Je zal toch iets hebben gedaan. Heb je misschien gebruikt gemaakt van tethering?quote:Op donderdag 27 september 2012 18:29 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, ik gebruikte vroegah bij m'n vorige abonnement bij Hi maar iets van 130 MB per maand. Maar nu ben ik overgestapt naar Vodafone en kreeg ik gister een sms'je dat ik al 420 MB had gebruikt en bijna m'n limiet had opgemaakt, terwijl ik eigenlijk alles met Wi-Fi doe. Kan er iets openstaan ofzo dat data opslurpt? Ik heb mobiele data nu maar uitgeschakeld, maar nu kan ik geen berichten ontvangen via Wi-Fi. Misschien verklaart dat dan ook het dataverbruik, maar ik moet de iPhone toch ook gewoon met Wi-Fi kunnen gebruiken?
Haha heftig!quote:Op donderdag 27 september 2012 19:50 schreef MaximumRush het volgende:
Net gebeld door T-Mobile dat de eerste zending met telefoons gejat is. Morgen of overmorgen komt waarschijnlijk nog een zending binnen en dan kan ik hem ophalen. Anders kon ik vanavond al genieten van m'n iPhone 5.
Heb je misschien per ongeluk een boel apps gedownload op 3G? Ik had een keer mijn iPhone gejailbreakt en toen was ik vergeten om hem weer op mijn wifi te laten draaien, vervolgens 900MB weggeslurpt aan appsquote:Op donderdag 27 september 2012 18:29 schreef CherryLips het volgende:
Zeg, ik gebruikte vroegah bij m'n vorige abonnement bij Hi maar iets van 130 MB per maand. Maar nu ben ik overgestapt naar Vodafone en kreeg ik gister een sms'je dat ik al 420 MB had gebruikt en bijna m'n limiet had opgemaakt, terwijl ik eigenlijk alles met Wi-Fi doe. Kan er iets openstaan ofzo dat data opslurpt? Ik heb mobiele data nu maar uitgeschakeld, maar nu kan ik geen berichten ontvangen via Wi-Fi. Misschien verklaart dat dan ook het dataverbruik, maar ik moet de iPhone toch ook gewoon met Wi-Fi kunnen gebruiken?
Apple Store Amsterdamquote:Op donderdag 27 september 2012 20:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Is er nog een kans om een iphone te bemachtigen ergens morgen?
dat doe ik altijd via wifi. Nou ja, heb mobiele data nu uitstaan in ieder geval.quote:Op donderdag 27 september 2012 20:15 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Heb je misschien per ongeluk een boel apps gedownload op 3G? Ik had een keer mijn iPhone gejailbreakt en toen was ik vergeten om hem weer op mijn wifi te laten draaien, vervolgens 900MB weggeslurpt aan apps
ook niet. Heb ook niks lopen updaten. Ik kan alleen niet zo snel vinden wat Vodafone doet als je over de limiet heengaat, of het gewoon trager wordt of dat je extra moet dokken.quote:Op donderdag 27 september 2012 18:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je zal toch iets hebben gedaan. Heb je misschien gebruikt gemaakt van tethering?
Lijkt me sowieso het 2e.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ook niet. Heb ook niks lopen updaten. Ik kan alleen niet zo snel vinden wat Vodafone doet als je over de limiet heengaat, of het gewoon trager wordt of dat je extra moet dokken.
Toen ik er was enkele maanden terug stonden er bij de iPhone's wel abo-prijzen, dus het lijkt me wel. Weet niet hoe dat bij de iPhone 5 gaatquote:Op donderdag 27 september 2012 21:20 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Doen de Apple stores eigenlijk nog abonnementen verlengen? Of alleen losse verkoop?
Bij de KPN was het in ieder geval tot een paar jaar geleden zo dat het internet gewoon trager werd, maar ik lees nu dat zij dat ook hebben veranderd.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:46 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Dus heb je eigenlijk geen limiet?
Heb ik nu niet. Limiet is 1000, maar daarna gaat alleen de snelheid omlaag. Maar dat is eindeloos online en dat bestaat niet meer helaas.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:46 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Dus heb je eigenlijk geen limiet?
Het ging mij meer om het feit dat je als je een limiet hebt toch sowieso altijd extra moet betalen, wat heeft een limiet anders voor zin?quote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij de KPN was het in ieder geval tot een paar jaar geleden zo dat het internet gewoon trager werd, maar ik lees nu dat zij dat ook hebben veranderd.
o ja verrek, dat zal het geweest zijnquote:Op donderdag 27 september 2012 21:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Heb ik nu niet. Limiet is 1000, maar daarna gaat alleen de snelheid omlaag. Maar dat is eindeloos online en dat bestaat niet meer helaas.
deze link is van vorig jaar, maar geeft een ideetje, maar dit bedoelde ik dus.quote:Op donderdag 27 september 2012 21:49 schreef Amplifier het volgende:
[..]
Het ging mij meer om het feit dat je als je een limiet hebt toch sowieso altijd extra moet betalen, wat heeft een limiet anders voor zin?
quote:Op donderdag 27 september 2012 17:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, ze vergelijken telefoons geen tablets waar je ook mee kan bellen. En ja, als je een kutscherm groter maakt heb je gewoon een groot kutscherm
Ben jij niet toevallig alwaysleft?quote:Op donderdag 27 september 2012 17:32 schreef alwaysonhold het volgende:
Nog een tip, via het forum van tweakers kan je een Friends and Family code vragen. Kan je vanaf maandag 12 maanden 50% korting bestellen met de iPhone 5. Yeaaah, net een code ontvangen. De user alwaysleft deelt codes uit, super deal...![]()
https://directsales.vodafone.nl/iphone5
My turn:quote:Op donderdag 27 september 2012 22:44 schreef Armageddon het volgende:
Komen er hier nou vaak van die figuren langs om de Iphone af te kraken?
Iphone is gewoon het beste wat er te krijgen is op de mobiele markt. Hoeveel punten je er ook aan lult. Klaar. Iedereen die iets anders zegt heeft of aandelen van dat bedrijf of is gewoon 100% retard.
Typisch Apple schaapquote:Op donderdag 27 september 2012 22:44 schreef Armageddon het volgende:
Komen er hier nou vaak van die figuren langs om de Iphone af te kraken?
Iphone is gewoon het beste wat er te krijgen is op de mobiele markt. Hoeveel punten je er ook aan lult. Klaar. Iedereen die iets anders zegt heeft of aandelen van dat bedrijf of is gewoon 100% retard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |