Dat laatste kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:27 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik kom bijna altijd SEDO tegen helaas... Sommige van mijn websites hebben ook een hostnet paginadie ligt gewoon nog op de plank tot uitwerken.
Vaak laat ik die domeinen zo lang liggen dat ik er op een gegeven moment geen zin meer in hebquote:Op zaterdag 29 september 2012 19:29 schreef eaglejohn het volgende:
[..]
Dat laatste kan natuurlijk ook
Zit op iPad, kan niet veel typen. In ieder geval beter dan streepje bij .nlquote:Op zaterdag 29 september 2012 22:47 schreef eaglejohn het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de "waarom"
holy fuck 2000 met alleen youtube? Dan zou ik echt stoppen met werken en in een tropisch oord gaan wonen:P Maar hoe kom je aan video's dan? Het is toch niet dat je echt eigen filmpjes op loopt te filmen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:26 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga deze maand net de 2000 Euro halen lijkt het, zit nu net over de 1900 met nog 1,5 dag te gaan
Ben intussen wat video's aan het verplaatsen naar andere kanalen, alles staat wat door-elkaar dus krijg je niet altijd een relevante video te zien als je er één hebt bekeken.
Per kanaal een onderwerp en 1 kanaal voor wat "rommel-video's" is het uiteindelijke doel.
M'n UPC 60/6 werkt nog steeds niet (modem is Docsys 2.0 en dat koste me 2x bellen voor ze daar zelf ook van overtuigd waren) dus uploaden is een "hel", aangezien dat nu met 1,5Mbps gaat.
Jammer dat YouTube nog geen functie heeft om een kanaal-transfer voor een video te doen.
Dat zou een hoop onnodig data-verkeer schelen, ook voor YouTube zelf.
domeinen met een streepje werken prima. ik heb zelfs een domein met 3 streepjes en die rankt super.. streepjes worden gewoon gezien als spaties.. Dus als je niet insteekt op branding, maar seo dan werkt t prima...quote:Op zaterdag 29 september 2012 22:55 schreef Blester het volgende:
[..]
Zit op iPad, kan niet veel typen. In ieder geval beter dan streepje bij .nl
Sorry, typefoutje... was PR 0quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ergens hierboven zegt iemand een site te zien met pr3 en maar 1 backlink.. dat kan volgens mij helemaal niet...
Heb een stuk of 80 filmpjes die wat opleveren, een paar gaan erg goed.quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:05 schreef borbit het volgende:
[..]
holy fuck 2000 met alleen youtube? Dan zou ik echt stoppen met werken en in een tropisch oord gaan wonen:P Maar hoe kom je aan video's dan? Het is toch niet dat je echt eigen filmpjes op loopt te filmen?
En wat voor filmpjes gebruik je dan? Kun je gewoon een populaire videoclip uploaden of moet je echt je eigen content gaan maken?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb een stuk of 80 filmpjes die wat opleveren, een paar gaan erg goed.
Om inkomsten te genereren op Youtube moet je alle rechten bezitten op de inhoud (zowel audio als video), of toestemming hebben van de rechthebbende om die inhoud te gebruiken en er geld mee te verdienen.quote:Op zondag 30 september 2012 00:19 schreef borbit het volgende:
[..]
En wat voor filmpjes gebruik je dan? Kun je gewoon een populaire videoclip uploaden of moet je echt je eigen content gaan maken?
ja dan blijven dus eigenlijk alleen filmpjes die je zelf hebt gefilmd over? Dan moet je dus ook echt een show maken of iets waar mensen naar willen kijken. Ik ben nu bijvoorbeeld een filmpje van een festival camping aan eht uploaden. Dat kan bijvoorbeeld wel, maar kan niet voorstellen dat er veel mensen naar mijn filmpjes zouden willen kijken ofzo.quote:Op zondag 30 september 2012 00:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Om inkomsten te genereren op Youtube moet je alle rechten bezitten op de inhoud (zowel audio als video), of toestemming hebben van de rechthebbende om die inhoud te gebruiken en er geld mee te verdienen.
Eigen content is dus wel vereist. En zelfs als je muziek gebruikt op de achtergrond, waar je toestemming voor hebt van de rechthebbende, dan is de kans groot dat je video maanden later nog steeds niet goedgekeurd is voor het vertonen van advertenties.
quote:Op zondag 30 september 2012 03:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik denk ook niet dat veel mensen nog je elfstedentocht2012 website bezoeken
Tja, sommige mensen willen nu eenmaal graag vage websites hostenquote:Op zondag 30 september 2012 08:08 schreef fotostarter het volgende:
[..]Als je op die link in zijn sig klikt, ben ik bang van niet
heb je zelfgemaakte filmpjes? geen kans dat je ooit geblokkeerd wordt ivm copyright? ik heb een tv serie geupload, wel een lekker extraatje maar het is wachten op het moment dat ze offline gehaald worden.quote:Op zaterdag 29 september 2012 15:26 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga deze maand net de 2000 Euro halen lijkt het, zit nu net over de 1900 met nog 1,5 dag te gaan
Ben intussen wat video's aan het verplaatsen naar andere kanalen, alles staat wat door-elkaar dus krijg je niet altijd een relevante video te zien als je er één hebt bekeken.
Per kanaal een onderwerp en 1 kanaal voor wat "rommel-video's" is het uiteindelijke doel.
M'n UPC 60/6 werkt nog steeds niet (modem is Docsys 2.0 en dat koste me 2x bellen voor ze daar zelf ook van overtuigd waren) dus uploaden is een "hel", aangezien dat nu met 1,5Mbps gaat.
Jammer dat YouTube nog geen functie heeft om een kanaal-transfer voor een video te doen.
Dat zou een hoop onnodig data-verkeer schelen, ook voor YouTube zelf.
Een van mijn Youtubekanalen bestaat ook uit alleen maar filmpjes van een tv-serie, maar Youtube herkent meteen dat ze van Warner Bros zijn. Ze mogen wel blijven staan, maar de optie om inkomsten te genereren is wel uitgeschakeld bij die filmpjes. Aan de ene kant logisch, maar ook wel jammer, want die filmpjes worden tig keer vaker bekeken dan mijn kanaal met eigen materiaal.quote:Op zondag 30 september 2012 10:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
heb je zelfgemaakte filmpjes? geen kans dat je ooit geblokkeerd wordt ivm copyright? ik heb een tv serie geupload, wel een lekker extraatje maar het is wachten op het moment dat ze offline gehaald worden.
je mag 3 "strikes" hebben voordat je account wordt geblokkeerd. zit nu op 1, die al meteen na het uploaden kwam, de andere afleveringen waren vreemd genoeg wel oke. living on the edge!quote:Op zondag 30 september 2012 11:05 schreef Afwazig het volgende:
Youtube is toch ook van Google nu? Geen kans dat het voor je Adsense account gevolgen gaat hebben? Want dat is makkelijk verdienen dan, gewoon dingen uploaden waar een copyright opzit en als het weg wordt gehaald gewoon opnieuw uploaden.
Je kan natuurlijk niet oneindig blijven uploadenquote:Op zondag 30 september 2012 11:05 schreef Afwazig het volgende:
Youtube is toch ook van Google nu? Geen kans dat het voor je Adsense account gevolgen gaat hebben? Want dat is makkelijk verdienen dan, gewoon dingen uploaden waar een copyright opzit en als het weg wordt gehaald gewoon opnieuw uploaden.
Dat kan je hiermee testen: http://en.wikipedia.org/wiki/Lynx_(web_browser)quote:Op zondag 30 september 2012 13:15 schreef WebBeestje het volgende:
Systeemnotificatie
29-09-2012 @ 12:00:01
Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
![]()
Ik las ergens dat sommige kopieerbeveiligingen voor websites er voor zorgen dat Google je pagina niet meer kan crawlen. Wie heeft hier verstand van want ik wil graag weten of mijn project nog te crawlen is of niet.
Daar stikt het sowieso vanquote:Op zondag 30 september 2012 13:31 schreef Afwazig het volgende:
Sowieso zie je in webmaster tools dan vanzelf wel crawlfouten.
Behoor ook nog een reactie van jou te ontvangen.quote:Op zondag 30 september 2012 13:15 schreef WebBeestje het volgende:
Systeemnotificatie
29-09-2012 @ 12:00:01
Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
![]()
Ik las ergens dat sommige kopieerbeveiligingen voor websites er voor zorgen dat Google je pagina niet meer kan crawlen. Wie heeft hier verstand van want ik wil graag weten of mijn project nog te crawlen is of niet.
Dat toevallig, de vorige keer werd je nog wel zo boos toen ik je berichtje vergat. Maargoed, zie DM.quote:Op zondag 30 september 2012 13:47 schreef WebBeestje het volgende:
@Blester, geen idee waarop maar lees eens wat je net hebt gequoteal mijn DM's zijn verdwenen.
Als je van je YouTube kanaal af wil moet je dat idd doenquote:Op zondag 30 september 2012 11:05 schreef Afwazig het volgende:
Alleen zelfgemaakt materiaal.quote:Op zondag 30 september 2012 10:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
heb je zelfgemaakte filmpjes? geen kans dat je ooit geblokkeerd wordt ivm copyright? ik heb een tv serie geupload, wel een lekker extraatje maar het is wachten op het moment dat ze offline gehaald worden.
100% eigen content.quote:Op zondag 30 september 2012 00:19 schreef borbit het volgende:
[..]
En wat voor filmpjes gebruik je dan? Kun je gewoon een populaire videoclip uploaden of moet je echt je eigen content gaan maken?
Dat is het gekke met YouTube.quote:Op zondag 30 september 2012 15:08 schreef Drawer het volgende:
Filmpjes van m'n goudvis zijn echter niet heel boeiend.
Moet je ook de rechten/toestemming hebben van de makers.quote:Op zondag 30 september 2012 15:35 schreef Drawer het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met gameplay vids?
Ik heb je een nieuwe DM gestuurd....quote:Op zondag 30 september 2012 18:04 schreef WebBeestje het volgende:
Als ik met gerichte zoekopdrachten een nieuwe pagina kan vinden via Google dan kan ik er toch vanuit gaan dat Google mijn project nog steeds kan crawlen?
Maandrecord is weer dik verbeterd met ongeveer 25% en de actielijst is nog vol genoeg voor heel oktober
Ik mag ook niet klagen, ruim 100% meer dan vorige maand.quote:Op zondag 30 september 2012 18:04 schreef WebBeestje het volgende:
Als ik met gerichte zoekopdrachten een nieuwe pagina kan vinden via Google dan kan ik er toch vanuit gaan dat Google mijn project nog steeds kan crawlen?
Maandrecord is weer dik verbeterd met ongeveer 25% en de actielijst is nog vol genoeg voor heel oktober
Nogmaals, met hoeveel sites?quote:Op zondag 30 september 2012 19:58 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik ook een persoonlijk recordje: ¤ 550+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |