Nee dit mag inderdaad niet. Ik heb genoeg mensen gezien wiens account voor zoiets opgeheven werd.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 23:06 schreef xaban06 het volgende:
Is het positioneren van Google Adsense zoalgs hier gedaan wordt wel toegestaan? Dan heb ik het dus over de groene balk, het lijkt namelijk de menu, maar het is gewoon adsense. Wel slim
Toch niet die met een groene navigatiebalk?quote:Op zondag 7 oktober 2012 10:38 schreef JDx het volgende:
Mijn site had opeens mega veel bezoekers. 390 ipv 150.
Daar vergis je denk ik inquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:22 schreef YoshiBignose het volgende:
Webbeestje als je al die tijd die je verkloot met wat wel en niet geklikt wordt of wat je stats elk uur zijn nou gewoon bezig bent met websites en content maken dan lijkt me dat veel beter voor de inkomsten.
Bijzonder, ik plaats hier al lange tijd niks meer over de inkomsten maar ze verschillen niet veel met die van jou. Jij haalt dus 'weinig' inkomsten met veel websitesquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Je bent één van de weinige die weinig inkomsten haalt uit 1 project
Was toch al algemeen bekend dat adverteren op FOK! geen zin heeftquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:40 schreef MaGNeT het volgende:
Oh ja, dat adverteren onder die banner links was een groot succes.
7 kliks
Ter vergelijking, via AdWords heb ik voor hetzelfde budget 200 kliks.
Kan je bij FOK! ook "per klik" adverteren? Dan wil ik er nog wel eens wat geld aan wagen.
Waarom zou je ruzie maken over wie de meeste inkomsten heeft?quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:41 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Bijzonder, ik plaats hier al lange tijd niks meer over de inkomsten maar ze verschillen niet veel met die van jou. Jij haalt dus 'weinig' inkomsten met veel websites
Soms moet je dingen zelf ondervinden.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:44 schreef Blester het volgende:
[..]
Was toch al algemeen bekend dat adverteren op FOK! geen zin heeft
Google... stond denk ik 1 dag op 1 ipv 2 ofzo. 242 via zoekwoord A en 56 via zoekwoord (not provided)...quote:
En ik vind ¤ 1,42 per klik net wat te gek gaanquote:
Tuurlijk wel.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:53 schreef JDx het volgende:
[..]
Google... stond denk ik 1 dag op 1 ipv 2 ofzo. 242 via zoekwoord A en 56 via zoekwoord (not provided)...
Wel heerlijk, 43 euro op 1 dag, dat ga ik never nooit meer halen haha.
¤1,42 per klik is inderdaad duur maar bij Fok verschijnen de banners overal, ook op plekken waar waarschijnlijk geen/weinig interesse is voor de advertentie. Als ik in mijn sector bij Adwords hoog wil scoren moet ik rond de ¤1,00 CPC instellen máár dan komen de advertenties wel op plekken die een hogere CTR hebben.quote:Op zondag 7 oktober 2012 11:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En ik vind ¤ 1,42 per klik net wat te gek gaan
Bij AdWords kan je voor 5 cent of minder per klik nog wel wat doen.
Ik ga me er binnenkort 100% op richten om 100 euro per dag te halenquote:Op zondag 7 oktober 2012 11:56 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Voor iedereen die hier met AdSenses bezig is: er is geen maximum aan het inkomen.
Dat moet je jezelf altijd voorhouden.
Als je 5000 per dag wil verdienen, is dat haalbaar. Dat weet ik zeker.
Hoeveel sites beheer je nu?quote:Op zondag 7 oktober 2012 12:01 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik ga me er binnenkort 100% op richten om 100 euro per dag te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |