lol dat is al jaren zoquote:Op woensdag 3 oktober 2012 10:57 schreef Afwazig het volgende:
Google heeft de Quality Guidelines vernieuwd: http://support.google.com(...)hl=en&answer=35769#3
Vooral dit stuk over het linken van en naar pagina's is interessant omdat we het er gister nog over hadden.
http://support.google.com(...)y?hl=en&answer=66356
The following are examples of link schemes which can negatively impact a site's ranking in search results:
• Buying or selling links that pass PageRank. This includes exchanging money for links, or posts that contain links; exchanging goods or services for links; or sending someone a free product in exchange for them writing about it and including a link
• Excessive link exchanging ("Link to me and I'll link to you")
• Linking to web spammers or unrelated sites with the intent to manipulate PageRank
• Building partner pages exclusively for the sake of cross-linking
• Using automated programs or services to create links to your site
			
			
			
			Ja klopt maar ze hebben wel wat dingen veranderd met voorbeelden enzo. Dit was eerder niet zo waardoor er nog veel open lag voor interpretatie.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 11:58 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
lol dat is al jaren zoMaar toch blijft het gewoon helpen hoor.
En btw over die floating box. Waarom zou je de gok wagen om dat de doen.
ten eerste: het is zwaar irritant als bezoeker
ten tweede: Je weet niet geheel zeker dat het mag
Dus gewoon niet doen. Beter besteed je je tijd om meer bezoekers te trekken naar je website = meer omzet.
			
			
			
			Is maar goed dat google eens wat opener is. Altijd dat vage gedoe. Als publisher wil je weten waar je aan toe bentquote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:00 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja klopt maar ze hebben wel wat dingen veranderd met voorbeelden enzo. Dit was eerder niet zo waardoor er nog veel open lag voor interpretatie.
			
			
			
			quote:Google Webmaster Guidelines updated
Tuesday, October 02, 2012 at 10:26 AM
Webmaster level: All
Today we’re happy to announce an updated version of our Webmaster Quality Guidelines. Both our basic quality guidelines and many of our more specific articles (like those on links schemes or hidden text) have been reorganized and expanded to provide you with more information about how to create quality websites for both users and Google.
The main message of our quality guidelines hasn’t changed: Focus on the user. However, we’ve added more guidance and examples of behavior that you should avoid in order to keep your site in good standing with Google’s search results. We’ve also added a set of quality and technical guidelines for rich snippets, as structured markup is becoming increasingly popular.
We hope these updated guidelines will give you a better understanding of how to create and maintain Google-friendly websites.
			
			
			
			Ik heb vroeger ook website gemaakt voor klanten. Altijd lang wachten op je geld. Gasten moeten bedreigen via hyves voordat ze pas betaaldenquote:Op woensdag 3 oktober 2012 07:58 schreef Blester het volgende:
Pffff, hatelijk als klanten niet gewoon normaal betalen. Nu weer dat hele gedoe voor een klant...
			
			
			
			IP van klant white-listen en melden dat de site up gaat na betaling.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook website gemaakt voor klanten. Altijd lang wachten op je geld. Gasten moeten bedreigen via hyves voordat ze pas betaaldenDat doe ik dus niet meer.
			
			
			
			Zelfde hier gehad, tot op heden heeft hij niet betaald.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook website gemaakt voor klanten. Altijd lang wachten op je geld. Gasten moeten bedreigen via hyves voordat ze pas betaaldenDat doe ik dus niet meer.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			niet, wat zou het voordeel voor google zijn?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:36 schreef eaglejohn het volgende:
Ik begin me steeds meer af te vragen in hoeverre AdWords negatieve invloed heeft op je organic ranking.
			
			
			
			
			
			
			
			Kan er ook echt niet tegen, maar ik ga niet moeilijk doen. Meteen dreigen met incasso, kost me al tijd zat. Daarbij reken ik alle uren mee die ik in de klant heb gestoken voor bellen / mailen / anders, de werkzaamheden, rente over het bedrag en de normale tarieven van de incassobureaus. Uiteindelijk gaat het bedrag wat de klant normaal moet betalen dan ongeveer 3 keer over de kop. Tja, moet hij maar normaal betalen. Maar gelukkig heb ik veel vaste en goede klanten, waardoor ik vrijwel altijd netjes betaald krijg. Bij maatwerk laat ik sowieso altijd vooruit betalen. Vaste klanten mogen bij mij achteraf betalen.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 12:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik heb vroeger ook website gemaakt voor klanten. Altijd lang wachten op je geld. Gasten moeten bedreigen via hyves voordat ze pas betaaldenDat doe ik dus niet meer.
			
			
			
			Mwah, sowieso van vaste klanten verwacht ik het niet, die tijden normaal hebben betaald. Misschien komt het door de slechte tijd, maar bestel dan gewoon NIETS of koop niets over. Maar mensen kosten laten maken en dan niet betalen is zwak.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:25 schreef YoshiBignose het volgende:
Is niet zo vreemd hé tegenwoordig...
			
			
			
			
			
			
			
			No cure no pay werken diequote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Tja maar als jij verwacht dat jouw klant deze maand betaalt en dat gebeurt niet, dan kan hij daardoor bijv. jou weer niet betalen en zo gaat het door en door, vooral bij de kleine ondernemingen zie je dat. De vaste lasten (hypotheek etc.) lopen gewoon door dus die moeten eerst betaald worden.
Je moet er wel goed op zitten hoor daar niet van, mensen schrikken niet eens meer als ze laatste aanmaning zien. Heb zelf nog nooit een aanmaning hoeven sturen of een incassobureau. Zijn ook dieven.
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			lol, niet dreigen met incasso. Dreigen dat we hadden achterhaald waar hij woonde en dat we hem even thuis op kwamen zoeken. Incasso doe ik niet aan. Dan moet ik hun ook nog betalen. Deze man was trouwens 2 maanden te laat en reageerde niet op onze mailtjes. Pas toen we hem benaderde op hyves en zeiden wat zijn adres was kon hij wel reageren. Wat een gast.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 19:19 schreef Blester het volgende:
[..]
Kan er ook echt niet tegen, maar ik ga niet moeilijk doen. Meteen dreigen met incasso, kost me al tijd zat. Daarbij reken ik alle uren mee die ik in de klant heb gestoken voor bellen / mailen / anders, de werkzaamheden, rente over het bedrag en de normale tarieven van de incassobureaus. Uiteindelijk gaat het bedrag wat de klant normaal moet betalen dan ongeveer 3 keer over de kop. Tja, moet hij maar normaal betalen. Maar gelukkig heb ik veel vaste en goede klanten, waardoor ik vrijwel altijd netjes betaald krijg. Bij maatwerk laat ik sowieso altijd vooruit betalen. Vaste klanten mogen bij mij achteraf betalen.
Dit was ook een vaste klant die eerder wel betaalde, helaas nu dus niet meer...
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			
			Lijkt elke dag wel raak inderdaad, paar maanden geleden ging het heerlijk gelijk op de hele dag en was het snachts dood. Nu loopt alles langzaam op t/m de volgende ochtend.quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:33 schreef WebBeestje het volgende:
Voorlopig nog geen click hier terwijl ik normaal al rond de 5 zit, ik ga er vanuit dat er een storing is want de pageviews zijn wel boven het gemiddelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |