Note 2 is 1.6GHz quadcore, ik zie hem daar niet mee vergeleken.quote:Op donderdag 27 september 2012 15:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Achterlopen?
De snelste smartphone met het mooiste scherm
Draag je skinny jeans dan?quote:Op donderdag 27 september 2012 15:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat dus, het simpele feit dat ie niet in m'n broekzak past is voor mij al een goede reden om een telefoon niet te kopen.
dat kun je amper een smartphone noemen, het is gewoon een kleine tablet.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:06 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Note 2 is 1.6GHz quadcore, ik zie hem daar niet mee vergeleken.
Mijn laptop is 2,3GHz quad-core.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:06 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Met skinny jeans is het altijd zo'n drama om al mijn spullen in mijn zakken te krijgen o.oquote:
Are you for realquote:Op donderdag 27 september 2012 17:15 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Met skinny jeans is het altijd zo'n drama om al mijn spullen in mijn zakken te krijgen o.o
Ik draag meestal overzeas broeken en daar heb je echt giga zakken in...
Nee, ze vergelijken telefoons geen tablets waar je ook mee kan bellen. En ja, als je een kutscherm groter maakt heb je gewoon een groot kutschermquote:Op donderdag 27 september 2012 17:06 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Jaaaaa, specs, daar gaat het om. Niet om gebruiksvriendelijkheid, integratie, ecosysteem, bouwkwaliteit, schermkwaliteit, muziekkwaliteit, fotokwaliteit, etc, nee, we willen quad core en overklokken en vier verschillende launchers die allemaal lelijk zijn en een inconsistente GUI en een task manager zodat je bezig bent met kijken hoe snel je telefoon leeg gaat waardoor je telefoon nog sneller leeg gaat.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:06 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Als ze dáár nou eens whatsapp op uitbrachten he! Dan kon je snel je vriendjes berichtjes sturen!quote:Op donderdag 27 september 2012 17:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Mijn laptop is 2,3GHz quad-core.
Welke van de 2? Skinny's wel (behalve als dus alles in je zakken zit) en overzeas broeken zien er idd niet uitquote:
Overzeas-broeken.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:24 schreef JoelBaka het volgende:
[..]
Welke van de 2? Skinny's wel (behalve als dus alles in je zakken zit) en overzeas broeken zien er idd niet uitMaar ze zitten wel erg lekker
Ik zou nog een jaartje wachten op windows phone, standaard apps als Whatsapp werken nog steeds niet echt goed op een Windows Phone...quote:Op donderdag 27 september 2012 17:55 schreef JDx het volgende:
Zal ik voor deze gaan of toch voor een WinPhone8... moeilijk moeilijk...
Als je er een tijdje mee werkt zal je zien dat WP8 echt bagger is i.v.m. iOS.quote:Op donderdag 27 september 2012 17:55 schreef JDx het volgende:
Zal ik voor deze gaan of toch voor een WinPhone8... moeilijk moeilijk...
MMm, ieder zijn ding...quote:Op donderdag 27 september 2012 18:07 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als je er een tijdje mee werkt zal je zien dat WP8 echt bagger is i.v.m. iOS.
Voordelen: snel, stabiel, stock apps werken goed.
Nadelen: 3rd party apps zijn supertraag, navigatie is super onoverzichtelijk, live tiles zijn erg onhandig in vergelijking met push notifications, minder mogelijkheden dan iOS (geen AirPlay, automatische backups), ecosysteem is nog matig.
Nee, iOS is 10000000x beter.
Kristallen bol?quote:Op donderdag 27 september 2012 16:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat ik dat vind. Echter zijn het WEL serieuze verbeteringen. Veel groter worden de stappen niet de komende 2 jaar.
Kijk naar de afgelopen jaren. Je kan er op rekenen dat er volgend jaar weer hetzelfde ontwerp wordt gebruikt. En los van het ontwerp, wat wil je er allemaal nog op hebben? Het enige waarop ze nu nog kunnen innoveren is software.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |