SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!![]()
Vandaag even naar de Apple Store geweest om de achterkant van mijn iPhone 4 te laten vervangen. Slechts ¤29 en in 10 minuten was het gedaan. Top!![]()
![]()
T-Mobile twittert over levertijden dit:twitter:tmobile_webcare twitterde op donderdag 27-09-2012 om 14:19:04Info over de actuele levertijden van de iPhone 5 vind je op het T-Mobile forum: http://t.co/8Vinud8s #TipMobile reageer retweet
![]()
De tering, zie net dat ik hem dicht gooide. Excuus voor het niet open van een nieuwe
Dan nog maar een keer mijn vraag.
Even advies nodig van de mensen hier. Ik heb nog een oude iphone 3 (ja ik weet het )
Ik wil mijn abo verlengen. Geld voor de iphone 5 heb ik niet. Is de 4s in jullie ogen een goeie om nog erbij te bestellen voor de komende 2 jaar? Daar moet ik dan 50 Euro voor bijbetalen.A mind with a heart of it's own![]()
Tofheid: Net een SMS ontvangen, mijn wordt a.s. maandag bezorgd
Besteld: maandag 21-09-2012, 10:15, ordernr 1374XXX, 16GB black
Via T-Mobile webshop
14.gif RaymanNL vindt dit leuk![]()
Gaan hier ook nog wat losers vanaf 8 uur in de avond staan wachten bij de Apple Store in A'dam?graag verwijderen![]()
Is 't mogelijk om een backup van de Apps te maken?
Want ik heb m'n laptop opnieuw geinstalleerd, alleen nu als ik wil synchroniseren, begint hij te zeuren dat hij hem leeg wilt gooien, omdat er geen Apps in mijn iTunes staan?![]()
Aankopen overzetten van iPod? Staat onder bestand!quote:Op donderdag 27 september 2012 14:49 schreef Goddelijker het volgende:
Is 't mogelijk om een backup van de Apps te maken?
Want ik heb m'n laptop opnieuw geinstalleerd, alleen nu als ik wil synchroniseren, begint hij te zeuren dat hij hem leeg wilt gooien, omdat er geen Apps in mijn iTunes staan?![]()
Natuurlijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 14:28 schreef DrMarten het volgende:
De tering, zie net dat ik hem dicht gooide. Excuus voor het niet open van een nieuwe
Dan nog maar een keer mijn vraag.
Even advies nodig van de mensen hier. Ik heb nog een oude iphone 3 (ja ik weet het )
Ik wil mijn abo verlengen. Geld voor de iphone 5 heb ik niet. Is de 4s in jullie ogen een goeie om nog erbij te bestellen voor de komende 2 jaar? Daar moet ik dan 50 Euro voor bijbetalen.
Ik vind de 5 echt geen noemenswaardige vooruitgang hebben tot de 4s.![]()
Provider?quote:Op donderdag 27 september 2012 14:53 schreef Maravilla het volgende:
Sms gekregen en bezorgafspraak gemaakt, zaterdag it is.![]()
Zo simpel...quote:Op donderdag 27 september 2012 14:51 schreef MarkM het volgende:
[..]
Aankopen overzetten van iPod? Staat onder bestand!!
![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 14:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Natuurlijk.
Ik vind de 5 echt geen noemenswaardige vooruitgang hebben tot de 4s.niet??
![]()
Benieuwd wanneer ik 'm krijg. Was de allereerste in Arnhem die 'm ge pre-ordered heeft bij The Phone House.![]()
Ja dat las ik. Jij vind een beter scherm (hoger contrast, beter kleurverzadiging, dunner, gevoeliger touch, groter), een betere camera (beter in low light, betere stabilisatie, beter front-face camera met hogere resolutie), een betere CPU (ruim 2 keer zo snel), een betere batterij EN meer geheugen geen 'noemenswaardige' verbeteringen?quote:![]()
Juist. De helft boeit me echt geen reet. En daarom haal ik geen 5.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat las ik. Jij vind een beter scherm (hoger contrast, beter kleurverzadiging, dunner, gevoeliger touch, groter), een betere camera (beter in low light, betere stabilisatie, beter front-face camera met hogere resolutie), een betere CPU (ruim 2 keer zo snel), een betere batterij EN meer geheugen geen 'noemenswaardige' verbeteringen?![]()
Waar het mij dus met name om gaat, is de 4s een goeie telefoon om nog 2 jaartjes mee vooruit te kunnen?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat las ik. Jij vind een beter scherm (hoger contrast, beter kleurverzadiging, dunner, gevoeliger touch, groter), een betere camera (beter in low light, betere stabilisatie, beter front-face camera met hogere resolutie), een betere CPU (ruim 2 keer zo snel), een betere batterij EN meer geheugen geen 'noemenswaardige' verbeteringen?A mind with a heart of it's own![]()
Als telefoon sowieso natuurlijkquote:Op donderdag 27 september 2012 15:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waar het mij dus met name om gaat, is de 4s een goeie telefoon om nog 2 jaartjes mee vooruit te kunnen?
Haters everywhere but I don't really care.![]()
Hell, de 4 kan nog makkelijk twee jaar mee IMO. Ik vind de 5 ook niet reden genoeg geven om echt de volle mep voor neer te leggen. Ik upgrade wel naar een 4S omdat ik er twee jaar mee wil gaan doen en omdat ik 32 GB wil. Maar verder heb ik geen reden om te gaan upgradenquote:Op donderdag 27 september 2012 15:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waar het mij dus met name om gaat, is de 4s een goeie telefoon om nog 2 jaartjes mee vooruit te kunnen?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter![]()
Uiteraard. Degenen die nu per se de iPhone 5 willen, zijn meestal degenen die altijd het nieuwste moeten hebben. Of het zijn degenen met een iPhone 4 en een aflopend contract. Als het je nu al niet boeit dat je niet het allersnelste toestel hebt, zal dat je over twee jaar niet opeens wel gaan boeien, gok ik. De iPhone 4 is na twee jaar ook nog steeds een heel goed toestel dat drie generaties iOS heeft meegemaakt, dus er is geen reden om te denken dat hetzelfde niet ook voor de 4S geldt.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waar het mij dus met name om gaat, is de 4s een goeie telefoon om nog 2 jaartjes mee vooruit te kunnen?
Daarnaast heeft de 4S ook nog steeds een heel goed scherm, een van de beste camera's op de markt, volledige iOS 6 functionaliteit, en is hij verre van traag. Daar kun je echt nog wel even mee voort.![]()
Ik dank u allen. Vanavond maar eens een bezoekje aan T-mobile brengen denk ikA mind with a heart of it's own![]()
Nice, morgenavond gaat Vodafone hem al bezorgen.
Wel is de nummerbehoud overstap pas eind oktober.
Kijken of ik in de tussentijd een tijdelijk nummer kan krijgen.![]()
Dat het je niet BOEIT is wat anders dan zeggen dat het GEEN noemenswaardige verbeteringen zijn.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:01 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Juist. De helft boeit me echt geen reet. En daarom haal ik geen 5.Absoluut.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Waar het mij dus met name om gaat, is de 4s een goeie telefoon om nog 2 jaartjes mee vooruit te kunnen?![]()
Ik heb ook een 4S echt een prima apparaat, fijn beeld, goede camera, goede snelheid en ga zo maar door.Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Ik wil de iPhone eerst in het echt zien en in de hand houden voor ik beslis of ik zoveel geld ergens voor neerleg.![]()
Zeggen dat het GEEN noemenswaardige verbeteringen zijn is iets anders dan het voor jezelf geen noemenswaardige verbeteringen vinden.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat het je niet BOEIT is wat anders dan zeggen dat het GEEN noemenswaardige verbeteringen zijn.People assume too much.![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 15:44 schreef very het volgende:
[..]
Zeggen dat het GEEN noemenswaardige verbeteringen zijn is iets anders dan het voor jezelf geen noemenswaardige verbeteringen vinden.![]()
![]()
Zijn er serieus nog mensen die het aan zichzelf kunnen verantwoorden om een iPhone te kopen in plaats van de Galaxy S3 of Galaxy Note II?![]()
Je loopt met een iPhone 5 meteen al achter op de rest, terwijl je de hoofdprijs betaald!Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.![]()
*betaaltquote:Op donderdag 27 september 2012 15:48 schreef MoneyTalks het volgende:
Zijn er serieus nog mensen die het aan zichzelf kunnen verantwoorden om een iPhone te kopen in plaats van de Galaxy S3 of Galaxy Note II?![]()
Je loopt met een iPhone 5 meteen al achter op de rest, terwijl je de hoofdprijs betaald!
En in welk opzicht loop je achter? Hij is sneller, heeft een betere camera en nog steeds de beste multimediafunctionaliteit. Daarnaast is het tegenwoordig niet zozeer meer een kwestie van welk toestel het allerbeste is, aangezien ze allemaal heel goed zijn, maar meer een kwestie van bij welk OS je voorkeur ligt. Daarnaast zijn er talloze mensen die tientallen euro's hebben uitgegeven aan applicaties die prima draaien op de iPhone 5, maar die er voor de Galaxy S3 niet zijn of opnieuw gekocht moeten worden. Tel dat bij de prijs van het toestel op, en ze schelen opeens niet zoveel meer.![]()
iPhone 5 vs Galaxy S3:quote:Op donderdag 27 september 2012 15:48 schreef MoneyTalks het volgende:
Je loopt met een iPhone 5 meteen al achter op de rest, terwijl je de hoofdprijs betaald!
http://gizmodo.com/594588(...)technology-shoot+out
En een Note 2...waarom niet gelijk een iPad in je zak proberen te stoppen?People assume too much.![]()
Achterlopen?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:48 schreef MoneyTalks het volgende:
De snelste smartphone met het mooiste scherm![]()
Dat dus, het simpele feit dat ie niet in m'n broekzak past is voor mij al een goede reden om een telefoon niet te kopen.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:55 schreef very het volgende:
[..]
iPhone 5 vs Galaxy S3:
http://gizmodo.com/594588(...)technology-shoot+out
En een Note 2...waarom niet gelijk een iPad in je zak proberen te stoppen?A mind with a heart of it's own![]()
Ik vind dat geen noemenswaardige verbeteringen die zo'n forse meerprijs rechtvaardigen tegenover de 4s. Dat jij dat wel vind, vind ik helemaal prima.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:30 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat het je niet BOEIT is wat anders dan zeggen dat het GEEN noemenswaardige verbeteringen zijn.
[..]
Absoluut.![]()
Ik zeg helemaal niet dat ik dat vind. Echter zijn het WEL serieuze verbeteringen. Veel groter worden de stappen niet de komende 2 jaar.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ik vind dat geen noemenswaardige verbeteringen die zo'n forse meerprijs rechtvaardigen tegenover de 4s. Dat jij dat wel vind, vind ik helemaal prima.![]()
Voor normaal gebruik is 16gig toch wel voldoende?"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"![]()
Jep. Tenzij je er je complete muziek collectie, een aantal films en bergen met ebooks op wilt zettenquote:Op donderdag 27 september 2012 16:20 schreef Killaht het volgende:
Voor normaal gebruik is 16gig toch wel voldoende?Maar voor wat apps en foto's e.d. is het zat ^^
Edit: Oh en als je twijfelt en de prijs niet heel veel uitmaakt dan altijd voor meer gaan, je gebruik kan natuurlijk nog veranderen![]()
![]()
Ligt eraan wat je onder normaal gebruik verstaat. 16GB is niet meer wat het ten tijde van de iPhone 3G was.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:20 schreef Killaht het volgende:
Voor normaal gebruik is 16gig toch wel voldoende?![]()
Zeker weten (in mijn geval).quote:Op donderdag 27 september 2012 16:20 schreef Killaht het volgende:
Voor normaal gebruik is 16gig toch wel voldoende?Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Dat ligt maar helemaal aan het soort apps.quote:Op donderdag 27 september 2012 16:24 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Jep. Tenzij je er je complete muziek collectie, een aantal films en bergen met ebooks op wilt zettenMaar voor wat apps en foto's e.d. is het zat ^^
Edit: Oh en als je twijfelt en de prijs niet heel veel uitmaakt dan altijd voor meer gaan, je gebruik kan natuurlijk nog veranderen
16 GB is op den duur weinig, mits je je telefoon ook gebruikt voor meer dan alleen wat browsen.![]()
Ja, achterlopen op de hoeveelheid plastic en het aantal wel/geen update naar Android versie zoveel-nieuwsberichten misschienquote:Op donderdag 27 september 2012 15:48 schreef MoneyTalks het volgende:
Je loopt met een iPhone 5 meteen al achter op de rest, terwijl je de hoofdprijs betaald!.
2000 light years from home![]()
Iemand die hem los besteld heeft bij vodafone en vandaag ook 2 mails heeft gehad met 2 verschillende lever datums?![]()
Het is inderdaad een complete miskoop! Ik ben blij dat jij voor iedereen kan bepalen wat het beste toestel is. Want, iedereen heeft natuurlijk dezelfde voorkeuren. Iedereen wil een groot toestel in de broekzak, iedereen wil een toestel waarvan je onzeker bent of het over een halfjaar nog ondersteunt wordt qua product updates, en beloftes over de zelfde mogelijkheden en soepele beleving van de iPhone, die elke keer weer niet worden waargemaakt. Nee, je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:48 schreef MoneyTalks het volgende:
Note 2 is 1.6GHz quadcore, ik zie hem daar niet mee vergeleken.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Achterlopen?
De snelste smartphone met het mooiste schermKarakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.![]()
Draag je skinny jeans dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat dus, het simpele feit dat ie niet in m'n broekzak past is voor mij al een goede reden om een telefoon niet te kopen.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.![]()
dat kun je amper een smartphone noemen, het is gewoon een kleine tablet.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:06 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Note 2 is 1.6GHz quadcore, ik zie hem daar niet mee vergeleken.Nothing lasts forever but the certainty of change![]()
Mijn laptop is 2,3GHz quad-core.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:06 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Note 2 is 1.6GHz quadcore, ik zie hem daar niet mee vergeleken.2000 light years from home![]()
Met skinny jeans is het altijd zo'n drama om al mijn spullen in mijn zakken te krijgen o.oquote:
Ik draag meestal overzeas broeken en daar heb je echt giga zakken in...![]()
Are you for realquote:Op donderdag 27 september 2012 17:15 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Met skinny jeans is het altijd zo'n drama om al mijn spullen in mijn zakken te krijgen o.o
Ik draag meestal overzeas broeken en daar heb je echt giga zakken in...?
Nee, ze vergelijken telefoons geen tablets waar je ook mee kan bellen. En ja, als je een kutscherm groter maakt heb je gewoon een groot kutschermquote:Op donderdag 27 september 2012 17:06 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Note 2 is 1.6GHz quadcore, ik zie hem daar niet mee vergeleken.![]()
![]()
Jaaaaa, specs, daar gaat het om. Niet om gebruiksvriendelijkheid, integratie, ecosysteem, bouwkwaliteit, schermkwaliteit, muziekkwaliteit, fotokwaliteit, etc, nee, we willen quad core en overklokken en vier verschillende launchers die allemaal lelijk zijn en een inconsistente GUI en een task manager zodat je bezig bent met kijken hoe snel je telefoon leeg gaat waardoor je telefoon nog sneller leeg gaat.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:06 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Note 2 is 1.6GHz quadcore, ik zie hem daar niet mee vergeleken.![]()
Ja, dat heeft de iPhone allemaal niet.
Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Als ze dáár nou eens whatsapp op uitbrachten he! Dan kon je snel je vriendjes berichtjes sturen!quote:Op donderdag 27 september 2012 17:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mijn laptop is 2,3GHz quad-core.![]()
Welke van de 2? Skinny's wel (behalve als dus alles in je zakken zit) en overzeas broeken zien er idd niet uitquote:Maar ze zitten wel erg lekker
![]()
![]()
Overzeas-broeken.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:24 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Welke van de 2? Skinny's wel (behalve als dus alles in je zakken zit) en overzeas broeken zien er idd niet uitMaar ze zitten wel erg lekker
Nog een tip, via het forum van tweakers kan je een Friends and Family code vragen. Kan je vanaf maandag 12 maanden 50% korting bestellen met de iPhone 5. Yeaaah, net een code ontvangen. De user alwaysleft deelt codes uit, super deal...![]()
https://directsales.vodafone.nl/iphone5
[ Bericht 2% gewijzigd door alwaysonhold op 27-09-2012 18:17:55 ]![]()
Ik zou nog een jaartje wachten op windows phone, standaard apps als Whatsapp werken nog steeds niet echt goed op een Windows Phone...quote:Op donderdag 27 september 2012 17:55 schreef JDx het volgende:
Zal ik voor deze gaan of toch voor een WinPhone8... moeilijk moeilijk...![]()
Als je er een tijdje mee werkt zal je zien dat WP8 echt bagger is i.v.m. iOS.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:55 schreef JDx het volgende:
Zal ik voor deze gaan of toch voor een WinPhone8... moeilijk moeilijk...
Voordelen: snel, stabiel, stock apps werken goed.
Nadelen: 3rd party apps zijn supertraag, navigatie is super onoverzichtelijk, live tiles zijn erg onhandig in vergelijking met push notifications, minder mogelijkheden dan iOS (geen AirPlay, automatische backups), ecosysteem is nog matig.
Nee, iOS is 10000000x beter.
WP7 = om te huilen. WP8 belooft veel verbeteringen, maar ik moet het nog maar zien.2000 light years from home![]()
MMm, ieder zijn ding...quote:Op donderdag 27 september 2012 18:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je er een tijdje mee werkt zal je zien dat WP8 echt bagger is i.v.m. iOS.
Nadelen: 3rd party apps zijn supertraag, navigatie is super onoverzichtelijk, live tiles zijn erg onhandig in vergelijking met push notifications, minder mogelijkheden dan iOS (geen AirPlay, automatische backups), ecosysteem is nog matig.
Nee, iOS is 10000000x beter.![]()
Zeg, ik gebruikte vroegah bij m'n vorige abonnement bij Hi maar iets van 130 MB per maand. Maar nu ben ik overgestapt naar Vodafone en kreeg ik gister een sms'je dat ik al 420 MB had gebruikt en bijna m'n limiet had opgemaakt, terwijl ik eigenlijk alles met Wi-Fi doe. Kan er iets openstaan ofzo dat data opslurpt? Ik heb mobiele data nu maar uitgeschakeld, maar nu kan ik geen berichten ontvangen via Wi-Fi. Misschien verklaart dat dan ook het dataverbruik, maar ik moet de iPhone toch ook gewoon met Wi-Fi kunnen gebruiken?Tap tap tap![]()
Kristallen bol?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik dat vind. Echter zijn het WEL serieuze verbeteringen. Veel groter worden de stappen niet de komende 2 jaar.![]()
![]()
Vandaag de iPhone5 even in handen gehad. Erg mooi ding, erg licht als je in de andere een iPhone4s hebt. De grote valt me 100% mee, hij is wel wat groter, maar zeker niet onhandig of lomp lang.
Enige wat ik niet mooi vond, was de zwarte rand, die bij de vorige versie dus gewoon zilverkleurig was. Dat zwarte is een beetje blauwig en een beetje contrast was mooier geweest in mijn ogen.![]()
Kijk naar de afgelopen jaren. Je kan er op rekenen dat er volgend jaar weer hetzelfde ontwerp wordt gebruikt. En los van het ontwerp, wat wil je er allemaal nog op hebben? Het enige waarop ze nu nog kunnen innoveren is software.quote:![]()
Er kunnen wel grote hardware sprongen komen maar dan zullen eerst een paar serieus beperkende basisfuncties getackeld moeten worden, zoals batterylife en flexibele schermen, etc.![]()
Je zal toch iets hebben gedaan. Heb je misschien gebruikt gemaakt van tethering?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:29 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, ik gebruikte vroegah bij m'n vorige abonnement bij Hi maar iets van 130 MB per maand. Maar nu ben ik overgestapt naar Vodafone en kreeg ik gister een sms'je dat ik al 420 MB had gebruikt en bijna m'n limiet had opgemaakt, terwijl ik eigenlijk alles met Wi-Fi doe. Kan er iets openstaan ofzo dat data opslurpt? Ik heb mobiele data nu maar uitgeschakeld, maar nu kan ik geen berichten ontvangen via Wi-Fi. Misschien verklaart dat dan ook het dataverbruik, maar ik moet de iPhone toch ook gewoon met Wi-Fi kunnen gebruiken?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Net gebeld door T-Mobile dat de eerste zending met telefoons gejat is. Morgen of overmorgen komt waarschijnlijk nog een zending binnen en dan kan ik hem ophalen. Anders kon ik vanavond al genieten van m'n iPhone 5.![]()
Haha heftig!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef MaximumRush het volgende:
Net gebeld door T-Mobile dat de eerste zending met telefoons gejat is. Morgen of overmorgen komt waarschijnlijk nog een zending binnen en dan kan ik hem ophalen. Anders kon ik vanavond al genieten van m'n iPhone 5.![]()
Heb je misschien per ongeluk een boel apps gedownload op 3G? Ik had een keer mijn iPhone gejailbreakt en toen was ik vergeten om hem weer op mijn wifi te laten draaien, vervolgens 900MB weggeslurpt aan appsquote:Op donderdag 27 september 2012 18:29 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, ik gebruikte vroegah bij m'n vorige abonnement bij Hi maar iets van 130 MB per maand. Maar nu ben ik overgestapt naar Vodafone en kreeg ik gister een sms'je dat ik al 420 MB had gebruikt en bijna m'n limiet had opgemaakt, terwijl ik eigenlijk alles met Wi-Fi doe. Kan er iets openstaan ofzo dat data opslurpt? Ik heb mobiele data nu maar uitgeschakeld, maar nu kan ik geen berichten ontvangen via Wi-Fi. Misschien verklaart dat dan ook het dataverbruik, maar ik moet de iPhone toch ook gewoon met Wi-Fi kunnen gebruiken?![]()
![]()
Apple Store Amsterdamquote:Op donderdag 27 september 2012 20:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Is er nog een kans om een iphone te bemachtigen ergens morgen?
dat doe ik altijd via wifi. Nou ja, heb mobiele data nu uitstaan in ieder geval.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Heb je misschien per ongeluk een boel apps gedownload op 3G? Ik had een keer mijn iPhone gejailbreakt en toen was ik vergeten om hem weer op mijn wifi te laten draaien, vervolgens 900MB weggeslurpt aan appsTap tap tap![]()
ook niet. Heb ook niks lopen updaten. Ik kan alleen niet zo snel vinden wat Vodafone doet als je over de limiet heengaat, of het gewoon trager wordt of dat je extra moet dokken.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je zal toch iets hebben gedaan. Heb je misschien gebruikt gemaakt van tethering?Tap tap tap![]()
Lijkt me sowieso het 2e.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ook niet. Heb ook niks lopen updaten. Ik kan alleen niet zo snel vinden wat Vodafone doet als je over de limiet heengaat, of het gewoon trager wordt of dat je extra moet dokken.![]()
Toen ik er was enkele maanden terug stonden er bij de iPhone's wel abo-prijzen, dus het lijkt me wel. Weet niet hoe dat bij de iPhone 5 gaatquote:Op donderdag 27 september 2012 21:20 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Doen de Apple stores eigenlijk nog abonnementen verlengen? Of alleen losse verkoop?
Bij de KPN was het in ieder geval tot een paar jaar geleden zo dat het internet gewoon trager werd, maar ik lees nu dat zij dat ook hebben veranderd.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:46 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Dus heb je eigenlijk geen limiet?Tap tap tap![]()
Heb ik nu niet. Limiet is 1000, maar daarna gaat alleen de snelheid omlaag. Maar dat is eindeloos online en dat bestaat niet meer helaas.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:46 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Dus heb je eigenlijk geen limiet?![]()
Het ging mij meer om het feit dat je als je een limiet hebt toch sowieso altijd extra moet betalen, wat heeft een limiet anders voor zin?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de KPN was het in ieder geval tot een paar jaar geleden zo dat het internet gewoon trager werd, maar ik lees nu dat zij dat ook hebben veranderd.![]()
![]()
o ja verrek, dat zal het geweest zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb ik nu niet. Limiet is 1000, maar daarna gaat alleen de snelheid omlaag. Maar dat is eindeloos online en dat bestaat niet meer helaas.
Tap tap tap![]()
deze link is van vorig jaar, maar geeft een ideetje, maar dit bedoelde ik dus.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:49 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Het ging mij meer om het feit dat je als je een limiet hebt toch sowieso altijd extra moet betalen, wat heeft een limiet anders voor zin?Tap tap tap![]()
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ze vergelijken telefoons geen tablets waar je ook mee kan bellen. En ja, als je een kutscherm groter maakt heb je gewoon een groot kutscherm![]()
![]()
Komen er hier nou vaak van die figuren langs om de Iphone af te kraken?
Iphone is gewoon het beste wat er te krijgen is op de mobiele markt. Hoeveel punten je er ook aan lult. Klaar. Iedereen die iets anders zegt heeft of aandelen van dat bedrijf of is gewoon 100% retard.![]()
![]()
Ben jij niet toevallig alwaysleft?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:32 schreef alwaysonhold het volgende:
Nog een tip, via het forum van tweakers kan je een Friends and Family code vragen. Kan je vanaf maandag 12 maanden 50% korting bestellen met de iPhone 5. Yeaaah, net een code ontvangen. De user alwaysleft deelt codes uit, super deal...![]()
https://directsales.vodafone.nl/iphone5
![]()
![]()
My turn:quote:Op donderdag 27 september 2012 22:44 schreef Armageddon het volgende:
Iphone is gewoon het beste wat er te krijgen is op de mobiele markt. Hoeveel punten je er ook aan lult. Klaar. Iedereen die iets anders zegt heeft of aandelen van dat bedrijf of is gewoon 100% retard.![]()
![]()
Typisch Apple schaapquote:Op donderdag 27 september 2012 22:44 schreef Armageddon het volgende:
Komt de iPhone 6 volgend jaar toevallig? Nu 9 maanden 4S, zie geen reden om deze te verkopen en een 5 te halenMai pben rai~!![]()
I see. Jouw wil is wet?quote:Op donderdag 27 september 2012 22:44 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb zelf ook een iphone 4s, kan mij het verrotten, als dat ding maar doet wat ik wil. Dat kan een Galaxy S3 of HTC topmodel waarschijnlijk net zo goed
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Nee, dat kan ie niet zo goed. Ik heb zelf alle rommel gehad. Van HTC tot Samsung tot Sony.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:32 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
I see. Jouw wil is wet?![]()
Ik heb zelf ook een iphone 4s, kan mij het verrotten, als dat ding maar doet wat ik wil. Dat kan een Galaxy S3 of HTC topmodel waarschijnlijk net zo goed
Het is het allemaal net NIET.![]()
Hij belt en smst minder lekker ofzo?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, dat kan ie niet zo goed. Ik heb zelf alle rommel gehad. Van HTC tot Samsung tot Sony.
Het is het allemaal net NIET.
Ik bedoel, 85% van de mensen met een smartphone gebruikt hem voor bellen, smsen, whatsappen, muziek, internet, facebook en twitter. Sporadisch gebruikt men hem eens voor wat anders.
Je maakt mij niet wijs dat een HTC of Samsung dit minder goed doet dan een Apple. Tuurlijk zit er onderling wat verschil in hoe het menu of programma is opgebouwd, maar dat doet niks af aan het feit dat mijn muziek op een iphone hetzelfde afgespeeld wordt als op een S3.
Maar goed, nogmaals, ik ben tevreden met mijn iphone. Weet alleen niet of ik na mijn abo weer voor de iphone zou gaan. Ligt aan de prijs en wat de rest mij extra kan bieden
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Is er al bekend of de prijs van de 4S (los toestel) nog gaat dalen nu de 5 er is (staat nu voor ¤559,-) of is dit al gebeurd?![]()
Als je nu een 4S hebt dan kan ik mij niet voorstellen dat je er uberhaupt over nadenkt om op iets anders over te gaan.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij belt en smst minder lekker ofzo?
Ik bedoel, 85% van de mensen met een smartphone gebruikt hem voor bellen, smsen, whatsappen, muziek, internet, facebook en twitter. Sporadisch gebruikt men hem eens voor wat anders.
Je maakt mij niet wijs dat een HTC of Samsung dit minder goed doet dan een Apple. Tuurlijk zit er onderling wat verschil in hoe het menu of programma is opgebouwd, maar dat doet niks af aan het feit dat mijn muziek op een iphone hetzelfde afgespeeld wordt als op een S3.
Maar goed, nogmaals, ik ben tevreden met mijn iphone. Weet alleen niet of ik na mijn abo weer voor de iphone zou gaan. Ligt aan de prijs en wat de rest mij extra kan bieden![]()
Weet iemand of er fokkers zijn die komende ochtend om 08.00u bij de opening van de Apple store zijn?
Ikzelf ben er iig om wat leuks te schrijven voor op de Frontpage, zou leuk zijn als er meerdere fokkers waren.
[ Bericht 37% gewijzigd door WebHawkjuh op 28-09-2012 00:11:52 ]WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh WebHawkjuh![]()
Godnondeju wat een onzin. Lekker bullshit uitkramen over iets dat niet eens beschikbaar is voor consumenten.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, iOS is 10000000x beter."The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein![]()
Ik heb een vraagje over mijn iPhone 4. De software-update wil graag dat ik naar iOS 6 upgrade, maar ik zit daar helemaal niet op te wachten op dit moment (o.a. door de kaartenapp). Is er een mogelijkheid om dat rode 1tje bij het instellingen icoon weg te krijgen zonder de update te downloaden en installeren?![]()
Wat is er dan precies onzin?quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:17 schreef WH141 het volgende:
[..]
Godnondeju wat een onzin. Lekker bullshit uitkramen over iets dat niet eens beschikbaar is voor consumenten.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Nee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 01:06 schreef Operc het volgende:
Ik heb een vraagje over mijn iPhone 4. De software-update wil graag dat ik naar iOS 6 upgrade, maar ik zit daar helemaal niet op te wachten op dit moment (o.a. door de kaartenapp). Is er een mogelijkheid om dat rode 1tje bij het instellingen icoon weg te krijgen zonder de update te downloaden en installeren?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Grappig dat je muziek als voorbeeld neemt, want dat is nu juist wat Android-toestellen veel minder doen. Ringtones, audioboeken en podcasts die tussen gewone muziek geplaatst worden zijn wel de grootste ergernis. Android maakt nog steeds geen onderscheid tussen audiobestanden, iets wat iOS al sinds de eerste iPhone doet.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hij belt en smst minder lekker ofzo?
Maar goed, nogmaals, ik ben tevreden met mijn iphone. Weet alleen niet of ik na mijn abo weer voor de iphone zou gaan. Ligt aan de prijs en wat de rest mij extra kan bieden![]()
Ik heb een 3gs en die is aan vernieuwing toe, maar heb nog geen abonnement gevonden dat in mijn straatje ligt voor de 5.quote:Op vrijdag 28 september 2012 00:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Als je nu een 4S hebt dan kan ik mij niet voorstellen dat je er uberhaupt over nadenkt om op iets anders over te gaan.![]()
Iemand in 020 nu die weet of de 5 op het display ligt om vast te houden e.d?
En die adapters voor de connector, laad die nou enkel op of stuurt die ook audio signaal door?-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Uiteraard ligt hij in de winkel om vast te houden.
Is altijd zo.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Hmm, nou miss dat ik strax wel ff ga kijken dan-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-![]()
Hoe lang werk jij nu al met WP8 dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, iOS is 10000000x beter.
Wat ik raar vind is dat mensen roepen dat WP7 helemaal poep is, maar ik dan toch een bericht als dit lees:
http://wmpoweruser.com/wi(...)ung-galaxy-nexus-4g/
[ Bericht 13% gewijzigd door very op 28-09-2012 09:34:25 ]People assume too much.![]()
Nee, 5s en dan het jaar erop de 6 pas.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:21 schreef KNAK het volgende:
Komt de iPhone 6 volgend jaar toevallig? Nu 9 maanden 4S, zie geen reden om deze te verkopen en een 5 te halen"Strange times are these in which we live
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"![]()
Assumpties assumptiesquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:37 schreef Killaht het volgende:
[..]
Nee, 5s en dan het jaar erop de 6 pas.
People assume too much.![]()
Apple wijkt nauwelijks af van dit patroon en doen het al jaren. Het is slechts een logisch vervolg.quote:"Strange times are these in which we live
Ja de zevende iPhone gaan ze vast iPhone 6 noemen.quote:Op donderdag 27 september 2012 23:21 schreef KNAK het volgende:
Komt de iPhone 6 volgend jaar toevallig?![]()
Nee, de zesde iPhone noemen ze vast iPhone 6quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja de zevende iPhone gaan ze vast iPhone 6 noemen.Laat dat gejank toch over de naamgeving van dat ding
![]()
![]()
OMG..not this shit again!quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:04 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ja de zevende iPhone gaan ze vast iPhone 6 noemen.
*facepalmPeople assume too much.![]()
Iemand die weet of Apple ze wel op display heeft staan?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Nee, ze verkopen ze blind, je mag ze niet even vasthouden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:10 schreef Dos37 het volgende:
Iemand die weet of Apple ze wel op display heeft staan?Tap tap tap![]()
Stelling: Apple fans zijn sekteledenquote:Op donderdag 27 september 2012 23:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee, dat kan ie niet zo goed. Ik heb zelf alle rommel gehad. Van HTC tot Samsung tot Sony.
Het is het allemaal net NIET.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
Nee waarom zou je ook?quote:Op vrijdag 28 september 2012 07:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Grappig dat je muziek als voorbeeld neemt, want dat is nu juist wat Android-toestellen veel minder doen. Ringtones, audioboeken en podcasts die tussen gewone muziek geplaatst worden zijn wel de grootste ergernis. Android maakt nog steeds geen onderscheid tussen audiobestanden, iets wat iOS al sinds de eerste iPhone doet.Jullie moeten gaan zitten kloten om een geluidsbestandje als ringtone te kiezen.
En ik doe verder gewoon mappen slepen, die ziet hij als album. Werkt perfect, simpel en zonder iTunes-crap achtige programma's.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
Stelling: Apple-haters zijn kortzichtig en kleinzielig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Stelling: Apple fans zijn sekteledenTen percent faster with a sturdier frame![]()
De infantiliteit.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Stelling: Apple fans zijn sekteledenCuriosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Ik ben echt geen Apple-hater, maar voel toch wel plaatsvervangende schaamte als ik mensen zo ontzettend kansloos een winkel zie binnengaan...WTF is er mis met die mensen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Stelling: Apple-haters zijn kortzichtig en kleinzielig.
Mensen die doen alsof ze de Olympische marathon hebben uitgelopen wanneer ze eindelijk de mac-store binnentreden. En iedereen maar klappen alsof dat inderdaad het geval is. Ik zal het wel nooit begrijpen...maar aan de andere kant denk ik ook niet dat dit "normaal" is.People assume too much.![]()
Nou die groep debielen (honderden) die vanochtend in de rij stonden in Amsterdam sporen echt niet hoor.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Kinderachtig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Stelling: Apple fans zijn sekteleden![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Nou die groep debielen (honderden) die vanaochtend in de rij stonden in Amsterdam sporen echt niet hoor.![]()
![]()
Weet je wat wel leuk zou zijn. Dat je dan als eerste naar binnen mag en dan die iPhone vasthouden. Beetje kijken en dan zeggen. Nee, toch maar niet.![]()
![]()
Ik sta er nog steeds.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Nou die groep debielen (honderden) die vanochtend in de rij stonden in Amsterdam sporen echt niet hoor.
Ik snap ook niet wat voor mensen dat zijn. Ik ken genoeg Apple-adepten, maar echt niemand die zo gek is om in de rij te gaan staan voor een freaking telefoon.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Nou die groep debielen (honderden) die vanochtend in de rij stonden in Amsterdam sporen echt niet hoor.![]()
Nou, als je achteraan zou staan sta je er nog uren denk ikquote:. Ik wist echt niet wat ik zag, niet alleen voor de winkel, de straat, maar de brug over, de hoek om en tot aan het einde van het parkje stonden ze
.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar om dan meteen van sektegedrag te spreken is ook weer zo out there en kinderachtig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:21 schreef HeatWave het volgende:
Nou die groep debielen (honderden) die vanaochtend in de rij stonden in Amsterdam sporen echt niet hoor.
Dat is ook een beetje part of the anti-hype willen zijn.
Ik heb ook wel eens een hele nacht buitengezeten, voor concertkaartjes. Sektelid dat ik was.Curiosity cultured the cat
quote:![]()
Waarom bestel je niet online?
En op de site van de Telegraaf stond dat ze vanmorgen om 8 uur uitverkocht waren....?Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Je kan het gek noemen, maar als je je oude iPhone al hebt verkocht en je hebt geen zin om weken af te wachten, dan is een nachtje bikkelen toch geen gekke optie? Weet je iig zeker dat je hem hebt en dat je niet weken hoeft te te bellen om voorraad te checken en al dat gezeik.
Ik was overigens om half 7 aangesloten, toen stond de rij al ter hoogte van het Vondelpark.
Ja ok,maar ik ben ook best van de Applespullen, maar dit doe je toch niet? uren in de rij, voor een upgradetoestel, het is een evolutiemodel, geen revolutiemodelquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar om dan meteen van sektegedrag te spreken is ook weer zo out there en kinderachtig.
Ik heb ook wel eens een hele nacht buitengezeten, voor concertkaartjes. Sektelid dat ik was..
Er stonden echt zo'n 1500 man ofzo... weet niet of je de omgeving kent daar, maar tot aan het momo-restaurant.
Get woke, go broke!![]()
3-4 weken levertijd.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:25 schreef Guidetti het volgende:
[..]![]()
Waarom bestel je niet online?
En op de site van de Telegraaf stond dat ze vanmorgen om 8 uur uitverkocht waren....?
En nee, de winkel ging om 8 uur open. Waren toen alleen al meer wachtenden dan iPhones.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Zijn er nog wel iPhones dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:26 schreef TC03 het volgende:
Je kan het gek noemen, maar als je je oude iPhone al hebt verkocht en je hebt geen zin om weken af te wachten, dan is een nachtje bikkelen toch geen gekke optie? Weet je iig zeker dat je hem hebt en dat je niet weken hoeft te te bellen om voorraad te checken en al dat gezeik.
Ik was overigens om half 7 aangesloten, toen stond de rij al ter hoogte van het Vondelpark.Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Hmm. Ik heb hem maandag besteld en hem al in huis.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
3-4 weken levertijd.
En nee, de winkel ging om 8 uur open. Waren toen alleen al meer wachtenden dan iPhones.Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)![]()
Door dit kan ik me ook wel voorstellen dat mensen een heel raar beeld van Applegebruikers krijgen hoor.
Get woke, go broke!![]()
Nee, ik zou het zelf ook niet doen. Maar als anderen die drang wel voelen, waarom niet?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:27 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok,maar ik ben ook best van de Applespullen, maar dit doe je toch niet? uren in de rij, voor een upgradetoestel, het is een evolutiemodel, geen revolutiemodel.
Er stonden echt zo'n 1500 man ofzo... weet niet of je de omgeving kent daar, maar tot aan het momo-restaurant.
Beter dit dan een feestje bouwen in een dorp wat daar niet op zit te wachten, denk ik dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Eerlijk is eerlijk, dan ben je wel baas ja.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:23 schreef Armageddon het volgende:
Weet je wat wel leuk zou zijn. Dat je dan als eerste naar binnen mag en dan die iPhone vasthouden. Beetje kijken en dan zeggen. Nee, toch maar niet.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Maar kom op jongens, er zijn toch voor heel veel dingen mensen die voor de deur gaan liggen. Vroeger waren het concertkaartjes, mensen die gingen kamperen voor het postkantoor. Tegenwoordig liggen ze ook voor Call of Duty of een uitverkoop bij de Media Markt voor de deuren.![]()
![]()
Ik was in Munchen vorige week, daar lagen ze gewoon te pitten ook voor de deur.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat voor mensen dat zijn. Ik ken genoeg Apple-adepten, maar echt niemand die zo gek is om in de rij te gaan staan voor een freaking telefoon.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Waar heb je m besteld?quote:"Strange times are these in which we live
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik zou het zelf ook niet doen. Maar als anderen die drang wel voelen, waarom niet?
Beter dit dan een feestje bouwen in een dorp wat daar niet op zit te wachten, denk ik dan.
ja, uiteraard zoals met zoveel dingen, je moet het zelf weten, maar ik snap het niet echt. Zo bijzonder is de 5 niet. Ze komen hier op het werk ook wel binnenkort en dan regel ik het zo wel weer. Heb al jaren geen cent meer uitgegeven aan mijn Applespullen, op mijn iPad naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Get woke, go broke!![]()
Ja, met abo. Providers hebben allemaal aparte voorraad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:28 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb hem maandag besteld en hem al in huis.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Concertkaartjes zijn na een bepaalde thoeveelheid gewoon op, uitverkocht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar om dan meteen van sektegedrag te spreken is ook weer zo out there en kinderachtig.
Ik heb ook wel eens een hele nacht buitengezeten, voor concertkaartjes. Sektelid dat ik was.
Kan je van een telefoon niet zeggen. Daarom: in de rij voor een telefoon is van de pot gerukt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
En daar haalden we toen ook de kranten mee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:30 schreef no1uknow het volgende:
Maar kom op jongens, er zijn toch voor heel veel dingen mensen die voor de deur gaan liggen. Vroeger waren het concertkaartjes, mensen die gingen kamperen voor het postkantoor.Curiosity cultured the cat
Hm ja, dat is toch anders. Dan gaat het om een evenement wat in principe eenmalig is en dan moet je wel in die rij gaan liggen omdat je er anders naast grijpt. Dit ding is gewoon nog jarenlang verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een hele nacht buitengezeten, voor concertkaartjes. Sektelid dat ik was.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Ja, maar deze Apple-fans willen graag als eerste de 5. Voor hen is er dus geen verschil.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hm ja, dat is toch anders. Dan gaat het om een evenement wat in principe eenmalig is en dan moet je wel in die rij gaan liggen omdat je er anders naast grijpt. Dit ding is gewoon nog jarenlang verkrijgbaar.Curiosity cultured the cat
Dat is anders...want anders zijn ze uitverkocht. Dus dan mag het.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een hele nacht buitengezeten, voor concertkaartjes. Sektelid dat ik was.
En het in de rij staan is wat mij betreft niet de link met sekteleden, maar de manier waarop ze onthaald worden wel.People assume too much.![]()
Zelf in Keulen geweest vorige week. Redenen:
- je hebt 'm meteen, geen gekloot met 5 weken wachten bij online aankoop
- je kan er extra kopen; zie het als korting op je toestel. 250 euro voor de moeite
Moet wel zeggen dat het elke keer gekker wordt bij die releases.
Dat klappen bij binnenkomst is gewoon genant. Of chanant, om in Fok taal te blijven
Dan zou je eerder moeten claimen dat de Apple-medewerkers sekteleden zijn, aangezien zijn dat onthaal doen. Het is gewoon erg over de top Amerikaans. Ik kan er niet wakker van liggen. Niet in mijn bed en al helemaal niet voor de Apple Store.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:34 schreef very het volgende:
Dat is anders...want anders zijn ze uitverkocht. Dus dan mag het.
En het in de rij staan is wat mij betreft niet de link met sekteleden, maar de manier waarop ze onthaald worden wel.Curiosity cultured the cat
De komende weken/maanden nog lastig leverbaar. Best lastig voor een apparaat wat je dagelijks gebruikt. Toch wel een verschil.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hm ja, dat is toch anders. Dan gaat het om een evenement wat in principe eenmalig is en dan moet je wel in die rij gaan liggen omdat je er anders naast grijpt. Dit ding is gewoon nog jarenlang verkrijgbaar.
Dan koop je 'em toch gewoon in april ofzo. Wat maakt het uit?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
De komende weken/maanden nog lastig leverbaar. Best lastig voor een apparaat wat je dagelijks gebruikt. Toch wel een verschil.![]()
Apple week er dit jaar anders wel degelijk vanaf. Bovendien bestaat dit 'patroon' pas sinds de Iphone 4, de enige Iphone die correct numeriek genaamd is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:42 schreef Killaht het volgende:
[..]
Apple wijkt nauwelijks af van dit patroon en doen het al jaren. Het is slechts een logisch vervolg.![]()
Als 1e.... want dan is hij beter of zo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar deze Apple-fans willen graag als eerste de 5. Voor hen is er dus geen verschil.![]()
Daarom is dit ook gewoon echt debiel gedrag.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Alsof ze dat uit eigen initiatief doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zou je eerder moeten claimen dat de Apple-medewerkers sekteleden zijn, aangezien zijn dat onthaal doen.![]()
![]()
Week af, als in?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Apple week er dit jaar anders wel degelijk vanaf. Bovendien bestaat dit 'patroon' pas sinds de Iphone 4, de enige Iphone die correct numeriek genaamd is.
3G --> 3GS --> 4 --> 4S --> 5 --> 5S --> 6 --> 6S
Kan je op wachten.Haters everywhere but I don't really care.![]()
omdat je anders weken/maanden met een HTC Trophy moet doen, dat is veel erger dan een paar uur wachten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan koop je 'em toch gewoon in april ofzo. Wat maakt het uit?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Jij staat er echt in nu?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
omdat je anders weken/maanden met een HTC Trophy moet doen, dat is veel erger dan een paar uur wachten.
Oh my fucking god![]()
![]()
![]()
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Ik kan me niet voorstellen dat al die honderden mensen in de rij nu een telefoon gebruiken waar ze niet tevreden mee zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
omdat je anders weken/maanden met een HTC Trophy moet doen, dat is veel erger dan een paar uur wachten.![]()
https://twitter.com/colinvanhoek/status/251578943440842754quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat al die honderden mensen in de rij nu een telefoon gebruiken waar ze niet tevreden mee zijn.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Nee duh! Op bevel!!! van de sekteleiders natuurlijk. Allemaal een bekertje Flavor Aid als de sales tegenvallen.quote:Curiosity cultured the cat
Apple is intern ongetwijfeld een heel, heel eng bedrijf.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee duh! Op bevel!!! van de sekteleiders natuurlijk. Allemaal een bekertje Flavor Aid als de sales tegenvallen.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Bij games,films ook hetzelfde en zoveel meer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als 1e.... want dan is hij beter of zo?![]()
Daarom is dit ook gewoon echt debiel gedrag.
Hoeveel mensen struinen niet winkels af om games eerder te krijgen of mensen die perse naar de premiere van een film moeten..... kortom laat ieder zijn ding doen.
Je er druk om gaan maken is misschien nog wel triester......'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Tja, ik snap het gewoon echt niet. Ben 1 x naar een mega-aanbieding van de MediaMarkt gegaan op 2 januari. Kom ik daar, staat er een mega-mega rij, deur op en en iedereen rent naar binnen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij games,films ook hetzelfde en zoveel meer.
Hoeveel mensen struinen niet winkels af om games eerder te krijgen of mensen die perse naar de premiere van een film moeten..... kortom laat ieder zijn ding doen.
Je er druk om gaan maken is misschien nog wel triester......
Ben maar weer weggegaan, echt geen zin in.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Ja, maar ook zat mensen die er helemaal in op gaan en zich gelijk "thuis" voelen en het uitschreeuwen van geluk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zou je eerder moeten claimen dat de Apple-medewerkers sekteleden zijn, aangezien zijn dat onthaal doen. Het is gewoon erg over de top Amerikaans. Ik kan er niet wakker van liggen. Niet in mijn bed en al helemaal niet voor de Apple Store.People assume too much.![]()
Ja, al 4 uur.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij staat er echt in nu?
Oh my fucking god![]()
![]()
![]()
Gast serieus, dan ben je toch niet wijs?quote:
Hoe doe je het trouwens als je moet plassen of zo?Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Ik sta in de rij, heb eigenlijk niemand dat horen doen. Ongefundeerde aannames.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:43 schreef very het volgende:
[..]
Ja, maar ook zat mensen die er helemaal in op gaan en zich gelijk "thuis" voelen en het uitschreeuwen van geluk.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
omdat je anders weken/maanden met een HTC Trophy moet doen, dat is veel erger dan een paar uur wachten.![]()
![]()
Goeie vraag, ik was drinken vergeten dus weet niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gast serieus, dan ben je toch niet wijs?
Hoe doe je het trouwens als je moet plassen of zo?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik sta in de rij, heb eigenlijk niemand dat horen doen. Ongefundeerde aannames.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Ik zelf zou het ook nooit doen, maar het is ieder zijn ding in gelukkig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja, ik snap het gewoon echt niet. Ben 1 x naar een mega-aanbieding van de MediaMarkt gegaan op 2 januari. Kom ik daar, staat er een mega-mega rij, deur op en en iedereen rent naar binnen.
Ben maar weer weggegaan, echt geen zin in.'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Is het überhaupt zeker dat je die telefoon straks ook daadwerkelijk hebt als je nu nog in de rij staat?![]()
Ja, want ze hebben als het goed is reserveringskaartje nu.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Dat doen ze nooit bij de Aldi als ze de deur losdoenquote:
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Hij zegt 'zat'. Dit zijn er 2 van de 1000. 998 die niet joelen en juichen.quote:Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Neequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:45 schreef Tijn het volgende:
Is het überhaupt zeker dat je die telefoon straks ook daadwerkelijk hebt als je nu nog in de rij staat?![]()
![]()
1000 zien we niet op de video, ik zie er iig gelijk een paar klappen, joelen ed.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij zegt 'zat'. Dit zijn er 2 van de 1000. 998 die niet joelen en juichen.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Als in: 3G staat niet voor 3. Moeilijk he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:38 schreef matthijst het volgende:
[..]
Week af, als in?
3G --> 3GS --> 4 --> 4S --> 5 --> 5S --> 6 --> 6S
Kan je op wachten.![]()
Ben blij dat jij dat bepaald.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:34 schreef very het volgende:
[..]
Dat is anders...want anders zijn ze uitverkocht. Dus dan mag het.![]()
Nee, maar ik sta in de rij dus ik hoor het wel. Om 8 uur hoorde ik 10 sec geklap/gejoel (uiterst debiel, volledig eens). De 2 uur en 48 minuten daarna niks gehoord. Snap je nu dat jouw generalisaties niet kloppen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
1000 zien we niet op de video, ik zie er iig gelijk een paar klappen, joelen ed.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Je hebt het over patronen mohammed.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als in: 3G staat niet voor 3. Moeilijk he?
Voorlopig is het patroon duidelijk lijkt me: x --> xS
Maar goed, jij was die knuppel die zei dat we nu de iPhone 6 zouden hebben, dus tsja.
Laat maar.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Ik geloof toch liever m'n eigen ogen en oren if you don't mind.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar ik sta in de rij dus ik hoor het wel. Om 8 uur hoorde ik 10 sec geklap/gejoel (uiterst debiel, volledig eens). De 2 uur en 48 minuten daarna niks gehoord. Snap je nu dat jouw generalisaties niet kloppen?Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Dan niet hè.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik geloof toch liever m'n eigen ogen en oren if you don't mind.
Ah, je staat ook in de rij te joelen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik geloof toch liever m'n eigen ogen en oren if you don't mind.Haters everywhere but I don't really care.![]()
http://gathering.tweakers(...)ge/39008350#39008350quote:AMSTERDAM - Na uren in de rij te hebben gestaan voor de Apple Store erachter komen dat de iPhone 5 die jij wilde, is uitverkocht. Dat overkwam vrijdagochtend veel Apple-liefhebbers.
Beveiligers krijgen inmiddels instructies om iedereen weg te sturen. "Blijf vriendelijk en stuur mensen naar huis", zo klinkt het.
Mitch van Helvert is een van de gedupeerden die sinds vrijdagochtend vroeg in de rij stond. Hij wilde een zwarte versie, met een opslag van 16G, de meest gewilde en goedkope variant. Deze was om tien over acht uitverkocht. Tien minuten nadat de winkel zijn deuren had geopend.
"Dit is schandalig, blijkbaar heb ik voor niets gewacht", zegt een boze Mitch, die inmiddels het Leidseplein achter zich heeft gelaten. "Andere mensen draaien als een blad aan een boom om en gaan ineens voor een witte. Maar zo hoeft het voor mij niet. Ik bestel hem wel op internet."
Extra zuur voor de teleurgestelde fans is dat degene die de winkel in komen, door Applemedewerkers worden binnengehaald met veel applaus en gejoel.
Nooit een telefoonmiep geloven met d'r: "we hebben er genoeg voor iedereen"![]()
Uhuhquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik sta in de rij, heb eigenlijk niemand dat horen doen. Ongefundeerde aannames.
People assume too much.![]()
Ik krijg sowieso de neiging om erop los te slaan als mensen dat doen als ik een winkel binnen kom lopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:52 schreef Papabear het volgende:
Extra zuur voor de teleurgestelde fans is dat degene die de winkel in komen, door Applemedewerkers worden binnengehaald met veel applaus en gejoel.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Jij beweert dat er zat iPhone-wachters joelen en klappen. Dat is gewoon niet waar. Klaar. Feit.quote:Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Is het niet gezellig in de rij of zo? Straks is je batterij leeg!quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij beweert dat er zat iPhone-wachters joelen en klappen. Dat is gewoon niet waar. Klaar. Feit.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
LOL die dude; "IPAD, IPHONE, IOS"quote:![]()
![]()
Da's alleen als de winkel opengaat.quote:
Het blijven Amerikanen natuurlijk![]()
Ik ga b.v. bij een Nespresso winkel al met lood in m'n schoenen naar binnen. Daar beginnen ze ook tegen je te lullen alsof ze gouden sieraden verkopen i.p.v. koffiequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso de neiging om erop los te slaan als mensen dat doen als ik een winkel binnen kom lopen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2012 10:56:51 ]![]()
een stuk enger dan een handjevol klappende mensen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik krijg sowieso de neiging om erop los te slaan als mensen dat doen als ik een winkel binnen kom lopen.![]()
Dat kun je ook met geen mogelijkheid gezond gedrag noemen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik krijg sowieso de neiging om erop los te slaan als mensen dat doen als ik een winkel binnen kom lopen.Curiosity cultured the cat
Ik wist dat je dat zou zeggen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:57 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
een stuk enger dan een handjevol klappende mensen.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
En je laat de eerste iPhone voor het gemak maar buiten beschouwingquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:50 schreef matthijst het volgende:
[..]
Je hebt het over patronen mohammed.
Voorlopig is het patroon duidelijk lijkt me: x --> xS
Maar goed, jij was die knuppel die zei dat we nu de iPhone 6 zouden hebben, dus tsja.
Laat maar.![]()
Maar goed, Apple heeft al aangegeven dat niet zij, maar de hersenloze massa de naam van de nieuwe iPhone bepalen, dus de volgende iPhone gaat gewoon heten zoals iedereen hem in de voorafgaande maanden op internet noemt.![]()
Ah, die persconferentie heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:59 schreef Splackavellie02 het volgende:
Maar goed, Apple heeft al aangegeven dat niet zij, maar de hersenloze massa de naam van de nieuwe iPhone bepalen...
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:52 schreef Papabear het volgende:
Mitch van Helvert is een van de gedupeerden
http://gathering.tweakers(...)ge/39008350#39008350.
![]()
![]()
Want als er geen persconferentie gehouden wordt, is het niet zo, hè?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:00 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, die persconferentie heb ik dan gemist
En dan verbijsterd zijn dat mensen Apple-fans associëren met religieus gedrag..![]()
Nee, het klinkt nogal ongeloofwaardig dat Apple ueberhaupt iets roept over waar ze de naam van hun volgende apparaat vandaan halen.
Maar goed, zwetskoning numero uno natuurlijk, dus neem het standaard met
quote:'iPhonefans hebben verstand uitstaan'
AMSTERDAM - "Het denken wordt uitgeschakeld, je volgt alleen je instinct", verklaart psycholoog Anna Dijkman de enorme hype rondom de iPhone 5.
Dat er honderden fans in de rij staan om de nieuwste Apple telefoon te bemachtigen, is helemaal niet zo gek, zegt Dijkman. "Er komt dopamine vrij als je iets koopt wat je wilt hebben en daar krijg je een goed gevoel bij. Zeker als je bevangen raakt door een hype, verliezen mensen uit het oog of ze het product ook echt willen."
Dijkman noemt het typisch kuddegedrag. "Mensen zijn sociale dieren. Ze willen erbij horen. Over de gigantische rij, vrijdagochtend op het Leidseplein: "Het moet wel fantastisch zijn, want al die anderen willen het ook."
"Het rationele denken raakt uitgeschakeld. Je volgt alleen nog maar een gretig instinct dat je iets wil hebben. Dat is een heel sterk mechanisme."
bron: TelegraafOp woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Tsja, misschien.
Maar wat nou als je gewoon een nieuwe telefoon wilt hebben en dat een iPhone 5 moet zijn
Dan is het een simpele afweging tussen nog 5 weken wachten of een paar uur in de rij staan.
Zo spannend vind ik het allemaal niet.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Haha geniaal xD
Maar volgensmij is dat klappen eerder bedoeld als: "Je hebt een hele nacht voor deze winkel gelegen, dat is wel een applausje waard!"
Ik zou pissig worden als ik dan binnen kom lopen na uren in de kou te zitten en er een paar medewerkers met een kutkop naar me lopen te kijken![]()
![]()
Wellicht is het gewoon ook heel leuk en gezellig, mits geen praktijken zoals in Duitsland pas. Vroeger liep je toch ook met 50.000 man door de Jaarbeurs tijdens de HCC Dagen om te vechten om de nieuwste Local Bus videokaart?quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:09 schreef matthijst het volgende:
Tsja, misschien.
Maar wat nou als je gewoon een nieuwe telefoon wilt hebben en dat een iPhone 5 moet zijn
Dan is het een simpele afweging tussen nog 5 weken wachten of een paar uur in de rij staan.
Zo spannend vind ik het allemaal niet.![]()
Hmm. Nee ik krijg altijd juist de tegenovergestelde neiging bij dat soort dingenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:11 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wellicht is het gewoon ook heel leuk en gezellig, mits geen praktijken zoals in Duitsland pas. Vroeger liep je toch ook met 50.000 man door de Jaarbeurs tijdens de HCC Dagen om te vechten om de nieuwste Local Bus videokaart?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Een vriend die 'm vorige week online bestelde krijgt 'm vandaag met de post.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:09 schreef matthijst het volgende:
Tsja, misschien.
Zo spannend vind ik het allemaal niet.
En zelfs als het 5 weken is, dan nog zou dat de voorkeur hebben.![]()
Ik ben het niet snel eens met ons Hofstadtgroepje, maar ik zou alleen voor dat idiote geklap en gejoel al de MacStore vermijden op een dag als deze."If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato![]()
Oh nou ik deed dat altijd wel. Heb ook wel eens voor de deur gestaan voor een LP of CD ofzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:13 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hmm. Nee ik krijg altijd juist de tegenovergestelde neiging bij dat soort dingen. Maar dat was meestal wat kleinschaliger, stond je met een stuk of 10 muziekmalloten ergens te wachten.
![]()
Tsja, ieder z'n voorkeur hehquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:17 schreef D. het volgende:
Een vriend die 'm vorige week online bestelde krijgt 'm vandaag met de post.
En zelfs als het 5 weken is, dan nog zou dat de voorkeur hebben.
Ik vond het wel geinig in Keulen, ondanks het rellen.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Heb hier laatst een nieuwe iphone 4 gekregen van m'n verzekering. Echter kom ik er achter dat de achterkant (Glasplaat) aan de linker kant los zit. Is dit een bekend probleem? Opzich maakt het niks uit alleen als ik hem vast heb of een berichtje typ erger ik me dood aan dat geklik..![]()
Maarree... ze zijn toch al op? Sta je nog steeds in de rij dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij beweert dat er zat iPhone-wachters joelen en klappen. Dat is gewoon niet waar. Klaar. Feit.Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Nee, je kon in de rij opgeven wat je wilt en kreeg dan een kaartje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maarree... ze zijn toch al op? Sta je nog steeds in de rij dan?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Ik kom even binnenvallen, wellicht is het al eerder gepost maar zijn er meer mensen die T-mobile als provider hebben en al een aantal dagen geen mobiel netwerk hebben? Ik heb sinds gisteren of eergisteren geen werkend mobiel netwerk meer.Aids.![]()
Je zou maar uren in de rij staan en erachter komen dat je zonder iPhone 5 naar huis gaat. En de mensen die het via de Apple store online hebben besteld krijgen het nog waarschijnlijk sneller binnen ook.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Sommige vrouwen...
Hier net eentje die zegt: "Ik ga morgen een gezellig dagje naar Amsterdam. Eerst even de iPhone kopen en dan winkelen".![]()
Pas al eentje die in NY geweest was en daar "Hadden ze de nieuwe iPhone 5 al liggen"...
Ik heb nooit gezegd dat Apple dat roept. Maar ik zie hoe snel je vastloopt als anderen je zelfstandig laten denken, dus ik snap waar het mis gaat.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:07 schreef matthijst het volgende:
Nee, het klinkt nogal ongeloofwaardig dat Apple ueberhaupt iets roept over waar ze de naam van hun volgende apparaat vandaan halen.
Maar goed, zwetskoning numero uno natuurlijk, dus neem het standaard met
[ afbeelding ]![]()
Aha.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Apple dat roept. Maar ik zie hoe snel je vastloopt als anderen je zelfstandig laten denken, dus ik snap waar het mis gaat.Maar dat was natuurlijk omdat omdat je gefrustreerd was dat Apple jouw logica niet volgde.quote:Maar goed, Apple heeft al aangegeven dat niet zij, maar de hersenloze massa de naam van de nieuwe iPhone bepalen.
Bizar eigenlijk. Hoe durven ze.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Mensen die nog steeds bij T-mobile zittenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef Mss het volgende:
Ik kom even binnenvallen, wellicht is het al eerder gepost maar zijn er meer mensen die T-mobile als provider hebben en al een aantal dagen geen mobiel netwerk hebben? Ik heb sinds gisteren of eergisteren geen werkend mobiel netwerk meer.![]()
![]()
T-Mobile werkt in ieder geval goed bij mij (Randstad). Het zou kunnn dat er wat lokaal aan de hand is maar daarvoor zou je T-Mobile moeten bellen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef Mss het volgende:
Ik kom even binnenvallen, wellicht is het al eerder gepost maar zijn er meer mensen die T-mobile als provider hebben en al een aantal dagen geen mobiel netwerk hebben? Ik heb sinds gisteren of eergisteren geen werkend mobiel netwerk meer.![]()
Ik heb de iphone de 21e online besteld bij Hi, maar denk dat het nog wel even gaat duren..Ik hoop op volgende week.
"Strange times are these in which we live
Daar zeg ik nog steeds niet dat ze iets roepen. Bovendien: iPhone 5: the sixth iPhone. Ik ben verre van de enige die de inconsistentie in die naamgeving benoemt. Maar vooruit, noem eens een logische reden om hem de iPhone 5 te noemen, buiten het gegeven dat iedereen op internet hem al maanden zo noemde.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aha.
[..]
Maar dat was natuurlijk omdat omdat je gefrustreerd was dat Apple jouw logica niet volgde.
Bizar eigenlijk. Hoe durven ze.![]()
Iedereen noemde 'm al zo omdat het de meest logische naam is. Volgend jaar komt de 5s gok ik zo en het jaar daarop de 6quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar zeg ik nog steeds niet dat ze iets roepen. Bovendien: iPhone 5: the sixth iPhone. Ik ben verre van de enige die de inconsistentie in die naamgeving benoemt. Maar vooruit, noem eens een logische reden om hem de iPhone 5 te noemen, buiten het gegeven dat iedereen op internet hem al maanden zo noemde.![]()
![]()
Onbeperkt internet voor 30 euro per maand. Niks mis meequote:Op vrijdag 28 september 2012 12:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds bij T-mobile zitten![]()
![]()
"onbeperkt" bedoel jequote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Onbeperkt internet voor 30 euro per maand. Niks mis mee.
Get woke, go broke!![]()
Daar heb je wat aan als je geen bereik hebt of het er uit ligtquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Onbeperkt internet voor 30 euro per maand. Niks mis mee![]()
![]()
sinds wanneer is ZAT een vaste waarde? Ik vind dat het er zat zijn. Mijn mening. Klaar. Feit. Punt. Uit. Stop. Einde.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij beweert dat er zat iPhone-wachters joelen en klappen. Dat is gewoon niet waar. Klaar. Feit.People assume too much.![]()
Na 4 komt 5 en die 4s was geen nieuw model (wat dus de naam iPhone 5 diende te hebben).quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar zeg ik nog steeds niet dat ze iets roepen. Bovendien: iPhone 5: the sixth iPhone. Ik ben verre van de enige die de inconsistentie in die naamgeving benoemt. Maar vooruit, noem eens een logische reden om hem de iPhone 5 te noemen, buiten het gegeven dat iedereen op internet hem al maanden zo noemde.
En de 4 was logisch omdat het en de 4de iPhone was maar ook omdat het de opvolger van de 3 was, meer toeval dan regel me dunkt. Het zou de consument alleen maar verwarren om dit toestel de 6 te noemen en die zogenaamde inconsistentie was al "soort van aanwezig"![]()
Ik heb echt nooit problemen met het bereik of de verbinding.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb je wat aan als je geen bereik hebt of het er uit ligt![]()
Vraag het me af of ze dat niet gewoon ook voor die oudere abo's knijpen na een bepaald verbruik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een abonnement uit 2009. Echt onbeperkt, niks knijpen.People assume too much.![]()
Ik heb nooit een wijziging van het contract ontvangen. Ik heb ook nog nooit iets gemerkt van een geknepen verbinding.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:28 schreef very het volgende:
[..]
Vraag het me af of ze dat niet gewoon ook voor die oudere abo's knijpen na een bepaald verbruik.![]()
Ik woon ook in de Randstad, dus het klinkt dan inderdaad niet als een storing. Ik heb mijn telefoon geprobeerd te updaten, en toen crashte hijquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:14 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
T-Mobile werkt in ieder geval goed bij mij (Randstad). Het zou kunnn dat er wat lokaal aan de hand is maar daarvoor zou je T-Mobile moeten bellen.. Dus nu is hij aan het herstellen.
Bedankt voor dit waardevolle antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds bij T-mobile zittenAids.![]()
Ik zit de afgelopen maanden op ~ 3 GB aan gebruik gemiddeld op mijn oude abo, niks over gehoord.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:28 schreef very het volgende:
[..]
Vraag het me af of ze dat niet gewoon ook voor die oudere abo's knijpen na een bepaald verbruik.Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.![]()
Waarom wordt dit topic zo overspoelt met iphone-haters (:')). Ik ga toch ook niet lopen bitchen in een samsung topic ofzo? Blijf lekker weg met je kinderachtige gedoe zeg.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
I <3 haters!quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:54 schreef Agiath het volgende:
Waarom wordt dit topic zo overspoelt met iphone-haters (:')). Ik ga toch ook niet lopen bitchen in een samsung topic ofzo? Blijf lekker weg met je kinderachtige gedoe zeg.
Maar eigenlijk zie ik ze hier niet hoor...tenzij Apple niet meer is dan enkel een stel zwakzinnigen slapend voor een mac-store. Daar wordt wel op gehaat hier...en terecht. Straks worden wij "normale" iphone gebruikers nog geassocieerd met zulk soort bassies.People assume too much.![]()
Het schijnt dat een groot deel van de T-Mobile/KPN/Vodafone winkels amper (of zelfs geen) voorraden hebben binnengekregen. Ik heb al een bericht gelezen over een winkel die slechts zes units binnen had gekregen (3x zwart 16 GB, 2x wit 16 GB en 1x zwart 32 GB).![]()
Toch raar he .... Zou het nou echt kunstmatig schaars zijn joh...
Een bedrijf als apple zorgt toch dat je naar elke winkel een vrachtwagen met die dingen stuurt ..
Wat denken jullie hoelang het duurt voordat ik een winkel inloop en hem zo mee kan nemen ?![]()
Dit doen ze gewoon bewust. Doen ze al vanaf de eerste iPhone.Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.![]()
Nah, ze hebben sowieso al een tekort in 't buitenland (eerste ronde). Ik denk wel dat ze ooit niet volledig hun best hebben gedaan om tekorten tegen te gaan, maar nu gaan ze denk ik op volle toeren.
Voor de iPad 3 hadden ze trouwens wel een aardige voorraad, maar de meeste winkels waren toen ook al de eerste dag uitverkocht (maar je kon toen in ieder geval nog binnenlopen). Grote verschillen nu zijn dat ze de iPad 3 al maanden aan 't produceren waren (immers zelfde design, niemand zou meteen zien dat 't om een nieuwe iPad gaat (in plaats van de iPad )). De iPhone 5 schijnt pas vorige maand in productie te zijn gegaan en pas begin deze maand op volle toeren. Combineer dat met het nieuwe design en de in-cell techniek (zorgt schijnbaar nog voor wat lage yields) en je loopt zo tegen een tekort aan.![]()
En ongenadige hype voor de 5.
Eerste reacties waren behoorlijk lauw, maar in de winkels en online verkoopt het als een gek.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Als de iPhone overal meteen verkrijgbaar is, heb je ook die rijen niet meer. Dus ook geen kranten en websites die artikelen schrijven over hoe lang de rijen zijn, en dus minder hype. Hype is altijd goed.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
Waarom..
Ik snap de beredenatie hierachter niet helemaal
Het is allemaal geen quantumfysica![]()
iCentre in Delft heeft nog niets binnen, kreeg net een mailtje.
Moet ook nog eerst maar eens zo'n nano sim zien te regelen. Kan je deze ook knippen trouwens?Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,![]()
Mja, als je kijkt hoeveel ze er verkopen. 5 miljoen in het eerste weekend, 37 miljoen in een kwartaal. Dus ja: ze zouden ook iets langer kunnen wachten met releasen en eerst een voorraadje aanleggen, maar waarom zouden ze: het verkoopt toch wel
Nanosim kan je knippen ja.Haters everywhere but I don't really care.![]()
Klopt, dat de volgende iphone een iphone 5 zou zijn was inderdaad ook geen rocket science.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als de iPhone overal meteen verkrijgbaar is, heb je ook die rijen niet meer. Dus ook geen kranten en websites die artikelen schrijven over hoe lang de rijen zijn, en dus minder hype. Hype is altijd goed.
Het is allemaal geen quantumfysica![]()
Die josti-logica is inderdaad geen rocket science.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, dat de volgende iphone een iphone 5 zou zijn was inderdaad ook geen rocket science.
[ Bericht 0% gewijzigd door Splackavellie02 op 28-09-2012 13:38:11 ]![]()
Het is vandaag trouwens wel een legendarisch rij moment voor NLDe 1e keer met zn allen in A'dam in de rij staan voor de iPhone! Vorig jaar gingen ze nog allemaal naar Duitsland
![]()
![]()
Wat verwachten jullie wat de levertijd zal zijn bij online bestellingen?"Strange times are these in which we live
Vanochtend besteld, verwachte levertijd is 3-4 weken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:38 schreef Killaht het volgende:
Wat verwachten jullie wat de levertijd zal zijn bij online bestellingen?![]()
Waar heb je de phone besteld? Ik heb hem online bij Hi besteld de 21e, ik hoop hem eerder dan 3 weken te krijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vanochtend besteld, verwachte levertijd is 3-4 weken."Strange times are these in which we live
Toch apart dat zogenaamd elke keer de iPhone beter verkocht word, terwijl ik om me heen mensen die voorheen een iPhone hadden tegenwoordig met Galaxy's lopen.Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.![]()
Het zit je dwars hehquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:11 schreef MoneyTalks het volgende:
Toch apart dat zogenaamd elke keer de iPhone beter verkocht word, terwijl ik om me heen mensen die voorheen een iPhone hadden tegenwoordig met Galaxy's lopen.
Oke, ik zal niet meedoen met iPhone bashen maar zeg wel dat ik straks op vakantie in Azie met een brede glimlach en in alle rust daar de nieuwe iPhone 5 zal aanschaffen en daarbij terug zal denk aan al die losers die uren/dagen lang voor de deur liggen om maar een exemplaar te samen met een hemelsduur abonnement te bemachtigen terwijl ik straks in Azie niet alleen goedkoper uit ben maar ook tevens in alle rust daar mij kan voortbewegen.![]()
Ik heb een mail gehad van T-mobile dat ik bezorgafspraak kan maken.
Heb wel een ordernummer er voor gekregen, maar niet het verificatie nummer.
Iemand enig idee of dit een bepaald gegeven is?Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
De laatste keer dat ik in Taipei in een mac store was zou ik het niet precies als "rustig" bestempelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:17 schreef Iwanius het volgende:
Oke, ik zal niet meedoen met iPhone bashen maar zeg wel dat ik straks op vakantie in Azie met een brede glimlach en in alle rust daar de nieuwe iPhone 5 zal aanschaffen en daarbij terug zal denk aan al die losers die uren/dagen lang voor de deur liggen om maar een exemplaar te samen met een hemelsduur abonnement te bemachtigen terwijl ik straks in Azie niet alleen goedkoper uit ben maar ook tevens in alle rust daar mij kan voortbewegen.![]()
En in Hong Kong lopen ze harder te rellen dan hier om iPhones...
Japan heeft ze volgens mij gesimlockt.
En al die andere Aziatische knakenlandjes lichten je op met iPhonies.
Dus succes!Haters everywhere but I don't really care.![]()
Gast, koop een dagboek.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:11 schreef MoneyTalks het volgende:
Toch apart dat zogenaamd elke keer de iPhone beter verkocht word, terwijl ik om me heen mensen die voorheen een iPhone hadden tegenwoordig met Galaxy's lopen.
Wat betreft de kunstmatige schaarste, natuurlijk niet. Mensen die denken dat Apple op een knopje kan drukken en ineens 10x zoveel iPhones kan produceren snappen gewoon niet zo veel van productieprocessen. Om te kunnen voldoen aan de vraag voor de eerste maand (ongeveer) zou Apple complete productiehallen extra moeten laten bouwen, die maar heel kort operationeel zullen zijn. Grote investering, gigantische afschrijvingen. Elke iPhone levert Apple winst op, dus als ze meer iPhones kunnen verkopen doen ze dat echt wel hoor. Dat aluminiumhoedje kan af.2000 light years from home![]()
Zo simpel is het niet. En Apple kan nog altijd eerder beginnen met produceren (zoals ze bij Samsung [TVs] bijvoorbeeld deden).quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:37 schreef Merkie het volgende:
Wat betreft de kunstmatige schaarste, natuurlijk niet. Mensen die denken dat Apple op een knopje kan drukken en ineens 10x zoveel iPhones kan produceren snappen gewoon niet zo veel van productieprocessen. Om te kunnen voldoen aan de vraag voor de eerste maand (ongeveer) zou Apple complete productiehallen extra moeten laten bouwen, die maar heel kort operationeel zullen zijn. Grote investering, gigantische afschrijvingen. Elke iPhone levert Apple winst op, dus als ze meer iPhones kunnen verkopen doen ze dat echt wel hoor. Dat aluminiumhoedje kan af.![]()
Dat kan idd, doet Apple niet. Niemand wil voorraden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:42 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet. En Apple kan nog altijd eerder beginnen met produceren (zoals ze bij Samsung [TVs] bijvoorbeeld deden).2000 light years from home![]()
Klopt Apple wil dat inderdaad niet en misschien is het maar goed zo. Mensen moeten leren om geduldig te zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan idd, doet Apple niet. Niemand wil voorraden..
![]()
Geen voorraden betekent niet hetzelfde als wachtenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:44 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Klopt Apple wil dat inderdaad niet en misschien is het maar goed zo. Mensen moeten leren om geduldig te zijn.
. Het zou juist het tegenovergestelde moeten betekenen
.
Snap ik, maar nu is wachten wel het geval voor diegene die dat ding willenquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:45 schreef Merkie het volgende:
[..]
Geen voorraden betekent niet hetzelfde als wachten. Het zou juist het tegenovergestelde moeten betekenen
.
.
![]()
IOS 6 vraagje, post het maar hier zodat er geen extra topicnodig is
Ik wil mijn telefoonboekcontacten met de facebook gegevens bijwerken.
Als ik via instellingen/facebook sync dan komen alle facebook contacten ook in de telefoon en dat is nou net wat ik niet wil
Weet iemand een mogelijkheid om alleen de telefooncontacten met facebook te syncen?![]()
![]()
SmartSync in de AppStore kopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:50 schreef Ivo1986 het volgende:
IOS 6 vraagje, post het maar hier zodat er geen extra topicnodig is
Ik wil mijn telefoonboekcontacten met de facebook gegevens bijwerken.
Als ik via instellingen/facebook sync dan komen alle facebook contacten ook in de telefoon en dat is nou net wat ik niet wil
Weet iemand een mogelijkheid om alleen de telefooncontacten met facebook te syncen?Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Voorraad houden voor dit soort producten is een gigantische kapitaal vernietiging.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:42 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet. En Apple kan nog altijd eerder beginnen met produceren (zoals ze bij Samsung [TVs] bijvoorbeeld deden).![]()
Klopt. Daarnaast, eerder produceren betekent in dit geval in feite dat de iPhone een maand of twee later uit zou komen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voorraad houden voor dit soort producten is een gigantische kapitaal vernietiging.
In het begin is de vraag 20-30x zo groot als twee maanden later. Daar kan je nooit aan voldoen.Ten percent faster with a sturdier frame![]()
Los bij de online Applestore. Met abonnement gaat het wel iets sneller geloof ik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:08 schreef Killaht het volgende:
[..]
Waar heb je de phone besteld? Ik heb hem online bij Hi besteld de 21e, ik hoop hem eerder dan 3 weken te krijgen.![]()
Net als overbelaste servers op de avond dat een nieuw ios uitkomt. Ja, doh..quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:37 schreef Merkie het volgende:
Wat betreft de kunstmatige schaarste, natuurlijk niet. Mensen die denken dat Apple op een knopje kan drukken en ineens 10x zoveel iPhones kan produceren snappen gewoon niet zo veel van productieprocessen. Om te kunnen voldoen aan de vraag voor de eerste maand (ongeveer) zou Apple complete productiehallen extra moeten laten bouwen, die maar heel kort operationeel zullen zijn. Grote investering, gigantische afschrijvingen. Elke iPhone levert Apple winst op, dus als ze meer iPhones kunnen verkopen doen ze dat echt wel hoor. Dat aluminiumhoedje kan af.![]()
Dat doet Apple sowieso al (voorraad houden). Dus de productie wat opschroeven zou niet veel uitmaken lijkt me.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Voorraad houden voor dit soort producten is een gigantische kapitaal vernietiging.![]()
Apple heeft heel weinig voorraad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Dat doet Apple sowieso al (voorraad houden). Dus de productie wat opschroeven zou niet veel uitmaken lijkt me.2000 light years from home![]()
Waar blijkt dat uit? Want je zou sowieso een redelijke voorraad moeten hebben om de aantallen die ze verkocht hebben daadwerkelijk te leveren.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:00 schreef Merkie het volgende:
[..]
Apple heeft heel weinig voorraad.![]()
Dat je iPhone die je nu koopt een week geleden is gemaakt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit? Want je zou sowieso een redelijke voorraad moeten hebben om de aantallen die ze verkocht hebben daadwerkelijk te leveren.2000 light years from home![]()
Apple heeft nauwelijks voorraad, en jawel dat scheelt serieus geld. Je moet namelijk alle onderdelen al maanden van te voren betalen. Terwijl dat geld ook gewoon rente kan trekken op de bank. Inkomstenderving dus. En aangezien dit producten met een behoorlijke hoge kostprijs zijn is dat behoorlijk veel geld.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:59 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Dat doet Apple sowieso al (voorraad houden). Dus de productie wat opschroeven zou niet veel uitmaken lijkt me.
Je mag aannemen dat Apple dit volledig doorgerekend heeft en de meeste optimale verhouding tussen voor-produceren en 'nee' verkopen hanteert.
Dat was namelijk Tim Cook's grootste achievement in de afgelopen jaren. Supply chain management![]()
quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat je iPhone die je nu koopt een week geleden is gemaakt.Haha oke bedankt, wist ik niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 15:03 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Apple heeft nauwelijks voorraad, en jawel dat scheelt serieus geld. Je moet namelijk alle onderdelen al maanden van te voren betalen. Terwijl dat geld ook gewoon rente kan trekken op de bank. Inkomstenderving dus. En aangezien dit producten met een behoorlijke hoge kostprijs zijn is dat behoorlijk veel geld.
Je mag aannemen dat Apple dit volledig doorgerekend heeft en de meeste optimale verhouding tussen voor-produceren en 'nee' verkopen hanteert.
Dat was namelijk Tim Cook's grootste achievement in de afgelopen jaren. Supply chain management![]()
![]()
Thaks, is zelfs gratisquote:
Het maakt eigenlijk een eigen gecombineerde contactenlijst
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2012 15:31:31 ]![]()
Mijn iPhone ligt al klaar op het depot van AMP.
Kan hem morgen evt ophalen in Utrecht maar das met toch iets te ver
Dinsdag word die geleverd
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.![]()
Met jou is vast een goede, volwassen discussie te voeren!quote:Op donderdag 27 september 2012 22:44 schreef Armageddon het volgende:
Iphone is gewoon het beste wat er te krijgen is op de mobiele markt. Hoeveel punten je er ook aan lult. Klaar. Iedereen die iets anders zegt heeft of aandelen van dat bedrijf of is gewoon 100% retard.Het is wat het is.![]()
En vol
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: