Waarom zet je nooit neer wat je verkoopt. Alsof dat boeit.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 15:33 schreef Blester het volgende:
Iemand hier toevallig interesse om een webshop met domein, betaald script en voorraad over te kopen? Is een webshop met telefoonhoezen voor een merk smartphone.
Ja precies, je verkoopt sneller als er mensen kunnen zien wat voor site. En waarschijnlijk loopt ie toch niet goed. Anders zou je hem niet verkopenquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom zet je nooit neer wat je verkoopt. Alsof dat boeit.
Ik geef mijn websites alleen weer bij interesse. Heb ik zo mijn redenen voorquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:04 schreef JDx het volgende:
[..]
Waarom zet je nooit neer wat je verkoopt. Alsof dat boeit.
Het is een webshop waar een script voor aangekocht en een domein en een voorraad, de webshop draait zelf niet. Er worden daarnaast vaak zat webshops verkocht die goede inkomsten behalen.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:08 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ja precies, je verkoopt sneller als er mensen kunnen zien wat voor site. En waarschijnlijk loopt ie toch niet goed. Anders zou je hem niet verkopen
Reactie krijg je altijdquote:Op vrijdag 5 oktober 2012 16:46 schreef YoshiBignose het volgende:
Nu moeten we weer DM-en en hopen dat ie reageert..
Denk dat ik hier op het ogenblik hetzelfde beleef, ziet er slecht uit voor vandaag. Hoop dat het bijtrekt deze nacht.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 09:59 schreef JDx het volgende:
[..]
Gistermiddag om 14uur een RPM van 4 euro en 1,85. Werd vanmorgen wakker en zoals verwacht dus 17,07 en een RPM van 15 euro. Blijft vaag hoor, blijf denken dat de pageviews en kliks niet gelijk lopen, aangezien dit nooit zo was en ik puur NL verkeer heb.
Ik heb het ge exporteerd en nu de posts aan het importeren op de andere wordpress site met reclame maar nog bijna geen bezoekers. Ik heb er geen 100 per uur maar tussen de 50 en 150 per dag. Ik zie dit nog steeds meer om te oefenen. Wil nog geen geld investeren.quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 19:37 schreef YoshiBignose het volgende:
Je zou op je .wordpress.com blog door kunnen gaan linken. Je kan je blog natuurlijk makkelijk overzetten naar eigen domein en host.
http://en.support.wordpress.com/site-redirect/
Als ik het goed lees kost het beetje geld, maar wel waard met zo'n 100 bezoekers per uur lijkt me. Eigen ads erop etc.
Onverwacht meevallertje op de vrijdagquote:Item(s) $1,294.00
Shipping $0.00
Seller's Proceeds $1,294.00
------------------ ------------------
Total $1,294.00
Thank you for your business! We hope we can assist you with any future
escrow needs.
www.escrow.com, domeinnaam/website verkocht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:58 schreef JDx het volgende:
Zegt me helemaal niets, wat krijg jij daarvan? Waar is dit van?
http://en.support.wordpress.com/site-redirect/quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 20:48 schreef borbit het volgende:
[..]
Ik heb het ge exporteerd en nu de posts aan het importeren op de andere wordpress site met reclame maar nog bijna geen bezoekers. Ik heb er geen 100 per uur maar tussen de 50 en 150 per dag. Ik zie dit nog steeds meer om te oefenen. Wil nog geen geld investeren.
Dat zou niet mogen. Járen geleden had ik een campagne draaien waarvan 1 opgestelde advertentie het al dagen zeer goed deed. En precies die keurden ze later af, omdat het niet professioneel genoeg zou zijn. Er mankeerde echt niets aan en dan nog, ik moest het zelf betalen. Zoals hun voorstel was zag het er een stuk minder professioneel uit en liep het voor geen meter meer.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 00:17 schreef MaGNeT het volgende:
Ben eens aan het experimenteren met video-campagnes van AdWords.
Video van 1 oktober nog niet goedgekeurd, 1 indeling wordt echter wel weergegeven.
Andere 2 video-ads na 3 dagen nog steeds niet goedgekeurd en weergegeven omdat de indeling nog niet goedgekeurd is.
Of het nu goed- of afgekeurd wordt, ik ga niet dagen wachten.
Dat moet toch in maximaal enkele uren bekend kunnen zijn zodat ik aanpassingen kan doen. Als dat niet lukt hebben ze te weinig personeel.
Saldo in account is nu 0 en dat blijft het tot ze het opgelost hebben...
Heb een mail naar support gestuurd, dit gaat echt nergens over.
Dit kost AdSense gebruikers ook geld. Minder adverteerders die er in slagen hun advertenties online te krijgen = lagere biedingen = minder inkomsten.
aangezien hij verkocht is kan je wel delen welke naam het was wellicht?quote:Op vrijdag 5 oktober 2012 21:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Domeinnaam, escrow.com inderdaad, alle escrow kosten voor de koper, hier gaat alleen nog $40 wire-transfer fee vanaf.
Nope, ik heb een NDA. Het was een .nl en ik heb er zelf een maand of tien geleden ¤165 voor betaald. Meer kan ik helaas niet zeggen.quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 10:29 schreef Skiet het volgende:
[..]
aangezien hij verkocht is kan je wel delen welke naam het was wellicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |