I <3 haters!quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:54 schreef Agiath het volgende:
Waarom wordt dit topic zo overspoelt met iphone-haters (:')). Ik ga toch ook niet lopen bitchen in een samsung topic ofzo? Blijf lekker weg met je kinderachtige gedoe zeg.
Als de iPhone overal meteen verkrijgbaar is, heb je ook die rijen niet meer. Dus ook geen kranten en websites die artikelen schrijven over hoe lang de rijen zijn, en dus minder hype. Hype is altijd goed.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:11 schreef mitchelll0181 het volgende:
Waarom..
Ik snap de beredenatie hierachter niet helemaal
Klopt, dat de volgende iphone een iphone 5 zou zijn was inderdaad ook geen rocket science.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Als de iPhone overal meteen verkrijgbaar is, heb je ook die rijen niet meer. Dus ook geen kranten en websites die artikelen schrijven over hoe lang de rijen zijn, en dus minder hype. Hype is altijd goed.
Het is allemaal geen quantumfysica
Die josti-logica is inderdaad geen rocket science.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:21 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt, dat de volgende iphone een iphone 5 zou zijn was inderdaad ook geen rocket science.
Vanochtend besteld, verwachte levertijd is 3-4 weken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:38 schreef Killaht het volgende:
Wat verwachten jullie wat de levertijd zal zijn bij online bestellingen?
Waar heb je de phone besteld? Ik heb hem online bij Hi besteld de 21e, ik hoop hem eerder dan 3 weken te krijgen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Vanochtend besteld, verwachte levertijd is 3-4 weken.
Het zit je dwars hehquote:Op vrijdag 28 september 2012 14:11 schreef MoneyTalks het volgende:
Toch apart dat zogenaamd elke keer de iPhone beter verkocht word, terwijl ik om me heen mensen die voorheen een iPhone hadden tegenwoordig met Galaxy's lopen.
De laatste keer dat ik in Taipei in een mac store was zou ik het niet precies als "rustig" bestempelen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:17 schreef Iwanius het volgende:
Oke, ik zal niet meedoen met iPhone bashen maar zeg wel dat ik straks op vakantie in Azie met een brede glimlach en in alle rust daar de nieuwe iPhone 5 zal aanschaffen en daarbij terug zal denk aan al die losers die uren/dagen lang voor de deur liggen om maar een exemplaar te samen met een hemelsduur abonnement te bemachtigen terwijl ik straks in Azie niet alleen goedkoper uit ben maar ook tevens in alle rust daar mij kan voortbewegen.
Gast, koop een dagboek.quote:Op vrijdag 28 september 2012 14:11 schreef MoneyTalks het volgende:
Toch apart dat zogenaamd elke keer de iPhone beter verkocht word, terwijl ik om me heen mensen die voorheen een iPhone hadden tegenwoordig met Galaxy's lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |