden helaas.
pi_117500549
Hmmm op zo'n manier, ze controleren dus of de website van één eigenaar linken met de website van een andere eigenaar en andersom. Zou kunnen, maar dan gaan ze wel heel ver. Zou me idd niet verbazen :')
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 12:43:49 #84
131603 Afwazig
Serious business
pi_117500607
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 12:41 schreef YoshiBignose het volgende:
Hmmm op zo'n manier, ze controleren dus of de website van één eigenaar linken met de website van een andere eigenaar en andersom. Zou kunnen, maar dan gaan ze wel heel ver. Zou me idd niet verbazen :')
Dat zeg ik niet hè? :P Ik zeg dat dat zou kunnen. Het zou wel de makkelijkste manier zijn om een verband te leggen bij 3-way linking.
pi_117501934
@Yoshi en Afwazig, als we hier dus van elkaar de sector zouden weten kunnen we in kringetjes linken. De relevantie met elkaar is toch ook van belang?
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 13:42:13 #86
131603 Afwazig
Serious business
pi_117502389
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:30 schreef WebBeestje het volgende:
@Yoshi en Afwazig, als we hier dus van elkaar de sector zouden weten kunnen we in kringetjes linken. De relevantie met elkaar is toch ook van belang?
Relevantie is zeker van belang. Als ik een website over auto's heb en ik link naar jouw website over bloemen dan heb jij daar niet veel aan.

Las net dit over 3-way links btw:

quote:
a-b b-a links may happen between sites of similar topics recommedning each other.
a-b b-c links only occur to game google, there is no other purpose.

You straight away raise a red flag of linking for the purpose of gaming google.
Zit wel wat in.
pi_117502560
Volgens mij is de content en de 'page rank' van de linkende pagina belangrijker dan of je in een kringetje linked of niet.

Als mijn persoonlijke foodblog linked naar het foodblog van iemand anders uit dit topic, valt dat wel 'winst' uit te behalen, al is het over en weer puur voor de indexatie. Twee gelijksoortige sites, dus de 'rank per keyword' gaat omhoog (oftewel, we zouden beide eerder gevonden worden als je zoekt op 'eten'). Als ik pestforum laat linken naar een foodblog, dan zal het geen hol uitmaken omdat dit weinig relevantie heeft; hooguit mijn naam (foodblog = achternaam als domeinnaam) zal voor beide misschien wat hoger geindexeerd worden.

Ook zal een link vanaf een 'linkspage' minder meetellen dan bijvoorbeeld een link op een pagina met inhoud. Het zit'm er dus vooral in of de link relevant/nuttig/overeenkomstig is en of je de link werkelijk aan je bezoeker presenteert (en een linkpage is iets waar je bezoekers over het algemeen niet zullen kijken).
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_117503028
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 08:21 schreef JortK het volgende:
Hm de regels van het SEO spel veranderen hiermee wel. Ook als je kijkt naar je concurrentie hoef je dus minder zorgen te maken over concurrenten die de exact keyword in de url hebben.

Exact keyword in titels/headers blijven wel waardevol lijkt me?
pi_117503465
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Hm de regels van het SEO spel veranderen hiermee wel. Ook als je kijkt naar je concurrentie hoef je dus minder zorgen te maken over concurrenten die de exact keyword in de url hebben.

En goede, relevante content ;)
pi_117503532
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:42 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Relevantie is zeker van belang. Als ik een website over auto's heb en ik link naar jouw website over bloemen dan heb jij daar niet veel aan.

Las net dit over 3-way links btw:

[..]

Zit wel wat in.
Toch denk ik niet dat je daardoor snel een red flag krijgt.

Er zijn genoeg sites, die een enkel keyword linken naar een volgende site, gewoon ter uitleg zeg maar. Bijvoorbeeld een moeilijk woord in een stuk tekst linken naar wikipedia ofzo.
pi_117503603
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 13:59 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

Mat cutts had het het gezegd via twitter dat lage kwaliteitescontentsites met exacte EMD lager zouden gaan ranken, zou een impact hebben op 0.6 % van de engelstalige sites.

Meer info hier
pi_117503624
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:11 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

En goede, relevante content ;)
Relevant met al het andere wat je noemt/bied :)

Het is eigenlijk gewoon nuchter verstand gebruiken. Als je inhoud, je domeinnaam, de rest van je url, en de sites die naar je linken allemaal relevant aan elkaar zijn dan ben je al een heel eind.

gratis18pluscontentvoordehelewereld.com/koophiereenauto met enkel backlinks vanaf IT-gerelateerde fora en een content die bestaat uit 1 adsense banner en een stuk lege tekst om maar wat inhoud te creeeren, zal nooit erg opschieten.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_117504024
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:15 schreef LiSTIago het volgende:

[..]

Mat cutts had het het gezegd via twitter dat lage kwaliteitescontentsites met exacte EMD lager zouden gaan ranken, zou een impact hebben op 0.6 % van de engelstalige sites.

Meer info hier
EMD ja, Exact Match Domain

Maar goed ze willen bij Google dus iig aanpakken wat we hier min of meer aan het doen zijn: static sites targetten op keywords en volop gebruik maken van SEO en de algoritmes van Google. Waarmee je met een mindere site maar betere SEO marketing hoger kan ranken dan een betere site die daar geen verstand van heeft.

Dus net nu ik daar aan wil beginnen, begint Google met maatregelen, aan ene kant jammer, aan andere kant kan ik dan vanaf begin af aan rekening houden met de nieuwe spelregels :)
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 14:29:23 #94
131603 Afwazig
Serious business
pi_117504107
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:27 schreef VacaLoca het volgende:

[..]

EMD ja, Exact Match Domain

Maar goed ze willen bij Google dus iig aanpakken wat we hier min of meer aan het doen zijn: static sites targetten op keywords en volop gebruik maken van SEO en de algoritmes van Google. Waarmee je met een mindere site maar betere SEO marketing hoger kan ranken dan een betere site die daar geen verstand van heeft.

Dus net nu ik daar aan wil beginnen, begint Google met maatregelen, aan ene kant jammer, aan andere kant kan ik dan vanaf begin af aan rekening houden met de nieuwe spelregels :)
Dit is niet nieuw hoor. Het was al eerder getweaked en nu nog eens. Sowieso is SEO al jaren onderhevig aan veel veranderingen.
pi_117504173
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 oktober 2012 14:29 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Dit is niet nieuw hoor. Het was al eerder getweaked en nu nog eens. Sowieso is SEO al jaren onderhevig aan veel veranderingen.
elke maand per update 40 wijzigingen ofzo :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_117504411
Ach ja het beste ben je als het goed is uiteindelijk af met een goede bezoekwaardige website, en die zijn ook het leukst om te maken. Maar natuurlijk willen we wel de winst maximaliseren. Gelukkig is Google redelijk transparant in wat het veranderd.

Google kijkt overigens ook nauw naar hoe lang men verblijft op je website. Dus zorgen dat ze iig even blijven hangen dmv een filmpje, mogelijkheid om te reageren, goede leesbaarheid met samenvattingen...

Vond dit wel hulpzaam:

http://swissmademarketing(...)ting-Rich-SEO_v1.pdf

Iemand die SECockpit gebruikt trouwens? Lijkt me haast niet want kost $97 per maand, maar is wellicht wel een optie om in te investeren als je rond de 600+ gaat verdienen. Is zeg maar als Marketing Samurai maar dan velen malen sneller omdat het in de cloud draait.

[ Bericht 36% gewijzigd door VacaLoca op 02-10-2012 14:56:43 ]
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:26:54 #97
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_117526484
Gisteren was ik al verbaasd over kliks van 1 euro, vandaag zijn er kliks van 2 euro bij.
pi_117526744
Bij 2 van de 4 kanalen zijn de views en inkomsten sinds vrijdag 28 september compleet ingestort.
Momenteel nog 40-50% van de "normale" hoeveelheid.
En dat zijn juist de kanalen die goed liepen.

Als het bij 1 kanaal was zou ik zeggen "toeval" maar heb nu toch het idee dat ook bij YouTube één en ander is veranderd.

Ik haal zo de 1200 Euro niet eens deze maand.
Gelukkig hoef ik er dan weer niet van te leven, maar toch.

Het werkt wel erg demotiverend; met regelmaat nieuwe content geplaatst en je inkomsten zakken.
pi_117527653
Crisis ;(
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 22:45:52 #100
131603 Afwazig
Serious business
pi_117527684
Youtube is ook geen manier om structureel geld te verdienen. Dan moet je gewoon geluk hebben dat een filmpje aanslaat. Met websites / SEO ligt het toch iets anders.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')