SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
Heh waarom zou je dat doen. Dan kan je er donder op zeggen dat je niet kan spelen om 12 uur...quote:Op maandag 24 september 2012 23:51 schreef MarkyB het volgende:
Wie gaat er dan ook 10 minuten voor de expansion live gaat de uitbreiding op battle.net kopen
Niet 10 minuten, echt een half uur of drie kwartier geleden al.quote:Op maandag 24 september 2012 23:51 schreef MarkyB het volgende:
Wie gaat er dan ook 10 minuten voor de expansion live gaat de uitbreiding op battle.net kopen
Nope ze werken in de shop met een queue, erg irritantquote:Op maandag 24 september 2012 23:52 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niet 10 minuten, echt een half uur of drie kwartier geleden al.
Je zou toch denken dat het soepel zou gaan met Ideal.
Dunno soms 30 seconden soms 4 uur :/.quote:Op maandag 24 september 2012 23:53 schreef Skillstorm het volgende:
Oke, ik ben sowieso wel fucked.
Iemand enig idee hoe lang dit kan duren?
pakket weigerenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:01 schreef Skillstorm het volgende:
Goh, kan niet eens ergens cancelen.
jawel man /tar questgivername en dan een keybind voor interactquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:02 schreef Evertjan het volgende:
op zich werkte alles op de server maar je kan niet normaal een quest inleveren of accepteren dus dit is niks
Keybind zetten voor "interact with target" en friendly nameplates aan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:02 schreef Evertjan het volgende:
op zich werkte alles op de server maar je kan niet normaal een quest inleveren of accepteren dus dit is niks
friendly name plates op silvermoon crashen mijn game zoveel mensenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Keybind zetten voor "interact with target" en friendly nameplates aan.
Heey jij ook op Outland, wij DCde net en nu schijnt de world server down te zijn -.-quote:
Ik probeerde terug in Ogrimmar te komen maar dat ging nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Heey jij ook op Outland, wij DCde net en nu schijnt de world server down te zijn -.-
Faal shop.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:05 schreef Friday12 het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je ergens een hard copy had gekocht
Ding is bij mij nog steeds loadingquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:05 schreef dekkered het volgende:
[..]
Ik probeerde terug in Ogrimmar te komen maar dat ging niet
ow wacht ben er in maar niks werktquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ding is bij mij nog steeds loading.
Retrieving characater list nog steeds nu..quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ding is bij mij nog steeds loading.
Ja daar zit ik ook.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
friendly name plates op silvermoon crashen mijn game zoveel mensen
dat is zo het probleem nietquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef WyriHaximus het volgende:
lol en iedereen maar boven op de quest givers blijven staan.
Traditiequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Ik zou aan het spel gaan twijfelen als dat niet gebeurdequote:Op dinsdag 25 september 2012 00:12 schreef WyriHaximus het volgende:
Ja, maar dit is gewoon om razend van te worden.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:19 schreef Sapstengel het volgende:
Ook al kan je betalen, de servers zijn toch down.
heb je net pas betaald?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:20 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja, maar dit is gewoon om razend van te worden.
heb je het net pas besteld?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nope, ik MAG niet betalen. Daarvoor zit ik in de rij.
dude all de server power en mankracht zijn nu toch niet bezig met datquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kwart over 11 ofzo.
Dan nog kan het toch gvd niet zo lang duren.
Juist welquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dude all de server power en mankracht zijn nu toch niet bezig met dat
quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:29 schreef Friday12 het volgende:
[..]
dude all de server power en mankracht zijn nu toch niet bezig met dat
Gamecard.nuquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:30 schreef Skillstorm het volgende:
[..]Ja wtf.
Nooit meer digital voor mij.
Tja, nu al te laat voor.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Gamecard.nu
Besteld, 2 minuten later in m'n mailboxTwee keer.
Waarom? Als je niet betaald cancelt blizz je ding toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:31 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Tja, nu al te laat voor.
Kut panda dieren.
Idk, kijk zo wel. (over 5 jaar)quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:32 schreef Messina het volgende:
[..]
Waarom? Als je niet betaald cancelt blizz je ding toch?
Ik hang op loading screenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:33 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Idk, kijk zo wel. (over 5 jaar)
als je nou op tijd besteld aangezien het al paar maanden te halen isquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef Skillstorm het volgende:
Ik dacht instant en gelijk een game-key, downloaden.
Krijg je dit...
Poep digital, echt poep.
creditcard is instant, ideal willen ze verifyenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef Skillstorm het volgende:
Krijg je dit...
Poep digital, echt poep.
cancel die shit dan gewoon als je nog niet betaald hebquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:38 schreef Skillstorm het volgende:
Mja, digital is gewoon not done meer voor mij.
Fuck die armoedige manier.
Geen problemen mee gehad. Je bent zelf gewoon een enorme flapdrol.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:38 schreef Skillstorm het volgende:
Mja, digital is gewoon not done meer voor mij.
Fuck die armoedige manier.
Ja, ga ik ook doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
cancel die shit dan gewoon als je nog niet betaald heb
Nee, IDEAL zou instant moeten zijn.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:39 schreef Metonae het volgende:
[..]
Geen problemen mee gehad. Je bent zelf gewoon een enorme flapdrol.
Wou naar mijn Paladin loggen (die in orgrimmmar staat). Lukt niet. Op naar bed. over 4 uurtjes opstaanquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:39 schreef Silmarwen het volgende:
Een dungeon gedaan, nieuwe gequeueed, iedereen crasht en nu kan niemand meer inloggen.
Ik heb hem 23:30 gekocht, digital deluxe, ik heb ook mn mount en pet al, dus iDeal is ook instant.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:37 schreef Skillstorm het volgende:
Krijg je dit...
Poep digital, echt poep.
Nee. De server is gewoon keihard overbelast nu omdat er meer flapdrollen zoals jij zijn die denken het wel even op het laatste moment te kunnen doen. Er is niks mis met het systeem. Je had gewoon moeten nadenken.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:39 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, IDEAL zou instant moeten zijn.
Begin maar met beledigen ja, dat zal helpen.
maar ze hadden beloofd dat...quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:40 schreef Junglebeast het volgende:
Echt dit keer lukt het ze ook niet om alles soepel te laten verlopen.
Maar dit is geen winkel of wel dan?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:40 schreef Knut het volgende:
Skillstorm, je had ook even een dagje eerder kunnen upgraden. Als je op het laatste moment in de winkel gaat kijken, sta je ook in de rij.
noem jij mij nu een flapdrol?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Nee. De server is gewoon keihard overbelast nu omdat er meer flapdrollen zoals jij zijn die denken het wel even op het laatste moment te kunnen doen. Er is niks mis met het systeem. Je had gewoon moeten nadenken.
Kan het ze geeneens kwalijk nemen. Ik ben allang blij dat ik op mijn gemak 1 dungeon heb kunnen doen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:40 schreef Junglebeast het volgende:
Echt dit keer lukt het ze ook niet om alles soepel te laten verlopen.
Dungeon duurt hoe lang? 20 minuten?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Kan het ze geeneens kwalijk nemen. Ik ben allang blij dat ik op mijn gemak 1 dungeon heb kunnen doen.
moet je niet zoals mij wipen op de laatste boss.. corpse run zit er niet meer in :$quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Kan het ze geeneens kwalijk nemen. Ik ben allang blij dat ik op mijn gemak 1 dungeon heb kunnen doen.
Nope, IDEAL is altijd instant geweest, dit was niet verwacht.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Nee. De server is gewoon keihard overbelast nu omdat er meer flapdrollen zoals jij zijn die denken het wel even op het laatste moment te kunnen doen. Er is niks mis met het systeem. Je had gewoon moeten nadenken.
Minuutje of 10-15.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dungeon duurt hoe lang? 20 minuten?
Zoiets, zonder tactics door te lopen, inclusief een wipe op de laatste boss en een corpserunquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Dungeon duurt hoe lang? 20 minuten?
Nee. Dit verdien je gewoon. Als jij 2 maanden geleden de order had gedaan was er nu niks aan de hand.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:42 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nope, IDEAL is altijd instant geweest, dit was niet verwacht.
Donder nou een keer op met beledigen dan.
wat zijn daar de tactics voor?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:42 schreef Knut het volgende:
[..]
Zoiets, zonder tactics door te lopen, inclusief een wipe op de laatste boss en een corpserun
2 maanden geleden speelde ik niet eens.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:43 schreef Metonae het volgende:
[..]
Nee. Dit verdien je gewoon. Als jij 2 maanden geleden de order had gedaan was er nu niks aan de hand.
believe me, iedereen kiest voor optie 2..quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:43 schreef Sapstengel het volgende:
Zit al 10 minuten naar loading screen te kijken.
Nu kan ik 2 dingen doen:
1 morgen gaan gamen
2 even iets anders gaan doen en hopen dat iedereen voor optie 1 kiest waardoor de servers normaal zijn
Eerder dan een kwartier voor de release dan. Zelfs vorige week was goed geweest.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
2 maanden geleden speelde ik niet eens.
Ik niet heur, ik houd 't voor gezienquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:44 schreef Maax het volgende:
[..]
believe me, iedereen kiest voor optie 2..
Wedden dat er nu duizenden mensen zijn die ragen naar hun scherm?quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:44 schreef Maax het volgende:
[..]
believe me, iedereen kiest voor optie 2..
mooi, weer eentje minderquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik niet heur, ik houd 't voor gezien
Morgen weer een dag
presentquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:44 schreef Metonae het volgende:
[..]
Wedden dat er nu duizenden mensen zijn die ragen naar hun scherm?
Dan nog is dit niet verdiend.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:44 schreef Metonae het volgende:
[..]
Eerder dan een kwartier voor de release dan. Zelfs vorige week was goed geweest.
Veel springen en adds doodmaken en als er spul uit je oren komt, uit de buurt van anderen blijven,quote:
Hier of hier kan je je klacht kwijt!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dan nog is dit niet verdiend.
IDEAL hoort instant te zijn, je kiest de bank en betaalt vervolgens.
De queue slaat nergens op.
ok, die onthoud ik voor als ik weer in kan loggenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Veel springen en adds doodmaken en als er spul uit je oren komt, uit de buurt van anderen blijven,
Ik op dit moment. Al een half uur lang trouwens, als het niet langer is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:02 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand anders ook een probleem dat het laatste stukje van loading screen niet wil laden?
Stop het gewoon, probeer het later.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:04 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik op dit moment. Al een half uur lang trouwens, als het niet langer is.
Ennnn weer gedc'ed.
Ik was in de eerste instance, wipen op de derde baas omdat de DPS vlammen tanked, laadscherm in en hoppa..quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Stop het gewoon, probeer het later.
Mindfuck.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:09 schreef Keselo het volgende:
Ik weet niet waarom ik het geloofde toen iemand zei dat WoW launch altijd goed ging. Zeker nadat ik Diablo 3 al heb meegemaakt.
Nee, de order history is nu empty. Alsof de order nooit gemaakt was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:31 schreef dekkered het volgende:
Skillstorm kap gewoon met je gezeik over je order+ideal enzo. Het is normaal dat ze je que'en dat doen ze al sinds dat ik wow speel ongeveer (en dat zijn al een aantal jaren).
Als je van het weekend gewoon besteld had had je nu het gezeik niet gehad.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je mist toch niet veel als je op een volle server speelt, alle 3 de launches die ik heb meegemaakt gingen zo:
00:00: iedereen nieuwe zone in
00:01: Server crash
00:20 Server online, login servers down.
00:40 Eindelijk in de server. Wel massive lag.
00:42 Server crash 2
00:44 Queue van 2000
3:00: lag voorbij maar alle quests mobs nog steedsdood en gankfest
ik kan prima spelen nu, en server is er niet uit geklaptquote:Op dinsdag 25 september 2012 02:07 schreef Smoofie het volgende:
Hoe gaat de launch? Had ik een beetje gelijk :p?
[..]
Nope. Cata was een revamp expansion. Dit is weer net zoals BC en WOTLK een expansion waarbij de content allemaal nieuw is, geen revamp.quote:Op dinsdag 25 september 2012 04:02 schreef Xetran het volgende:
wordt er eigenlijk nog oude content gerevamped in mop?
Is al terug gezet, toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:08 schreef Evertjan het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/Fs/simple
1e lvl 90 onder voorbehoud natuurlijkBen zelf om 0.05 naar bed gegaan
Staat nu dat ie 87 is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is al terug gezet, toch?
In ons guild een paar level 89
En ik ben petbattles aan het doen en het is nu al verslavend
Wel weer tof om te questen iigquote:''exploiting a mob's instant-respawn mechanic for tag-and-groupkill... BUSTED.''
Nicequote:Op dinsdag 25 september 2012 09:15 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben zeer tevreden met hoe de overloop is gegaan op mijn server. Zelfs 3 minuten voor middernacht konden we al beginnen!Enige probleem was die eerste quest in dat helikoptertje. Stonden een paar honderd man...en dat verliep wat langdurig. De rest ging perfect!
Geen lag, geen DC's! Perfect!
Ik ook, heerlijk een beetje de wereld over aan het vliegen met mijn pet army of doom.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik ben petbattles aan het doen en het is nu al verslavend
veel geluk met je presentatiequote:Op dinsdag 25 september 2012 10:07 schreef Zolcon het volgende:
Vanmiddag eens een exemplaar kopen en kijken hoe het gaat. Eerst nog even een presentatie houden
Dank! Veel plezier in Pandalandquote:
daarom ,quote:Op dinsdag 25 september 2012 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is die eerste quest voor alliance een enorme kutquest. Goed nagedacht van Blizzard om zo'n quest als eerste in de zone te stoppen.
Ik kan dus helemaal niks doen, gisteren kon ik niet in de helikopter, nu kan ik dat schip niet eens raken omdat er duizenden mensen m'n zicht blokkeren.
Tussenstand tot nu:
4 uur gespeeld
3 uur lag en inlogproblemen
1 uur proberen mobs te killen terwijl er 3000 andere spelers zijn
quest completed: geen
Ga je hunter lvlen danquote:Op dinsdag 25 september 2012 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is die eerste quest voor alliance een enorme kutquest. Goed nagedacht van Blizzard om zo'n quest als eerste in de zone te stoppen.
Ik kan dus helemaal niks doen, gisteren kon ik niet in de helikopter, nu kan ik dat schip niet eens raken omdat er duizenden mensen m'n zicht blokkeren.
Tussenstand tot nu:
4 uur gespeeld
3 uur lag en inlogproblemen
1 uur proberen mobs te killen terwijl er 3000 andere spelers zijn
quest completed: geen
Jep. Outland heeft al een druid en een priest op lvl 90quote:
in wotlk hebben ze ook onyxia teruggebracht?quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:58 schreef Knut het volgende:
[..]
Nope. Cata was een revamp expansion. Dit is weer net zoals BC en WOTLK een expansion waarbij de content allemaal nieuw is, geen revamp.
Behalve de destructie van Theramore natuurlijk. Of heeft dat scenario geen indruk gemaakt?quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:58 schreef Knut het volgende:
[..]
Nope. Cata was een revamp expansion. Dit is weer net zoals BC en WOTLK een expansion waarbij de content allemaal nieuw is, geen revamp.
Ditquote:Op dinsdag 25 september 2012 12:46 schreef S2Madness het volgende:
Ik kan morgen ochtend pas beginnen. Als ik dit topic zo lees is dat maar goed ook... Ik heb nooit een launch meegemaakt die vlekkeloos verliep
Succes met levelen, hoe sneller andere levelen, hoe meer ruimte ik woensdag heb
How do you kill that, which has no life...quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:24 schreef Messina het volgende:
Net de realm first 90 (warrior)
Drie minuten later de realm first warlock.
Mwah, het is wel te doen hoor. Paar uur per lvl.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
How do you kill that, which has no life...
?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
How do you kill that, which has no life...
Lol, vette shitquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
Loopt hier al een lvl 88 monk rond.
Grant a level lijkt me?
Ik heb 7 level 85's... Maar goed, ik ben nog niet eens bij 81. Ik level samen met een kennis, lekker rustig aanquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:47 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah nu naar 90 rushen, alles doen en farmen, dan heb je straks de raid gecleared en zit je weer 2 maanden te wachten op nieuwe content.
genieten van levelenquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:45 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik snap echt niet dat je zo snel zou willen levelen, lekker genieten van het spel, althans dat doe ik. Prima alles op z'n tijd. Vanavond wel meteen beginnen natuurlijk xD
QFTquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
genieten van levelen![]()
zelfde als genieten van verf zien drogen.
Lvl'en is idd het kutste wat er is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wie was de world first?quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:24 schreef Messina het volgende:
Net de realm first 90 (warrior)
Drie minuten later de realm first warlock.
Ik vind levelen wel leuk hoorquote:Op dinsdag 25 september 2012 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Online aanschaffen is altijd nog het bestequote:Op dinsdag 25 september 2012 15:43 schreef Zolcon het volgende:
Net bij de FR in de kalverstraat gewone gekocht voor 30 euro. Waren er nog genoeg achter de kassa.
Preorderen is altijd trager dan in de winkel kopen. Ze hebben er altijd wel eentje als je op de dag zelf gaat en anders reserveren. Dat wachten op de postbode is verschrikkelijk
Dat dus... Ik heb er ook ruim een half jaar over gedaan om level 60 te worden (vanilla wow).quote:Op dinsdag 25 september 2012 14:58 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind levelen wel leuk hoordungeons doen, beetje her en der kutten. Natuurlijk vind ik het minder leuk om AL mijn chars te levelen naar 90, maar van de eerste char zal ik zeker wel genieten ja.
Echt dat idd. Vroeger wilde ik altijd meteen max lvl zijn. Nu ik weet dat ik toch niet meer ga die hard raiden is die drang er ook niet. Veel leuker vind ik zo. Lekker achievementwhoren etcquote:Op dinsdag 25 september 2012 15:59 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Dat dus... Ik heb er ook ruim een half jaar over gedaan om level 60 te worden (vanilla wow).
Lekker rustig aan, in die tijd nog cityraids etc... Ik vermaak mij prima zonder endgame
Ik heb ook een tijd gehad dat ik aan hardcore raiden deed (BC), maar ik kan en wil ook geen vaste speeltijden meer. Ik heb er geen tijd voor en het moet wel leuk blijven... Ik speel dit spel om te ontspannen, niet om nog meer verplichtingen aan te gaan.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt dat idd. Vroeger wilde ik altijd meteen max lvl zijn. Nu ik weet dat ik toch niet meer ga die hard raiden is die drang er ook niet. Veel leuker vind ik zo. Lekker achievementwhoren etc
Ik deed vroeger ook echt 3 vaste raiddagen. Ik nam mijn telefoon niet eens op als ik in een raid zat, zo slechtquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:07 schreef S2Madness het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijd gehad dat ik aan hardcore raiden deed (BC), maar ik kan en wil ook geen vaste speeltijden meer. Ik heb er geen tijd voor en het moet wel leuk blijven... Ik speel dit spel om te ontspannen, niet om nog meer verplichtingen aan te gaan.
Ik ken het, 4 dagen raiden. van 7 tot 11. Altijd max up met enchants & food & drinks. dkp minus als je afk ging zonder reden of de tactics niet kon etcquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:12 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik deed vroeger ook echt 3 vaste raiddagen. Ik nam mijn telefoon niet eens op als ik in een raid zat, zo slechtNu speel ik het idd om lekker te ontspannen en ik speel wanneer ik daar zin in heb. Wil wel gewoon nog doen wat ik normaal ook doe zoals sporten en met vrienden optrekken. Het weekend is er sowieso om fulltime te genieten van de vrijheid.
Zijn het groene gebieden? Ik lvl een monk dus zit nog in lowbie gebiedquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:34 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah mij bevalt die vrolijke sfeer wel. Stuk beter dan alle scourge etc.
Een maatje van mij ging al helemaal ver, hij was op zijn 'vrije' dagen bezig om spullen te farmen voor zijn raids.. Hij was dus elke dag bezig met wow... Dat heb ik er dus absoluut niet voor over.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ken het, 4 dagen raiden. van 7 tot 11. Altijd max up met enchants & food & drinks. dkp minus als je afk ging zonder reden of de tactics niet kon etc
Echt slecht.
Ik wel, morgen komt iequote:Op dinsdag 25 september 2012 16:39 schreef drumstickNL het volgende:
Lijkt me wel grappig maar totaal geen drang om te spelen.
Ja heel erg, mooie oerwouden enzo met van die Aziatische tempels.quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zijn het groene gebieden? Ik lvl een monk dus zit nog in lowbie gebied
Nice ik vind eastern plaguelands etc altijd zo droevig :p hoe groener, hoe beterquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja heel erg, mooie oerwouden enzo met van die Aziatische tempels.
Trouwens nog een ergernis: Elke keer tientallen gasten die vragen of een quest bugged is. Lees gewoon de text ffs.
Un'goro crater was ook zo mooi om te zien, ik denk dat deze expansion mij wel gaat bevallenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nice ik vind eastern plaguelands etc altijd zo droevig :p hoe groener, hoe beter
Iemand?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:28 schreef onlogisch het volgende:
kan ik ook nog op een snelle manier aan heirlooms komen? Heb echt 1,5 jaar niet gespeeld en 0 justice points of w / e er voor apart gezet.
Iemand?quote:Op dinsdag 25 september 2012 16:38 schreef benx het volgende:
Ben al 3 maand frozen, krijg ik 1 maand gratis bij als ik voor 35 euro de expo koop of word het minimaal 50 voor mij?
Neem dan een rustige server. Ik heb een RP server (the Sha'tar) waar ik in 5 jaar nog nooit een queue gehad heb. Is best gezellig ook nog op onze realmquote:Op dinsdag 25 september 2012 17:50 schreef Sapstengel het volgende:
Was zonder problemen ingelogd de hele dag, ga ik even met de kat naar de dierenarts, kom ik terug: nr 800 in queue
nog steeds een low serverquote:Op dinsdag 25 september 2012 18:44 schreef Evertjan het volgende:
na 5 uur komt iedereen thuis en je merkt dat het gelijk drukker is in WoW
idd, als je RP wil moet je je echt bij een guild aansluiten die dat doet en events organiseert etc.. want in trade chat ofzo merk je er niets van.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:01 schreef Knut het volgende:
RP server is in de praktijk vooral een erg relaxte PVE server
Ja, waar ze je al reporten en zeiken over de kleinste dingen.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:01 schreef Knut het volgende:
RP server is in de praktijk vooral een erg relaxte PVE server
quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:00 schreef hoenselman het volgende:
Vroeger veel geraid op mijn hunter, lees er veel slechts over. Ga het denk ik weer proberen of op mijn death knight of op mijn paladin. Cataclysm half over geslagen als een gek naar lvl 85 gerushed paar hc's gedaan en toen was ik er klaar mee, nu casual spelen op een erg drukker server. Kijken of het wat is, met RP doen ze toch al die bruiloften en blije dingen ?
cata heroics grinden, krijg je ongeveer 500 jp per dungeon voor. Maar weet niet of dat nog steeds zo is nu Pandaria gereleased is, heb nog niet op m'n level 85 ingelogd.quote:
mja had nog wat mazzel met honor. heb nu 3 heirlooms, chest /shoulder / back.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:16 schreef Thanatos45 het volgende:
[..]
cata heroics grinden, krijg je ongeveer 500 jp per dungeon voor. Maar weet niet of dat nog steeds zo is nu Pandaria gereleased is.
Is zatquote:Op dinsdag 25 september 2012 20:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mja had nog wat mazzel met honor. heb nu 3 heirlooms, chest /shoulder / back.
Da's wel goed toch?
Outland?quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef onlogisch het volgende:
Pfff 2e keer dat mijn hele toetsenbord er gewoon mee kapt
Reboot dus noodzakelijk en bij het opnieuw inloggen achter aan de rij aansluiten.
Slechts 2700 wachtenden voor u
Sylvanas.quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Outland?
Aantal servers zijn idd locked.
Wel erg knapquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:28 schreef Sapstengel het volgende:
Realm First Level 90 Monk net hier.
Nog 50quote:
Nog 290quote:Op dinsdag 25 september 2012 21:12 schreef onlogisch het volgende:
Pfff 2e keer dat mijn hele toetsenbord er gewoon mee kapt
Reboot dus noodzakelijk en bij het opnieuw inloggen achter aan de rij aansluiten.
Slechts 2700 wachtenden voor u
Nou dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 25 september 2012 19:22 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, waar ze je al reporten en zeiken over de kleinste dingen.
Maar wel bruiloften en dat soort crap?quote:Op dinsdag 25 september 2012 23:11 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou dat heb ik nog nooit meegemaakt.
zal wel geen panda zijnquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:28 schreef Sapstengel het volgende:
Realm First Level 90 Monk net hier.
Waarom niet?quote:
quote:Op woensdag 26 september 2012 07:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
1e 10 lvls kan je geen loom en spullen sturen naar je panda
Isaslowquote:Op woensdag 26 september 2012 08:39 schreef Isabeau het volgende:
22 level 90's in het guild en nu zijn ze me aan het pesten dat ik level 85 ben
Pest ze maar terug dat jij wel een echt leven hebt en zij niet.quote:Op woensdag 26 september 2012 08:39 schreef Isabeau het volgende:
22 level 90's in het guild en nu zijn ze me aan het pesten dat ik level 85 ben
Ik had gisteren een sollicitatiegesprek en heb daarna m'n huis schoongemaaktquote:Op woensdag 26 september 2012 08:50 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Pest ze maar terug dat jij wel een echt leven hebt en zij niet.
Dus jij zit liever 24/7 in Wow?quote:Op woensdag 26 september 2012 08:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik had gisteren een sollicitatiegesprek en heb daarna m'n huis schoongemaakt
Zo'n spectaculair leven was dat ook weer niet.
Oh, alsjeblieft zeg. Daar word je toch helemaal gaar vanquote:Op woensdag 26 september 2012 09:00 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Dus jij zit liever 24/7 in Wow?
Gisteravond ook maar eventjes gespeeld, uurtje of 2. Was 't daarna ook alweer zat maar dat kwam meer omdat het overal een tering chaos wasquote:Op woensdag 26 september 2012 09:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh, alsjeblieft zeg. Daar word je toch helemaal gaar van
Mijn neefje klaagde gisteren ook tegen me dat ik zo kort speel als ik met hem speel.
Gewoon een race change en klaar.quote:Op woensdag 26 september 2012 07:16 schreef Evertjan het volgende:
[..]
1e 10 lvls kan je geen loom en spullen sturen naar je panda
Ik vind Joezo leukerquote:Op woensdag 26 september 2012 09:43 schreef JoeBravo het volgende:
wat was levellen gisteravond een verschil met de middernacht ervoor:startgebied leek wel uitgestorven. Lekker m'n shaman naar 86 kunnen schoppen en vlak voor het slapen gaan die racechange nog maar eens geprobeerd. Vanmorgen omgezet naar pandaren![]()
Meteen de naam ook maar aangepast, was er niet echt tevreden mee.
(van Joezo naar Joerojin)
Nogmaals bedankt voor de sloot petjesquote:Op woensdag 26 september 2012 00:29 schreef Molurus het volgende:
Level 12 panda warrior... wel weer even genoeg voor vandaag.
Oh en trouwens... mocht je nog net wat justice tekort komen voor een heirloom: je kunt justice ook kopen van honor points.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nogmaals bedankt voor de sloot petjesBen al druk bezig te pet battelen in de Night Elf begingebieden, binnenkort kan ik je alle dubbele traden die ik daar vind
Ohh, vanavond ff checken of ik dan wel uitkom op 1 van mijn chars, kwa justice-points.. *duimt*quote:Op woensdag 26 september 2012 09:49 schreef Molurus het volgende:
[..]
Oh en trouwens... mocht je nog net wat justice tekort komen voor een heirloom: je kunt justice ook kopen van honor points.
Oja en wauw.quote:Op woensdag 26 september 2012 09:53 schreef Friday12 het volgende:
lvl 90sinds gister 1600 uur bezig nu slapen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klopt, je krijgt altijd iets van je actieve spec (of als je uit meerdere items kan kiezen, in ieder geval iets waar je wat aan hebt). Tip: Mocht je alleen een dps item krijgen terwijl je een nieuw tank-item wilt, je andere spec activeren, en daarna pas de quest inleveren, dan krijg je het item voor die spec. (aangezien ik gisteren met een vriend een dungeon deed waar ik als tank ging en hij als dps, terwijl hij voor z'n DK ook eigenlijk alleen maar tanking gear wilt, hadden we t even geprobeerd en het werktquote:Op woensdag 26 september 2012 09:57 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Trouwens, waarom kan je nu niet meer kiezen uit items wanneer je een quest complete? Soms als ik niks nodig had nam ik gewoon het duurste item en verkocht ik die, maar dat kan dus niet meer ofzo? Je krijgt sowieso een item die bij je past heb ik begrepen?
Aha oke, nice. Maar in dungeons krijg je toch wel gewoon random loot?quote:Op woensdag 26 september 2012 10:04 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Klopt, je krijgt altijd iets van je actieve spec (of als je uit meerdere items kan kiezen, in ieder geval iets waar je wat aan hebt). Tip: Mocht je alleen een dps item krijgen terwijl je een nieuw tank-item wilt, je andere spec activeren, en daarna pas de quest inleveren, dan krijg je het item voor die spec. (aangezien ik gisteren met een vriend een dungeon deed waar ik als tank ging en hij als dps, terwijl hij voor z'n DK ook eigenlijk alleen maar tanking gear wilt, hadden we t even geprobeerd en het werkt)
Boss drops wel ja, maar dungeon quests werken het zelfde als normale quests (het was toevallig in een dungeon dat we 't geprobeerd hadden, maar het werkt dus ook bij normale quests)quote:Op woensdag 26 september 2012 10:08 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Aha oke, nice. Maar in dungeons krijg je toch wel gewoon random loot?
Ok nou ben benieuwdquote:Op woensdag 26 september 2012 10:22 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Boss drops wel ja, maar dungeon quests werken het zelfde als normale quests (het was toevallig in een dungeon dat we 't geprobeerd hadden, maar het werkt dus ook bij normale quests)
Prot Paladin (en ik quest dus ook in m'n tanking spec, duurt wat langer om mobs neer te krijgen maar ik kan zonder problemen 10/15 mobs tegelijk aan, wat er fijn is voor grote grind/farm questsquote:Op woensdag 26 september 2012 10:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ok nou ben benieuwdvanavond weer lekker verder. Hopelijk is 't wat rustiger overal vanavond. Ben ook best benieuwd naar de instances. Wat bespeel jij?
Doe ik ook inderdaad. Duurt iets langer, maar ik pak meteen 10 mobs, maak ze allemaal dood, AOE loot, klaar. xDquote:Op woensdag 26 september 2012 10:39 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Prot Paladin (en ik quest dus ook in m'n tanking spec, duurt wat langer om mobs neer te krijgen maar ik kan zonder problemen 10/15 mobs tegelijk aan, wat er fijn is voor grote grind/farm quests
Ik heb geen idee hoe pokemon werkt, maar volgens mijn vriend is het net als pokemon jaquote:Op woensdag 26 september 2012 10:41 schreef MAHL het volgende:
Mensen die zo snel mogelijk willen lvlenWat vind je eraan, je komt dan toch weer in precies dezelfde sleur terecht als voor de expansion? Veel leuker om lekker op je gemak te questen en te genieten van de nieuwe wereld
Hoe werkt dat pet battling systeem eigenlijk? Een beetje als Pokemon?
99% als Pokemonquote:Op woensdag 26 september 2012 10:41 schreef MAHL het volgende:
Mensen die zo snel mogelijk willen lvlenWat vind je eraan, je komt dan toch weer in precies dezelfde sleur terecht als voor de expansion? Veel leuker om lekker op je gemak te questen en te genieten van de nieuwe wereld
Hoe werkt dat pet battling systeem eigenlijk? Een beetje als Pokemon?
Ze zijn massaal heroics aan het doen en alts aan het levelen *zucht*quote:Op woensdag 26 september 2012 11:01 schreef lifeblind het volgende:
In mijn guild is de helft van de mensen nog steeds 85 en alleen maar Pet Battles aan 't doen![]()
Laat mij maar lekker levellen
Crimson whelpling, I choose you!quote:Op woensdag 26 september 2012 10:59 schreef Bienelientjee het volgende:
Die 1% is dat je alleen geen rood/witte pokébal gebruikt om ze te vangen, maar een gare houten doosVoor de rest, volledig Pokémon!
Geen jeugd in de jaren '90 gehad?quote:Op woensdag 26 september 2012 11:00 schreef Isabeau het volgende:
Had ik toch ooit Pokemon moeten gaan spelen, want ik vind dit verdraaid leuk in wow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |