quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
quote:Op donderdag 27 september 2012 08:44 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Namen en rugnummers?quote:Op donderdag 27 september 2012 23:05 schreef Anonymousz het volgende:
misschin oud nieuws er deed een nederlander mee met the voice (australische versie) en door naar de battles) deed ook mee met de nederlandse maar niemand drukte op hem
Ja joequote:
Moggeh! Wat haal jij om te knabbelen voor vanavond?quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 09:33 schreef Kally het volgende:
Ik ben er ook niet bij, ik ga wat leuks doen
Net boodschappen gedaan en maar weer M&M's gehaaldquote:Op vrijdag 28 september 2012 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moggeh! Wat haal jij om te knabbelen voor vanavond?![]()
Ik ga voor wat inspiratie
quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:08 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik knaag aan een komkommertje vanavond
Ah ja, gewoon een zakje M&M's is misschien wel lekker.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Net boodschappen gedaan en maar weer M&M's gehaaldVorige week had ik Tuc, maar die zijn niet lekker meer
Even pauze tijdens het schoonmaken nu
lekker naturel. Net als ikzelfquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Nog iets te dippen of lekker naturel?
Ik begrijp er geen donder van, maar het klinkt wel leukquote:Iedereen kan meezingen met 'The Voice of Holland: Singing Sunday'
Thuis op zondagmiddag meezingen met vier talenten uit het populaire RTL 4-programma The voice of Holland? Dat kan vanaf zondag 14 oktober. Dan start namelijk het 10-delige The voice of Holland: Singing Sunday, een interactieve talentshow waarbij men vanuit de luie stoel kan nagenieten en meezingen. Als men bovendien eerst de The voice of Holland Singing Sunday app downloadt en dan meezingt, maakt men ook nog eens kans op een thuisconcert van een van de finalisten.
De mobiele telefoon speelt een belangrijke rol bij The voice of Holland: Singing Sunday. Met de app kan de kijker namelijk vol overgave meezingen met zijn of haar favoriete talent en het eigen optreden opnemen, bekijken en delen. Door het resultaat te uploaden met de app is dit te zien op het The voice of Holland: Singing Sunday YouTube-kanaal en dingt men mee naar de hoofdprijs: het thuisconcert. De winnaar, wordt in aflevering 9 (zondag 9 december) bekendgemaakt. Een registratie van het thuisconcert is te zien in aflevering 10 (zondag 16 december).
In de eerste aflevering ziet de kijker/zanger thuis alles wat het talent van The Blind Auditions ook te zien krijgt: een enthousiast publiek en de omgedraaide stoelen van de coaches. De spanning is te voelen. In de eerste vier afleveringen komen ook optredens voorbij uit de eerste twee seizoenen van The voice of Holland. Als bij het lopende, derde seizoen The voice of Holland LIVE op vrijdag 9 november van start gaat, kan men telkens op zondag met vier optredens uit de show van de vrijdag ervoor meezingen. Tussen de optredens door geeft de zangcoach van The voice of Holland, Babette Labeij, tips. Bovendien is er elke week een compilatie van de meest opvallende thuisuploads te zien.
The voice of Holland: Singing Sunday is een initiatief van Vodafone in samenwerking met RTL 4 en Talpa.
Neequote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Worden jullie trouwens niet moddervet van al dat gesnaai op vrijdag?
Bah!quote:Op vrijdag 28 september 2012 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Je kan wel yoghurt dippie maken Pat, is minder vet
Ik snaai pas sinds ik dit programma ken en jullie hoor snaaien! Ik ga echt wat lekkers halen vandaag, want de kasten zijn hier nooit vol met snoep en koek en chips enzoquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 28 september 2012 11:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee
Je kan wel yoghurt dippie maken Pat, is minder vet
Nee hoor, door de week snoep ik helemaal niet, van één keer in de week snoepen word je heus niet dik.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
NEE, WORDEN NIETquote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik snaai, dan moet de hele ook op. En ik heb aanleg om dik te worden/blijven/zijn. En ik heb zware botten. En ik hou vocht vast. En ik heb gewoon een trage stofwisseling. En mijn lymfeklieren werken niet goedquote:Op vrijdag 28 september 2012 12:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee hoor, door de week snoep ik helemaal niet, van één keer in de week snoepen word je heus niet dik.
Ik eet ook de hele zak op hoor (zo een grote) maar verder koop ik gewoon niks. En jij hebt geen last van ontkenning maar smoesjesquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als ik snaai, dan moet de hele ook op. En ik heb aanleg om dik te worden/blijven/zijn. En ik heb zware botten. En ik hou vocht vast. En ik heb gewoon een trage stofwisseling. En mijn lymfeklieren werken niet goed
ONTKENNING!
Ja dat bedoel ikquote:Op vrijdag 28 september 2012 13:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik eet ook de hele zak op hoor (zo een grote) maar verder koop ik gewoon niks. En jij hebt geen last van ontkenning maar smoesjes
Daarom (sorry, zie nu pas dat capslock nog aanstond)quote:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom (sorry, zie nu pas dat capslock nog aanstond)
quote:Op vrijdag 28 september 2012 13:48 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Maar jij kan denk ik ook alles eten zonder aan te komen
nee hihi, want ik snaai en snoep eigenlijk alleen op vrijdags, rest van de week snoep ik nauwelijks tot niet, dusss zo blijf ik in balans.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:47 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 28 september 2012 16:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Niet erbij vanavond overigens. Morgen zielig in m'n eentje kijken.
Klinkt inderdaad leuk, maar schrap dan aub die TVOH Reallife, niemand wil dat zien.quote:Op vrijdag 28 september 2012 10:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik begrijp er geen donder van, maar het klinkt wel leuk
Karaoke-achtig, hoe heet dat spel op de Playstation ook alweer? Daar doet het me aan denken.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad leuk, maar schrap dan aub die TVOH Reallife, niemand wil dat zien.
Dan beter dit. Maar drie avonden TVOH op tv wordt teveel, denk ik.
Wat gaan we allemaal tegelijk opquote:Op vrijdag 28 september 2012 18:28 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee hihi, want ik snaai en snoep eigenlijk alleen op vrijdags, rest van de week snoep ik nauwelijks tot niet, dusss zo blijf ik in balans.
I is here!quote:Op vrijdag 28 september 2012 18:54 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ik maar een stukje kan kijken, vanavond nog ff weg. Maar ik wil eerst nog even een pact bespreken met Pisces. PAISSIIEEESSS BEN JE DAAR?
Echt? Nou ik kijk liever Reallife dan dit singstar prul van een dingquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad leuk, maar schrap dan aub die TVOH Reallife, niemand wil dat zien.
Die komt ook weer terugquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:00 schreef JRRY het volgende:
[..]
Denk dat het ook inderdaad vooral om de naam gaat en een beetje zendervulling.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt? Nou ik kijk liever Reallife dan dit singstar prul van een dingMeezingen en iets van een Joetjoeb-kanaal en prijs winnen. Ehhhhhhh, sponsor anyone?
Ik zat even heel hard voor te stellen waarom je in godsnaam aan een of ander meer of kanaal of vijver ging zitten, tenzij je van nachtvissen houdt, maar toen snapte ik 'm ineens weer.quote:Op vrijdag 28 september 2012 19:36 schreef iBenny het volgende:
Ik zit vanavond aan het water... Gewoon omdat het kan
Volgende week weerquote:Op vrijdag 28 september 2012 19:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat even heel hard voor te stellen waarom je in godsnaam aan een of ander meer of kanaal of vijver ging zitten, tenzij je van nachtvissen houdt, maar toen snapte ik 'm ineens weer.
borrelnootjesquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat zijn de versnaperingen van vanavond?
Zo koffie met een chocolate chip muffinquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Wat zijn de versnaperingen van vanavond?
Helleutjesquote:Op vrijdag 28 september 2012 20:26 schreef Stickertje het volgende:
druiven & aardbeien... en een grote fles cola![]()
en goedeavond
Alsjeblieftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |