quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op donderdag 27 september 2012 08:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Namen en rugnummers?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:05 schreef Anonymousz het volgende:
misschin oud nieuws er deed een nederlander mee met the voice (australische versie) en door naar de battles) deed ook mee met de nederlandse maar niemand drukte op hem
Ja joequote:
Moggeh! Wat haal jij om te knabbelen voor vanavond?quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:33 schreef Kally het volgende:
Ik ben er ook niet bij, ik ga wat leuks doen
Net boodschappen gedaan en maar weer M&M's gehaaldquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moggeh! Wat haal jij om te knabbelen voor vanavond?![]()
Ik ga voor wat inspiratie
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik knaag aan een komkommertje vanavond
Ah ja, gewoon een zakje M&M's is misschien wel lekker.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Net boodschappen gedaan en maar weer M&M's gehaaldVorige week had ik Tuc, maar die zijn niet lekker meer
Even pauze tijdens het schoonmaken nu
lekker naturel. Net als ikzelfquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Nog iets te dippen of lekker naturel?
Ik begrijp er geen donder van, maar het klinkt wel leukquote:Iedereen kan meezingen met 'The Voice of Holland: Singing Sunday'
Thuis op zondagmiddag meezingen met vier talenten uit het populaire RTL 4-programma The voice of Holland? Dat kan vanaf zondag 14 oktober. Dan start namelijk het 10-delige The voice of Holland: Singing Sunday, een interactieve talentshow waarbij men vanuit de luie stoel kan nagenieten en meezingen. Als men bovendien eerst de The voice of Holland Singing Sunday app downloadt en dan meezingt, maakt men ook nog eens kans op een thuisconcert van een van de finalisten.
De mobiele telefoon speelt een belangrijke rol bij The voice of Holland: Singing Sunday. Met de app kan de kijker namelijk vol overgave meezingen met zijn of haar favoriete talent en het eigen optreden opnemen, bekijken en delen. Door het resultaat te uploaden met de app is dit te zien op het The voice of Holland: Singing Sunday YouTube-kanaal en dingt men mee naar de hoofdprijs: het thuisconcert. De winnaar, wordt in aflevering 9 (zondag 9 december) bekendgemaakt. Een registratie van het thuisconcert is te zien in aflevering 10 (zondag 16 december).
In de eerste aflevering ziet de kijker/zanger thuis alles wat het talent van The Blind Auditions ook te zien krijgt: een enthousiast publiek en de omgedraaide stoelen van de coaches. De spanning is te voelen. In de eerste vier afleveringen komen ook optredens voorbij uit de eerste twee seizoenen van The voice of Holland. Als bij het lopende, derde seizoen The voice of Holland LIVE op vrijdag 9 november van start gaat, kan men telkens op zondag met vier optredens uit de show van de vrijdag ervoor meezingen. Tussen de optredens door geeft de zangcoach van The voice of Holland, Babette Labeij, tips. Bovendien is er elke week een compilatie van de meest opvallende thuisuploads te zien.
The voice of Holland: Singing Sunday is een initiatief van Vodafone in samenwerking met RTL 4 en Talpa.
Neequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Worden jullie trouwens niet moddervet van al dat gesnaai op vrijdag?
Bah!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Je kan wel yoghurt dippie maken Pat, is minder vet
Ik snaai pas sinds ik dit programma ken en jullie hoor snaaien! Ik ga echt wat lekkers halen vandaag, want de kasten zijn hier nooit vol met snoep en koek en chips enzoquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Je kan wel yoghurt dippie maken Pat, is minder vet
Nee hoor, door de week snoep ik helemaal niet, van één keer in de week snoepen word je heus niet dik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
NEE, WORDEN NIETquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik snaai, dan moet de hele ook op. En ik heb aanleg om dik te worden/blijven/zijn. En ik heb zware botten. En ik hou vocht vast. En ik heb gewoon een trage stofwisseling. En mijn lymfeklieren werken niet goedquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, door de week snoep ik helemaal niet, van één keer in de week snoepen word je heus niet dik.
Ik eet ook de hele zak op hoor (zo een grote) maar verder koop ik gewoon niks. En jij hebt geen last van ontkenning maar smoesjesquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als ik snaai, dan moet de hele ook op. En ik heb aanleg om dik te worden/blijven/zijn. En ik heb zware botten. En ik hou vocht vast. En ik heb gewoon een trage stofwisseling. En mijn lymfeklieren werken niet goed
ONTKENNING!
Ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eet ook de hele zak op hoor (zo een grote) maar verder koop ik gewoon niks. En jij hebt geen last van ontkenning maar smoesjes
Daarom (sorry, zie nu pas dat capslock nog aanstond)quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom (sorry, zie nu pas dat capslock nog aanstond)
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Maar jij kan denk ik ook alles eten zonder aan te komen
nee hihi, want ik snaai en snoep eigenlijk alleen op vrijdags, rest van de week snoep ik nauwelijks tot niet, dusss zo blijf ik in balans.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet erbij vanavond overigens. Morgen zielig in m'n eentje kijken.
Klinkt inderdaad leuk, maar schrap dan aub die TVOH Reallife, niemand wil dat zien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen donder van, maar het klinkt wel leuk
Karaoke-achtig, hoe heet dat spel op de Playstation ook alweer? Daar doet het me aan denken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad leuk, maar schrap dan aub die TVOH Reallife, niemand wil dat zien.
Dan beter dit. Maar drie avonden TVOH op tv wordt teveel, denk ik.
Wat gaan we allemaal tegelijk opquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee hihi, want ik snaai en snoep eigenlijk alleen op vrijdags, rest van de week snoep ik nauwelijks tot niet, dusss zo blijf ik in balans.
I is here!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:54 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik maar een stukje kan kijken, vanavond nog ff weg. Maar ik wil eerst nog even een pact bespreken met Pisces. PAISSIIEEESSS BEN JE DAAR?
Echt? Nou ik kijk liever Reallife dan dit singstar prul van een dingquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad leuk, maar schrap dan aub die TVOH Reallife, niemand wil dat zien.
Die komt ook weer terugquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Denk dat het ook inderdaad vooral om de naam gaat en een beetje zendervulling.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Nou ik kijk liever Reallife dan dit singstar prul van een dingMeezingen en iets van een Joetjoeb-kanaal en prijs winnen. Ehhhhhhh, sponsor anyone?
Ik zat even heel hard voor te stellen waarom je in godsnaam aan een of ander meer of kanaal of vijver ging zitten, tenzij je van nachtvissen houdt, maar toen snapte ik 'm ineens weer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:36 schreef iBenny het volgende:
Ik zit vanavond aan het water... Gewoon omdat het kan
Volgende week weerquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat even heel hard voor te stellen waarom je in godsnaam aan een of ander meer of kanaal of vijver ging zitten, tenzij je van nachtvissen houdt, maar toen snapte ik 'm ineens weer.
borrelnootjesquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat zijn de versnaperingen van vanavond?
Zo koffie met een chocolate chip muffinquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Helleutjesquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:26 schreef Stickertje het volgende:
druiven & aardbeien... en een grote fles cola![]()
en goedeavond
Alsjeblieftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Respect.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:29 schreef Injetta het volgende:
Hallo... even door GTST heenbijten nog....
Omdat het waardeloze acteurs zijn. Of was het geen serieuze vraag?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:30 schreef Injetta het volgende:
Waarom praten die mensen zo gemaakt????![]()
Snap dat ook nooit, ze leren allemaal acteren op dezelfde school ofzo.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:30 schreef Injetta het volgende:
Wat dan precies?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
HoiZoals altijd even VI en dan door naar VOH. Ik hoorde op mijn werk van de fanatieke GTST kijkers dan ik blijkbaar wel iets gemist had van de week
Want GTSTquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:30 schreef Injetta het volgende:
Type-castingquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:30 schreef Injetta het volgende:
Nederlandse acteursquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:30 schreef Injetta het volgende:
Yep, de basisschool: de afscheidsmusicalquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:31 schreef STING het volgende:
[..]
Snap dat ook nooit, ze leren allemaal acteren op dezelfde school ofzo.
quote:
Die Ninaquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:31 schreef Karina het volgende:
Ze kijken ook altijd zo moeilijk EN ze praten altijd hard, nooit op normale toon.
Scherp!quote:
Het moslimhomo-gedoe?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:30 schreef Karina het volgende:
HoiZoals altijd even VI en dan door naar VOH. Ik hoorde op mijn werk van de fanatieke GTST kijkers dan ik blijkbaar wel iets gemist had van de week
Die ogen, toch trekt het me wel, ik vind haar zo goed gevonden als dochter van Janine, zo donkerquote:
Dat is waarquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Wat ik ook zo vreemd vind bij GTST dat zelfs de oudere acteurs, die al lang meespelen, OOK nog steeds zo slecht acteren.
Ik irriteer me sowieso aan bijna alle Nederlandstalige producties.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
Wat ik ook zo vreemd vind bij GTST dat zelfs de oudere acteurs, die al lang meespelen, OOK nog steeds zo slecht acteren.
Bugles en Chocolait chipsquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Die zijn nog druk bezig Youtube/Amerika kapot te maken. Over ong. 2 weken begint het gezeik...quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:33 schreef STING het volgende:
[..]
Geen RTL-vlaggen verbrand in het buitenland?
Oooh, daar lopen ze natuurlijk ook nog 2 weken achter met GTST.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die zijn nog druk bezig Youtube/Amerika kapot te maken. Over ong. 2 weken begint het gezeik...
Zat ik ook net te denken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:33 schreef Karina het volgende:
OMG, wat een perfect duoquote:
Echt een ronde punt.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:35 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een kneusje, die nieuwe jongen, dat neusje
Dat gebeurt helaas elke week.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:36 schreef Injetta het volgende:
OOoohh wat eeerrruuuuggg is dit...
En waarom loopt het ook nog eens uit????
Ik moet nog plassen maar het trekt altijd zo, dit moment samen belevenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:36 schreef Injetta het volgende:
Dan valt het programma dat erna komt niet zo tegen.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:36 schreef Injetta het volgende:
Previews zijn niet zoquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik moet nog plassen maar het trekt altijd zo, dit moment samen beleven
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:37 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Dames[ afbeelding ]
Heren[ afbeelding ]
Hopelijk een uitzending die tot het einde weet te boeien
Nee, weer audities.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:37 schreef Injetta het volgende:
Is het vanavond eigenlijk battles?? Ik ben de tel kwijt van al die audities en ik heb vorige week niet kunnen kijken.
Nee auditie en volgende week ook nog eentje.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:37 schreef Injetta het volgende:
Is het vanavond eigenlijk battles?? Ik ben de tel kwijt van al die audities en ik heb vorige week niet kunnen kijken.
Thuiscoach belooft niet veel goeds. Mijn vrouw heeft maar 2x gedraaidquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:37 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Dames[ afbeelding ]
Heren[ afbeelding ]
Neuhj.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
Benny, dit meisje hier aan tafel, is dat nog een Bennymaisjuh? Nee hè?
Marly is ook geweldigquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj.
Alleen Marly. Maar iedereen is fan van Marly, want zij is echt die goeiste actrice.
OMG.. hoeveel auditierondes hebben we al niet gehad. Ik heb het gevoel dat we al 2 maanden bezig zijn of zoiets.quote:
eeejjjquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:37 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Dames[ afbeelding ]
Heren[ afbeelding ]
Het is geen draaikont dus?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:38 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Thuiscoach belooft niet veel goeds. Mijn vrouw heeft maar 2x gedraaid
Eindelijk iemand die over vormen begint bij een neusquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt een ronde punt.Voor zover een punt rond kan zijn.
That pussyquote:
En het duurt al zo lang. 2 uur... doe dan anderhalf.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:40 schreef Injetta het volgende:
He he.. 10 minuten later... Is blijkbaar traditie....
Dat was bij de Bold ook altijd, toen ik het nog volgde tenminstequote:Op vrijdag 28 september 2012 20:40 schreef Deisyy het volgende:
Het klopt ook van geen kant, Janine heeft inmiddels een bijna volwassen dochter, maar Rik is nog steeds de Rik van Anita en niet veel ouder dan toen.
en dan hebben we straks zooooo geneautuhhhhhquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:40 schreef Injetta het volgende:
We gaan dus knallen en genieten geloof ik.....
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:29 schreef STING het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder, zo nog ff een kiwi verorberen
hoe leuk is datquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
en dan hebben we straks zooooo geneautuhhhhh
Ja, maar wij drinken vrijwilligquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Coca Cola? Bij The Voice US hebben ze Pepsi.
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:42 schreef STING het volgende:
[..]
Bij Martijn moet ik tegenwoordig aan dit denken:
[ afbeelding ]
Eigenlijk voor het eerst, eet altijd zoutquote:
Doen we toch iets goedquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:42 schreef Karina het volgende:
Coca Cola? Bij The Voice US hebben ze Pepsi.
IK drink vrijwillig danquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet. Die machine staat er niet voor niets.
Hij heeft gewoon zo'n Scandinavisch kwijlslabbetjequote:Op vrijdag 28 september 2012 20:42 schreef Cee het volgende:
Is hij net bij een of andere gangsta restaurant wezen eten en vergeten z'n servet af te doen?
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij gaat hierna nog naar de KFC denk ik
Van afgelopen wekenquote:
Ja trutquote:
Deze reeks. Nadat het nummer 2x in 1 aflevering langs kwam en iedereen maar bleef roepen om te vragen van wie het nou precies is, is het een soort van fenomeen gewordenquote:
Die zag ik toen ja, kon hem toen niet plaatsenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Van de TT "Lloyd of Holland" die hier een keer stond
Duidelijkquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:45 schreef D. het volgende:
Hij zingt over pussy, maar volgens mij is ie gay
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:45 schreef Injetta het volgende:
Hmmmm, hij maakt wel een show, maar stem is erg zwakjes....
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:44 schreef Juicyhil het volgende:
HEEE HOORDE JULLIE DAT NET:D:D:D:D
Nee, beetje een pussyquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:45 schreef Pisces29 het volgende:
Hij heeft niet genoeg power vrees ik
quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:46 schreef kwiwi het volgende:
Kijk Marco meezingen. Hij krijgt gelijk weer een dikke L bij de gedachte van een pussy
Haha... .. waarom quote je mij zo vaak??quote:
Haha,, geen ideequote:Op vrijdag 28 september 2012 20:46 schreef Injetta het volgende:
[..]
Haha... .. waarom quote je mij zo vaak??
hihi, je zei comequote:Op vrijdag 28 september 2012 20:47 schreef STING het volgende:
Zingen over een 'pussy', come on.
Ik word oud denk ik
Dierenliefhebber hequote:Op vrijdag 28 september 2012 20:47 schreef STING het volgende:
Ik word oud denk ik
Dat is kennelijk van alle tijdenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:47 schreef STING het volgende:
Ik word oud denk ik
Wijzend naar de watermeloen die je nu niet ziet.quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:47 schreef Cee het volgende:
Hij heeft een happy trail van diamanten om z'n nek heen hangen.
hihi, je zei oudquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:47 schreef STING het volgende:
Ik word oud denk ik
Heeft ie nog pussy thuis op de bank dan?quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:46 schreef Lov1 het volgende:
Zingt Martijn nou 'my pussy'? Toch apart..
O even opzoeken, bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je de South Park van deze week kijken, nu we het toch over come hebben
Oh jeuj! Dan zien we Roel op schoot bij Marco!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:48 schreef iBenny het volgende:
Straks bij Vd Vorst zoekt sterren een kijkje achter de schermen bij The Voice
Ja leuk!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:48 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het zo al teveel van het goedequote:Op vrijdag 28 september 2012 20:48 schreef iBenny het volgende:
Ja lijkt me wel leuk, ze laten ook zien hoe de stoelen draaienquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:48 schreef iBenny het volgende:
Begin je nou weerquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je de South Park van deze week kijken, nu we het toch over come hebben
ditquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja leuk!
Sowieso Peter op de vrijdagavond
Dit!quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:50 schreef STING het volgende:
Allemaal leuk en aardig Vodafone, maar schiet eens op met m'n foon.
Duh, een groot deel van dit programma is stiekem gewoon scripted, en anders zoeken ze wel weer een excuus (zoals vorig jaar met die comeback-show bij 538).quote:Op vrijdag 28 september 2012 20:48 schreef roos85 het volgende:
Zouden alle coaches weer precies hetzelfde aantal kandidaten hebben?
Ik heb ook hits op youtubequote:Op vrijdag 28 september 2012 20:50 schreef Karina het volgende:
Hits op youtubeDat krijgt zelfs een schele kat.
Ja en al je bekenden gewoon laten klikkenquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben te vinden op youtube... bijna iedereen staat op youtube mensch
oh-ohquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |