Is mogelijk maar onrealistisch.. dan moet je fors meer users/viewers hebben als heel FOK bij elkaar/.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Voor iedereen die hier met AdSense bezig is: er is geen maximum aan het inkomen.
Dat moet je jezelf altijd voorhouden.
Als je 5000 per dag wil verdienen, is dat haalbaar. Dat weet ik zeker.
Omdat het gratis is en net zo goed werkt als gewone domeinen.quote:
Ben in april begonnen en zit nu al tussen 1200 en 2000 Euro per maand.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:16 schreef blup het volgende:
[..]
Is mogelijk maar onrealistisch.. dan moet je fors meer users/viewers hebben als heel FOK bij elkaar/.
Opgeven, box 1 (overige werkzaamheden), minus onkosten (adverteren, hosting, reiskosten en materialen voor filmpjes).quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef blup het volgende:
Hoe doe je dat bij de belastingdienst eigenlijk?
k, ik moet dat ook doen alhoewel het 70 euro per maand is ofzo.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:33 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Opgeven, box 1, minus onkosten (adverteren, hosting, reiskosten en materialen voor filmpjes).
Als het weinig opbrengt zou het als hobby kunnen gelden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:34 schreef blup het volgende:
[..]
k, ik moet dat ook doen alhoewel het 70 euro per maand is ofzo.
Heb idd een filmpje gezien van een aziaat ofzo die ook begon met 1,47 euro per maand en eindigde met 15.000 per maand ofzo. Gewoon door meer en meer sites te maken en meer moeite te doen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:37 schreef MaGNeT het volgende:
Met dat "5000 per dag" verhaal vertel ik het wat zwart-wit maar als je meer wil verdienen moet je er meer energie in steken. Het loont.
Dat soort mensen zeggen dan hun baan op en zijn volledig afhankelijk van AdSense voor hun inkomsten, ik zou dat zeker niet willen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:39 schreef JDx het volgende:
[..]
Heb idd een filmpje gezien van een aziaat ofzo die ook begon met 1,47 euro per maand en eindigde met 15.000 per maand ofzo. Gewoon door meer en meer sites te maken en meer moeite te doen.
Ik zou dan sowieso zekerheid willen hebben, aangezien je alles ervan moet betalen. Ga maar eens een hypotheek afsluiten op basis van je AdSense inkomsten, mij niet gezien.quote:
Hypotheek heb ik alquote:Op zondag 7 oktober 2012 12:48 schreef Blester het volgende:
[..]
Ik zou dan sowieso zekerheid willen hebben, aangezien je alles ervan moet betalen. Ga maar eens een hypotheek afsluiten op basis van je AdSense inkomsten, mij niet gezien.
Ben bang dat je met AdSense nooit echt stabiel bent, je bent erg afhankelijk van de consument namelijk. Op een gegeven moment kan iemand een paar duizend euro aan promotie besteden en jouw websites laten zakken (= minder inkomsten), je onderwerp is niet meer interessant of achterhaald etc. Allemaal zaken waardoor je dus geen zekerheid hebt op een constant inkomen.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Lukt je ook niet, banken willen tegenwoordig op z'n minst 3 jaarcijfers zien (liefst nog door accountant) van je inkomsten. Dat is dus irritante van ondernemer zijn... je wordt er niet echt door geholpen. Huurhuisje voor mij dus maartot ik een paar jaar stabiele inkomsten heb op papier.
Nee, ruim 3 jaar geleden, nog voor ik ooit van AdSense gehoord had.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:52 schreef Blester het volgende:
[..]
Niet op basis van je AdSense inkomsten neem ik aan?
Om mijn eigen argument na heroverweging ook voor een deel tegen te spreken: in deze tijd ben je in loondienst ook niet zeker van een vast inkomen, maar ook hiervoor krijg je een hypotheek. In deze tijd heeft AdSense misschien zelfs nog meer zekerheid als het behouden van een baan in loondienst.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:56 schreef YoshiBignose het volgende:
Dat is waar, maar je kijkt natuurlijk naar het totaal plaatje. Je hebt verschillende inkomstenbronnen... als jij ieder jaar bijv. 40.000 weet te verdienen met adsense, affiliates en weet ik veel wat, dan kan je dus wel spreken van een stabiel inkomen en krijg je dus een hypotheek op basis van dat inkomen. Natuurlijk hou je het risico wat iemand in loondienst niet heeft... maar dat is het waard
Dat is altijd al zo, ik werkte 6 jaar geleden voor een jong bedrijf en ik heb toen een huis gekocht met dat inkomen, maar m'n baas kon geen huis kopen, omdat het bedrijf nog maar 2 jaar bestond.quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:52 schreef YoshiBignose het volgende:
Lukt je ook niet, banken willen tegenwoordig op z'n minst 3 jaarcijfers zien (liefst nog door accountant) van je inkomsten. Dat is dus irritante van ondernemer zijn... je wordt er niet echt door geholpen. Huurhuisje voor mij dus maartot ik een paar jaar stabiele inkomsten heb op papier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |