Waar heb je m besteld?quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik zou het zelf ook niet doen. Maar als anderen die drang wel voelen, waarom niet?
Beter dit dan een feestje bouwen in een dorp wat daar niet op zit te wachten, denk ik dan.
ja, uiteraard zoals met zoveel dingen, je moet het zelf weten, maar ik snap het niet echt. Zo bijzonder is de 5 niet. Ze komen hier op het werk ook wel binnenkort en dan regel ik het zo wel weer. Heb al jaren geen cent meer uitgegeven aan mijn Applespullen, op mijn iPad naSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ja, met abo. Providers hebben allemaal aparte voorraad.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:28 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb hem maandag besteld en hem al in huis.
Concertkaartjes zijn na een bepaalde thoeveelheid gewoon op, uitverkocht.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar om dan meteen van sektegedrag te spreken is ook weer zo out there en kinderachtig.
Dat is ook een beetje part of the anti-hype willen zijn.
Ik heb ook wel eens een hele nacht buitengezeten, voor concertkaartjes. Sektelid dat ik was.
En daar haalden we toen ook de kranten mee.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:30 schreef no1uknow het volgende:
Maar kom op jongens, er zijn toch voor heel veel dingen mensen die voor de deur gaan liggen. Vroeger waren het concertkaartjes, mensen die gingen kamperen voor het postkantoor.
Hm ja, dat is toch anders. Dan gaat het om een evenement wat in principe eenmalig is en dan moet je wel in die rij gaan liggen omdat je er anders naast grijpt. Dit ding is gewoon nog jarenlang verkrijgbaar.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar om dan meteen van sektegedrag te spreken is ook weer zo out there en kinderachtig.
Ik heb ook wel eens een hele nacht buitengezeten, voor concertkaartjes. Sektelid dat ik was.
Ja, maar deze Apple-fans willen graag als eerste de 5. Voor hen is er dus geen verschil.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Hm ja, dat is toch anders. Dan gaat het om een evenement wat in principe eenmalig is en dan moet je wel in die rij gaan liggen omdat je er anders naast grijpt. Dit ding is gewoon nog jarenlang verkrijgbaar.
Dat is anders...want anders zijn ze uitverkocht. Dus dan mag het.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zou je eerder moeten claimen dat de Apple-medewerkers sekteleden zijn, aangezien zijn dat onthaal doen. Het is gewoon erg over de top Amerikaans. Ik kan er niet wakker van liggen. Niet in mijn bed en al helemaal niet voor de Apple Store.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:34 schreef very het volgende:
Dat is anders...want anders zijn ze uitverkocht. Dus dan mag het.
En het in de rij staan is wat mij betreft niet de link met sekteleden, maar de manier waarop ze onthaald worden wel.
De komende weken/maanden nog lastig leverbaar. Best lastig voor een apparaat wat je dagelijks gebruikt. Toch wel een verschil.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:32 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Hm ja, dat is toch anders. Dan gaat het om een evenement wat in principe eenmalig is en dan moet je wel in die rij gaan liggen omdat je er anders naast grijpt. Dit ding is gewoon nog jarenlang verkrijgbaar.
Dan koop je 'em toch gewoon in april ofzo. Wat maakt het uit?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
De komende weken/maanden nog lastig leverbaar. Best lastig voor een apparaat wat je dagelijks gebruikt. Toch wel een verschil.
Apple week er dit jaar anders wel degelijk vanaf. Bovendien bestaat dit 'patroon' pas sinds de Iphone 4, de enige Iphone die correct numeriek genaamd is.quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:42 schreef Killaht het volgende:
[..]
Apple wijkt nauwelijks af van dit patroon en doen het al jaren. Het is slechts een logisch vervolg.
Als 1e.... want dan is hij beter of zo?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, maar deze Apple-fans willen graag als eerste de 5. Voor hen is er dus geen verschil.
Alsof ze dat uit eigen initiatief doenquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zou je eerder moeten claimen dat de Apple-medewerkers sekteleden zijn, aangezien zijn dat onthaal doen.
Week af, als in?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:37 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Apple week er dit jaar anders wel degelijk vanaf. Bovendien bestaat dit 'patroon' pas sinds de Iphone 4, de enige Iphone die correct numeriek genaamd is.
omdat je anders weken/maanden met een HTC Trophy moet doen, dat is veel erger dan een paar uur wachten.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan koop je 'em toch gewoon in april ofzo. Wat maakt het uit?
Jij staat er echt in nu?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
omdat je anders weken/maanden met een HTC Trophy moet doen, dat is veel erger dan een paar uur wachten.
Ik kan me niet voorstellen dat al die honderden mensen in de rij nu een telefoon gebruiken waar ze niet tevreden mee zijn.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
omdat je anders weken/maanden met een HTC Trophy moet doen, dat is veel erger dan een paar uur wachten.
https://twitter.com/colinvanhoek/status/251578943440842754quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:39 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat al die honderden mensen in de rij nu een telefoon gebruiken waar ze niet tevreden mee zijn.
Nee duh! Op bevel!!! van de sekteleiders natuurlijk. Allemaal een bekertje Flavor Aid als de sales tegenvallen.quote:
Apple is intern ongetwijfeld een heel, heel eng bedrijf.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee duh! Op bevel!!! van de sekteleiders natuurlijk. Allemaal een bekertje Flavor Aid als de sales tegenvallen.
Bij games,films ook hetzelfde en zoveel meer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Als 1e.... want dan is hij beter of zo?![]()
Daarom is dit ook gewoon echt debiel gedrag.
Tja, ik snap het gewoon echt niet. Ben 1 x naar een mega-aanbieding van de MediaMarkt gegaan op 2 januari. Kom ik daar, staat er een mega-mega rij, deur op en en iedereen rent naar binnen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:41 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Bij games,films ook hetzelfde en zoveel meer.
Hoeveel mensen struinen niet winkels af om games eerder te krijgen of mensen die perse naar de premiere van een film moeten..... kortom laat ieder zijn ding doen.
Je er druk om gaan maken is misschien nog wel triester......
Ja, maar ook zat mensen die er helemaal in op gaan en zich gelijk "thuis" voelen en het uitschreeuwen van geluk.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan zou je eerder moeten claimen dat de Apple-medewerkers sekteleden zijn, aangezien zijn dat onthaal doen. Het is gewoon erg over de top Amerikaans. Ik kan er niet wakker van liggen. Niet in mijn bed en al helemaal niet voor de Apple Store.
Ja, al 4 uur.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:39 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Jij staat er echt in nu?
Oh my fucking god![]()
![]()
![]()
Gast serieus, dan ben je toch niet wijs?quote:
Ik sta in de rij, heb eigenlijk niemand dat horen doen. Ongefundeerde aannames.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:43 schreef very het volgende:
[..]
Ja, maar ook zat mensen die er helemaal in op gaan en zich gelijk "thuis" voelen en het uitschreeuwen van geluk.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Goeie vraag, ik was drinken vergeten dus weet niet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Gast serieus, dan ben je toch niet wijs?
Hoe doe je het trouwens als je moet plassen of zo?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik sta in de rij, heb eigenlijk niemand dat horen doen. Ongefundeerde aannames.
Ik zelf zou het ook nooit doen, maar het is ieder zijn ding in gelukkig.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:43 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja, ik snap het gewoon echt niet. Ben 1 x naar een mega-aanbieding van de MediaMarkt gegaan op 2 januari. Kom ik daar, staat er een mega-mega rij, deur op en en iedereen rent naar binnen.
Ben maar weer weggegaan, echt geen zin in.
Dat doen ze nooit bij de Aldi als ze de deur losdoenquote:
Hij zegt 'zat'. Dit zijn er 2 van de 1000. 998 die niet joelen en juichen.quote:
Neequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:45 schreef Tijn het volgende:
Is het überhaupt zeker dat je die telefoon straks ook daadwerkelijk hebt als je nu nog in de rij staat?
1000 zien we niet op de video, ik zie er iig gelijk een paar klappen, joelen ed.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:46 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij zegt 'zat'. Dit zijn er 2 van de 1000. 998 die niet joelen en juichen.
Als in: 3G staat niet voor 3. Moeilijk he?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:38 schreef matthijst het volgende:
[..]
Week af, als in?
3G --> 3GS --> 4 --> 4S --> 5 --> 5S --> 6 --> 6S
Kan je op wachten.
Ben blij dat jij dat bepaald.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:34 schreef very het volgende:
[..]
Dat is anders...want anders zijn ze uitverkocht. Dus dan mag het.
Nee, maar ik sta in de rij dus ik hoor het wel. Om 8 uur hoorde ik 10 sec geklap/gejoel (uiterst debiel, volledig eens). De 2 uur en 48 minuten daarna niks gehoord. Snap je nu dat jouw generalisaties niet kloppen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
1000 zien we niet op de video, ik zie er iig gelijk een paar klappen, joelen ed.
Je hebt het over patronen mohammed.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef Splackavellie02 het volgende:
Als in: 3G staat niet voor 3. Moeilijk he?
Ik geloof toch liever m'n eigen ogen en oren if you don't mind.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:48 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, maar ik sta in de rij dus ik hoor het wel. Om 8 uur hoorde ik 10 sec geklap/gejoel (uiterst debiel, volledig eens). De 2 uur en 48 minuten daarna niks gehoord. Snap je nu dat jouw generalisaties niet kloppen?
Dan niet hè.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ik geloof toch liever m'n eigen ogen en oren if you don't mind.
Ah, je staat ook in de rij te joelen?quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:50 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Ik geloof toch liever m'n eigen ogen en oren if you don't mind.
http://gathering.tweakers(...)ge/39008350#39008350quote:AMSTERDAM - Na uren in de rij te hebben gestaan voor de Apple Store erachter komen dat de iPhone 5 die jij wilde, is uitverkocht. Dat overkwam vrijdagochtend veel Apple-liefhebbers.
Beveiligers krijgen inmiddels instructies om iedereen weg te sturen. "Blijf vriendelijk en stuur mensen naar huis", zo klinkt het.
Mitch van Helvert is een van de gedupeerden die sinds vrijdagochtend vroeg in de rij stond. Hij wilde een zwarte versie, met een opslag van 16G, de meest gewilde en goedkope variant. Deze was om tien over acht uitverkocht. Tien minuten nadat de winkel zijn deuren had geopend.
"Dit is schandalig, blijkbaar heb ik voor niets gewacht", zegt een boze Mitch, die inmiddels het Leidseplein achter zich heeft gelaten. "Andere mensen draaien als een blad aan een boom om en gaan ineens voor een witte. Maar zo hoeft het voor mij niet. Ik bestel hem wel op internet."
Extra zuur voor de teleurgestelde fans is dat degene die de winkel in komen, door Applemedewerkers worden binnengehaald met veel applaus en gejoel.
Nooit een telefoonmiep geloven met d'r: "we hebben er genoeg voor iedereen"
Uhuhquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik sta in de rij, heb eigenlijk niemand dat horen doen. Ongefundeerde aannames.
Ik krijg sowieso de neiging om erop los te slaan als mensen dat doen als ik een winkel binnen kom lopen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:52 schreef Papabear het volgende:
Extra zuur voor de teleurgestelde fans is dat degene die de winkel in komen, door Applemedewerkers worden binnengehaald met veel applaus en gejoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |