presentquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:44 schreef Metonae het volgende:
[..]
Wedden dat er nu duizenden mensen zijn die ragen naar hun scherm?
Dan nog is dit niet verdiend.quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:44 schreef Metonae het volgende:
[..]
Eerder dan een kwartier voor de release dan. Zelfs vorige week was goed geweest.
Veel springen en adds doodmaken en als er spul uit je oren komt, uit de buurt van anderen blijven,quote:
Hier of hier kan je je klacht kwijt!quote:Op dinsdag 25 september 2012 00:45 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Dan nog is dit niet verdiend.
IDEAL hoort instant te zijn, je kiest de bank en betaalt vervolgens.
De queue slaat nergens op.
ok, die onthoud ik voor als ik weer in kan loggenquote:Op dinsdag 25 september 2012 00:45 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Veel springen en adds doodmaken en als er spul uit je oren komt, uit de buurt van anderen blijven,
Ik op dit moment. Al een half uur lang trouwens, als het niet langer is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:02 schreef Skillstorm het volgende:
Iemand anders ook een probleem dat het laatste stukje van loading screen niet wil laden?
Stop het gewoon, probeer het later.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:04 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik op dit moment. Al een half uur lang trouwens, als het niet langer is.
Ennnn weer gedc'ed.
Ik was in de eerste instance, wipen op de derde baas omdat de DPS vlammen tanked, laadscherm in en hoppa..quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:05 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Stop het gewoon, probeer het later.
Mindfuck.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:09 schreef Keselo het volgende:
Ik weet niet waarom ik het geloofde toen iemand zei dat WoW launch altijd goed ging. Zeker nadat ik Diablo 3 al heb meegemaakt.
Nee, de order history is nu empty. Alsof de order nooit gemaakt was.quote:Op dinsdag 25 september 2012 01:31 schreef dekkered het volgende:
Skillstorm kap gewoon met je gezeik over je order+ideal enzo. Het is normaal dat ze je que'en dat doen ze al sinds dat ik wow speel ongeveer (en dat zijn al een aantal jaren).
Als je van het weekend gewoon besteld had had je nu het gezeik niet gehad.
quote:Op maandag 24 september 2012 22:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Je mist toch niet veel als je op een volle server speelt, alle 3 de launches die ik heb meegemaakt gingen zo:
00:00: iedereen nieuwe zone in
00:01: Server crash
00:20 Server online, login servers down.
00:40 Eindelijk in de server. Wel massive lag.
00:42 Server crash 2
00:44 Queue van 2000
3:00: lag voorbij maar alle quests mobs nog steedsdood en gankfest
ik kan prima spelen nu, en server is er niet uit geklaptquote:Op dinsdag 25 september 2012 02:07 schreef Smoofie het volgende:
Hoe gaat de launch? Had ik een beetje gelijk :p?
[..]
Nope. Cata was een revamp expansion. Dit is weer net zoals BC en WOTLK een expansion waarbij de content allemaal nieuw is, geen revamp.quote:Op dinsdag 25 september 2012 04:02 schreef Xetran het volgende:
wordt er eigenlijk nog oude content gerevamped in mop?
Is al terug gezet, toch?quote:Op dinsdag 25 september 2012 07:08 schreef Evertjan het volgende:
http://eu.battle.net/wow/en/character/ravencrest/Fs/simple
1e lvl 90 onder voorbehoud natuurlijkBen zelf om 0.05 naar bed gegaan
Staat nu dat ie 87 is.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is al terug gezet, toch?
In ons guild een paar level 89
En ik ben petbattles aan het doen en het is nu al verslavend
Wel weer tof om te questen iigquote:''exploiting a mob's instant-respawn mechanic for tag-and-groupkill... BUSTED.''
Nicequote:Op dinsdag 25 september 2012 09:15 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik ben zeer tevreden met hoe de overloop is gegaan op mijn server. Zelfs 3 minuten voor middernacht konden we al beginnen!Enige probleem was die eerste quest in dat helikoptertje. Stonden een paar honderd man...en dat verliep wat langdurig. De rest ging perfect!
Geen lag, geen DC's! Perfect!
Ik ook, heerlijk een beetje de wereld over aan het vliegen met mijn pet army of doom.quote:Op dinsdag 25 september 2012 08:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik ben petbattles aan het doen en het is nu al verslavend
veel geluk met je presentatiequote:Op dinsdag 25 september 2012 10:07 schreef Zolcon het volgende:
Vanmiddag eens een exemplaar kopen en kijken hoe het gaat. Eerst nog even een presentatie houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |