Nee, je kon in de rij opgeven wat je wilt en kreeg dan een kaartje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Maarree... ze zijn toch al op? Sta je nog steeds in de rij dan?
Ik heb nooit gezegd dat Apple dat roept. Maar ik zie hoe snel je vastloopt als anderen je zelfstandig laten denken, dus ik snap waar het mis gaat.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:07 schreef matthijst het volgende:
Nee, het klinkt nogal ongeloofwaardig dat Apple ueberhaupt iets roept over waar ze de naam van hun volgende apparaat vandaan halen.
Maar goed, zwetskoning numero uno natuurlijk, dus neem het standaard met
[ afbeelding ]
Aha.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:08 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd dat Apple dat roept. Maar ik zie hoe snel je vastloopt als anderen je zelfstandig laten denken, dus ik snap waar het mis gaat.
Maar dat was natuurlijk omdat omdat je gefrustreerd was dat Apple jouw logica niet volgde.quote:Maar goed, Apple heeft al aangegeven dat niet zij, maar de hersenloze massa de naam van de nieuwe iPhone bepalen.
Mensen die nog steeds bij T-mobile zittenquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef Mss het volgende:
Ik kom even binnenvallen, wellicht is het al eerder gepost maar zijn er meer mensen die T-mobile als provider hebben en al een aantal dagen geen mobiel netwerk hebben? Ik heb sinds gisteren of eergisteren geen werkend mobiel netwerk meer.
T-Mobile werkt in ieder geval goed bij mij (Randstad). Het zou kunnn dat er wat lokaal aan de hand is maar daarvoor zou je T-Mobile moeten bellen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:54 schreef Mss het volgende:
Ik kom even binnenvallen, wellicht is het al eerder gepost maar zijn er meer mensen die T-mobile als provider hebben en al een aantal dagen geen mobiel netwerk hebben? Ik heb sinds gisteren of eergisteren geen werkend mobiel netwerk meer.
Daar zeg ik nog steeds niet dat ze iets roepen. Bovendien: iPhone 5: the sixth iPhone. Ik ben verre van de enige die de inconsistentie in die naamgeving benoemt. Maar vooruit, noem eens een logische reden om hem de iPhone 5 te noemen, buiten het gegeven dat iedereen op internet hem al maanden zo noemde.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:10 schreef matthijst het volgende:
[..]
Aha.
[..]
Maar dat was natuurlijk omdat omdat je gefrustreerd was dat Apple jouw logica niet volgde.
Bizar eigenlijk. Hoe durven ze.
Iedereen noemde 'm al zo omdat het de meest logische naam is. Volgend jaar komt de 5s gok ik zo en het jaar daarop de 6quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar zeg ik nog steeds niet dat ze iets roepen. Bovendien: iPhone 5: the sixth iPhone. Ik ben verre van de enige die de inconsistentie in die naamgeving benoemt. Maar vooruit, noem eens een logische reden om hem de iPhone 5 te noemen, buiten het gegeven dat iedereen op internet hem al maanden zo noemde.
Onbeperkt internet voor 30 euro per maand. Niks mis meequote:Op vrijdag 28 september 2012 12:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds bij T-mobile zitten
"onbeperkt" bedoel jequote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Onbeperkt internet voor 30 euro per maand. Niks mis mee
Daar heb je wat aan als je geen bereik hebt of het er uit ligtquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Onbeperkt internet voor 30 euro per maand. Niks mis mee
sinds wanneer is ZAT een vaste waarde? Ik vind dat het er zat zijn. Mijn mening. Klaar. Feit. Punt. Uit. Stop. Einde.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jij beweert dat er zat iPhone-wachters joelen en klappen. Dat is gewoon niet waar. Klaar. Feit.
Na 4 komt 5 en die 4s was geen nieuw model (wat dus de naam iPhone 5 diende te hebben).quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:17 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Daar zeg ik nog steeds niet dat ze iets roepen. Bovendien: iPhone 5: the sixth iPhone. Ik ben verre van de enige die de inconsistentie in die naamgeving benoemt. Maar vooruit, noem eens een logische reden om hem de iPhone 5 te noemen, buiten het gegeven dat iedereen op internet hem al maanden zo noemde.
Ik heb echt nooit problemen met het bereik of de verbinding.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heb je wat aan als je geen bereik hebt of het er uit ligt
Vraag het me af of ze dat niet gewoon ook voor die oudere abo's knijpen na een bepaald verbruik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:26 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog een abonnement uit 2009. Echt onbeperkt, niks knijpen.
Ik heb nooit een wijziging van het contract ontvangen. Ik heb ook nog nooit iets gemerkt van een geknepen verbinding.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:28 schreef very het volgende:
[..]
Vraag het me af of ze dat niet gewoon ook voor die oudere abo's knijpen na een bepaald verbruik.
Ik woon ook in de Randstad, dus het klinkt dan inderdaad niet als een storing. Ik heb mijn telefoon geprobeerd te updaten, en toen crashte hijquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:14 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
T-Mobile werkt in ieder geval goed bij mij (Randstad). Het zou kunnn dat er wat lokaal aan de hand is maar daarvoor zou je T-Mobile moeten bellen.
Bedankt voor dit waardevolle antwoord op mijn vraag.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Mensen die nog steeds bij T-mobile zitten
Ik zit de afgelopen maanden op ~ 3 GB aan gebruik gemiddeld op mijn oude abo, niks over gehoord.quote:Op vrijdag 28 september 2012 12:28 schreef very het volgende:
[..]
Vraag het me af of ze dat niet gewoon ook voor die oudere abo's knijpen na een bepaald verbruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |