Na 4 komt 5 en die 4s was geen nieuw model (wat dus de naam iPhone 5 diende te hebben).quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar zeg ik nog steeds niet dat ze iets roepen. Bovendien: iPhone 5: the sixth iPhone. Ik ben verre van de enige die de inconsistentie in die naamgeving benoemt. Maar vooruit, noem eens een logische reden om hem de iPhone 5 te noemen, buiten het gegeven dat iedereen op internet hem al maanden zo noemde.
Ik heb echt nooit problemen met het bereik of de verbinding.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb je wat aan als je geen bereik hebt of het er uit ligt
Vraag het me af of ze dat niet gewoon ook voor die oudere abo's knijpen na een bepaald verbruik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een abonnement uit 2009. Echt onbeperkt, niks knijpen.
Ik heb nooit een wijziging van het contract ontvangen. Ik heb ook nog nooit iets gemerkt van een geknepen verbinding.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:28 schreef very het volgende:
[..]
Vraag het me af of ze dat niet gewoon ook voor die oudere abo's knijpen na een bepaald verbruik.
Ik woon ook in de Randstad, dus het klinkt dan inderdaad niet als een storing. Ik heb mijn telefoon geprobeerd te updaten, en toen crashte hijquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:14 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
T-Mobile werkt in ieder geval goed bij mij (Randstad). Het zou kunnn dat er wat lokaal aan de hand is maar daarvoor zou je T-Mobile moeten bellen.
Bedankt voor dit waardevolle antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds bij T-mobile zitten
Ik zit de afgelopen maanden op ~ 3 GB aan gebruik gemiddeld op mijn oude abo, niks over gehoord.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:28 schreef very het volgende:
[..]
Vraag het me af of ze dat niet gewoon ook voor die oudere abo's knijpen na een bepaald verbruik.
I <3 haters!quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:54 schreef Agiath het volgende:
Waarom wordt dit topic zo overspoelt met iphone-haters (:')). Ik ga toch ook niet lopen bitchen in een samsung topic ofzo? Blijf lekker weg met je kinderachtige gedoe zeg.
Als de iPhone overal meteen verkrijgbaar is, heb je ook die rijen niet meer. Dus ook geen kranten en websites die artikelen schrijven over hoe lang de rijen zijn, en dus minder hype. Hype is altijd goed.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
Waarom..
Ik snap de beredenatie hierachter niet helemaal
Klopt, dat de volgende iphone een iphone 5 zou zijn was inderdaad ook geen rocket science.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als de iPhone overal meteen verkrijgbaar is, heb je ook die rijen niet meer. Dus ook geen kranten en websites die artikelen schrijven over hoe lang de rijen zijn, en dus minder hype. Hype is altijd goed.
Het is allemaal geen quantumfysica
Die josti-logica is inderdaad geen rocket science.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, dat de volgende iphone een iphone 5 zou zijn was inderdaad ook geen rocket science.
Vanochtend besteld, verwachte levertijd is 3-4 weken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:38 schreef Killaht het volgende:
Wat verwachten jullie wat de levertijd zal zijn bij online bestellingen?
Waar heb je de phone besteld? Ik heb hem online bij Hi besteld de 21e, ik hoop hem eerder dan 3 weken te krijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vanochtend besteld, verwachte levertijd is 3-4 weken.
Het zit je dwars hehquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:11 schreef MoneyTalks het volgende:
Toch apart dat zogenaamd elke keer de iPhone beter verkocht word, terwijl ik om me heen mensen die voorheen een iPhone hadden tegenwoordig met Galaxy's lopen.
De laatste keer dat ik in Taipei in een mac store was zou ik het niet precies als "rustig" bestempelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:17 schreef Iwanius het volgende:
Oke, ik zal niet meedoen met iPhone bashen maar zeg wel dat ik straks op vakantie in Azie met een brede glimlach en in alle rust daar de nieuwe iPhone 5 zal aanschaffen en daarbij terug zal denk aan al die losers die uren/dagen lang voor de deur liggen om maar een exemplaar te samen met een hemelsduur abonnement te bemachtigen terwijl ik straks in Azie niet alleen goedkoper uit ben maar ook tevens in alle rust daar mij kan voortbewegen.
Gast, koop een dagboek.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:11 schreef MoneyTalks het volgende:
Toch apart dat zogenaamd elke keer de iPhone beter verkocht word, terwijl ik om me heen mensen die voorheen een iPhone hadden tegenwoordig met Galaxy's lopen.
Zo simpel is het niet. En Apple kan nog altijd eerder beginnen met produceren (zoals ze bij Samsung [TVs] bijvoorbeeld deden).quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:37 schreef Merkie het volgende:
Wat betreft de kunstmatige schaarste, natuurlijk niet. Mensen die denken dat Apple op een knopje kan drukken en ineens 10x zoveel iPhones kan produceren snappen gewoon niet zo veel van productieprocessen. Om te kunnen voldoen aan de vraag voor de eerste maand (ongeveer) zou Apple complete productiehallen extra moeten laten bouwen, die maar heel kort operationeel zullen zijn. Grote investering, gigantische afschrijvingen. Elke iPhone levert Apple winst op, dus als ze meer iPhones kunnen verkopen doen ze dat echt wel hoor. Dat aluminiumhoedje kan af.
Dat kan idd, doet Apple niet. Niemand wil voorraden.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:42 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Zo simpel is het niet. En Apple kan nog altijd eerder beginnen met produceren (zoals ze bij Samsung [TVs] bijvoorbeeld deden).
Klopt Apple wil dat inderdaad niet en misschien is het maar goed zo. Mensen moeten leren om geduldig te zijnquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat kan idd, doet Apple niet. Niemand wil voorraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |